Ocena klientów na podstawie 8 opinii

Lokalizacja: 3,3
Pokój: 4,1
Posiłki: 2,6
Basen: 3,5
Czystość: 3,5
Obsługa: 3,5
Średnia ocena 3.4

62% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
pokój
Słabe strony:
posiłki
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • osób niepełnosprawnych
  • par
  • aktywnych
  • seniorów

Opinie Klientów (8)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 1.0
    lipiec 2009

    zmarnowane wakacje

    Ogólnie: Hotel , któremu dano 4 gwiazdki zasługuje max na 2. Brak jedzenia, picia bez przerwy psujące się automaty do soków, jak się nie upomni brakuje wszystkiego
    Jakość/cena: Za takie pieniądze można kupić wakacje w wielu miejscach o podobnym standardzie pobytu
    i wyżywienia tylko w hotelach dbających o klienta
    Infrastruktura: Basen zewnętrzny z bardzo zimną wdą, brodzik z wiecznie zieloną wodą a basen wewnątrz budynku wodę ma super ciepłą ale nie pozwalają otwierać drzwi i okien,więc jest tam bardzo duszno
    Pokoje: Mały pokój szczególnie w wersji z dostawką. Balkon bez stolika, krzeseł, mini bar to zapyziała, pusta lodówka.
    Posiłki: Sniadania są ok. Obiady i kolacje to ciągłe polowanie na coś zjadliwego lub czasami w ogóle na coś.Brak deserów po posiłkach, ciast do kawy w godzinach okrteślonych w ofercie Itaki. All działa do 22 choć mamy zagwarantowane do 23.
    Basen: Basen dość duży, tylko bardzo zimna woda. Brodzik bardzo brudny woda zielona a czyszczenie trwa 3 dni. Super woda w basenie wewnętrznym, tylko trzeba przechodzić przez hotel choć są drzwi na zewnątrz /zamknięte/. Jest tam bardzo duszno i można trafić na grupę maluchów, które dowożone są z miejscowego przedszkola.
    Czystość i obsługa: Pokoje sprzątane, ręczniki wymieniane rzadko, pościel raz na 2 tyg. pobyt. Obsługa od kelnerek po menadzerkę beznadziejna, opryskliwa, robiąca łaskę, że coś poda.
    Lokalizacja: Do morza daleko blisko do przystanku autobusowego w kierunku Warny i Złotych Piasków
  • 4.0
    czerwiec 2009

    Gorąco polecam

    Ogólnie: Hotel nowoczesny,zadbany i przede wszystkim czysty. W basenie przed hotelem wymieniana woda prawie co tydzien. przed restauracja stoliczki na świeżym powietzru. Pokoje małe ale czyste,codziennie wymieniane ręczniki,pościel wymieniana co 3 dni. ogólnie gorąco polecam
    Jakość/cena:
    Za ta cene polecam.
    Infrastruktura: Za mało udogodnień dla rodzin z dziećmi. Brodzi jest taki że dziecko 3 letnie ledwo plywa w nim jest aż tak głęboki. Mały plac zabaw. Powinny być jeszcze jakieś animacje dla dzieci
    Posiłki: Posiłki jak dla mnie mało zróżnicowane.Praktycznie codziennie były te same potrawy. Ludzie muszą sie praktycznie bić o jedzenie bo jest bardzo mało dokładek. Czyli jak ktoś sie spóżni na kolacje to juz ma same resztki
    Basen: Basen na dworzu czysty i zadbany.natomiast wewnątrz hotelu jest strasznie duszno
    Czystość i obsługa: Hotel czysty natomiast obsluga taka sobie. Mielismy wykupiona opcje all inclusive wiec wszystko bez ograniczen do 23. Raz wrocilismy z bazarku to juz o 21.30 nie bylo dla nas alkoholu.zwróciliśmy uwage rezydentowi.Natomist nastepnego dnia byl bar czynny do 22 a nie 23. Trzeba wszystkiego pilnowac bo inczej w ch.. leca
    Lokalizacja: Hotel mieśći sie bardzo blisko morza. Spacerek 10 minutowy i juz sie jest na plazy. Niedaleko hotelu sklepy i bazarki.
  • 4.0
    sierpień 2008

    całkiem niezły

    Ogólnie: Hotel całkiem przyjemny. Jednak na zdjęciach wyglądał trochę lepiej. Obecnie część hotelu jest w remoncie. Przypuszczam, że po jego zakończeniu będzie dużo lepiej.
    Pokoje: Pokoje całkiem niezłe.
    Posiłki: Smaczne, jednak mało urozmaicone.
    Basen:
    Basen rewelacja.
    Czystość i obsługa: Pokoje sprzątane są codziennie. Obsługa bardzo miła.
  • 3.0
    wrzesień 2007

    Mogło być gorzej

    Ogólnie: Jak w tytule :) spodziewaliśmy sie czegoś lepszego, ale moglo być gorzej. Dużym minusem była duża odleglość od morza i bardzo kiepsa do niego droga.
    Jakość/cena: Stosunek adekwatny.
    Infrastruktura: Basen na zewnątrz i kryty. Płatne łóżka
    przy basenie co bylo dla nas wielkim zaskoczeniem. Betonowy, płatny kot do tenisa, biard płatny.
    Pokoje: Pokoje czyste, schludne, klimatyzacja zawsze działała, łazienki w dobrym stanie.
    Posiłki: Mielismy tylko sniadania i chwała Bogu, bo jedzenie bylo okropne. Codziennie to samo, napoje po prostu obrzydliwe, kiełbaski o smaku papieru.
    Basen: Basen mały, bardziej sportowy niz rekreacyjny. Ogólne bez rewelacji i po raz kolejny podkreślam : płatne łóżka przy basenie!
    Czystość i obsługa: Obsługa miła, ale dużym minusem była słaba znajomość angielskiego przez obsługę. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane na bieżąco.
    Lokalizacja: Daleko od wszystkiego: od morza, od restauracji, od rozrywek. Blisko była tylko autostrada.
  • 4.0
    wrzesień 2007

    Taki sobie hotel dla osób, które potrzebują tylko spać

    Ogólnie: Hotel przyzwoity, gorzej z jedzeniem, wszystko zgodne z opisem, niestety nie należy brać pokoju od strony drogi
    Infrastruktura: mocno chlorowana woda w basenie, żadne z pozostałych obiektów nie były dostępne
    Pokoje: OK

    Posiłki: śniadania mało urozmaicone, o obiadach się nie mogę wypowiedzieć bo nie jadłem
    Basen: chlorowana woda
    Czystość i obsługa: przyzwoicie
    Lokalizacja: zgodna z opisem, poważny minus blisko przebiegająca droga szybkiego ruchu
  • 3.0
    sierpień 2007

    Pobyt w ciszy i spokoju

    Ogólnie: Hotel miły i przytulny, choć w samym hotelu atrakcji raczej nie ma. Pokoje przygotowane schludnie. Kategoria 3+ jest prawidłowa
    Jakość/cena: Kalkulacja ta trochę zawyżona za takie pieniądze można oczekiwać trochę więcej i to nie tylko w Bułgarii
    Infrastruktura:
    Komunikacja trochę uciążliwa - praca wind pozostawia dużo do życzenia. Lepiej liczyć na schody.
    Pokoje: Na pobyt wypoczynkowy w zupełności wystarcza. Najmocniejszy punkt tego hotelu.
    Basen: Wielkość średnia trochę lepiej w kwestii czystości - dbają o to i widać efekty.
    Lokalizacja: Trochę daleko od morza. Pokoje z widokiem - to raczej nieporozumienie z odległości 600-700 metrów.
  • 4.0
    sierpień 2007

    bułgaria

    Ogólnie: pokoje i obsługa bardzo fajne. jedzenie koszmarne.
    Pokoje: łądne przestronne pokoje
    Posiłki: straszne paskudne jedzenie.
    Basen: ok
    Lokalizacja: w ładnym miejscu blisko centrum
  • 4.0
    czerwiec 2007

    Opinia rodziny 2 osobowej z dzieckiem(11 lat) z podytu w holelu Saint Elena.

    Ogólnie: Pobyt ogólnie bardzo udany. Na obniżenie naszej oceny miało wpływ wiele zastrzezeń do naszej pilotki.
    Jakość/cena: Nasze oczekiwania w stosunku do oferty zostały spełnione.
    Infrastruktura: Wszystko co znajdowało się na terenie hotelu było
    w stanie bardzo dobrym. Szkoda że otoczenie hotelu (za ogrodzeniem ) było zaniedbane(wysypisko śmieci,dziurawa droga,połamane gałęzie).
    Pokoje: Pokoje o wystarczającej wielkości. Dobrze wyposażone. Jedyny problem stanowiła dla nas i wielu innych uczestników zawartosć lodówki niezgodna ze spisem. Przy oddawaniu pokoju oskarżono mnie o brak batonika w lodówce i kazano mi za niego zapłacić (po konsultacjach z rezydentką recepcjonistką i z Panią która sprzątała nasze pokoje okazało się że wszystko było o.k). Był to niemiły akcent który w sposób znaczący miał niemiły wpływ na nasz samopoczucie.
    Posiłki: Jedzenie było smaczne, swieże,urozmaicone w wystarczającej ilości,obsługa bardzo miła. Szczególną uwagę zwróciliśmy na panującą tam czystość. (Jedzenie było odpowiadające nawet osobie z chorobą wrzodową żoładka jaką mam od lat).
    Basen: Baseny były piękne, woda krystalicznie czysta ,obsługa basenów sprawiała się wzorowo (moja córka nauczyła się pływać).
    Czystość i obsługa: Ogólnie panująca czystość w hotelu( w pokoju, na jadalni, obejście hotelu, recepcja i.t.p) była bardzo dobra. Obsługa hotelowa była bardzo miła ,grzeczna,życzliwa chętnie służyła pomocą. Nasze zastrzeżenia dotyczą osoby , która miała się opiekować naszą grupą. Po punktualnym przylocie do Warny nie mielismy zapewnionej opieki. Po godzinie zjawiła się pilotka. W czasie przejazdu do hotelu nie udzieliła żadnych informacji wstępnych. Przez jej zaniedbanie nie otrzymalismy jednej kolacji dla 3 osób, która należała nam się w dniu przylotu. Pilotka nasza na spotkaniu organizacyjnym następnego dnia utrzymywała nas w zakłamaniu że otrzymamy kolację w dniu wyjazdu wcześniej( tak się jednak nie stało). Ostatni dzień pobytu wspominamy niemiło i był dniem zmarnowanym. Nie chodzi nam już o straconą kolację lecz o informację udzieloną ze strony pilotki i jej uczciwość. Znając prawdę wcześniej sami zorganizowalibyśmy sobie posiłek. Do końca nie przyznała się do błędu i szukała winy u innych (w obsłudze hotelu). Przez jej nieudolnosc trzykrotnie zmienialiśmy terminal z bagażami w rękach. Za swoje zachiwanie nie potrafiła nawet przeprosić i pożegnać si e z nami na lotnisku. Z jej strony było jeszcze wiele niedociągnięc których już nie opisuję. Moja rada dla organizatorów żeby lepiej dobierać personel. Przez takie osoby cały bardzo udany pobyt w Bułgarii bardzo dużo traci nie tylko dla nas uczestników ale i na wizerunku organizatorów. Z poważaniem .
    Lokalizacja: Hotel położoy w dobrym miejscu: blisko morza,dużo małych straganików, kawiarenek, marketów ,kantorów i.t.p.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY