Ocena klientów na podstawie 7 opinii

Lokalizacja: 3,3
Pokój: 2,4
Posiłki: 2,9
Basen: 3,1
Czystość: 3,4
Obsługa: 3,9
Średnia ocena 3.2

42% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
brak
Słabe strony:
pokój, posiłki
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę

Opinie Klientów (7)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.2
    lipiec 2018

    Hotel piękny tylko na zdjęciach

    *drinki w barze rozcienczane z woda
    *jedzenie dzień w dzień to samo
    *w toaletach często nie było wody lub mega brudna
    *w basenie można było się kąpać tylko do 19
    *plaza 2 km bus raz dziennie
  • 3.2
    lipiec 2018

    Drugi raz nie pojechałabym tam nawet za darmo

    Juz od pierwszych minut w hotelu,przy rejestracji zaczely sie problemy.2 nierozgraniete recepcjonistki nie potrafily ogarnac grupy ludzi.Wraz ze znajomymi zarezerwowalismy i zaplacilismy za 3 pokoje standardowe obok siebie.Pokoj jednej pary nie był jeszcze gotowy wiec przeczekali około godziny.Po tym
    czasie dostali tanszy pokoj ekonomiczny,na samym dole,nawet bez okna.Po wielu prosbach i rozmowach pani z recepcji stwierdzila,ze nie moze sie z nami dogadac bo nie umiemy angielskiego(tak powiedziala przez telefon do pani z Itaki) I nic nie da sie zrobic.W dzień wyjazdu znajomi zostali wezwani w celu oplacenia podatku turystycznego(co zrobili na samym poczatku).Placili gotowka wiec nie mogli udowodnic ze oplata zostala umieszczona i na zaden sposob nie dalo sie przemowic recepcjonistce ze nie beda placic kolejny raz.20 minut przed busem na lotnisko wyszło,ze rzeczywiscie pokoj byl zarejestrowany na znajomych,ze to oni mieli w nim mieszkac oraz ze zaplacili podatek i mieszkali w pokoju,w ktorym mieszkal ktos kto zaplacil mniej za pobyt bo niekompetentna pani dala zle klucze.Obiecywane all inclusive (tylko do godziny 16)mozna bylo nazwac half inclusive poniewaz o fakcie ze mamy go az w 4 hotelach i ze musimy sie na niego zapisac dzien wczesniej do 18,dowiedzielismy sie w 4 dniu pobytu.Tak jak o kartce informacyjnej na ktorej pisalo np.ze mamy prawo do obiadu na wynos jesli jedziemy na wycieczke(jablko,woda,baton).Hotel wzglednie ładny,pokoje w miare,natomiast z łazienki korzystalam z obrzydzeniem.Wszystko rekompensowala piekna okolica Zakynthos.2 km do plaży i miasta nie byly az tak uciazliwe.Mozna bylo oczywiscie podjechac darmowym busem( o ile dzien wczesniej zapisalo sie na niego,liczba osob ogarniczona wiec kto pierwszy ten lepszy).Posiłki je sie z muchami,ale mozna przymknac na to oko jesli nie bedziemy spuszczac talerza z oka.Jednymi miłymi osobami z personelu była sprzataczka i barmani.Ogolnie nie polecam,jest duzo lepszych hoteli,gdzie nie musisz sie wszystkiego sie sam dowiadywac.
  • 1.7
    sierpień 2017

    "Tragedia...!!!"

    Zalety - brak!!!
    Wady - okropne pokoje - łazienki w stanie fatalnym - słaba lokalizacja - monotonne i zimne jedzenie - brudny basen - bardzo nieprzyjemna menager hotelu - przykro, że taki hotel znajduję się w ofertach biur podróży

    "Tragedia...!!!" Przebywaliśmy w tym hotelu z rodziną
    4 osobową w terminie 11/18.08.2017r. i zostaliśmy zakwaterowani w pokoju nr 118 tzw. pokój rodzinny ( familijny ). Pokój znajdował się w przybudówce, a nie w głównej części hotelu razem z dwoma innymi pokojami nr 119 i 120 w których zakwaterowani byli pracownicy hotelu: panie sprzątające i kucharki. Nadmienić należy, iż pokój znajduję się w sutenerze. Przypuszczalnie byłe pomieszczenie socjalne lub tzw. piwnica tylko zaadaptowany na ?pokój?. Pokój nie posiadał dwóch pomieszczeń tylko oddzielony był płytą z karton-gipsu bez dodatkowych drzwi co w sposób ewidentny mija się z pokojem z oferty. TV był zdjęty i pozostały tylko po nim kable jak również brak było klimatyzacji co w sposób ewidentny jest niezgodne z ofertą w której nie było mowy że w pokoju jest pomieszczenie klimatyzowane a drugie nie ? co znacznie obniżyło standard wypoczynku. Łazienka była w fatalnym stanie techniczno-sanitarnym (pęknięta!? deska klozetowa uniemożliwiająca korzystanie z niej, brudne kafelki i fugi, zardzewiały kosz na śmieci i szczotka, maleńki zlew uniemożliwiający korzystanie z niej rodzinie 4 osobowej, kratka ściekowa luźna i wydobywające się z niej nieprzyjemny zapach, często nie działająca spłuczka od toalety. Pokoje w tym hotelu mają bardzo zróżnicowany standard tzn. część z nich jest wyremontowana, część niestety nie i znajduję się w nim tylko jeden pokój nr 118 który nie należy do części głównej tylko tak jak wspomniałam wcześniej jest w przybudówce tzw. suterenie. Biuro podróży powinno również rozgraniczyć taką sytuację i wprowadzić różnorodność cen tzn. pokoje w części głównej hotelu ale te wyremontowane mają cenę standardową a te na parterze budynku cenę pokoju tzw. ekonomicznego. Jeśli chodzi o pokój 118 to w żadnym wypadku nie powinni w nim być kwaterowani goście a tak naprawdę rodziny z dziećmi!!!Brzeg basenu hotelowego pomalowany jest substancją , która nie jest wyschnięta i w ten sposób brudzi i niszczy ubrania.

  • 3.5
    sierpień 2017

    Hotel zakynthos- pół na pół

    Końcem sierpnia wraz z narzeczonym wybraliśmy się na urlop do Grecji. Z pośród wielu ofert postanowiliśmy zobaczyć Zakynthos. Hotel ten skusił nas swoim opisem, zdjęciami na kilku stronach internetowych oraz korzystną ceną. Dojazd z lotniska do hotelu był szybki, zajął około 20 min. Po dojechaniu na
    miejsce zachwyciła nas recepcja. Wystrój pozwalał nam domniemać, że w hotelu może być tak samo. Po otrzymaniu kluczy do pokoju i otworzeniu drzwi pierwsze wrażenie było pozytywne, pokój taki jak na zdjęciach, jednak standard łazienek pozostawiał wiele do życzenia. Umywalka brudna, deska pęknięta (w innych pokojach wcale jej nie było ) oraz ciągle zacinająca się spłuczka. Jednak po zwiedzeniu dość sporej części wsypy zauważyliśmy, że standard takich łazienek jest wszędzie i to bez znaczenia czy hotel czy też restauracja. Jeżeli chodzi o sprzątanie pokoi to różnie to bywało. Nasz pokój był na bieżąco sprzątany i mieliśmy wymieniane ręczniki, natomiast pokój znajomych (pokój obok) był notorycznie opuszczany przez kilka dni. Jedzenie było smaczne chodź monotonne, natomiast napoje alkoholowe mocne i dobre, a obsługa baru bardzo miła i pomocna :). W ostatniej kwestii pozostaje lokalizacja i atrakcje. Hotel usytuowany jest około 1 km od miasta Tsilivi w którym jest plaża, bardzo dużo sklepików i restauracji oraz biur podróży w których można kupić wycieczki ( o wiele tańsze niż na miejscu w hotelu które proponuje sponsorowane biuro podróży), które również są w języku polskim. Natomiast w odległości około 4 km od hotelu znajduje się stolica wyspy Zante do której również jak do Tsivili dowozi darmowy bus hotelowy na który najlepiej zapisać się dzień wcześniej. My natomiast postanowiliśmy zwiedzić część wyspy na własną rękę wypożyczając w Tsilivi Quada ( koszt od 20 euro w zależności od pojemności) co bardzo gorąco polecamy. Kończąc swój dość długi wywód z wakacji oraz hotelu jesteśmy zadowoleni i dla osób które lubią hotele ciche i spokojne ( w których nie ma zbyt dużo małych dzieci a w ciągu dnia większość leżaków jest wolne) a w pokojach wyłącznie spędzasz noc to myślę, że nikomu nie będzie przeszkadzał fakt minięciem się trochę z tym co oferują nam zdjęcia.
  • 1.8
    lipiec 2017

    Hotel porażka

    Ten hotel nie zasługuje nawet na 2* . Jedzenie jak i wszystko w tym hotelu to jest masakra. Przekąski tzw to bułki z tym co się nie zjadło na śniadanie. Co chwilę czegoś brakowało. Albo papieru o który trzeba było się upomnieć bo panie sprzątaczki nie dały na zapas. Panie sprzątające i obsługa kelnerów
    to jedyny plus tego hotelu. Rezydentka z Itaki też porażka nawet nie potrafi oddzwonić do klienta. Jak ktoś się nastawia na All to niech weźmie dodatkowo euro żeby się stołować w tawernie niedaleko hotelu lub w pobliskim mieście. Co do odległości od wszystkiego to lepiej sobie dodać po ok 1 km bo z opisów to wszystko jest blisko. Jak ktoś chcę nudy na wsi to polecam ale jak ktoś chcę mieć wszystko blisko to na pewno nie ten hotel a już tym bardziej dla rodzin. Jeszcze weźcie sobie proszek do prania bo przy basenie się trochę stroje pobrudza farbą bo tak schodzi.
  • 4.0
    lipiec 2017

    Kameralny cich hotelik

    Polecam dla osób szukających ciszy i spokoju zdala od zgiełku. Bardzo miła obsluga
  • 4.8
    lipiec 2016

    Hotel dla par

    Hotel położony w zacisznym miejscu - ok. 1,5 km od plaży w Tsilivi (gdzie znajdziemy sklepy z pamiątkami itp.), 4 km od stolicy Zante (po drodze warto wstąpić do restauracji z widokiem na stolicę - oznakowanej jako Grande Panorama).
    Cały obiekt bardzo czysty i zadbany. Woda w basenie jest filtrowana
    i codziennie oczyszczana, leżaki i parasole ładne, a ogród przy hotelu urzekający. Pokoje i łazienki małe, jednak schludne i o wysokim standardzie. Jedzenie smaczne i różnorodne. Drinki lokalne może nie porywają, ale można wybrać coś dla siebie. Hotel oddany do użytku na początku lipca 2016, więc cały obiekt jest nowiutki, zadbany i warty polecenia, szczególnie dla par lub osób szukających ciszy, spokoju, wypoczynku i miłej atmosfery.
    Minus za pokoje na parterze, są łączone, przeznaczone dla dużych rodzin, jednak czasami trafiają tam pary, co jest strasznie niekomfortowe, ponieważ przez drzwi dzielące dwa pokoje wszystko słychać.
    Bus na plażę mógłby jeździć zdecydowanie częściej, ale spacerkiem (na skróty przez parking hotelu Balkony i tawernę nadmorską jest całkiem bliziutko.
    Gorąco polecam!
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY