Titanic Palace Resort

Ocena klientów na podstawie 96 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 4,3
Posiłki: 3,5
Basen: 4,6
Czystość: 4,1
Obsługa: 4,2
Średnia ocena 4.1

80% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
basen, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • singli

Sprawdź ofertę hotelu Titanic Palace Resort w Travelplanet.pl

Termin:
21.11.2019 - 24.11.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 615 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (96)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 5.0
    (maj 2018)

    Super hotel

    Hotel powala swoja ogromnoscia, obsługa na najwyzszym poziomie, jedzenie roznorodne smaczne i duzo,mielismy pokoje z wejsciem do basenu, aquapark z super zjezdzalniami, rafa blisko hotelu wiec idealnie, animatorzy zabawiali calymi dniami, jeden z lepszych hoteli w egipcie, polecam z calego serca
  • 3.5
    (kwiecień 2018)

    Mocny średniak

    W hotelu Titanic Palace spędziliśmy 9 dni w drugiej połowie kwietnia, układ 2+2 (4 i 7 lat).
    To nasz czwarty pobyt w Egipcie i niestety ten hotel wypada najsłabiej, poniżej + i -:
    Plusy:
    - szeroka, piaszczysta plaża z łagodnym zejściem do morza,
    - niezłe miejsce do snorkellingu jak
    na Hurghadę (rafa oczywiście szczątkowa, ale rybek dość sporo),
    - jest trochę atrakcji wodnych (zjeżdzalnie, fala, rzeka, statek dla dzieci),
    - spory brodzik dla najmłodszych cały zacieniony z podgrzewaną wodą.

    Minusy:
    - jedzenie w tym hotelu to jakiś żart - mało dań pomimo kilku restauracji (które nie są czynne codziennie), to co jest serwowane jest raczej smaczne, ale ilość potraw jest niewielka, a 90% jest powtarzane każdego dnia. Mimo opcji all inclusive soki z owoców jak i same owoce (poza trzema podstawowymi) dodatkowo płatne np. arbuz kosztuje 7 euro,
    - czystość nawet jak na Egipt pozostawia trochę do życzenia - zarówno w pokojach jak i w basenach,
    - infrastruktura w budynkach jak i na zewnątrz ma już lata świetności za sobą, niestety wiele rzeczy jest już zniszczonych,
    - toaleta przy aquaparku jest jedna dla panów i jedna dla pań co skutkowało kolejkami i sporym bałaganem w środku.

    Tak jak wspomniałem wyżej hotel wypada bardzo przeciętnie, my do niego już nie wrócimy.
    Jeśli ktoś jedzie pierwszy raz do Egiptu to może mu się spodoba. Dla mnie nie warto jeśli pobyt kosztuje więcej niż 1500zł/os za tydzień.
  • 5.0
    (marzec 2018)

    SUPER

    Byliśmy w marcu w tym Hotelu i bardzo nam się podobało :) cieplutko ok. 35 stopni. Ogromny obiekt, dwa hotele połączone ze sobą - Resort i Beach. Plaża ładna z długim pomostem, na końcu rafa koralowa. Jedzenie i drinki nawet dobre, all inclusive 24 h. Pokoje ładne i codziennie sprzątane. Ogólnie zadbany
    obiekt. Animacje fajne, występy i dyskoteki :) Miła i pomocna obsługa, a szczególnie Menager (Orian) w Restauracji Chińskiej, który mówi po polsku. Warto odwiedzić restauracje tematyczne, jest ich ok. 10 , bardzo dobre jedzenie. Przed Hotelem są sklepy gdzie można kupić pamiątki, niedaleko jest też centrum handlowe Kleopatra. Ogólnie polecamy ten hotel. Jesteśmy bardzo zadowoleni i na pewno kiedyś tam wrócimy :)
  • 5.0
    (grudzień 2017)

    To hotel nie do opisania przez dwa tygodnie nie zdążyłem zwiedzić i spróbować wszystkiego!!!

    Na pewno wrócę do tego hotelu to co piszą ludzie co do monotonii restauracji tematycznych jest tyle że jednej nie zdążyłem znaleźć jedzenie standard jak piszą ludzie kurczak tak ale w kilku smakach wołowina to samo ryba fakt paskudna ale kilka razy w tygodniu od szefa kuchni wspaniała do tego restauracji
    tematycznych każda ma to samo ale w smaku danego kraju w zimę baseny po jednym w każdym hotelu podgrzewane w wodzie można było pływać bez okularów pomost dowozem na rafę piękne ryby co wieczór animacje przepiękne tańce jedynie ludzie nie chcą się bawić .
    Piękny hotel uwaga ślisko bo wszystko nawet chodniki z marmuru Gorąco polecam Sławek.
  • 4.8
    (grudzień 2017)

    Polecamy

    Czysty, obsługa bardzo miła i pomocna, jedzenie trochę monotonne. Kompleks plażowo- basenowy cudowny.
  • 4.8
    (grudzień 2017)

    Polecamy

    Czysty, obsługa bardzo miła i pomocna, jedzenie trochę monotonne. Kompleks plażowo- basenowy cudowny.
  • 4.2
    (listopad 2017)

    Hotek ok

    Piękna pogoda ,hotel ok, jedyny minus to komary w bungalach
  • 4.0
    (październik 2017)

    Dla niewymagających

    Spędziliśmy w tym hotelu 14dni pierwszej połowy października. Hotel ogólnie jest OK jednak nie jest to standard na 5 gwiazdek i nie porównuje tego z innymi hotelami np w europie, a z hotelami na tej samej ulicy. W hotelu ciągle trwają jakieś drobne prace remontowe, co czasem przeszkadza, ale tam nie
    ma czasu poza sezonem na takie sprawy bo sezon trawa cały rok więc trzeba im wybaczyć. Jakość tych drobnych remontów jest na poziomie typowo egipskim - polski budowlaniec by się zapłakał :D Co do minusów dodałabym jeszcze jedzenie, którego jest mnóstwo i ciągle, jednak nic nie ma smaku albo wszystko ma ten sam smak, przykładowo - spora lada z ciastami i słodyczami, ogrom kształtów i kolorów, a wszystko smakuje jednakowo, 4 różne gulasze - wszystkie smakują tak samo, kotleciki z grilla jednego dnia nazywają się X i są podłużne, drugiego dnia okrągłe i nazywają się Y , a smak ciągle ten sam... Szkoda że nie serwują jedzenia doprawionego po egipsku... albo po jakiemukolwiek. Restauracje tematyczne mają bardzo słaby poziom - włoską i meksykańską szczerze odradzam, za to hinduska jest całkiem dobra - w końcu coś o charakterystycznym smaku i aromacie. No i ostatni minus na mojej liście - plaża...i brak morza. Mielizna jest na prawdę bardzo długa, można iść i iść i końca nie widać, podczas odpływu to właściwie ogromna powierzchnia mokrego piachu, bo woda cofa się prawie do końca hotelowego molo.
    Pora na plusy - bardzo miła obsługa, zaopatrzcie się w drobne USD przed wyjazdem, warto dać pokojowemu kilka dollarów co kilka dni, nic wam nie zginie, pokój będzie lepiej posprzątany niż w dniu waszego przyjazdu, barek pełen, a z ręczników przeróżne niespodzianki. Zachęcam do dawania napiwków bo wynagrodzenia pracowników są strasznie niskie i właściwie z tych napiwków pracownicy się utrzymują - taki pokojowy zarabia mniej niż 100usd miesięcznie pracując 7dni w tygodniu.
    Baseny - fantastyczne, duża powierzchnia, czysto, nie trzeba walczyć o leżaki i zaklepywać ich z samego rana. Polecam pokoje na parterze z bezpośrednim zejściem do basenu 110cm głębokości - leżaki koło nich są zazwyczaj wolne i można w spokoju się opalać.
    Zakupy - galeria handlowa na terenie hotelu raczej do unikania - ceny są bardzo niekorzystne, przed hotelem już odrobinę lepiej, a najlepiej przejść się 200-500m w prawo po wyjściu z hotelu i jest wszystko czego można potrzebować bez konieczności jechania do centrum. Centrum znajduje się koło 20km od hotelu - kurs w jedną stronę taksówką to około 5usd.
    Spa - polecam masażystkę o imieniu Amor - fantastyczna!
    Kantor - w hotelu jest automat do wymiany walut - dobry kurs tylko trzeba pamiętać że kwotę zaokrągla do pełnych 5LE.
    Wycieczki fakultatywne - nie kupujcie u rezydenta, ani u basenowych krążowników - idziecie bezpośrednio do biura lokalnego, a zaoszczędzicie jakieś 40% - polecam wycieczkę na Orange bay z biura Sea Waves na plaży, odradzam za to rejs łodzią pół-podwodną - nie warta swojej ceny.
    Jeżeli będziecie kupować esencje zapachowe to orientacyjnie cena to 2LE=1ml z tego da się jeszcze trochę utargować jak kupuje się więcej niż jedną małą buteleczkę.
    My ogólnie byliśmy zadowoleni, niedociągnięcia i braki nie były dla nas uciążliwe choć 14dni na serwowanym tam jedzeniu było zdecydowanie największym minusem, przy krótszym pobycie nie jest to tak odczuwalne.
  • 4.0
    (październik 2017)

    KATASTROFA Z DOLOTEM pozatym super

    Niestety po raz kolejny Small Planet się nie spisał! To mocno psuje wakacje, moim hobby jest kit ale nie mam już nikogo kto by ze mną chciał lecieć ani z rodziny ani znajomych! Do Hurgady opóźnienie wyniosło ponad 7 godzin a z powrotem miałem fuksa bo tylko 3 h ale większość osób została na noc w Hurgadzie
    bo jeden z 2 samolotów się zepsuł i zabrano tylko dzieci i osoby starsze a ja się załapałem jako opiekun najstarszego pasażera - lekarz... Gdyby nie to to było by super ale bardziej się pamięta wpadki. Niestety to jest kolejny taki incydent w zeszłym roku byłem 2x z rodziną, dziećmi i to wielogodzinne czekanie, bez informacji, bez jedzenia i picia, nie wiedząc kiedy jest bardzo męczące i dołujące, czy wręcz upokarzające. Te linie zdecydowanie sobie nie radzą! Moi najbliżsi kategorycznie powiedzieli że do Egiptu następny raz może za pięć lat...
  • 5.0
    (wrzesień 2017)

    super wakacje

    super,piekny hotel jest co robic ,restauracjie temaytczne sa zaj...ste