Ocena klientów na podstawie 4 opinii

Lokalizacja: 3,3
Pokój: 4,5
Posiłki: 4,3
Basen: 4,8
Czystość: 4,5
Obsługa: 4,5
Średnia ocena 4.3

75% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
Mocne strony:
basen, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • par
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu TH Simeri w Travelplanet.pl

Termin:
20.09.2020 - 27.09.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 3 614 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (4)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.8
    wrzesień 2019

    hotel bardzo dobry,jedzenie bardzo dobre,na terenie ośrodka cz

    hotel bardzo dobry,jedzenie bardzo dobre,na terenie ośrodka czysto i ładnie,sympatyczna obsługa,na pewno tam wrócę
  • 4.3
    wrzesień 2019

    Jedzenie i obsługa to najmocniejsze strony hotelu

    Super hotel dla osób, które nastawiają się bardziej na wypoczynek w hotelu niż zwiedzanie. Pyszne jedzenie, uprzejma obsługa, zawsze starająca się pomóc, dużo atrakcji i możliwości spędzania czasu. Basen i plaża bez zarzutu. Minus to odległość do najbliższego miasteczka, brak komunikacji autobusowej,
    wysokie koszty wynajmu samochodu na miejscu. Hotel nastawiony w 100% na Włochów, którzy stanowią znaczną większość gości.
  • 4.8
    lipiec 2019

    Wspaniała wioska wakacyjna

    Plusy:
    - Bardzo czysty hotel, świeżo po remoncie, zadbany. Teren przynależny do hotelu jest bardzo duży i znajdują się na nim: 2 baseny (jeden tylko dla dzieci), korty tenisowe, boisko do koszykówki, miniklub dla dzieci, amfiteatr. Zakwaterowani byliśmy w pokojach tuż przy basenie.
    - Pokoje
    duże, przestronne. Ogromne łóżko i spora łazienka. Pokoje sprzątane codziennie. Codziennie również wymieniane wszystkie ręczniki.
    - Restauracja bardzo duża, a wybór jedzenia ogromny. Przystawki, kilka dań głównych do wyboru, prawie codziennie pizza neapolitańska (przepyszna), warzywne dodatki, gotowe sałatki. Bardzo dużo owoców morza, codziennie inne grillowane mięso. Śniadania mniej zróżnicowane ale wybór również był duży. Hotel prowadzi rezerwacje stolików- na pierwszym posiłku trzeba udać się do obsługi żeby przydzielili stolik.
    - Wifi działa bardzo dobrze na terenie hotelu w miejscach ogólnodostępnych i na plaży, czasem również w pokojach
    - Plaża przynależy do hotelu- leżaki i parasole bezpłatne od 3 rzędu. Plaża to głównie żwirek i trochę grubego piachu. Leżaki i parasole bezpłatne (jest ich duza ilość, wiec nie ma problemu z dostępnością). Plaża bardzo duza i szeroka. Zejście do morza łagodne, ale kamieniste (polecam zaopatrzyć się w specjalne buty do wody). Na plaży boisko do siatkówki.

    Minusy:
    - W okolicy jeden malutki market i pojedyncze sklepiki. Nie ma gdzie się udać poza hotelem. Najbliższe miasto 20 km dalej, dojazd jedynie taksówka zamówioną przez hotel.
    - All inclusive pełen to jakiś żart- z alkoholi dostępne tylko 3 różne likiery i piwo. Cała reszta płatna dodatkowo. All inclusive lite- napoje bezalkoholowe z dystrybutora (dostępny jeden przy basenie) nalewane do kubeczków o pojemności 100 ml (ŻART!). W barze niedaleko morza dostępna tylko woda.
    - Animatorzy świetni, wymyślają wiele atrakcji. Niestety mówią tylko po włosku (przeważają lokalni turyści w hotelu)- wieczorne przedstawienia również nie są tłumaczone. Dla rodzin z dziećmi bajka- animatorzy prawie cały dzień się nimi świetnie zajmowali.

    Hotel dla rodzin, osób starszych, osób mających problem z poruszaniem się, hotel dla par
  • 3.2
    czerwiec 2017

    Wakacje w Simeri Village wcale nie takie wspaniałe...

    Oferta Rainbow przedstawiona na stronie internetowej nie była aktualizowana od dłuższego czasu - o wielu aspektach dowiedzieliśmy się dopiero na miejscu otrzymując na papierze obowiązujące informacje. Niezgodnościami okazały się m.in.: inne godziny posiłków, brak "hotelowej kolejki", program animacyjny
    dla dorosłych wyłącznie po włosku (hotel zdecydowanie nastawiony na "miejscowych" - bardzo słaba komunikacja w języku angielskim), brak przekąsek. Hotel ma większą ilość pokoi niż w opisie (266, a nasz 327). Brak informacji, że hotel oferuje wyższy standard niż All Inclusive (na miejscu były dwa rodzaje opasek czerwona - dla "ważniejszych klientów", czyli Włochów i srebrna dla "całej reszty"). "Czerwone opaski" miały zarezerwowane pierwsze rzędy leżaków nad morzem, zapewniony stolik w restauracji i lepszy standard oraz położenie pokoi (na miejscu brak możliwości wyboru między piętrowymi budynkami a parterowymi bungalowami). Restauracja nieprzygotowana na bardzo dużą ilość gości - często brakowało wolnych stolików, ponad to obsługa restauracji nie kwapiła się do sprzątania na bieżąco stolików po poprzednich gościach i nie uzupełniała zastawy, nawet jeśli się poprosiło czy czekało przy stoliku od dobrych kilku minut. Jedzenie bardzo monotonne - głównie pizza i makaron. Mały wybór ciepłych dań, głównie przystawki na zimno. Bardzo mały wybór deserów, a te oferowane były niesmaczne. W kwestii plaży i basenu nie można wiele zarzucić - były dostępne prysznice, bezpłatne leżaki i parasole, a bary hotelowe były w niewielkiej odległości. Zejście do morza bardzo szybko stawało się głębokie, w zasadzie po 2,5 m woda sięgała do szyi dorosłego człowieka. W hotelowej części morza pojawiło się bardzo wiele dużych meduz, o czym nikt z obsługi hotelowej nie poinformował, a były one parzące. Do morza od naszego pokoju było nie 250, a 600 m. Pokoje sprzątane codziennie, brak międzynarodowych kanałów TV w pokoju. Budynki mieszkalne z zewnątrz oraz chodniki były w kiepskim stanie. Hotel położony daleko od większych miast. W okolicy brak atrakcji. Najbliżej położone Catanzaro Lido (ok. 10 km) nie oferuje nic specjalnego. Spośród 5 oferowanych w internecie lokalnych wycieczek na miejscu dostępne były 2 (oczywiście te najdroższe i najmniej ciekawe, czyli Wyspy Liparyjskie i Sycylia). Jeśli chce się zwiedzić Kalabrię pozostaje wypożyczenie samochodu (bardzo drogie, ok. 90€ za dobę - doliczany koszt podstawienia pod hotel), realizowane przez zewnętrzną, niepoważną firmę (godzinne spóźnienie i podstawienie innego modelu samochodu). Rola rezydenta kończy się na spotkaniu organizacyjnym w hotelu - brak jakiegokolwiek zaangażowania i możliwości kontaktu. Podsumowując: ani hotelu Simeri Village, ani biura podróży Rainbow nie polecamy. Odnośnie serwisu Travelplanet nie mamy żadnych uwag i na pewno skorzystamy ponownie za rok.