Ocena klientów na podstawie 102 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 4,3
Posiłki: 3,5
Basen: 4,6
Czystość: 4,1
Obsługa: 4,2
Średnia ocena 4.1

80% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
basen, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • singli

Opinie Klientów (102)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.8
    grudzień 2017

    Polecamy

    Czysty, obsługa bardzo miła i pomocna, jedzenie trochę monotonne. Kompleks plażowo- basenowy cudowny.
  • 4.8
    grudzień 2017

    Polecamy

    Czysty, obsługa bardzo miła i pomocna, jedzenie trochę monotonne. Kompleks plażowo- basenowy cudowny.
  • 4.2
    listopad 2017

    Hotek ok

    Piękna pogoda ,hotel ok, jedyny minus to komary w bungalach
  • 4.0
    październik 2017

    Dla niewymagających

    Spędziliśmy w tym hotelu 14dni pierwszej połowy października. Hotel ogólnie jest OK jednak nie jest to standard na 5 gwiazdek i nie porównuje tego z innymi hotelami np w europie, a z hotelami na tej samej ulicy. W hotelu ciągle trwają jakieś drobne prace remontowe, co czasem przeszkadza, ale tam nie
    ma czasu poza sezonem na takie sprawy bo sezon trawa cały rok więc trzeba im wybaczyć. Jakość tych drobnych remontów jest na poziomie typowo egipskim - polski budowlaniec by się zapłakał :D Co do minusów dodałabym jeszcze jedzenie, którego jest mnóstwo i ciągle, jednak nic nie ma smaku albo wszystko ma ten sam smak, przykładowo - spora lada z ciastami i słodyczami, ogrom kształtów i kolorów, a wszystko smakuje jednakowo, 4 różne gulasze - wszystkie smakują tak samo, kotleciki z grilla jednego dnia nazywają się X i są podłużne, drugiego dnia okrągłe i nazywają się Y , a smak ciągle ten sam... Szkoda że nie serwują jedzenia doprawionego po egipsku... albo po jakiemukolwiek. Restauracje tematyczne mają bardzo słaby poziom - włoską i meksykańską szczerze odradzam, za to hinduska jest całkiem dobra - w końcu coś o charakterystycznym smaku i aromacie. No i ostatni minus na mojej liście - plaża...i brak morza. Mielizna jest na prawdę bardzo długa, można iść i iść i końca nie widać, podczas odpływu to właściwie ogromna powierzchnia mokrego piachu, bo woda cofa się prawie do końca hotelowego molo.
    Pora na plusy - bardzo miła obsługa, zaopatrzcie się w drobne USD przed wyjazdem, warto dać pokojowemu kilka dollarów co kilka dni, nic wam nie zginie, pokój będzie lepiej posprzątany niż w dniu waszego przyjazdu, barek pełen, a z ręczników przeróżne niespodzianki. Zachęcam do dawania napiwków bo wynagrodzenia pracowników są strasznie niskie i właściwie z tych napiwków pracownicy się utrzymują - taki pokojowy zarabia mniej niż 100usd miesięcznie pracując 7dni w tygodniu.
    Baseny - fantastyczne, duża powierzchnia, czysto, nie trzeba walczyć o leżaki i zaklepywać ich z samego rana. Polecam pokoje na parterze z bezpośrednim zejściem do basenu 110cm głębokości - leżaki koło nich są zazwyczaj wolne i można w spokoju się opalać.
    Zakupy - galeria handlowa na terenie hotelu raczej do unikania - ceny są bardzo niekorzystne, przed hotelem już odrobinę lepiej, a najlepiej przejść się 200-500m w prawo po wyjściu z hotelu i jest wszystko czego można potrzebować bez konieczności jechania do centrum. Centrum znajduje się koło 20km od hotelu - kurs w jedną stronę taksówką to około 5usd.
    Spa - polecam masażystkę o imieniu Amor - fantastyczna!
    Kantor - w hotelu jest automat do wymiany walut - dobry kurs tylko trzeba pamiętać że kwotę zaokrągla do pełnych 5LE.
    Wycieczki fakultatywne - nie kupujcie u rezydenta, ani u basenowych krążowników - idziecie bezpośrednio do biura lokalnego, a zaoszczędzicie jakieś 40% - polecam wycieczkę na Orange bay z biura Sea Waves na plaży, odradzam za to rejs łodzią pół-podwodną - nie warta swojej ceny.
    Jeżeli będziecie kupować esencje zapachowe to orientacyjnie cena to 2LE=1ml z tego da się jeszcze trochę utargować jak kupuje się więcej niż jedną małą buteleczkę.
    My ogólnie byliśmy zadowoleni, niedociągnięcia i braki nie były dla nas uciążliwe choć 14dni na serwowanym tam jedzeniu było zdecydowanie największym minusem, przy krótszym pobycie nie jest to tak odczuwalne.
  • 4.0
    październik 2017

    KATASTROFA Z DOLOTEM pozatym super

    Niestety po raz kolejny Small Planet się nie spisał! To mocno psuje wakacje, moim hobby jest kit ale nie mam już nikogo kto by ze mną chciał lecieć ani z rodziny ani znajomych! Do Hurgady opóźnienie wyniosło ponad 7 godzin a z powrotem miałem fuksa bo tylko 3 h ale większość osób została na noc w Hurgadzie
    bo jeden z 2 samolotów się zepsuł i zabrano tylko dzieci i osoby starsze a ja się załapałem jako opiekun najstarszego pasażera - lekarz... Gdyby nie to to było by super ale bardziej się pamięta wpadki. Niestety to jest kolejny taki incydent w zeszłym roku byłem 2x z rodziną, dziećmi i to wielogodzinne czekanie, bez informacji, bez jedzenia i picia, nie wiedząc kiedy jest bardzo męczące i dołujące, czy wręcz upokarzające. Te linie zdecydowanie sobie nie radzą! Moi najbliżsi kategorycznie powiedzieli że do Egiptu następny raz może za pięć lat...
  • 5.0
    wrzesień 2017

    super wakacje

    super,piekny hotel jest co robic ,restauracjie temaytczne sa zaj...ste
  • 5.0
    wrzesień 2017

    Super pysznie

    Hotel piękny duży jest co robić My byliśmy 10 dni 14-24.09.2017 z Katowic Organizator Coral Wezyr Travel Holidays 2 dorosłych i 1 dziecko lat 2 Poznaliśmy super ludzi z Polski choć nie tylko Atrakcji co nie miarą Jedzenie pyszne doprawione niczego nam nie brakowało Choć wiadomo że jak się ktoś uprze
    to zawsze coś znajdzie Byliśmy 11 raz w Egipcie 1z dzieckiem i naprawdę mogę polecić ten hotel dla rodzin z dziećmi Mamy porównanie z innymi hotelami Obsługa bardzo miła uprzejma i pomocna Wystarczy zwykły uśmiech i odrobina życzliwości Nie koniecznie trzeba biegać z kieszeniami pełnymi dolców A wiem co mówię bo dostaliśmy super pokój bez dopłat I nawet drinki barmani z baru przy plaży donosili nam pod parasole na plaży bez bakszyszu bo z nimi zartowalismy Hotel naprawdę super I choćbym nie wiem co napisała i tak znajdzie się ktoś kto będzie narzekał z nami tez przylecieli tacy co od przyjazdu mieli wszystko nie tak Więc się zastanawiam po co przyjeżdżali skoro wszystko im nie pasowało Nam się podobało bardzo I będziemy polecać bo warto
  • 5.0
    sierpień 2017

    Super hotel

    Trzeci pobyt w Egipcie i ten był najlepszym wyborem. Obsługa na bardzo dobrym poziomie, mili uczynni, czysto. Pomimo wysokiego sezonu każdy mógł znaleźć swój kącik spokoju. Leżaki bez problemu, jedzenie super 4 główne restauracje i 7 tematycznych tylko trochę chęci i każdy znajduje to co chce, najlepsze
    w Japońkiej. Baseny i zjeżdżalnie super, polecam rafting. Jeśli hotel utrzyma formę to wrócimy.
  • 4.7
    sierpień 2017

    bardzo fajny hotel

    było bardzo fajnie, hotel bardzo ładny, czystość w normie, obsługa przemiła, jedzenie super, poza restauracjami głównymi była możliwość skorzystania z 8 restauracji tematycznych (włoska, chińska, japońska, indyjska, mongolska, grill, meksykańska, libańska), baseny (kilka) i aqua park super, jedynie szkoda,
    że nie działała sztuczna fala w basenie i podnośnik pontonów do zjazdów na zjeżdżalni, ale wszyscy dzielnie wnosili pontony po schodach, bo zjazdy były super, generalnie nie ma co się zastanawiać tylko trzeba tam jechać i samemu sprawdzić. polecam
  • 4.5
    sierpień 2017

    Rewelacyjny pobyt

    Pokoje z bezpośrednim wyjściem z tarasu do basenu przebijają konkurencję. .. Fajnie urządzony hotel.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY