Ocena klientów na podstawie 22 opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 3,7
Posiłki: 4,4
Basen: 4,0
Czystość: 4,1
Obsługa: 4,2
Średnia ocena 4.1

77% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
seniorów
Mocne strony:
lokalizacja, posiłki
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • seniorów
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • aktywnych
  • singli

Sprawdź ofertę hotelu Side Alegria Hotel & Spa (ex Holiday Point & Spa) w Travelplanet.pl

Termin:
04.01.2020 - 11.01.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 988 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (22)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.8
    grudzień 2019

    Było ok

    Plusy:
    - Jedzenie - naprawdę rewelacyjne.
    - Obsługa chcę pomóc jest cierpliwa i wyrozumiała.
    - Plaża fajna piaszczysta blisko leżaki kuchnia i piwo, na drinki nie licz.


    Minusy:

    - Animacja fatalna, żenada szkoda że się wygłupiają. Faworyzują obywateli Rosji.
    />- Nie wymieniają ręczników w pokoju. Pomimo pozostawia napiwku 1$ dziennie w pokoju słabo posprzątane.

  • 3.5
    listopad 2019

    Pokoje "ekonomiczne" to ** kwatery

    Dojście do pokoi prowadziło" />
    W hotelu SIDE ALEGRIA HOTEL & SPA zakwaterowany zostałem w pokoju DZZ1 tzw. "ekonomicznym" położonym kilkaset metrów poza terenem hotelu. Pokoje te nie były w żaden sposób zabezpieczone przed osobami obcymi ani w dzień ani w nocy zarówno od strony ulicy jak i od strony morza.
    Dojście do pokoi prowadziło
    stromym zejściem po drugiej stronie ulicy. Następnie trzeba było zejść ponad 60 schodami z niezabezpieczonego żadną barierką betonowego muru oporowego wysokości około 1.2 metra. Część tych schodów nie była zabezpieczona żadną poręczą ani z lewej ani z prawej strony co groziło upadkiem z wysokości. Część stopni była wykruszona lub popękana, część pochyła i nierówna. Wysokość stopni różna 5 cm, 11 cm, 16 cm, 23 cm, 26 cm.
    Można sobie wyobrazić jak po takich schodach schodzi się po zachodzie słońca przy niedostatecznym oświetleniu a także a także w czasie deszczu. Oświetlenie to lampy co kilkanaście metrów (nawet ponad 50m), o mocy zapewne 1-2 Watt wspomagane zdekompletowanymi, niedziałającymi lub rozbitymi lampkami solarnymi stosowanymi zwykle do podświetlania krasnoludków w przydomowych ogródkach. Jesień w Turcji to krótszy dzień i często padające deszcze.
    O wypadek nie trudno.
    Dojść do hotelu trzeba na każdy posiłek, każdą kawę, piwo czy inne opłacone atrakcje czyli kilkanaście razy na dobę. Po godzinie 23 zamykana jest furtka „na skróty” i droga do pokoju wydłuża się o kolejne 200-300 m. Razem pewnie będzie ponad 500 metrów.
    Wypadek na niezabezpieczonych schodach "po jednym piwie" to leczenie na własny koszt, bo żaden ubezpieczyciel tego nie pokryje. A co ze zmarnowanym urlopem? Przeleżeć w gipsie tydzień lub dwa to żadna przyjemność. Nie osłodzi tego nawet procesowanie się z ubezpieczycielem czy biurem podróży.
    Poprosiłem recepcjonistę (taki z polakierowanym loczkiem) o zamianę pokoju na budynek główny. Poinformowałem, że jestem osobą niepełnosprawną i mam problemy z chodzeniem. Pokazałem stosowną legitymację, wystawioną również w języku angielskim. Dla nieumiejących czytać znajduje się na niej kilka obrazków oznaczających niepełnosprawność, zrozumiała na całym świecie. Dokument przeczytać może nawet niewidomy, wystarczy dotknąć ręką.
    Recepcjonista stwierdził, że zamieni pokój jak dopłacę 100 euro.
    Noc musiałem spędzić na kanapie przed recepcją, co przypłaciłem kilkudniowym przeziębieniem i ostrą anginą .
    Następnego dnia poprosiłem rezydentkę swojego biura podróży o interwencję w sprawie zamiany pokoju. Poinformowałem o swoich problemach zdrowotnych.
    Kilkakrotnie próbowała przedstawiać kolejne moje argumenty ale recepcjonista zdania nie zmienił.
    Zaprosiłem więc rezydentkę na spacer aby obejrzała dojście do otrzymanego pokoju.
    Gdy tylko zobaczyła, przyznała mi rację i powiedziała, że biuro podróży pokryje koszty zamiany pokoju.
    Klucz do nowego pokoju dostałem dopiero po wpłacie gotówki.
    W tym miejscu jeszcze raz chcę podziękować Pani rezydent i Pani z Centrali Biura Podróży za pomoc w zamianie pokoju.
    Niezależnie od powyższej przykrej sytuacji muszę pochwalić pozostały personel. Sympatyczne, uśmiechnięte choć zapracowane sprzątaczki czy kelnerki, profesjonalni kelnerzy dobrze świadczą o tych pracownikach, niekoniecznie o hotelu.
    Przydałoby się więcej kursów z dowozem na plażę. Sąsiedni hotel robił kursy co 10 minut przez cały dzień a z hotelu Alegria tylko 2 kursy rano i 3 po południu.
    Powyższy wpis dedykuję firmom ubezpieczeniowym ubezpieczającym turystów korzystających z tego hotelu. Pewnie tylko one dysponują wiedzą o ilości wypłaconych odszkodowań z powodu skandalicznych warunków zakwaterowania po za hotelem.
    Ciekaw jestem co na takie warunki mają do powiedzenia inspektorzy ds bezpieczeństwa niemieckich, rosyjskich, polskich i innych biur podróży kierujący tu swoich klientów.
    Dojście do części pokoi zagraża nie tylko zdrowiu ale i życiu turystów.
    A działania hotelu to prymitywne wyciąganie dodatkowych pieniędzy od gości.
    Te pokoje nie mają nic wspólnego z 5 gwiazdkowym hotelem. Nadają się co najwyżej jako 2 gwiazdkowe kwatery do wykorzystania w szczycie sezonu lub tanie pokoje dla robotników pobliskiej budowy. Sprzedawanie ich jako pokoje ekonomiczne hotelu 5* to tylko zastawianie pułapki a nawet oszustwo w celu wyłudzenia dodatkowych pieniędzy od nieświadomych turystów.
    W prospektach reklamowych kategoria hotelu powinna być oznakowana **/***/****.
    Z rozmów z innymi turystami dowiedziałem się, że większość zakwaterowanych tam osób po jednej nocy przenosi się za dopłatą 60-70 euro w przypadku przyjazdu na tydzień lub 100-120 euro na dwa tygodnie do budynku głównego. Wpłatę dokonuje się gotówką bez wydawania pokwitowania.
    Nocowanie w takich pokojach to zmarnowany urlop.
    Proponuję zakup pokoju o wyższym standardzie w momencie rezerwacji co wyjdzie 6 razy taniej niż po przyjeździe albo wybranie innego hotelu.
    Foto poniżej:
    https://drive.google.com/drive/folders/1hKcURQrnyJlAbRYAeCoHYCnY7zECDhyz?usp=sharing
  • 4.6
    listopad 2019

    Bardzo fajne

    Hotel bardzo na +, standard ok, jedzenie dobre, obsługa miła, pokoje nie za duże ale czyste i schludne
  • 4.7
    listopad 2019

    extra

    Brak parasoli na basenie
  • 4.3
    październik 2019

    Było super

    Hotel spełniał wymogi 4+ gwizdki trochę małe pokoje i lazienki jak na trzy osoby.Jedzenie bardzo dobre,obsluga na poziomie 5+ .Piękna szeroka plaża z lagodnym zejsciem do morza,blisko do centrum Side i Manavgatu.Bardzo niski poziom wieczornych rozrywek prowadzacy liczyli na gości ze sami będą się zabawiac.Poecam
    wszystkim którzy chcą odpocząć od dziei i wnuków bo tam przyjmują 18+.Polska młodzież byla super nie mamy się czego wstydzić
  • 4.0
    październik 2019

    Dobry hotel

    Byłam z trzema koleżankami było super,obsługa miła,jedzenie bardzo dobre,pokoje sprzątane codziennie.Ogromny plus bo bez dzieci.Ja polecam ten hotel i wrócę do niego w marcu
  • 3.7
    październik 2019

    Generalnie może być

    Hotel dość dobrze usytuowany. Serwis restauracji i barów - rewelacja. Obsługa recepcji - mocno średnia. Co do posiłków - bez rewelacji, ale chociaż jadalne. Alkohol w all inclusive to jakiś żart - prawie niepijalny. Chociaż po trzech głębszych nie grało już roli.
    Duży minus za all inclusive tylko
    do 23:00, plusem - hotel bez dzieci.
    Średnie również jest to, że pokoje w ofercie podstawowej z reguły są kawałek oddalone od głównego hotelu, lecz nie jest to duży minut, bo są to dość bliskie odległości - 3/4min wolnym spacerkiem.

    Generalnie jak za tą cenę może być.
  • 5.0
    wrzesień 2019

    Hotel jak najbardziej godny polecenia!

    Hotel wywarł na nas od samego początku kolosalne wrażenie. Począwszy od estetyki wnętrza kończąc na obsłudze hotelowej - bardzo uprzejma i znająca j.angielski. Pokój standardowy zgodny z opisem i ze zdjęciami umieszczonymi w ofercie. Czyszczony codziennie i bardzo dobrze wyposażony. Jedzenie różnorodne
    każdego dnia, pyszne i bardzo dobre jakościowo. W kwestii napojów alkoholowych, zarówno drinki jak i wino oraz piwo - bardzo dobre, "niechrzczone". Odległość hotelu do plaży ok. 3 minuty spacerem, w razie czego codziennie kursuje bus.
    Nie ma potrzeby powrotu do hotelu na lunch, ponieważ na plaży znajduje się Lunch Bar.
    W kwestii rozrywki, hotel gwarantował świetną zabawę codziennie w innej formie (animatorzy, karaoke, piana party, gry zespołowe). Dodatkowym atutem hotelu jest nieduża odległość od antycznego miasta "Old Town Side" ok. 5 km - bus dowozi za 1 euro. Podsumowując spędziliśmy w Side Alegria cudowny tydzień na wysokim poziomie! Serdecznie polecamy, zdjęcia z oferty nie oddają pełni uroku miejsca.
  • 4.8
    wrzesień 2019

    Miło zaskoczona, po słabych ocenach innych

    Owszem może 5 gwiazdek to nie było, ale ten kraj zawyzal sobie zawsze o 1*. Jak dla młodej pary to niczego nie brakowało. Hotel bez dzieci, drinki do 23, jedzenia Full i zróżnicowane i o każdej porze, nawet w nocy. 3 baseny, bardzo blisko morze tzn. Jest to tzw. Pierwsza linia brzegowa- inni myślą że
    hotele zawsze leżą 50 m od plaży.... animacje w dzien i wieczorami. Nocą dyskoteki. Pomocni kelnerzy i recepcja. Jak za tą cenę to hotel mega!!! A i wszedzie blisko. Side antyczne, lotnisko, manavgat.... I dookoła pełno sklepików. Na plaży zero walki o leżaki, na 3 basenach tymbardzuej. 31-8 września czyli wciąż sezon.
  • 3.3
    lipiec 2019

    Nie Polecam

    Nie polecam niby 5* a dałabym tylko 3*.
    Obsługa rozmawiała po rosyjsku, to samo z animacjami, pokoje takie sobie, jedzenie-niby pełno a nic specjalnego no i bardzo tłuste, cały czas to samo jedynie miejsca zmieniają. Pierwsza noc spędziliśmy w innym budynku. Do godziny 14:00 na basenie ze zjeżdżalnia
    świeciło słońce później trzeba było się przenieść na drugi. Plaża nawet spoko, leżaki z materacami za free, jedzenie też ok. Na plaży jedynie piwo i gazowane napoje. Jedyne jaki jest plus to brak dzieci. Hotel dla dorosłych-bardziej dla seniorów. Pełno Niemców i Rosjan. Bywało się w lepszych.