Ocena klientów na podstawie 6 opinii

Lokalizacja: 1,5
Pokój: 1,5
Posiłki: 2,7
Basen: 1,7
Czystość: 2,2
Obsługa: 2,3
Średnia ocena 1.5

16% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
brak
Słabe strony:
lokalizacja, pokój
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę

Opinie Klientów (6)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 1.2
    sierpień 2019

    Żenada

    Hotel to porażka - takie obiekty nie powinny istnieć. Dodam że jestem daleki od wystawiania negatywnych opinii - to jest moja pierwsza taka opinia. Zacznę od tego że :
    1. śniadania każdego dnia identyczne i nie byłoby w tym nic złego gdyby były urozmaicone, a tam plastikowy ser, mielonka wątpliwego
    pochodzenia, płatki i ogórki. Do picia kawa i woda ok, sok hmm nie piłbym nawet na pustyni.
    Kolacje wszystkie dania z kurczaka na zmianę skrzydełka z udkami i wątróbką, do tego makaron z sosem, arbuz i frytki.
    2. przez 7 dni nie wykąpałem się w ciepłej wodzie,
    3. basen otwarty do godziny 20. po tej godzinie przychodził pan z obsługi i wyrzucał kąpiących się w basenie.
    4. lokalizacja w szczerym polu, ale blisko morza ok 5 min. brak leżaków na plaży, które były w ofercie biura. przez całą noc szczekają psy i pieją koguty co dziwne o 24.
    5. ręczniki w hotelu wymieniane są 2 razy w ciągu pobytu co powoduje ze dziennie czteroosobowa rodzina korzysta z jednego ręcznika. Pokoje brudne i na całe szczęści w naszym nie było robaków, ale sąsiedzi mieli. po udaniu się do managera ten im odpowiedział że one były pierwsze a klienci są tylko przyjezdnymi.
    6. obsługa łącznie z managerem nie reaguje na opinie i prośby klientów,

    Dodam, że takich opinii będzie bardzo dużo. Do Państwa nie można mieć pretensji ale Corelowi się mocno oberwie już w trakcie pobytu mieszkańcy wystawiali opinie również na facebooku co powodowało kontakt ze strony Corela z prośbą o usuwanie swoich postów. Generalnie na całe szczęście nie wykupiłem opcji All Inclusive ponieważ domagał bym się zwrotu. Barman informował o braku alkoholu a napoje wydawał z dużym poniżeniem. podobnie zachowywała się obsługa sali w trakcie posiłków.

    Ponadto wszystkie oferty tego hotelu u pośredników oraz na portalu wakacje.pl i również u Państwa zawierają błąd. Sprzedajecie ofertę Hotelu Silvia w Rodos a opis jest do Sivila w Afandou na wyspie Rodos.
  • 3.8
    czerwiec 2017

    Bardzo nam się podobalo

    Czytając te wszystkie zle opinie zastanawiam się czy rzeczywiście bylismy w tym samym hotelu co inni, pokoje rzeczywiście dawały trochę do życzenia ale tragedinie było. Obsługa była wręcz cudowna pan na recepcji zawsze uśmiechnięty, każdego ranka zagadywał nas, jaki kierunek dziś obieramy, oczywiście
    przy tym zawsze zapytał czy mamy że sobą okulary i czapki z daszkiem. Jedzenie też było ok z resztą czego oczekiwać od 3 gwiazdek to nie ekskluzywny hotel bądź apartament. Dodatkowo kolejnym atutem był kelner o imieniu Georg który zawsze po kolacji serwował mi i mężowi przepyszne drinki. Reasumując nasz pobyt w tym hotelu wspominam bardzo magicznie, nasza podróż po ślubna napewno zostanie zapamiętana na wiele dobrych lat. Pozdrawiam cudowna obsługę, mam nadzieję że kiedyś uda nam się chociaż na chwilę tam wrócić 😍
  • 1.0
    czerwiec 2016

    najgorszy hotel w jakim byłam

    Najgorszy hotel w jakim byłam - pustkowie wszędzie daleko .Wyżywienie monotonne, ciągle to samo,na obiad mięso twarde z jakiegoś starego capa. Za klimatyzacje trzeba płacić , pokój okropny. NIE POLECAM
  • 1.0
    wrzesień 2010

    Hotel powinien nazywać się Syfila a nie Syrila

    Ogólnie: Zaniedbany, zużuty, w nieciekawym miejscu, gburowata grecka obsługa.
    Jakość/cena: Niedrogo ale rzeczywiscie nie ma za co płacić.
    Infrastruktura: Jeden stół do ping-ponda. Bramki do piłki wodnej.

    Pokoje: Stare zużute wyposażenie pokoi. Tam gdzie odmalowane lub naprawiane zrobione niechlujnie.
    Posiłki: W stosunku do całego hotelu, posiłki nadspodziewanie smaczne i urozmaicone, za wyjatkiem śniadania, gdzie obowiazuje stały zestaw.
    Basen: Basen ma kafelki tylko w niecce. Dookoła betonowa wylewka malowana farbą. Farba odłazi, brud się czepia. Woda w basenie mętna. Stare zyżute leżaki.
    Czystość i obsługa: Rumuńska obsługa się stara ale w tak zaniedbanym hotelu i przy braku organizacji, skuteczność działania jest niewystarczajaca.
    Lokalizacja: 400 metrów od plaży w nieciekawaj okolicy. Dookoła zaniedbane ogródki. Puste place. Smieci. Rozpoczete budowy.
  • 1.0
    sierpień 2010

    HOTEL SIVILIA

    Ogólnie: HOTEL ZA EPOKI GIERKA;) POZIOM ZADEN ,LAZIENKI STRASZNE KAFALKI MAJA CHYBA 30 LAT STARE TV ITD PLUS KLIMA KTORA DZIALA,OGOLNIE NIE POLECAM Z CZYSTYM SERCEM ,NIC TAM SIE NIE DZIEJE DALEKO DO WSZYSTKIEGO MOZNA POWIEDZIEC DZIURA ,PLUSEM B FAJNA OBSLUGA KELNERZE BARMANI Z RUMUNI
    ALE GIT CHLOPAKI BEZ NICH BYLBY DRAMAT ,JEDZENIE UWAZAM ZE OK POD DOSTATKIEM I W MIARE UROZMAICONE ,GENERALNIE SAM HOTEL POWTARZAM MIERNOTA STRASZNA
  • 1.0
    czerwiec 2010

    ODRADZAM HOTEL SIVILLA !!

    Ogólnie: Ogólne wrażenia dotyczące hotelu oraz pobytu w nim są okropne już od samego początku.Polaków hotel zakwaterowuje w suterynach,tam gdzie są m.in. karaluchy.Inne narodowości mieszkają na piętrach.Pokoje obskurne,najgorsze są łazienki,zardzewiałe muszle,krany,pourywane deski klozetowe.Hotel
    ogólnie zaniedbany, nikt nie dba w nim o czystość, o czym świadczy stan basenu,brodziku dla dzieci, ogrodu i placu zabaw dla dzieci. Hotel położony na wsi, do najbliższego centrum ok. 40 minut pieszo. Do kamienistej plaży ok. 10 minut drogi.Pakiet all inclusive jest bardzo ubogi,oszczędny do tego stopnia, że aż wstyd o tym opowiadać. Może to wina kryzysu w Grecji.... nie wiem. Nie polecam tego hotelu. Odradzam.
    Jakość/cena: Wykupienie pobytu w Hotelu Sivilla uważamy za stratę czasu i przede wszystkim pieniędzy.
    Infrastruktura: Hotel położony w okolicy w której nic się nie dzieje, jeśli nie wypożyczysz auta i nie wydostaniesz się z tej miejscowości to zanudzisz się na śmierć.....
    Pokoje: Słabo wyposażone, bez telewizora, bez suszarki do włosów. Klimatyzacja była ale w moim pokoju nie działała, naprawiono ją kilka dni przed wyjazdem.
    Posiłki: Jedzenie dobre, z wyjątkiem bardzo kiepskich śniadań.
    Basen: Nie widzielismy aby ktoś dbał o czystość basenu oraz brodziku dla dzieci.
    Czystość i obsługa: Czystość hotelu oceniam Ľle, naczynia niedomyte po poprzednikach, ślady pomadki na szklankach to standard. Jedyny plus to bardzo miła polska obsługa w barze oraz na recepcji.
    Lokalizacja: W pobliżu nie ma żadnych atrakcji, aby cokolwiek zwiedzić, zobaczyć trzeba przedostać się do innych miejscowości.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY