Ocena klientów na podstawie 29 opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 3,9
Posiłki: 4,5
Basen: 3,9
Czystość: 4,2
Obsługa: 4,2
Średnia ocena 4.2

79% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
posiłki, lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • ceniących spokój i ciszę
  • aktywnych
  • singli

Opinie Klientów (29)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.8
    marzec 2020

    Było fantastycznie.

    Hotel bardzo dobrze ulokowany. Blisko plaża, dosłownie kilka kroków. Okolica spokojna i miła dla oka. Kilka miejsc w tym antyczne miasto Side można odwiedzić na pieszo lub podjechać transportem publicznym. Busy pod hotelem. Spokojnie można wykupić wycieczki do Alanii lub Antalii bez obawy o długotrwały
    dojazd. Sam hotel na wysokim poziomie. Pokoje czyste,zadbane,sprzątane codziennie. Jedzenia cała masa. Wszystko doskonale przygotowane i smaczne. Wszyscy pracownicy mili i staranni. Jak najlepiej i z uśmiechem wykonują swoje obowiązki. Polecam to miejsce.
  • 4.8
    marzec 2020

    Wszystko bylo ok.

    Hotel zasluguje na 4,5 *. Prawie wszystko bylo bardzo dobrze zorganizowane.Jedzenie wspaniale.Niczego do konca posilku nie brakowalo jak to sie zdarzalo w innym hotelu 5*.Nie bylo tez problemu ze zrobieniem kanapek i wzieciem owocow na pozniej. Wyjazd na lotnisko mielismy po godz 15,00. Pokoje
    musielsmy oposcic do godz 12.00 ale do konca moglismy korzystac z opcji all inclusive. To byl poczatek marca i nasz hotel jako jedyny w poblizu uruchomil serwis plazowy , co bylo bardzo przdatne bo pelne slonce i 23 stopnie C. Duzo ludzi z niego korzystalo.
    Jednym z niewielu mankamaentow bylo to ze dwukrotnie braklo naczyc szklanych w glownym barze i alkohole podawano w plastiku.
    Nikt z pracownikow hotelu nie byl nachalny na napiwki.Jesli dostal to podziekowal i zachowywal sie jakby "nie dostal".
  • 4.7
    marzec 2020

    Wszystko bylo ok.

    No prawie wszystko .
    Zalety: obsluga hotelowa bardzo dobra. Codziennie pokoje dobrze postprzatane, nawet jak sie zapomnilo zostawic "dolarka". Jedzenie wysmienite, duzy wybor wszystkiego a zwlaszcza owocow. Codziennie swierze pieczywo na sniadanie w szerokim asortymencie.To byl poczatek
    marca wiec upalow jeszcze nie bylo ale ponad 23 stopnie C. i tylko naszego hotelu byl czynny serwis plazowy i tez bardzo dobry.Odjazd z hotelu mielismy po 15.00 wiec pokoje musielismy oposcic do godz.12,00. Ale do konca moglismy korzystac z opcji All inclusiv, nikt nie robil problemu ze zrobieniem kanapek na droge i we wczesniejszym wynoszeniem ze stolowki owocow do pokoi.
    Tez bylo sie do czego przyczepic jak ktos by chcial ale to drobnostki raczej.
    Alkohole wiadomo slabej jakosci, ale barmani starali sie robic z nich jak najlepsze drinki.
    Dwukrotnie w glownym barze zabraklo szklanych naczyc i nalewali do plastiku.Chyba w 5* nie powinno sie to zdarzyc.
    W sumie hotel zasluguje na 4+ gwiazdki.
  • 4.0
    styczeń 2020

    ok

    Super,jedzenie non stop,picie,hotel czysty.Minusem ruskie i niemcury.Jednak to nie wina hotelu
  • 5.0
    grudzień 2019

    Weronika

    Nigdy nie sądziłam, że pokocham Turcję. To był mój pierwszy wyjazd do tego kraju i podchodziłam dość sceptycznie. Zaskoczyłam się ogromnie! Lokalizacja hotelu pozwala na bardzo ciekawe wędrówki piesze oraz super wycieczki fakultatywne z krótkim czasem dojazdu. To, co zobaczyłam w Turcji zostanie ze mną
    do końca życia. Obsługa hotelowa była więcej niż miła, zaprzyjaźniłam się nawet z Panią sprzątaczką. Starał się absolutnie każdy od kierowcy autobusu po kelnera, kucharza. Tak otwartych i życzliwych osób jeszcze nigdy nie spotkałam. Uśmiech nie schodził mi z twarzy. Hotel oferuje świetne atrakcje wieczorne tzw. SHOW TIME, bawiłam się świetnie, a Pani, która go prowadzi wymiata! Drinki w hotelu były pyszne, a jedzenia było bardzo dużo i było różnorodne, codziennie coś innego. Można było zdecydowanie pokochać Tureckie jedzenie. Do tego pyszne i świeże owoce. Pokój był wygodny z dużym balkonem i świetnym widokiem. Wszystko w pokoju zadbane, pokój sprzątany regularnie. Bardzo polecam, można super odpocząć!
  • 4.2
    grudzień 2019

    Za tą cenę idealnie, było wszystko czego trzeba by wrócić zadowolonym

    Na plus cena za hotel , jedzenie, widok na morze pokoje i rewelacyjne panie sprzątaczki :-) na minus fatalny barman na którego już po pierwszym dniu większość narzekała, nie wiem czemu ale dalej jesteśmy jako Polacy traktowani jak 3 klasa i pomimo zostawianych napiwków byliśmy niewidzialni w porównaniu
    do Niemców i Rosjan ;-)Pod żadnym pozorem nie brać najtańszego pokoju, nie znajduje się w hotelu i jest to jakieś nieporozumienie.
  • 3.3
    grudzień 2019

    Hotel ok, ale obsługa recepcji i Blondyna od relacji z klientem fatalna i chamska

    Byliśmy w tym hotelu i wszystko było ok poza 2 bardzo osobami z obsługi. Recepcjonista ustylizowany na Leonardo Di Caprio bardzo chamski i traktujący klientów z góry, pozwalający sobie na krzyczenie na klientów i robienie min. Na wejściu proponuje dopłatę 40 euro za zamianę pokoju ekonomicznego w innym
    budynku na pokoj w budynku głównym, po braku chęci dopłaty obrażony i bardzo niesympatyczny. Nie liczcie na niczyja pomoc bo rezydentka Wam powie macie to za co zapłaciliście, a blondyna od relacji z klientem słabo zna angielski i udaje, ze nie wie o co Wam chodzi. Pogoda w grudniu słaba, przez cały tydzień od 8 grudnia do 15 codziennie lał deszcz. Mieszkaliśmy w budynku po drugiej stronie ulicy bezpośrednio przy budowie za karę,ze nie chcieliśmy dopłacić 40 euro ogolnie było ok. pokoj codziennie sprzątany, zmieniane ręczniki i pościel, bardzo sympatyczna Pani od obsługi. Jedzenie tez w porządku, ale osoby wyżej opisane to żenada.
  • 3.8
    grudzień 2019

    Było ok

    Plusy:
    - Jedzenie - naprawdę rewelacyjne.
    - Obsługa chcę pomóc jest cierpliwa i wyrozumiała.
    - Plaża fajna piaszczysta blisko leżaki kuchnia i piwo, na drinki nie licz.


    Minusy:

    - Animacja fatalna, żenada szkoda że się wygłupiają. Faworyzują obywateli Rosji.
    />- Nie wymieniają ręczników w pokoju. Pomimo pozostawia napiwku 1$ dziennie w pokoju słabo posprzątane.

  • 3.5
    listopad 2019

    Pokoje "ekonomiczne" to ** kwatery

    Dojście do pokoi prowadziło" />
    W hotelu SIDE ALEGRIA HOTEL & SPA zakwaterowany zostałem w pokoju DZZ1 tzw. "ekonomicznym" położonym kilkaset metrów poza terenem hotelu. Pokoje te nie były w żaden sposób zabezpieczone przed osobami obcymi ani w dzień ani w nocy zarówno od strony ulicy jak i od strony morza.
    Dojście do pokoi prowadziło
    stromym zejściem po drugiej stronie ulicy. Następnie trzeba było zejść ponad 60 schodami z niezabezpieczonego żadną barierką betonowego muru oporowego wysokości około 1.2 metra. Część tych schodów nie była zabezpieczona żadną poręczą ani z lewej ani z prawej strony co groziło upadkiem z wysokości. Część stopni była wykruszona lub popękana, część pochyła i nierówna. Wysokość stopni różna 5 cm, 11 cm, 16 cm, 23 cm, 26 cm.
    Można sobie wyobrazić jak po takich schodach schodzi się po zachodzie słońca przy niedostatecznym oświetleniu a także a także w czasie deszczu. Oświetlenie to lampy co kilkanaście metrów (nawet ponad 50m), o mocy zapewne 1-2 Watt wspomagane zdekompletowanymi, niedziałającymi lub rozbitymi lampkami solarnymi stosowanymi zwykle do podświetlania krasnoludków w przydomowych ogródkach. Jesień w Turcji to krótszy dzień i często padające deszcze.
    O wypadek nie trudno.
    Dojść do hotelu trzeba na każdy posiłek, każdą kawę, piwo czy inne opłacone atrakcje czyli kilkanaście razy na dobę. Po godzinie 23 zamykana jest furtka „na skróty” i droga do pokoju wydłuża się o kolejne 200-300 m. Razem pewnie będzie ponad 500 metrów.
    Wypadek na niezabezpieczonych schodach "po jednym piwie" to leczenie na własny koszt, bo żaden ubezpieczyciel tego nie pokryje. A co ze zmarnowanym urlopem? Przeleżeć w gipsie tydzień lub dwa to żadna przyjemność. Nie osłodzi tego nawet procesowanie się z ubezpieczycielem czy biurem podróży.
    Poprosiłem recepcjonistę (taki z polakierowanym loczkiem) o zamianę pokoju na budynek główny. Poinformowałem, że jestem osobą niepełnosprawną i mam problemy z chodzeniem. Pokazałem stosowną legitymację, wystawioną również w języku angielskim. Dla nieumiejących czytać znajduje się na niej kilka obrazków oznaczających niepełnosprawność, zrozumiała na całym świecie. Dokument przeczytać może nawet niewidomy, wystarczy dotknąć ręką.
    Recepcjonista stwierdził, że zamieni pokój jak dopłacę 100 euro.
    Noc musiałem spędzić na kanapie przed recepcją, co przypłaciłem kilkudniowym przeziębieniem i ostrą anginą .
    Następnego dnia poprosiłem rezydentkę swojego biura podróży o interwencję w sprawie zamiany pokoju. Poinformowałem o swoich problemach zdrowotnych.
    Kilkakrotnie próbowała przedstawiać kolejne moje argumenty ale recepcjonista zdania nie zmienił.
    Zaprosiłem więc rezydentkę na spacer aby obejrzała dojście do otrzymanego pokoju.
    Gdy tylko zobaczyła, przyznała mi rację i powiedziała, że biuro podróży pokryje koszty zamiany pokoju.
    Klucz do nowego pokoju dostałem dopiero po wpłacie gotówki.
    W tym miejscu jeszcze raz chcę podziękować Pani rezydent i Pani z Centrali Biura Podróży za pomoc w zamianie pokoju.
    Niezależnie od powyższej przykrej sytuacji muszę pochwalić pozostały personel. Sympatyczne, uśmiechnięte choć zapracowane sprzątaczki czy kelnerki, profesjonalni kelnerzy dobrze świadczą o tych pracownikach, niekoniecznie o hotelu.
    Przydałoby się więcej kursów z dowozem na plażę. Sąsiedni hotel robił kursy co 10 minut przez cały dzień a z hotelu Alegria tylko 2 kursy rano i 3 po południu.
    Powyższy wpis dedykuję firmom ubezpieczeniowym ubezpieczającym turystów korzystających z tego hotelu. Pewnie tylko one dysponują wiedzą o ilości wypłaconych odszkodowań z powodu skandalicznych warunków zakwaterowania po za hotelem.
    Ciekaw jestem co na takie warunki mają do powiedzenia inspektorzy ds bezpieczeństwa niemieckich, rosyjskich, polskich i innych biur podróży kierujący tu swoich klientów.
    Dojście do części pokoi zagraża nie tylko zdrowiu ale i życiu turystów.
    A działania hotelu to prymitywne wyciąganie dodatkowych pieniędzy od gości.
    Te pokoje nie mają nic wspólnego z 5 gwiazdkowym hotelem. Nadają się co najwyżej jako 2 gwiazdkowe kwatery do wykorzystania w szczycie sezonu lub tanie pokoje dla robotników pobliskiej budowy. Sprzedawanie ich jako pokoje ekonomiczne hotelu 5* to tylko zastawianie pułapki a nawet oszustwo w celu wyłudzenia dodatkowych pieniędzy od nieświadomych turystów.
    W prospektach reklamowych kategoria hotelu powinna być oznakowana **/***/****.
    Z rozmów z innymi turystami dowiedziałem się, że większość zakwaterowanych tam osób po jednej nocy przenosi się za dopłatą 60-70 euro w przypadku przyjazdu na tydzień lub 100-120 euro na dwa tygodnie do budynku głównego. Wpłatę dokonuje się gotówką bez wydawania pokwitowania.
    Nocowanie w takich pokojach to zmarnowany urlop.
    Proponuję zakup pokoju o wyższym standardzie w momencie rezerwacji co wyjdzie 6 razy taniej niż po przyjeździe albo wybranie innego hotelu.
    Foto poniżej:
    https://drive.google.com/drive/folders/1hKcURQrnyJlAbRYAeCoHYCnY7zECDhyz?usp=sharing
  • 4.6
    listopad 2019

    Bardzo fajne

    Hotel bardzo na +, standard ok, jedzenie dobre, obsługa miła, pokoje nie za duże ale czyste i schludne
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY