Stella Di Mare Gardens Resort & Spa

Ocena klientów na podstawie 29 opinii

Lokalizacja: 4,0
Pokój: 4,3
Posiłki: 4,5
Basen: 4,6
Czystość: 4,4
Obsługa: 4,6
Średnia ocena 4.3

96% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
basen, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu Stella Di Mare Gardens Resort & Spa w Travelplanet.pl

Termin:
06.06.2020 - 09.06.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 279 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (29)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 1.0
    luty 2020

    ODRADZAMY TEN HOTEL !!!

    To co się nam przydarzyło, nazwać można tylko skandalem !!! Po przyjeździe spotkanie z prze sympatycznym i profesjonalnym rezydentem Panem Kamilem ( pozdrawiam ). Dowiadujemy się, że hotel składa się z dwóch części: Garden i Beach. Aby można było dojść z części pierwszej nad morze, trzeba przejść przez
    tą drugą. Zostaliśmy poinformowani, że możemy korzystać ze wszystkich 8 basenów na całym terenie, w tym po jednym z podgrzewaną wodą, na każdym z nich. Kiedy trzeciego dnia okazało się, że wiatr jest tak silny, że przebywanie nad morzem nie jest przyjemne, postanowiliśmy skorzystać ze wspomnianej wcześniej alternatywy. Niestety na basenie Garden, wszystkie miejsca ( około 100) były zajęte. Doszliśmy do wniosku, że skorzystamy z sąsiedniego, ciepłego na terenie Beach. Kiedy zajęliśmy wolne leżaki, udałem się po ręczniki. Kiedy po około 3 min.wróciłem, zobaczyłem, że moja żona rozmawia z dwoma pracownikami basenu. Okazało się, że zaproponowali jej masaż. Kiedy odmówiła, kazano jej, gestykulacją, przypominającą opędzanie się od natrętnej muchy, opuścić basen ponieważ... jest z innego hotelu...???!!! Żona popłakała się, ponieważ świadkami tego zajścia byli inni goście hotelowi a cała sytuacja wskazywała, że jest tu persona non grata. Udałem się natychmiast do naszego rezydenta i opisałem całe zajście. Pan Kamil poprosieł abym zaczekał i poszedł wyjaśnić całe zdarzenie. Po przyjściu przeprosił i powiedział, że możemy nadal korzystać z basenów, jadalni, animacji i innych atrakcji całego hotelu. Powiedział też, abyśmy udali się do naszej recepcji, gdzie spotka się z nami menager hotelu Pan Nabir ( przepraszam za pisownię). Tak też się stało. Pan był sympatyczny, przeprosił nas raz jeszcze i powiedział, że spotkamy się ponownie o godz.20.00 na które przyjdzie też manager z części Beach i oni zadość uczynią nam całe zajście. Niestety o umówionej godz.nikt się nie zjawił. Poinformowałem o tym naszego rezydenta. Historia lubi się jednak powtarzać.... Po dwóch dniach, ponowny brak miejsc na naszym basenie zmusił nas do skorzystania z ,,gościnności" sąsiadów. Po rozlokowaniu się, poszedłem do wody. Za chwilę zobaczyłem przy leżaku żony pracownika, który coś gestykulował. Poszedłem więc szybko i...okazało się, że ponownie, przy ogromnym zainteresowaniu widzów, zostaliśmy wyproszeni z basenu. Kiedy zacząłem nagrywać całe zajście, pracownik zadzwonił do kogoś. Po kilku minutach przyszedł łysy jegomość i oznajmił nam, że nie możemy tu przebywać mimo, iż było wolnych około sto miejsc...!!! Kiedy powiedziałem, że Pan Nabir zezwolił nam na korzystanie z basenu, łysy osobnik, zadzwonił do kogoś i po kilkuminutowej ostrej wymianie zdań powiedział, że dzisiaj wyjątkowo możemy być godzinę...!!!??? Mając dość narażania nas na upokorzenia, udałem się ponownie do naszego rezydenta. Ten, kiedy mnie zobaczył zapytał co słychać i czy wynagrodzono nam zajście sprzed 2 dni. Oznajmiłem więc, że nie tylko nic takiego nas nie spotkało, a ponownie przed chwilą znów wyproszono nas z basenu. Rezydent powiedział, że to niemożliwe. Pokazałem więc nagranie i płaczącą żonę. Poszedł natychmiast do wyższej instancji i za chwilę wrócił, podobno z menagerem hotelu. Ten wysłuchał mnie i obejrzał nagranie. Potem rozmawiał z rezydentem. Kiedy po chwili Pan Kamil zaczął mi tłumaczyć, że zaszły jakieś zmiany, że ktoś, ale nie wiadomo kto, zawinił, wstałem i oznajmiłm, ze takiego braku profesjonalizmu nie widziałem w żadnym hotelu. Rezydent mówi, że można korzystać, pracownik na basenie, że nie. Menager mówi, że można, pracownik, że nie. Menager drugiego hotelu zezwala, a jakiś łysy typ zabrania... Zdenerwowany do granic wytrzymałości oznajmiłem, że opiszę to w internecie i wyszedłem z holu recepcji. Kiedy przyszedłem do żony na basen, opowiedziałem o wszystkim i zaczęliśmy się zbierać. Za mną przyszli rezydent i menager. Zaczęli przepraszać i powiedzieli, że jednak możemy zostać nawet do końca dnia...!!! Oznajmiłem, że nie chcemy takiej łaski, bo jak inaczej nazwać taką sytuację. Jeśli więc zezwala się gościom z Garden przechodzić przez Beach, zezwala się na przebywanie na terenie hotelu podczas spotkań organizacyjnych, robienia zakupów w sklepach na ,, ich" terenie, przebywania i oglądania animacji, korzystania z restauracji a la carte, to dlaczego nie można skorzystać z wolnych miejsc na basenie...???!!! Coś widocznie nie funkcjonuje w tym hotelu skoro, podobno mogący wszystko menagerowie, nie mają nic do powiedzenia, czyli nie mają wpływu na swoich pracowników...Kiedy na następny dzień byliśmy na ,,naszym" ciepłym basenie podszedł do nas łysy typ zapamiętany z opisanej wyżej łaski i powiedział dzień dobry podając rękę. Odpowiedziałem, lecz ręki nie podałem, informując, że opiszę wszystko w internecie. Na to on, zaczął się śmiać i powiedział, że mogę sobie pisać.... TUNDRA MORALNA I TAJGA ETYCZNA... Sugeruję inny wybór hotelu bo wśród godnych pochwały atrakcji, które oferują jednak także i inne nie robiące łaski hotele, tutaj było kilka niedociągnięć, które nie powinny mieć miejsce w hotelu aspirującym do 5*. Największym był chyba brak czystości przy podawaniu drinków przy basenach i na plaży. W obliczu poważnego zagrożenia korona wirusem, niedomyte szklanki i kieliszki od drinków, na których doskonale widać co było nalane chwilę przed twoją kolejką. U mnie trafiły się resztki pomarańcza lub grejfruta, natomiast u żony ślad szminki na szklance. Na siłowni okno ostatni raz otwierane było rok temu. Przy tej temperaturze otoczenia, brak włączonej klimy powodował, że wejście do pomieszczenia było swoistym zderzeniem się z zapachem kobylego potu. Dziwnym też wydaje się brak menu w języku polskim w restauracjach a la carte. Przy tej ilości Polaków będących gośćmi hotelu, można byłoby niewielkim nakładem środków, sprawić iż dania, których nazwy w języku danej kuchni ( np. chińskiej) będące trudno przetłumaczalne, stały się dla nas ogólnodostępne nawet jeśli są przetłumaczone na angielski. Dużym minusem jest także brak Wi-Fi w pokojach. Na ten ,,luksus" mogli sobie pozwolić tylko ci, którzy wnieśli dodatkową opłatę w wys. 15 EUR. Meble w pokoju były stare i brudne. Myślę, że zostały sprowadzone z innego hotelu, który pozwolił sobie na zakup nowych. Jedno łóżko w pokoju ( 566) tak skrzypiało, że na samo wspomnienie o tym, do dziś nie mogę zasnąć. Było jeszcze kilka wpadek, na które może i nie zwrócili byśmy uwagi, ale dopełniły one naszego negatywnego obrazu hotelu do którego nie wrócimy z pewnością.
  • 4.3
    luty 2020

    Fantastyczny pobyt !!!

    Super hotel, czysto, obsługa sprzątająca na 5, tak samo recepcja i kelnerzy. Świetne baseny. Posiłki urozmaicone, na pobyt tygodniowy wystarczająco, dużo owoców i słodkości, których nie sposób spróbować wszystkich. Hotel 5 min drogi od plaży, jeździ też autobusik na plażę i z powrotem- dla leniwych ;)
    Pobyt bardzo udany, wycieczki fakultatywne- naprawdę warto, zwłaszcza na safari. Rezydent George - bardzo pomocny, kompetentny, cierpliwy i oprócz tego - mega sympatyczny :)Szkoda tylko, że nie są organizowane wycieczki fakultatywne przez Tui do Kairu i Luxoru, ale podobno od października ma się to zmienić. A więc - jedziemy 2 raz!!
  • 5.0
    luty 2020

    Interesujacy

    Obsluga hotelowa bardzo dyskretna a jednocześnie przyjazna.Widac staranne dbanie o czystość, jakość posilkow , uprzejmość i dbalosc o komfort turystow.Duza zaleta jest nienachalnosc personelu oraz zyczliwosc/ 12 lutego zostawiłam Iphona na holu glownym i pojechałam na wycieczke.Po powrocie ,chlopiec,
    który caly dzień myl podloge ,pomogl mi, bezinteresownie odnaleźć zgube/.Przede wszystkim personel uśmiecha się i dba o dobry klimat wypoczynku.
  • 4.2
    styczeń 2020

    Średnio OK

    Kompleks super. Pokój trochę stary ale czysty, tak jak wszędzie.
    Obsługa miła ale od drugiego dnia dopytuje się o napiwki.
    Jedzenia dużo i smaczne.
    Internet w pokoju 15 € z tydzień
    Albo wycieczki albo pozostaniu w hotelu, samemu nie ma gdzie iść.
    hotel nie ma swoje plaży do kąpania,
    trzeba iść jakieś 15 minut do hotelu obok gdzie jest mała zatoka.
    nie wróciłbym ponownie ponieważ, byłem już w centrum Hurghadzie, w hotelu o podobnym standardzie i cenie który był jeszcze lepszy
  • 4.8
    styczeń 2020

    Hotel godny polecenia

    Byłam z rodziną i przyjaciółmi w styczniu . Hotel spełnił nasze oczekiwania. Przestronne, nowoczesne pokoje, sprzątane codziennie, z wymianą ręczników i uzupełnianiem wody butelkowanej. Za dolarka układane były cuda z ręczników. Duże lobby, sofy i fotele naszarpnięte zębem czasu. Jedzenie przepyszne,
    duży wybór, świeże, owoce morza, a wybór słodkości niespotykany .Obsługa miła, kelnerzy przynosili napoje do stolika, na basenie uwijali się, przynosząc drinki na leżak.Daleko do centrum Hurgady, dla nas nie stanowiło to problemu. Pamiątki kupisz w hotelu i na bazarze przy siostrzanym hotelu. Zachwycał piękny ogród i liczne baseny , w tym duży podgrzewany, Dobra cena do jakości.
  • 5.0
    styczeń 2020

    Rewelacyjny hotel

    Witam. Byliśmy tydzień i jesteśmy mega zadowoleni. Przepiękne miejsce, pięknie i czysto, przemiła obsługa. Pokój duży i przestronny, codziennie posprzątane i dołożona świeża woda. Rewelacyjne jedzenie, codziennie inna kuchnia, nie jest się w stanie wszystkiego spróbować. Kelnerzy kochający swoją pracę
    dbają o turystów niezależnie czy dostaną napiwek czy nie. Gorąco polecamy ten hotel i na pewno tam jeszcze wrócimy. Wojtek i Paulina.
  • 5.0
    grudzień 2019

    BYŁO SUPER, wrócimy tam.

    Hotel zaskoczył nas bardzo miło, Spędziliśmy tam wspaniałe Święta i napewno jeszcze tam polecimy. Szkoda, że KORONAWIRUS nam to uniemozliwia w tej chwili, bo jesteśmy spakowani.
  • 5.0
    grudzień 2019

    SUPER ośrodek, po kilkunastu pobytach w Egipcie POZYTYWNE zaskoczenie.

    Ośrodek godny polecenia, obsługa nadwyczaj miła, panowie SALAMA i GERGES w recepcji przemili i zawsze gotowi do pomocy. Jedzenia nie ma możliwości zdegustować, a co dopiero narzekać, że nic ciekawego do jedzenia nie było. Jedzenie SUPER ! ! ! My tam wrócimy. Polecam ! ! !
  • 3.8
    grudzień 2019

    Hotel godny polecenia cenia

    Ogólnie super udany pobyt. Warunki hotelowe komfortowe. Jedzenie bardzo dobre a do tego dwie restauracje alla carte w cenie. Plaża ładna i blisko hotelu. Różnorodność basenów. Co do minusów to niestety jak wiadomo wszystko w tym kraju kosztuje dolara począwszy od zapakowania walizki do autobusu po przylocie
    aż po wyjęcie walizki przed odlotem. Pokój nie sprzątany codziennie bo dolka brak ale za to butelka wody mineralnej była na każdy dzień. Pozdrawiam i polecam. Poza kompleksem hotelowym brak.atrakcji. Do miasta jakies 30-40km. Jak na tą porę roku jeden basen z podgrzewaną wodą to może trochę zbyt mało.
  • 4.8
    grudzień 2019

    Super urlop

    Hotel na prawdę super :) pokoje może nie są na poziomie 5 gwiazdek są pewne aspekty które można by odświeżyć ale mimo wszystko jest super. Obsługa hotelu na najwyższym poziomie, każda usterka czy potrzeba bardzo szybko załatwiana każdy uprzejmy, uśmiechnięty i brak jakiegokolwiek naciągania na napiwki
    . Jedzenie pyszne, każdy coś na pewno dla siebie znajdzie. Plaża duża każdy znajdzie miejsce dla siebie.Mimo sporej odległości co chwilę jeździ busik na plażę. Na pomoście wspaniała rafa koralowa. Mimo nie idealnego stanu pokoju czystość utrzymana na wysokim poziomie. Woda cały czas dokladana ręczniki i wszelkie potrzebne rzeczy także. Jak najbardziej udane wakacje i polecam każdemu ten hotel.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY