Ocena klientów na podstawie 79 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 3,7
Posiłki: 3,9
Basen: 4,3
Czystość: 3,9
Obsługa: 4,2
Średnia ocena 4.1

83% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
basen, lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • par
  • aktywnych
  • osób niepełnosprawnych

Opinie Klientów (79)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.0
    sierpień 2010

    fajny hotel, zwlaszcza dla rodzin z dziecmi

    Pokoje: duze :) ladne widoki
    Posiłki: urozmaicone, ale lepiej przyjsc wczesniej niz pod koniec ;)
    Czystość i obsługa: codziennie sprzatane pokoje, zero robactwa

    Lokalizacja: troszke na uboczu, ale obok sa rozne sklepiki, plaza cudna, polecam spacery
  • 4.0
    lipiec 2010

    fatalne pokoje!!!!!!

    Ogólnie: W hotelu śmierdzi, zwłaszcza na korytarzach na piętrze, wszędzie okropny zaduch i BRAK KLIMATYZACJI, wszedzie piszą ze niby jest ale ma chyba z 15 lat i w ogóle sie jej nie czuje i nie mowie tylko o pokojach ale o całym hotelu..
    Jakość/cena: Zapłaciłam za
    ALL na 7 dni 1700 zł, to nie jest duzo wiec jesli chodzi o stosunek jakosci do ceny to nie mam zastrzezen...
    Infrastruktura: Hmm..jak na taki duzy hotel to 2 windy to za mało, czasem czekąlo sie kilka minut a w taki upał nie chce sie chodzic po schodach... ogólnie hotel, otoczenie bardzo ładne, czyste, nie mam zastrzezen, sporty oczywiscie płatne ale za to mnostwo fajnych darmowych animacji, np aerobik,siatkówka i takie tam
    Pokoje: Kilmatyzacja - to jakas pomyłka, w pokoju nie dało sie przebywac ale przynajmniej był czysty...ale tylko pokoj a łazienka juz nie. Stara oblesna wanna z żółtym osadem który pojawiał sie tam codziennie mimo ze sprzataczka go umyła, zasłonka tez oblesna. Ale reczniki zmieniane codziennie i sprzatanie tez codziennie na zyczenie a obsługa bardzo miła i sympatyczna
    Posiłki: Jedzie moim zdaniem pyszne, wielki wybór dan, nigdy niczego nie brakowało, polecam na sniadanko biały ser- palce lizac!!
    Basen: Basen ładny, czysty i głeboki - mozna było poskakac, duzo lezaków, ten w hotelu juz troszke gorszy bo chyba tam zbyt czesto nie sprzatają, posadzka byla brudna
    Czystość i obsługa: Obsługa ok, starała sie zeby było czysto ale tamtejsza woda i stare sanitariaty utrudniały utrzymanie czystosci...
    Lokalizacja: Wiedziałam jaka jest lokalizacja tego hotelu i do nikogo nie mam pretensji, jest to ostatni hotel w tej miejscowosci tzn idąc plazą w lewo pustka a w prawo plaza tętni zyciem, ale na plus jest to ze na plazy nie ma tłoku i kazdy znajdzie sobie dogodne miejsce, hotel znajduje sie tuz przy plazy i jest to duzym udogodnieniem
  • 3.0
    czerwiec 2010

    Bez szału

    Jakość/cena: Zapłaciłem 2100zl za tydzien i jak dla mnie lipa.
    Pokoje: Za cene jaka zaplacilem dostalem pokoj nore w jakis podziemiach gdzie widzialem za oknem mur.Kobiety ktore wlozyly w paszport pieniadze zeby dostac lepszy pokoj nie dostaly go.Dopiero po klotni
    z rezydentem dostaly lepszy po 2 dniach
    Czystość i obsługa: Plamy na recznikach
    Lokalizacja: Jesli ktos jedzie tam zeby posiedziec nad morzem badz w basenie to moze byc.Poza hotelem nie ma nic kompletnie
  • 5.0
    czerwiec 2010

    Hotel świetny gdyby nie denni animatorzy i ogólna rozpusta

    Ogólnie: W hotelu czyściutko, bardzo ładny wystrój głównego holu, restauracji itd :) Bardzo miła i chętna do pomocy obsługa, nie licząc dennych animatorów. Jeśli mi się coś nie spodobało co proponują mi (np. siatkówkę) to zostałam obrażona niemiłymi słowami. Poza tym arabscy animaorzy
    Thapsusa są na niskim poziomie. W sam raz dla Rosyjskich napalonych dziewuch. Na hotelowej plaży i przy basenie pełno nagich osób (tak tak, bez kostiumów kąpielowych). Dlatego hotel nie jest dobry dla dzieci ani par :/
    Jakość/cena: Bez zarzutu :) Hotel stosunkowo tani jak na tak dobre warunki.
    Infrastruktura: Zajęcia sportowe i inne pierdoły animatorów tragiczne, monotonne i męczące. Brak ułatwień dla niepełnosprawnych w pokojach hotelowych.
    Pokoje: Perfect jak na tę cenę :)
    Posiłki: Jednym słowem: mniam :) Szwedzki stół z miliardem przeróżnych smacznych jedzonek - zarówno europejskich czy takich jak zwykłe frytki aż po sosy, sałatki typowo arabskie, tunezyjskie (np. harissa).
    Basen: Basen świetny, czyściutka woda, ciepła. Za to golizna (topless) wszędobylska. Niesmaczne i w złym tonie. Musieliśmy chodzić na arabską plażę żeby spokojnie móc rozglądać się dookoła...
    Czystość i obsługa: Adekwatna do ceny. Za dinarka zostawionego na pościeli pani sprzątaczka szczególnie zadba op nasz pokoik.
    Lokalizacja: Plaża przy hotelu, poza tym zaciszny koniec Mahdii :)
  • 5.0
    październik 2009

