Sunny Days Palma De Mirette

Ocena klientów na podstawie 39 opinii

Lokalizacja: 3,9
Pokój: 3,4
Posiłki: 3,4
Basen: 3,9
Czystość: 3,3
Obsługa: 3,5
Średnia ocena 3.5

53% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
brak
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • singli
  • seniorów
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu Sunny Days Palma De Mirette w Travelplanet.pl

Termin:
20.01.2019 - 24.01.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 133 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (39)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 3.0
    (grudzień 2018)

    Pobyt w hotelu oceniam całkiem pozytywnie

    Pobyt w hotelu oceniam całkiem pozytywnie. Warunki były naprawdę w porządku. Sam wygląd hotelu również całkiem fajny.
    Najgorszą rzeczą było jedzenie - nie było nic smacznego. Na 3,5 dnia pobytu nie przeszkadzało mi to bo i tak większość dni spędziłem poza hotelem, ale gdybym miał tam spędzić cały
    tydzień to nie szło tego w ogóle jeść.
  • 1.8
    (wrzesień 2018)

    NIGDY DO TEGO HOTELU NIE PRZYJADE !!!!!!!!!!!

    BRUD BRUD BRUD!!!!!!!
  • 5.0
    (październik 2017)

    Było super 😊 byliśmy w Sharm el Sheikh hotel 5* i może się schować do hotelu Palma de Mirette😘

    Super hotel do centrum Hurgady blisko, byłam z rodziną a najważniejsza plaża na którą wychodzi się bezpośrednio z hotelu Wakacje super, niezapomniane, wrócimy tam na pewno 🙂 a na obsługę my nie możemy narzekać . Polecamy ☺
  • 2.3
    (wrzesień 2016)

    Totalna katastrofa! Nie polecam!!!!

    Ten hotel to jedna wielka katastrofa! Oprócz czystego basenu i bliskości plaży nie ma nic do zaoferowania! Obsługa jest arogancka i niemiła (zwłaszcza pracownicy recepcji, barmani i Panowie, którzy tam sprzątają). Czystość w pokojach daje wiele do życzenia: spadający ze ścian i nieposprzątany tynk, zagrzybione
    i zatkane brodziki prysznicowe, ogrom włosów i piasku, niesprawne klimatyzacje,lodówki, wentylatory łazienkowe. Po zgłoszeniu problemów na recepcji i u rezydenta doszło jeszcze nękanie ze strony pracowników hotelu- nazywanie nas "Polską Mafią", zabieranie z pokoi ręczników i nie przynoszenie nowych, nie uzupełnianie papieru toaletowego, podkreślanie, że "Mahmud" nie lubi Polaków. W barze ciągle brakowało dla nas napoi, kazano nam płacić za kawę itp. Jeśli ktoś nie chce by jego wakacje zamieniły się w koszmar radzę poszukać innego hotelu!!! Mimo tego, że złożyliśmy reklamację do biura podróży na ten hotel biuro Wezyr dalej ma ten hotel w ofercie. Nie sprawdziło nawet stanu pokoi,a po kontakcie z rezydentem odrzuciło naszą reklamację ponieważ rzekomo nie składaliśmy żadnych zażaleń odnośnie hotelu do rezydenta! Czyste oszustwo! Nie polecam biura podróży, a zwłaszcza hotelu!!!!
  • 4.0
    (lipiec 2015)

    Hotel godny polecenia.

    Wszędzie można się dobrze bawić , polecam hotel.
  • 3.0
    (marzec 2015)

    CENA 500 zl/os/7dni w wersji Al In to najwyzsza cena za ten hotel!

    Obsluga bardzo sympatyczna... zadowoleni, usmiechnieci,pomocni...za 10 lub 20 dolarow dostaniecie guuuttt rooommm z grzybem w lazience! Piwa brak i wody brak ale wodki i " wiski" dla Rosjan nie zabraknie....zabraklo rowniez lezakow na plazy.
  • 3.0
    (listopad 2014)

    Masakra

    witam bylam w tym hotelu na tydzien z kumpelami ,na recepcji pan naburmuszony dobra mina do zlej gry ! Dal nam pokoj i glupio sie zasmial ze good ruum .Pokoj masakra lazienka zagrzybialy prysznic z kibelka ciekla woda ze az stalam .pokoj zajechany meble antyki ,rama od łozka rozwalona az strach sie połozyc
    ze spadnie na głowe ,mala stara lodowka z sejfem ,sejf mini i antyk zreszta jak caly pokoj !Zadzwonilam do rezydentki i zmienili nam pokoj ale za kare nie nie bylo kolder tylko cienkie koce !!! Reczniki nie wymieniane a nawet dwa raxzy to nam nie posprzatano pokoju a i wody w lodowce brak ,jednym slowem nie polecam ,jedzenie srednie i przez tydzien to samo ,tylko pomieszane skladniki np fasolka z kolacji podana no obiad juz w postaci spagetti z mielonym
  • 2.0
    (wrzesień 2014)

    nie wrócę nigdy tam

    masakra brud i syf obsługa namolna i upierdliwa za każdym razem chcą pieniądze . zepsuta spłuczka i wyskakujące korki 20 razy dziennie
  • 1.0
    (sierpień 2014)

    Nie polecam tego hotelu i nigdy tam nie wrócimy!

    Lokalizacja hotelu dobra, blisko centrum , dwa baseny, dostępność do morza, minusem jest sąsiadująca plaża publiczna skąd dopływały do plaży hotelowej przeróżne śmieci. Posiłki dobre, urozmaicone. Barek przy basenie sporadycznie czynny. Obsługa miła lecz nastawiona na napiwki. Animacje nieciekawe. Natomiast
    czystość pokoju..masakra! Wszędzie kłęby kurzu, pod łóżkiem potłuczone szkło oraz jakieś stare śmieci. Pościel nie była zmieniana. Walka o papier toaletowy! Łazienka...na samo wspomnienie mam dreszcze obrzydzenia. Prysznic cały zagrzybiały, muszla klozetowa brudna bardziej niż w toalecie publicznej w Kairze. Brudne ręczniki były składane do ponownego użycia. Człowiek sprzątający wchodził, zabierał dolara i wychodził. Zgłaszanie faktu braku papieru toaletowego, braku czystych ręczników oraz brudnego pokoju w recepcji nie dawało odzewu. Totalna ignorancja. No i karaluchy! obrzydliwe i olbrzymie!
  • 1.0
    (lipiec 2014)

    Bez klimatyzacji w głównej restauracji

    Przez cały nasz pobyt nie działała klimatyzacja na stołówce/restauracji. Dramat jak na Egipt: duszno, po wszystkich zlewał się pot - okropność i do tego zapach potu. Smacznego! Wydawał się kameralny ale okazało się, że korzystają z niego głównie miejscowi z pobliskiego apartamentowca Sunny Days Mirette
    Family Apartments Resort & Spa. W związku z powyższym brakuje miejsca na stołówce, plaży a o leżaki jest walka. Jedzenie monotonne i odpowiada standardowi 3 gwiazdkowemu. Nawet kurczak jest wydzielany! O wszystko trzeba się wielokrotnie prosić: posprzątanie pokoju, papier toaletowy i wszystkim dawać napiwki! Hotel z rosyjskimi animacjami pomimo przewagi Polaków, Arabów, Ukraińców. Napoje wydzielają max. 2x50ml, nawet piwo, notorycznie wszystko podawane jest ciepłe. Szkoda nerwów
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY