Ocena klientów na podstawie 16 opinii

Lokalizacja: 4,6
Pokój: 3,6
Posiłki: 3,6
Basen: 3,1
Czystość: 3,7
Obsługa: 3,9
Średnia ocena 3.8

62% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • seniorów
  • ceniących spokój i ciszę
  • osób niepełnosprawnych

Sprawdź ofertę hotelu VIK Gran Costa del Sol w Travelplanet.pl

Termin:
13.03.2020 - 16.03.2020
Wyżywienie:
FB - Pełne wyżywienie
Cena za osobę: 1 129 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (16)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 2.0
    sierpień 2019

    TRAGEDIA!

    Hotel nie zasługuje nawet na 3*
    Pokój, w którym zostaliśmy zakwaterowani (a w porównaniu do innych, które otrzymali inni wczasowicze z naszej grupy) był okropny! Poniżej tylko te najbardziej rzucające się w oczy uchybienia:
    - uszkodzeniach pokoju (popękane, brudne ściany, popękane brudne płytki
    łazienkowe i pleśń, odpadający brudny silikon w łazience, zawilgocony balkon z dużymi ogniskami grzyba, odpadające zabrudzone listwy przypodłogowe, połamane i zniszczone meble powodujące uszkodzenia ciała – zadrapania i ukłucia,
    - robactwo w łazience (rybiki cukrowe) wypełzające z kratki ściekowej,
    - złe sprzątanie (kłęby kurzu pozostawiane na podłodze, pod łóżkiem brud, kurz na listwach, na drzwiach kurz i plany po białej substancji, plamy na sanitariacie,
    - hałas w nocy (balkon pokojowy usytuowany na poziomie 0 tuż przy przejściu obok basenu – przejście ogólnodostępne również dla osób nie będących gośćmi hotelowymi ale korzystających z baru),
    - balkon usytuowany w sposób umożliwiający obserwację i wejście do pokoju osobom postronnym a jednocześnie uniemożliwiający swobodne funkcjonowanie w pokoju (wymuszający konieczność stałego zasłonięcia okien),
    - nieprzyjemna woń unosząca się z zanieczyszczonego kanału tuż przy hotelu.
    A dodatkowo:
    - monotonne jedzenie, zimne dania,
    - zepsute, nienadające się do spożycia posiłki (sfermentowane warzywa, włosy w potrawach – obsługa przygotowująca i podająca potrawy nie używała czepków, obsługa sali ignorowała zgłoszenia o sfermentowanych warzywach, kelner dokładający potrawy na ogólny stół po strąceniu łyżki na podłogę, podniósł ją i włożył powtórnie do dania),
    - zabrudzone sztućce i naczynia,
    Już o tym, że pokój w żadnej mierze nie spełniał wymogów pokoju 4-gwiazdkowego nie wspomnę (brak dywaników, przyborów do szycia i pisania, brak poduszek a jedynie małe jaśki, brak wieszaka ściennego, brak szklanek/filiżanek, czajnika i wody butelkowanej a także zestawu do czyszczenia obuwia). Basen to zaledwie mały brodzik, a zdjęcia tarasu z wygodnymi sofami to strefa dodatkowo płatna (niedostępna w cenie pobytu).
    Zgłosiliśmy niedogodności rezydentce Itaki (z tym biurem podróży byliśmy) ale odesłała nas do złożenia reklamacji po powrocie z wycieczki. I oczywiście taką reklamację złożyliśmy - Itaka w odpowiedzi poinformowała nas, że w ogłoszeniu jest informacja iż hotel jest sprzed kilkudziesięciu lat i można się było spodziewać pewnych niedociągnięć. Karygodnie podejście do klientów!
    Załączam kilka przykładowych zdjęć i radę by dobrze się zastanowić przed wyborem tego hotelu...
  • 4.0
    sierpień 2019

    Średnio ...

    Widok też niestety brzydki patrząc w dół- okropnie brudna stojaca woda" />
    Na opinię wpłynęło usytuowanie przydzielonego pokoju , który znajdowal się na drugim piętrze od wschodniej strony obiektu a poniżej balkonu - "na parterze" znajdowały się na zewnątrz warczące głośno urządzenia klimatyzacji....
    Widok też niestety brzydki patrząc w dół- okropnie brudna stojaca woda
    z nieżywymi zaduszonymi malutkimi rybkami , nikt tego nie oczyszczał ...
  • 1.7
    maj 2019

    Nigdy więcej

    Najgorszy hotel w jakim byłam. Przez tydzień jadłam tylko arbuza. Jedzenie było koszmarem! nieświeże, śmierdzące, sztuczne. Basen wielkości brodzika, który pokryty był warstwą olejków do opalania, zero animacji, muzyka straszna - pod anglików, lata 80/90. To były moje najgorsze wakacje.
  • 5.0
    styczeń 2019

    Bardzo dobry

    Wbrew negatywnym opiniom wybraliśmy się do tego hotelu w okresie zimowym. Mało, że trafiliśmy na świetną pogodę/było opalanie/ to jeszcze warunki i wyżywienie okazały się bardzo dobre. Nie byliśmy pierwszy raz za granicą i nie pierwszy raz korzystamy z hoteli. Wszyscy czepialscy piszący negatywne opinie
    szukają nie wiadomo czego za 1250,00 złotych/osobę. Polecamy ten hotel bez zastanowienia. Na pewno się nie zawiedziecie.
  • 3.2
    wrzesień 2018

    4 gwiazki sprzed 30 lat

    Bardzo źle zoorganizowana pora przyjazdu, musieliśmy po przyjeździe czekać w holu kilka godzin na przyznanie pokoju, oraz skrócony o wiele godzin pobyt w stosunku do zakupionej oferty poprzez wysłanie lakonicznego sms-a. Sprawdziliśmy wsród klientów, że to częsta praktyka naciągania klienta przez biuro
    podróży z którym jechaliśmy. Sam hotel 4 gwiazdki dostał zapewne w zamierzchłych czasach, bo jest już mocno zużyty i dzisiaj zasługuje najwyżej na dwie. Na poszczególnych piętrach są już zwyczajnie wytarte, podarte i brudne wykładziny. Pokoje są czyste, ale armatura w łazienkach wymaga wymiany, u nas np. były zardzewiałe baterie, i wybijały brzydkie zapachy. Obsługa wiele nadrabiała, panie sprzątaczki miłe dla gości. Jedzenie przyzwoite, chociaż bez szału, spory wybór ale codziennie to samo. Animacje i występy na minimalnym poziomie, raczej na zasadzie że coś powinno być. Położenie hotelu dobre, praktycznie przy samej, ładnej plaży na skraju małej przyjemniej miejscowośći, jedyny mankament to kanał burzowy pod samym hotelem, z którego dochodziły nie fajne zapachy, ale ratowało nas to że mieliśmy swój pokój z drugiej strony hotelu. Oceniając całość muszę stwierdzić, że jest to jeden z tych hoteli którego niestety nie mógłbym nikomu polecić. Z przykrością stwierdzamy, że w dużej częśći słabe opinie klientów są w pełni uzasadnione.
    Reasumując nie był to wyjazd marzeń i w przyszłości będziemy starali się wybierać bardziej dbających o swoich klientów tour-operatorów. My skorzystaliśmy z usług biura Itak .
  • 3.7
    styczeń 2018

    W styczniu

    W styczniu w pokojach może być zimno, ogrzewanie działa oczywiście tylko jak jest się w pokoju więc może się on mocno wychlodzic. Jedzenie raczej słabej jakości. Niezła lokalizacja.
  • 5.0
    listopad 2017

    świetna okolica i bardzo nam się podobało

    Hotel czyściutki w spokojnej okolicy blisko morza ok. 50 m, polecane na wypady we dwoje. Jedzonko wyśmienite, każdy znajdzie coś pysznego dla siebie
  • 3.0
    marzec 2017

    Raczej nam się nie podobało, na pewno nie wrócimy

    Hotel 4 gwiazdkowy, jednak na wstępie dostajemy pokój z zapleśniałą i zawilgoconą lodówką oraz niedomytą łazienką w tym brudnymi fugami w łazience. Po pokazaniu zdjęć w recepcji, dostajemy pokój piętro wyżej, bez zapleśniałej lodówki i z czystszą łazienką, żadnego słowa przepraszam czy coś. W restauracji
    brudne, od dawna bodajże nie prane siedzenia. Czasami brudne szklanki i talerze. Kelnerzy bardzo mili, jedzenie bardzo smaczne. Blisko do plaży. Pani Rezydentka bierna, niezainteresowana wsparciem czy rozwiązaniem jakichkolwiek problemów, aby tylko przyjść, zaproponować wycieczki i pojechać do następnego hotelu. Być może dlatego, że marzec to jeszcze nie sezon więc po co dla kilku Polaków strzępić sobie nadaremnie języka.
  • 5.0
    listopad 2016

    Duże też potrafi być piękne ;)

    Świetne położenie (przy plaży, na środku zatoczki) i świetne ułożenie (pokoje po jednej stronie dają widok na wschód słońca nad zatoką, a po drugiej - na zachód). Dzięki temu, mimo że hotel jest bardzo duży, sprawiedliwie rozstrzygnął kwestię "pokój z widokiem na morze" - wszyscy mają taki widok :).
    />Wprawdzie byłem poza sezonem, ale i tak gości było sporo. Obsługa hotelu doskonale sobie radzi z logistyką serwisu dla gości (brak kolejek w porze posiłków). Wyżywienie serwowane przez restaurację jest w stanie dogodzić nawet najbardziej wybrednym gustom, podniebieniom, żołądkom i wątrobom: menu bogate w potrawy wege, mięsne, rybne+frutti di mare, świeże owoce, atrakcyjne desery.
    Czystość w pokojach i w przestrzeni wspólnej; miły, uprzejmy personel to raczej standard w hotelu 4*. Zaskoczeniem (tu - łyżka dziegciu w tej beczce miodu) dla mnie był brak mydełka/dozownika w łazience (szampon nie załatwia potrzeby mycia choćby rąk, a jednorazowa golarka nie rekompensuje tak ważnego braku).
  • 4.8
    październik 2016

    Warto pojechać

    Warto odwiedzić hotel Vik Gran Costa del sol że względu na: widok z okna , posiłki, krajobraz, pogodę, bliskość morza, miłą obsługę i atmosferę, i wiele innych rzeczy. Chętnie tam wrócimy w kolejną rocznicę ślubu.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY