Sharm Holiday

Ocena klientów na podstawie 31 opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 3,7
Posiłki: 3,7
Basen: 4,0
Czystość: 3,5
Obsługa: 3,9
Średnia ocena 4.1

74% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
miłośników życia nocnego
Mocne strony:
lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • miłośników życia nocnego
  • par
  • singli
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Sharm Holiday w Travelplanet.pl

Termin:
21.09.2019 - 28.09.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 918 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (31)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 2.0
    (czerwiec 2019)

    Tragedia!!!

    Jak już ktoś przede mną tu wspomniał, hotel na pewno ma dobre lata za sobą... Jedyne, co było czyste w hotelu, to może pokoju, ale też tylko w camp9 co wynikało z rozmów z gośćmi z innych campów... Łazienka brudna, zagrzybiała, problem z doproszeniem się o sprzątanie, ba..chociażby odnalezienie kogoś
    sprzątającego. Baseny czyszczone co wieczór, jak najbardziej...roztworem chloru.. Wlewanym "na oko" przy gościach. Samo otoczenie basenu jednego czy drugiego rozpoczynało się koło godz.9 kiedy wszyscy goście już byli na miejscu. Pływające kubki i śmieci w basenie też dla szanownej " ciężko" wzdychającej z przemęczenia obsługi. Pomijam fakt, że obsługa rozumiała po angielsku i rosyjsku do momentu problemy lub kłopotliwe sytuacji. Przy jakimkolwiek problemie krzyczeli coś w swoim języku i udawali że nic nie rozumieją, oczywiście olśnienia dostawali wraz z "bakszyszem", lecz też na jakąś godzinę. Z doświadczenia już wiem że mają bardzo krótką pamięć i nie jest to kwestia ilości gości.. 50 osób to maksimum ilu nas było. Jeżeli chodzi o jedzenie, kto co lubi, stąd tu oceny wystawiać nie będę, choć mi osobiście nie podchodziło. I tu wrócimy do czystości. Walające się resztki jedzenia po podłodze, stołach nie były problemem dla obsługi. Brudny obrus na stole zastepowali..tym samym obrusem strzepniętym i obróconym ma lewą stronę :)... Zamiast jednorazowych serwetek, byly bawełniane chustki..więc wzajemnie można było po sobie wycierać ręce..oczywiście rozłożone przez gościa i zostawione były ponownie złożone i odstawione na stole obok... Urządzenie nalewające wodę, z tzw.baniaka całe w grzybie, nie czyszczone parę miesięcy z czarnymi plamami, a obok "źródełka" 120 Kosz na śmieci z resztkami jedzenia... Kawa tylko rozpuszczalna w słoiku jak 20 lat temu w ośrodkach kolonijnych Wszystkie napoje ciepłe czy zimne podawane w plastikowych kubkach 200ml, lub papierowych 250ml... Oczywiście o szkle nie było mowy, jednak patrząc na stan i czystość talerzy, to może i lepiej... Mleko do kawy stało cały dzień w brudnym dzbanku lub poprostu w kartonie, otwarte na temperaturze 40 stopni, a przy basenie w słońcu, więc wszyscy wiemy jak smierdziało, nie strasząc smakiem. I teraz najlepsze... Wszyscy znamy trunek piwa z wódką, jak nie znamy, to ten hotel o bar przy basenie będzie idealny. Otóż barman codziennie miał przygotowane w ledwo działającej lodówce piwa, butelki wcześniej odkapslowane, zmieszane piwo z alkoholem smierdzącym słabej jakości bimbrem, a raczej "metą". Odgazowane, mieszane kiedy nikt nie widział, więc mogło tam być własne wszystko, a na pewno nie pewnego pochodzenia alkohol. Pozostałe podawane alkohole były o 7 rano rozlewane z baniala 30/40l lejkiem do plastikowych butelek, które stały jak mleko cały dzień na barze w słońcu, bez lodu, Bez lodówki, odkręcone... Barman upominany iż to nie jest piwo tylko mieszanka, kłamał prosto w oczy udając ile siły wkłada w odkapslowanie już otwartego piwa... Było to żałosne i śmieszne, a gdy się to mu wypomnialo to zaczynał krzyczeć coś po swojemu, upominany że żąda się rozmowy z menagerem baru wychodził i wracał już z dobrym piwem. I tak było trzeba robić za każdym jednym razem, inaczej lał to mieszane. Rozmowa z menagerem jak to oni twierdzili też się odbyła, jednakże rozumiał po angielsku przez pierwsze 2 zdania, potem niepanimaju już nic. Świetna ucieczka... Tak więc hotel jest tragedią, która zamieniła się z wielkiej tragedii na średnią po przyjeździe gości miejscowych świętujących zakonczenie ramadanu. Wtedy nawet na kolacje jedynie mogliśmy dostać owoce, które miały być calodniowo dostępne. Wszystko oczywiście ciepłe, nawet napoje "zimne"... O hotelu można by tak pisać dwa dni, więc na tym poprzestanę, bo trudno już to opisać. Samo sharm.. Ok.. Daje duży plus, nama bay obok hotelu więc zakupy były fajnym spacerkiem po kolacji, piękna plaża hadaba - piękne rewelacyjne miejsce. Niestety widać że tendencja spadkowa nastąpiła tam w większości hoteli, bo niestety tak ładny kurort jak Sharm poprostu umiera na naszych oczach. Próbujcie innych hoteli, bo tu nie ma czego szukać. A propo, w trakcie naszego pobytu odbywał się audyt zewnętrzny bodajże z Rosji.. Pani Irina miała to samo zdanie co my... Tyle na koniec. Mam nadzieję że moja opinia pomoże komuś nie wpaść w to, w co ja się dałem wpakować.
  • 4.6
    (marzec 2019)

    Dobry hotel

    Hotel usytuowany blisko Naama Bay gdzie jest dużo sklepów i kafejek. Pokoje wygodne czyste klimatyzowane. W hotelu są dwa baseny jeden z nich z podgrzewaną ciepłą wodą. Na dwie plaże jeździ hotelowy bus. Polecamy plażę Hadaba z piękną rafa koralowa. Bardzo dużym plusem jest obsługa. Duży ukłon w stronę
    recepcji w której pracuje nieoceniona pani Milena z Polski zawsze uśmiechnięta i pomocna w każdej sprawie. Pracownicy hotelu przyjaźnie nastawieni do gości i bardzo kompetentni. Pozdrawiamy barmana Waela. Dziękujemy Panu Mohammedowi z Coral Travel za opiekę. Ogólnie wrażenia z pobytu bardzo pozytywne.
  • 4.0
    (styczeń 2019)

    bardzo nam sie podobało hotel godny polecenia

    dużym plusem jest położenie blisko centrum ,hotel ma dwie plaże w naama bay i najładniejszą Hadaba beach na którą dowozi bus co godzinę czas 15 min.widok i rafa inne hotele tego nie mają a objezdziłem cały Sharm el Sheikh . Pokoje czyste z tv Polonia płaski ekran.w hotelu pracuje Pani Milena
    Polka gdy macie problem czy pytania udzieli wam informacji czy załatwi sprawę , opinie z lat 2016-2017 kurort miał kryzys przez ten samolot, sam z kolegą mieszkaliśmy tylko we dwoje w innym hotelu,kto był teraz to widzi jak wszystko powraca .A tak porównajcie zimny brudny Bałtyk a tu !!! cieszcie się pogodą morzem klimatem i co więcej trzeba.KAZIMIERZ.
  • 3.5
    (listopad 2018)

    Czysto i miła obsługa

    + Świetna obsługa - naprawdę przesympatyczni, pomocni ludzie na każdym stanowisku, z którym miałem kontakt (przemiły nocny recepcjonista - Taha!). Na pewno najjaśniejszy punkt hotelu.
    + Schludnie, czysto, nie ma syfu i tony śmieci. Pokój sprzątany odpowiednio (pozdrowienia dla Salaha).
    - Słabe
    jedzenie, mało zróżnicowane (praktycznie przez cały tydzień na obiad z mięs - jedynie kawałki kurczaka...), chociaż kucharz przy kuchence robił ciekawsze i bardziej smaczne rzeczy.
    - Widać, że hotel nie pierwszej świeżości - klamka odpadała w szafce, ktoś przez cały dzień nie miał gorącej wody, u kogoś cieknąca klimatyzacja, itp.
    - Basen zamykany o 17:00 (!!!).
  • 2.5
    (lipiec 2017)

    nigdy więcej

    W tym hotelu byliśmy z mężem po raz drugi ( i ostatni) w roku 2011 było super i dlatego zdecydowaliśmy się polecieć do niego po raz kolejny.Teraz to hotel dla tubylców 99,99%.Jedzenie też przygotowywane dla miejscowych, brudno, wróciliśmy z chorobą "zemsta faraona" chociaż nie używaliśmy wody z kranu
    nawet do mycia zębów. Nie polecamy tego hotelu.
  • 4.5
    (czerwiec 2017)

    POLECAM

    Przemiła obsługa hotelu, zainteresowanie gośćmi, bardzo blisko z hotelu do centrum, całość naprawdę na wysokim poziomie. Do plaży dojazd busikiem, praktycznie co chwilę.
    Animatorzy wielki plus, obsługa z baru i kelnerzy również plus.
    Polecam wybierać się do tego hotelu podczas ramadanu, jest
    wtedy praktycznie pusto i spokojnie.


  • 3.0
    (czerwiec 2017)

    NIGDY WIĘCEJ

    Hotel masakra. Najgorszy w jakim byliśmy. Opis zupełnie jakby o innym obiekcie była mowa. Jedzenie- ohyda, brak wyboru. Brak klimatyzacji w restauracji (!!!) Bród, zaniedbanie na każdym kroku. Mało ludzi. Pokoje da się przezyc. Bar przy basenie zdemolowany. leżanki i parasole (materace również) zdewastowane.
    na plaży nie lepiej.
    Jedyny plus miła obsługa i blisko do centrum Namma Bay.

    ogólnie nie polecam!
  • 2.5
    (czerwiec 2017)

    ODRADZAM ODRADZAM!!!! Hotel jest fatalny !!!!

    Czynny tylko jeden bar, ale brakowało" />
    To już kolejne wczasy w egipcie, niestety najgorsze.
    Wszystkie atrakcje zapisane na stronie WEZYR-a to jedne wielkie kłamstwo.
    Animacji, aerobików, i innego rodzaju atrakcji NIE MA!!
    Jedzenia brakowało w "restauracjach" już po kilkunastu minutach
    Czynny tylko jeden bar, ale brakowało
    napojów
    Opcja allinc. wg własnego uznania pracowników.
    Póżnego śniadania nie było.
    Restauracja à la carte nie czynna.
    Klimatyzacji w restauracji i budynku głównym BRAK przy 37C
    Basen każdego dnia brudny
    Manager hotelu tłumaczył że to wszystko z racji na oszczędności.
    Szanowny Wezyrze usuńcie ten Hotel ze swojej oferty!!!!!!
  • 4.0
    (listopad 2015)

    Udany pobyt z jednym małym "ale"

    W tym hotelu byłam 2 raz , niewielki obiekt , czysto , przestronne pokoje , dobre jedzenie , miła obsługa. Nowością są organizowane nocne dyskoteki przy basenie - bikini party :) Jedynym minusem była polska guest relation manager - pani Milena. Skoncentrowana raczej na swoich potrzebach , nie interesuje
    się gośćmi , można było odnieść wrażenie że praca tam jest dla niej straszną karą za coś. Osoba wyniosła i mało kontaktowa. Poza tym bardzo polecam ten hotel.
  • 5.0
    (maj 2015)

    Całkiem przyjemne wakacje:)

    Wczoraj wróciliśmy z żoną z Egiptu. Długo zastanawialiśmy się nad wyborem hotelu. Wybór padł na Sharm Holiday z uwagi na opinie moich znajomych i dogodną cenę. Po dotarciu do hotelu około 1 w nocy w pokoju czekała na nas kolacja. Pokój oceniam na 5, czysto, klimatyzacja działała bez zarzutu. W pokoju
    płaski TV z jednym polskim kanałem TV Polonia:) łazienka tak na 3,5, ale to z uwagi na jakość wykończenia. Sprzątana codziennie tak jak i pokój. W łazience suszarka i telefon przy kibelku wrazie gdyby czegoś nam zabrakło:) łóżka bardzo wygodne. W pokoju sejf, chociaż nie trzeba było z niego korzystać. Obsługa zaufana, bardzo sympatyczna, uśmiechnięci. Baseny na 4. Woda czysta, gdy tylko było coś nie tak usuwali z basenu i zaraz oczyszczali. Barman na jednym z basenów super człowiek:) Ahmed tańczył i śpiewał podając kolorowe drinki. Na jedzenie i alkohol nie mogliśmy narzekać, było tego nie do przejedzenia i przepicia. Chociaż brakowało nam lodów:) było pełno sałatek i słodkośći, dużo ciast. Ogólnie wszytko bardzo dobrze przyprawione. Jeśli chodzi o plażę to polecam Hadabę. Piękna rafa, super widoki. Na plażę jednak busem ok 10 min drogi, busy co godzine. Obok hotelu toczy się nocne życie:) dużo barów, sklepików , atrakcje za każdym rogiem:) Ogólnie z żoną jesteśmy bardzo zadowoleni, napewno ponownie pojechalibyśmy tam:) Polecamy.