Tia Maria

Ocena klientów na podstawie 24 opinii

Lokalizacja: 3,6
Pokój: 3,4
Posiłki: 2,6
Basen: 3,0
Czystość: 3,3
Obsługa: 3,3
Średnia ocena 3.2

58% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
brak
Słabe strony:
posiłki, basen
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • singli
  • miłośników życia nocnego
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Tia Maria w Travelplanet.pl

Termin:
09.09.2019 - 12.09.2019
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Cena za osobę: 337 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (24)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 2.7
    (wrzesień 2017)

    Bardzo mi się podobało w Bułgarii, ale nie obsługa w hotelu Tia Maria

    W pokoju i łazienkach brud na ścianach - zaschnięte, grube mazie, nie wiadomo czego. Lepiej nawet sobie nie wyobrażać. Nikt w pokojach nie sprząta. Panie z recepcji poproszone o np. koc do pokoju zapewniały, że zaraz ktoś przyniesie i na tym się kończyło. Nie pomogła interwencja rezydenta. Po trzech
    dniach proszenia - odpuściłam.
  • 3.3
    (wrzesień 2017)

    Zupełnie przyzwoity ,zgodnie z oferta.

    3-gwiazdki dobra lokalizacja znośne wyżywienie ,może być.
  • 3.5
    (wrzesień 2017)

    Hotel w porządku.

    Hotel sam w sobie jest całkiem przyzwoity. Stosunek ceny do jakości w porządku. Aczkolwiek sprzątanie pokojów czy wymiana ręczników niestety nie odbywają się zbyt często, rzekłbym nawet, że w ogóle. Nieprzyjemny zapach z kanalizacji jest ponoć standardem w Bułgarii.
    Niestety totalnym dramatem jest
    jedzenie. Produkty na samym śniadaniu są fatalnej jakości i zupełnie niesmaczne. Tym bardziej nie polecam nikomu All Inclusive ponieważ to co w ramach tej oferty serwują w hotelu to naprawdę porażka. Ludzie z bransoletkami All Inclusive najczęściej stołowali się w pobliskim McDonaldsie lub Subwayu. Drinki w plastikowych kubkach jednorazowych, cappucino zalewane z proszku itd.
    Polecam jedynie sam hotel, który jest jak napisałem całkiem przyjemny.
  • 2.7
    (wrzesień 2017)

    Nie polecam

    Pokój ok
    Łazienka średnio - woda wylewa się z brodzika
    Klimatyzacja słabo działa i strasznie zagrzybiona
    Dwie małe słabo-działające windy na 180 pokoi
    Basen mały woda zimna i brudna
    Leżaki zarezerwowane o godzinie 7:00
    Drinki słabe i w kubeczkach plastikowych
    Obsługa
    miła, spokojnie można dogadać się po angielsku
    Ręczniki wymienione raz po upomnieniu
    Jedzenie bardzo słabe a sama jadłodajnia (restauracją tego nie można nazwać) za mała jak na trzy obiekty - niekiedy kolejki po 30 min
    Położenie średnie - do morza 10 min szybkim tempem
    Hotel dla niewymagających
  • 2.5
    (sierpień 2017)

    Zdecydowanie nie polecam.

    Byliśmy trzeci raz w Bułgarii i Tia Maria była zdecydowanie najgorszym hotelem, w którym do tej pory mieszkaliśmy (wszystkie trzy gwiazdkowe). Nasz pobyt trwał 14 dni. Jeżeli chodzi o jedzenie to mieliśmy tylko opcję śniadań. Jedzenie smaczne ale codziennie to samo, mały wybór co sprawiło, że od 9 dnia
    pobytu nie poszliśmy już na śniadanie. Klimatyzacja działała przez pierwsze 4 dni po czym została wyłączona i nie mieliśmy jej do końca pobytu. Ręczniki powinny być wymieniane co 3 dni zgodnie z umową. Pierwsza wymiana po mojej rozmowie z panią sprzątaczką 6 dnia, kolejna 11 dnia pobytu. Balkon i pokój nie były nawet pozamiatane przez 14 dni. Podłoga w łazience myta co drugi dzień, przez ostatnie 3 dni niemyta. Serwis sprzątający ograniczał się do podrzucenia rolki papieru toaletowego i wymiany worka w koszu na śmieci. Pokój zależy jak się trafi. My niestety mieliśmy pierwsze piętro od ulicy, bardzo ruchliwej ulicy co skutkowało strasznym hałasem od wczesnych godzin porannych do późnej nocy. Prawdziwym koszmarem tego hotelu był telewizor. Co 20 czasem 30 lub 40 minut wydawał z siebie przeraźliwy niezwykle głośny dźwięk przez ok. 3 sek. Prawdopodobnie chodziło o to żeby ludzie nie zasypiali przy włączonym telewizorze i żeby nie grał on przez całą noc. Moja partnerka chodzi spać wcześniej, ja zwykle siedzę przed telewizorem do późnych godzin nocnych. Po kilku zerwaniach się z łóżka mojej śpiącej partnerki zaprzestałem nocnego oglądania TV. Ten koszmarny dźwięk, który obudził by umarłego pojawiał się nieregularnie zarówno w nocy jak i w dzień. Naprawdę KOSZMAR!!!!!!!!!!! Ostatnia rzecz: w łazience śmierdzi ściekami. Naprawdę jestem zwyczajnym, normalnym człowiekiem. Nie mam wygórowanych oczekiwań. Rozumiem, że istnieje relacja ceny do otrzymanych za nią usług ale Tia Maria to po prostu obora. Jeżeli chodzi o TUI to wszystko OK (transfery, rezydent, organizacja itd.).
  • 4.0
    (sierpień 2017)

    Pozytywne wrażenia

    Hotel Tia Maria odpowiada standardowi 3*. Pokoje czyste, niedawno remontowane. W pakiecie wyjazdowym mieliśmy opcję BB (tj. tylko śniadania), które były syte i, mimo tego, że codziennie łudząco do siebie podobne, nie trzeba było jeść wciąż tego samego. Kombinacji posiłków było sporo.
    Hotel oddalony
    od plaży na odległość 10 - minutowego spaceru. Plaża szeroka, piaszczysta i podzielona na II strefy - strefa "przymorska" była płatna (tj. serwis plażowy w postaci leżaków i parasoli był odpłatny) i strefa "za sznurem" jak swobodna zona.
    Nie mogę wypowiedzieć się na temat basenu, gdyż z niego nie korzystaliśmy. Na pewno jest :)
  • 2.0
    (sierpień 2017)

    Na pewno tam nie wrócimy

    W pokoju unosił się nieprzyjemny zapach z odpływów umywalki i prysznica (szambo). Pościeli nie wymieniono ani razu, a o ręczniki trzeba było się prosić. Zgodnie z opisem przy basenie miały znajdować się leżaki z materacami, a niestety leżaki były dziurawe, po uszkadzane i bez materacy ponadto basen znajdował
    się w godz. poobiednich w cieniu i nie było możliwości korzystania z odpoczynku przy basenie w słońca. Na stołówce ciągły brak miejsc, niewystarczająca ilość jedzenia dla takiej ilości gości, a w barze patrzono nieprzychylnie jeżeli po drinka bądź napoje szło się kilka razy. Klimatyzacja centralna wyłączana w nocy lub w niektórych pokojach jej brak.
  • 3.7
    (sierpień 2017)

    Było ok :)

    Ogólnie było ok. Minusem było to, że pierwszego dnia spaliśmy bez pościeli (dostaliśmy poszewki bez kołdry). Sprzątaczki rozmawiają tylko po rosyjsku :) W recepcji wszyscy mili. Co do jedzenia mieliśmy tylko śniadania - faktycznie każdego dnia było to samo, ale był duży wybór :)
  • 3.8
    (lipiec 2017)

    Podobało się, ale bez rewelacji

    Do standardu hotelu nie można się przyczepić. Mieszkaliśmy w wyremontowanej części i było okej. Pokoje czyste i zadbane, duże okna i naprawdę przyjemnie. Gorzej, że pokoje w nowej części znajdują się bezpośrednio przy bardzo ruchliwej ulicy, przy której bez różnicy czy to dzień czy noc, ruch nie ustaje...
    Pierwsze noce ciężko nam było przespać. Basen nie za duży, ale woda czysta. Jedzenie hmmm, to że było mało zróżnicowane to akurat nie był problem - bo wszędzie tak jest. Gorzej z owocami, które tak uwielbiam. Śliwki i jabłka codziennie, arbuz podczas tygodniowego pobytu mieliśmy zaledwie dwa razy i to w takich ilościach, że trzeba było mieć naprawdę szczęście, żeby go dostać. Ogólnie pobyt w tym miejscu oceniam dobrze i myślę, że cena jest adekwatna do warunków. I oprócz do zbyt małej ilości owoców to nie ma się więcej do czego przyczepić.:)
  • 4.0
    (lipiec 2017)

    Bardzo nam się podobało, jednak było kilka minusów

    Hotel oceniam bardzo dobrze - wyremontowany i czysty. Plusem był także duży basen, z którego niestety nie było nam dane skorzystać ze względu na bardzo dużą ilość osób, a co za tym idzie, brak wolnych leżaków. Jedzenie było jednym z bardzo niewielu minusów hotelu. Ogólnie ocena ogółu jak najbardziej
    na plus. Polecam!