Sunny Garden

Ocena klientów na podstawie 40 opinii

Lokalizacja: 3,2
Pokój: 2,6
Posiłki: 2,0
Basen: 3,2
Czystość: 2,4
Obsługa: 2,6
Średnia ocena 2.6

22% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
aktywnych
Mocne strony:
brak
Słabe strony:
posiłki, czystość
Klienci polecają hotel dla:
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • ceniących spokój i ciszę

Opinie Klientów (40)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 1.5
    (wrzesień 2017)

    Dramat

    Dramat dramat dramat. Nie polecam. Po przyjeździe do "hotelu" czekalismy na pokój 6h nawet nie dano nam wody, kiedy zaczęliśmy sie o niego upominać to nas wyrzucono z hotelu przed zameldowaniem, oprócz tego właściciel popchnal naszego kolege....Jedzenie okropne, dosłownie codziennie je sie resztki, jezeli
    ktos przyjechał by z dzieckiem to nie ma co temu dziecku dac, wszyscy mielismy problemy żołądkowe po tym jedzeniu w którym czuć tylko sztuczność, nawet nie wiem czy bylo tam jakies mieso. Pokoje brudne z grzybem zatkane odplywy. Jak siedzielismy ze znajomymi na balkonie, zostalismy zaatakowani fizycznie przez barmana ktory chciał mnie uderzyć w zwiazku z tym ze bylo za głośno.... All inclusive to oni nawet nie widzieli na jedną osobę jeden drink i to nie za czesto, jako dodatkowe posilki tosty z mortadela i po posiłkach glownych również nie mozna z tego skorzystać pojiewaz "dopiero byl obiad" Naprawde nie polecam
  • 3.3
    (wrzesień 2017)

    Sredni

    Monotonne jedzenie wydzielany owoc chłop krojony chyba siekiera około 2cm żeby przypadkiem gość nie zabral ze stołówki pokoje niby sprzatane codziennie ale podloga myta jedna woda cale piętro
  • 4.0
    (wrzesień 2017)

    Nie taki diabeł straszny...

    Szczerze, hotel nie był aż taki zły, większość złych opinii jest przesadzonych. Jedzenie pycha, natomiast minusem były duże kolejki do szwedzkiego stołu. Obsługa była ogólnie super, bardzo miło nas traktowano. Miałam jednak zastrzeżenie do jednego barmana, który miał minę, jakby pracował tam za karę.
    Czasem aż strach było do niego podejść, bo palił polaków wzrokiem. Duży plus dla Pań sprzątających, które codziennie przychodziły wyczyścić pokój. Byliśmy naprawdę zadowoleni, szczególnie, że zapłaciliśmy ok.3000 zł za wakacje. Nie oczekiwaliśmy standardów Hiltona za taką cenę.
    Nadal mam wrażenie, że ludzie mylą pojęcia "inclusive" z "exclusive" i później marudzą, że nie za taki standard płacili.
  • 3.5
    (wrzesień 2017)

    Dobra lokalizacja na wyspie dla tych co zwiedzają aktywnie

    Całkiem OK dla tych co aktywnie spędzają dzień poza hotelem.

    Plus:
    Basen, smaczne choć monotonne jedzenie, dobra lokalizacja - środek wyspy - wszędzie dojedzie się w godzinę

    Minus:
    Allinclusive do 21:30 - słabe
  • 4.0
    (wrzesień 2017)

    o Polsko!

    SZanowni Państwo hotel jest taki jak cena:) wycieczke mozna kupic nawet za 1000 zl . Czesto sam przelot wynosi wiecej. Jest to hotel dla ludzi aktywnie zwiedzajacych, by nie siedziec 12h na basenie. Wazne jest to by przemyslec czy oby lubimy spedzac czas na Korfu z masa polakow ktorzy pija, narzekaja
    itd. Oceniam hotel jako przyjazny osoba, ktore zdaja sobie sprawe ze kwote 1000-1800 zl to bardzo malo. I bede zadowolone z faaktu min jedzenia czy np piwka. Przypomne czesto koszt samego lotu przekracza 1000 zl.
    O Polsko. O Polska strefo zaniki:)
  • 1.3
    (sierpień 2017)

    TRAGEDIA, BRUD SMRÓD I GRZYB !!!!!!!!!!!!

    Ten hotel to masakra. Po pierwsze to nie hotel tylko jakaś speluna. Czegoś takiego nie widziałam w życiu. Firma rainbow oszukała nas. Jedzenie- nie jadalne. Picie - hmm.... zostawia wiele do życzenia. All - nie ma, wszystko wydzielane i jeszcze wczesniej zamykane. obsługa- gbury i chamy, no po za Pakistańczykiem
    i Hindusem. Szef - obleśny i nie miły grubas. Menager hotelu - nie miły, cham . Miły tylko dla kobiet które przyjechały same.Leżaki - hmm... wiele do życzenia, każdy z innej parafii. Stoły przy basenie brudne aż się kleją. Basen - czysty ale chlor po 19 sypany z wiadra. Bar przy basenie - a to dopiero nawet nie wiem jak to nazwa - ciekawostka? Barman - jest kucharzem barmanem ochroniarzem etc. wiele funkcji w jednym, jak wszyscy z obsługi. Pokój , bungalow - a to dopiero są slamsy, grzyb, brud, syf, kurz, wszystko się lepi, wyposażenie z lat 20 ubiegłego wieku- bo nawet nie lata 70. Dołączam zdjęcia dla lepszego efektu. o zapomniałabym REZYDENT ooooo to dopiero - udaje że nic nie widzi i się głupkowato uśmiecha. Ogólnie- gośc hotelowy to intruz, zbesztac, stłamsic, opluc. Wyciągnąc z niego ile się da. A najlpeiej jak by za wszystko dodatkowo płacił. MASAKRA MASAKRA I JESZCZE RAZ MASAKRA.
  • 2.5
    (sierpień 2017)

    Tanio i tylko tanio, za to wyspa ładna

    Szkoda, że opis oferty nie oddaje rzeczywistości, bo to można mieć żal do organizatora. Wówczas każdy mógłby wybrać ofertę świadomie... a tak pozostaje się pocieszać, że Korfu jest piękne a wczasy były tanie i obsługa miła (polecam doliczyć do kosztu wycieczki min. 500 euro na skromne wyżywienie dla
    dwóch osób - bo na pewno będziecie jeść poza hotelem).
  • 2.3
    (sierpień 2017)

    Sunny Garden Grecja Korfu

    przestrzegam , nie polecam !!!!
  • 4.2
    (sierpień 2017)

    Polecam

    Hotel 3 gwiazdki, jeśli ktoś poszukuje wysokiego standardu to radzę wybrać inny hotel, jedzonko obfite i smaczne, pokoje niezbyt duże z lodówką i działającą klimą, obsługa bardzo sympatyczna i uprzejma, basen na terenie ośrodka, czysty. Jestem zadowolona z pobytu.
  • 1.8
    (lipiec 2017)

    Nie polecam

    Nie polecam tego hotelu... jedzenie fatalne co 4 dni to samo z obiadu sałatki wymieszane i podane na kolacje... dodatkowo pan z baru jak juz sie postoi w kolejce zeby zamówić pizze odgrzewana w mikrofali o godz 11 to mówi ze nie da bo było iść sobie na śniadanie... lepiej dołożyć parę złoty i pojechać
    gdzie indziej...