    POLECAM Z CAŁˇ PEWNOSCIˇ...

    Ogólnie: Hotel dla niewymagających ale z pewnością polecam. Spędziłam super urlop za przystępną cenę. WIELKIE DZIĘKI EXIM TOUR..
    Jakość/cena: Z wyjątkiem jedzenia nie ma na co narzekać. Czysto, za 1 dinar posprzątane, pogoda rewelacja, plaża piękna...
    Infrastruktura:
    jak wyżej
    Pokoje: dość starodawny wystrój, raczej póĽny Gierek ale cóż tam...dla reszty warto..
    Basen: nic do dać, nic ująć. SUPER
    Lokalizacja: dla mnie no problem..ostatni jak narazie hotel w Mahdi ale na pstryknięcie palcem taxi dostępne 24h
  • 5.0
    wrzesień 2009

    ocena hotelu w/g nas na 4+

    Ogólnie: Właśnie 2 tygodnie temu wróciliśmy z tego hotelu.Hotel b.fajny nad samym morzem,mieści się na dużej przestrzeni w ogrodzie palmowym.Plaża szeroka,śliczny piasek ciągnący się kilometrami, jedzenie dobre i dużo,pokoje ładne,czyste,obsługa miła.Chętnie tam wrócimy-.dziwię się ludziom
    którzy piszą negatywne opinie,a wierzcie nam zwiedziliśmy już całą Europę i część Afryki i Ameryki.Nie ma tam luksusów ale jest b.fajnie.Polecamy
    Jakość/cena: uważamy że adekwatny
    Infrastruktura: bomba
    Pokoje: czyste ,ładne,wygodne
    Basen: czyste i wystarczające-bo są trzy-kryty, dla dorosłych i brodzik dla dzieci.CVzyszczone były co noc.
    Lokalizacja: lokalizacja świetna
  • 4.0
    wrzesień 2009

    szkoda że dwa tygodnie tak szybko przeleciały

    Pokoje: łazienki zaniedbane czarna pleśń ale sprzątanie trwało 8 min
    Posiłki: jedzenie bardzo smakowite ale bałagan wprowadzją kelnerzy
    Basen: nie korzystałam z basenu bo morze pod ręką ale przyglądałam sie myślę że w porzodku

    Czystość i obsługa: czysto żadnych sensacji żołądkowych no może obrusy można byłoby zmieniać po każdym posiłku a raczej gościu
    Lokalizacja: bardzo dobra do miasteczaka Mahdi 10 min taxi a sam hotel usytuowany w tzw części turystycznej i samemu wieczorem można spacerować -bezpiecznie
  • 4.0
    wrzesień 2009

    SUPER EKSTRA

    Ogólnie: DLA MNIE BOMBA!!! JEDZENIE OK, MÓJ POKÓJ OK, KLIMAT SUPER, PLAŻA BOSKA, POLECAM
    Jakość/cena: HOTEL PRZYJAZNY, ZADBANY, MOŻE NAWET ZNÓW TAM KIEDYS POJADĘ, UDANE WAKACJE
    Infrastruktura: ANIMATORZY DBAJˇ O DOBRˇ ZABAWĘ

    Pokoje: JESLI CHODZI O MÓJ NA DRUGIM PIĘTRZE Z PRAWEJ OD WEJSCIA TO BYŁ OK TE NA DOLE SA KIEPSKIE DLATEGO TRZEBA SIĘ DOMAGAĆ DOBREGO LOKUM!!!! NA GÓRZE
    Basen: SWIETNY
    Lokalizacja: LOKALIZACJA REWELACYJNA CZYSTA PLAŻA, ZARAZ PRZY HOTELU, PIĘKNA OKOLICA
  • 4.0
    sierpień 2009

    Gorąco polecam

    Ogólnie: Hotel zasługuje na mocne 4 gwiazdki, położenie, plaża, basen i obsługa bez zarzutów. Minusem są niektóre pokoje, ale wszytsko zależy na jakie się trafi. W tym roku spędziłąm tam tydzień czasu z chłopakiem i byliśmy bardzo zadowoleni :)
  • 5.0
    sierpień 2009

    super hotel!!

ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY