Ocena klientów na podstawie 102 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 4,3
Posiłki: 3,5
Basen: 4,6
Czystość: 4,1
Obsługa: 4,2
Średnia ocena 4.1

80% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
basen, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • singli

Opinie Klientów (102)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.7
    maj 2019

    nie podobal mi sie nie nie wroce do tego hotelu

    druga wizyta w Egipcie (poprzednio czerwiec 2018/ Marsa Alam/
    nie wiem czy to kwestia terminu - jeszcze troche przed sezonem ale jestem bardzo zawiedziony. Spedzilismy tydzien z rodzina i malo jest rzeczy ktore moglbym w tym hotelu polecic.
    Po kolei - za 50 dolarow udalo nam sie zalatwic dla
    3 rodzin pokoje w bezposrednim zejsciem do basenu i to chyba jedyny plus tego hotelu. Dostalismy pokoje 61xx i to byl naprawde dobry wybor - praktycznie nie chodzilismy do innych basenow - majac swoj wlasny. czystosc pokoi i jakos sprzatania mogla by byc lepsza. obsluga jesli chodzi o room service - za male napiwki usmiechnieta i grzeczna to akurat normalne. gorzej z cala reszta obslugi - jakas taka naburmuszona i nieuprzejma. troche tak jakby byli w tym hotelu za kare. na sniadaniu facet ktory robil omlet - robil to w taki sposob ze odechciewalo sie jedzenia. jedzenie ogolne slabe i malo urozmaicone - ciezko nam bylo znalesc cos dla siebie ale oczywiscie moze to kwestia gustu. restauracje tematyczne bez koniecznosci rezerwacji ale trzeba byc przed 18 inaczej nie ma miejsc. rezerwacja byla potrzeba tylko do 2 z nich ale z tego nie skorzystalismy. meksykanska nie polecam - co innego zamawiasz a co innego dostajesz - ale ogolnie jedzenie ze slabych produktow i malo doprawione. nie najgorsze bylo jedzenie w Chinskiej - plus mozna bylo zobaczyc maly popis z ogniami kucharza przygotowujacego jedzenie. zgubilismy 2 reczniki - przy wymeldowaniu musielismy oczywiscie zaplacic kare 10dolar /recznik. bylem wczesniej raz w egipcie i kilka razy w Turcji - i to byl zdecydowanie najgorszy hotel z dotychczasowych
  • 3.5
    kwiecień 2019

    Bez szału

    Hotel faktycznie wyglada okazale, marmury , rzeźby monumentalne , baseny. To w ogólnym zarysie było oki. Pokój , obsługa nie ma się co czepiać ale mega bardzo słabą kwestia było jedzenie. Poza tym ze codziennie to samo w bemarach można było znaleźć , na każdym posiłku to samo to żeby chociaż smaczne
    było. Warzywa niby grillowane dostały swój czad w lodowce, po nałożeniu na talerz unosił się smród kilkudniowego leżakowania. Podobnie ciasta i ciasteczka , przemnożone , nieświeże , zleżałe, dramat. Może gdybyśmy nie mieli porównania to pewnie uciecha by była ale tu w tej kwestii było wręcz żałosne . Nie wspominając o restauracjach tematycznych gdzie chińskie np było tylko z nazwy, o włoskiej czy japońskiej nie wspomnę bo to już było pogrążające dla hotelu 5 gwiazdek gdzie wszystko powinno być na najwyższym poziomie. Zdecydowanie powinni zmienić kucharza bo zepsuł fajny wyjazd.
  • 3.2
    kwiecień 2019

    HOTEL POWOLI SPADA DO 3*

    Byłem w titanicu w grudniu 2017 hotel zrobił na nas bardzo miłe wrażenie . Postanowiliśmy wpaść jeszcze raz w tym roku . Po prostu porażka woda w głównych basenach okazała się zimna ( w grudniu zupa ) po interwencji u rezydenta okazuje się wyłączyli 15.kwietnia i nie ma możliwości włączenia , pełno
    dzieci lata nikt nie korzysta z basenów , Jedzenie okazuje się że chyba już wyrobili sobie opinie to można walić w bambuko każda restauracja to samo i do dupy ( w grudniu mimo otwarcia z 4 głównych tylko 2 ale w każdej coś innego wiec jak nie pasiło w jednej to się szło do drugiej w titanic beach teraz otwarte 4 i to samo we wszystkich ) . pokoje jak pokoje nic do zarzucenia sprzątane codziennie uzupełniane napoje w lodówce , łazienka duża choć brakowało prysznica ( wanna z hydromasażem ) . Natomiast co się nie zmieniło i jest nadal fajne to snurkowanie z pomostu , oczywiście żeby zobaczyć coś więcej trzeba popłynąć na prawą stronę pomostu tam fantastyczne kolory rafy i rybki ( snurkowaliśmy codziennie i cały czas nas ciągneło jeszcze i jeszcze ) . Po za tym restauracje tematyczne ratują trochę opinię hotelu bo gdyby nie one to kompletnie spadł by do 3 *
  • 4.3
    kwiecień 2019

    Ok,

    Szału może ze standardem pokoi nie ma, zapewne późny Kwaśniewski, ale obsluga stara sie by bylo czysto i schludnie. Kwestia odpowiedniego nastawienia... Natomiast poza pokojami, baseny, silownia, restauracje - wszystko poprawnie!
    Ogolnie zadowoleni z wyjazdu!

    Na minus moge wskazac brak
    wejscia od razu do glebokiej wody, ale spacerek 300m w glab morza tez nie byl finalnie uciazliwy. Z pomostu przy hotelu - wejscie wprost na rafy, wiec mozna ponurkowac z rybami.
  • 4.7
    luty 2019

    Jesteśmy bardzo zadowoleni, chcemy tam wrocić

    Hotel super, posiłki bardzo urozmaicone. Bardzo bezpiecznie, nawet po za hotelem.
    Wycieczki też super ( łódź ze szklanym dnem, snoorking z definami i rafa)
  • 4.7
    luty 2019

    Bardzo dobry hotel, polecam!

    Hotel bez wątpienia zasługuje na 5 gwiazdek!
    Obsługa na bardzo wysokim poziomie, dobre jedzenie (choć mogłoby być lepsze), duża ilość basenów, świetna zabawa w aqua parku, animacje dla dorosłych również na plus.
    Pokoje trochę wysłużone, ale nic wiecznie nie będzie nowe : )
  • 5.0
    luty 2019

    Bardzo mi się podobało

    Super miejsce
  • 4.8
    luty 2019

    Bardzo fajny hotel. Godny polecenia.

    Bardzo fajny hotel z wieloma atrakcjami.
  • 4.0
    luty 2019

    Ogólnie ok.

    Ogólnie ok. Hotel nowy. Basenów dużo, w tym dwa podgrzewane w okresie zimowym. Fajne zjeżdżalnie. Strefa dla małych dzieci z zjeżdżalniami też jest atutem hotelu. Jedzenie dobre, aczkolwiek powtarzające, monotonne. W każdym razie każdy znajdzie coś dla siebie. Plaża a także molo z zejściem do morza tuż
    przy rafie koralowej super. Jedynym zauważalnym niedociągnięciem jest niski standard pokoi a zwłaszcza łazienki. Gdzie nie gdzie brudno, aczkolwiek pokoje są sprzątane codziennie. Za łazienkę dałbym pewnie 3 gwiazdki, nie pięć. Plusem hotelu są też restauracje w których można poznać smaki świata np. chińska, meksykańska, mongolska, japońska itd ( w cenie all inclusive). Animatorzy działają prężnie zapewniając dodatkową rozrywkę. Podsumowując hotel warty polecenia choć jak ktoś oczekuję luksusu na bardzo wysokim poziomie to może się nieco zawieść.
  • 4.0
    styczeń 2019

    Ujdzie, ale raczej rekomendował nie będę

    Hotel i akwapark są w porządku. W styczniu woda w basenach oscylowała w granicach 27-29 stopni C.
    Natomiast jedzenie jest największym mankamentem tego hotelu. Restauracje główne, a raczej stołówki, oferują monotonne, niezbyt smaczne jedzenie. Kucharz postanowił wszystko utopić w beszamelu. Z powodu
    jedzenia hotel nie zasługuje na więcej niż 3 gwiazdki. Obsługa miła i nie była nachalna .
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY