Ocena klientów na podstawie 24 opinii

Lokalizacja: 3,8
Pokój: 3,8
Posiłki: 3,7
Basen: 4,0
Czystość: 3,8
Obsługa: 3,8
Średnia ocena 3.8

70% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • seniorów
  • aktywnych

Opinie Klientów (24)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.0
    lipiec 2013

    Jesteśmy zadowoleni z pobytu

    Hotel położony w zacisznym miejscu dla osób, które chcą wypocząć w ciszy i spokoju polecam jak najbardziej. Pokoje tak jak w ofercie standard co do gwiazdek to bym dała 3 ale było ok. czysto jak zostawiliśmy dolara panu sprzątającemu pokój był wysprzątany, pościel zmieniona i ręczniki. Jedzenie ok. tylko
    na śniadania jest codziennie to samo.
  • 4.0
    lipiec 2013

    jest ok ale na jeden pobyt

    Wszystko było fajnie pokoje przestronne i czyste. Jedzenie ok baseny super morze przy basenie. Okolica z fajnymi widokami oczywiście z ośrodka. Poza ośrodek to pozostają wycieczki bo samemu gorąco odradzam
  • 5.0
    lipiec 2013

    normalny pobyt w Egipcie

    Od paru dni jesteśmy w tym hotelu. Hotel położony poza miastem, ale w naszym przypadku to raczej zaleta. W hotelu jest po prostu wszystko. Baseny czyste i zadbane. Do morza blisko. Pokoje duże i czyste. Obsługa bardzo uprzejma i miła, rozwiązująca na bieżąco ewentualnie potrzeby wczasowiczów. Jedzenie
    bez względu na porę w całym asortymencie, dostępne bez kolejek i bardzo dobre. Hotel godny polecenia dla osób pragnących wypocząć w ciszy i spokoju. Jesteśmy kolejny raz w Egipcie (poprzednio Hurghada) ale wypoczynek w tym hotelu jest nieporównywanie lepszy od poprzednich. Polecamy.
  • 4.0
    lipiec 2012

    Dobry hotel na kompletnym zadupiu

    Hotel dobry. Zalety: pokoje duże, jak na standard egipski z czystością jest lepiej niż przeciętnie. Sieć internet w budynku głównym - bez ściemy cały czas za darmo i dostępna. Klima w pokoju jest. Była jedna awaria, ale usunięta jeszcze tego samego dnia. Jest rafa przy brzegu. Wady: sklepiki dostępne
    tylko w hotelu, bo hotel jest w środku pustyni. Jedzenie znośne, ale lepiej wziąć laremid na biegunkę.
  • 2.0
    lipiec 2012

    KRADZIEŻE W HOTELU RADISSON BLU!!

    UWAGA!! W tym hotelu kradną! Nasze wakacje to był prawdziwy koszmar! Trzykrotnie okradziono nas przez pracowników hotelu RadissonBlu.Sejfy hotelowe to dla nich najlepsza okazja do dorobienia sobie do pensji.Podbierali sprytnie, z porfeli, najpierw 100USD (zignorowaliśmy, bo może źle policzyliśmy) potem
    po kilku dniach kolejne 150USD (tu byliśmy absolutnie pewni).Potem sytuacja powtórzyła się u innych gości, identycznie, podbieranie po 100USD z porfeli w sejfie.Recepcja powtarzała na okrągło, że prowadzi śledztwo a menadżer hotelu miał to w nosie, praktycznie wogóle go nie było.Sprawę zgłosiłam na policję, co było pomyłką w samym zamyśle-strata całego dnia i żadnych efektów.Po tych doświadczeniach zaczęliśmy wszytko nosić ze sobą i kolejna kradzież. Z jadalni skradziono nam z torby drogi aparat lustrzankę, zostawiając pustą torbę. Jadalnia była zamknięta (było po godzinach obiadowych), byliśmy ostatnimi gośćmi.Oczywiste było, że zrobili to pracownicy.Oczywiście aparatu nie znaleźli, chociaż był spory i nie dało się go zmieścić w kieszeni.Od policji i obsługi usłyszeliśmy, że to na pewno goście! Ręce mi opadły!!Potem wyszło, że 3 tygodnie wcześniej z pokoju hotelowego skradziono laptopa a przy przeprowadzce tydzień wcześniej Czechom zaginęła kamera.Pewnie też zrobili to goście!Makabra.Od jednego pracownika usłyszeliśmy, że w hotelu nikt się niczego nie boi,można wynosić ile wlezie,menadżera hotelu praktycznie nie ma na miejscu. Nam zmieniano pokój dwókrotnie bo nie można było otworzyć drzwi (urywająca się klamka w jednym, brak możliwości otwarcia kartą w drugim). Nie mogliśmy wejść do pokoju przez cały dzień, bo sprowadzali inżyniera od drzwi aż z Sharmu! Zgroza! Potem i tak nic nie działało.Kolejne pakowanie i zmiana pokoju. Może dlatego obłożenie w hotelu było na poziomie 20%!!! 10 lat podróżuję z rodziną po świecie ale taki koszmar przytrafił się nam po raz pierwszy.
  • 4.0
    lipiec 2012

    Dobry hotel na środku pustyni

    Hotel składa się z kilku rozproszonych po dość dużym terenie budynków mieszkalnych i głównego budynku. Jedzenie OK bo hotel sieciowy, aczkolwiek i tak mieliśmy problemy z biegunką. Warto zapatrzyć się w Laremid. Pokoje duże i czyste. Dostępne 3 klucze do pokoju, sejf w pokoju bezpłatny, woda pitna z
    dystrybutora w korytarzu. Lodówka - OK. TV starego typu - z polskich jest TV Polonia i 5. W głównym budynku hotelu dostępny jest bezpłatny internet bezprzewodowy - działał przez cały czas naszego 2 tygodniowego pobytu. Rafa dość obszerna, ale ryb niewiele - w większości kryją się w zakamarkach. Basen OK. Obsługa spoko. Totalne zadupie - w okolicy tylko pustynia. Animacje - nic specjalnego, ale większości gości się podoba. Generalnie bardzo OK.
  • 3.0
    maj 2012

    Niestety niewypał

    Hotel na dobrą czwórkę a więc do 5* mu daleko. Stary hotel a więc wszystko wysłuzone. Zarówno pokoje jak i baseny. Jedzenie smaczne ale wybór niewielki. Kto przyszedł na posiłek w połowie lub pod koniec pory posiłku to niestety nie miał wielkiego wyboru. To co się skończyło nie było uzupełniane . Nawet
    jak skończyła sie herbata to gdy poprosiłam kelnera aby doniósł zrobiło sie wielkie zamieszanie. Bo herbata jest w magazynie,klucze ma boss a bossa nie ma. A poza tym daleko, daleko obsłudze do standardów 5*. Nie żeby celowo było coś nie tak- oni jeszcze tego nie umieją . Jeśli chodzi o animatorów to była gimnastyka piec minut i koniec. Moze dlatego ze przed sezonem. Hotel tani ale warto dołożyć niewiele i wybrać coś lepszego.
  • 3.0
    marzec 2012

    Bez drastycznych problemów, pokój bardzo fajny, baseny plaża OK., trochę zastrzeżeń do posiłków

    Miła obsługa, hotel fajnie położony ale nie pierwszej młodości i jakości, na pewno nie 5*, jedzenie poprawiało się z dnia na dzień, na poczatku obsługa "patelni" po prostu brudna, potem coraz lepiej.
  • 2.0
    grudzień 2011

    Wielkie oszustwo

    Mimo, że hotel dobrze usytuowany to : - brak ciepłej wody - jedzenie nieświeże - brak obrusów, czystych serwetek - mimo,że hotel oferuje ciepłą wodę w basenie w zimę to jej nie ma - brak drugiego śniadania - brak zimą sportów wodnych mimo zapewnień -
  • 5.0
    sierpień 2009

    zaje***cie

    Ogólnie: świetny!
    Jakość/cena: bardzo dobra cena
    Infrastruktura: hotel bardzo ładny, czysty, baseny też

    Pokoje: czyste zawsze sprzatane
    Posiłki: bardzo smaczne!
    Basen: duzy, czysty z mila chcecia sie z niego kozysta
    Czystość i obsługa: świetna obsluga.
    Lokalizacja: w dobrym miejscu jest polozony.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY