Sharm Cliff

Ocena klientów na podstawie 68 opinii

Lokalizacja: 4,7
Pokój: 4,4
Posiłki: 4,1
Basen: 4,4
Czystość: 4,4
Obsługa: 4,6
Średnia ocena 4.3

86% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
miłośników życia nocnego
Mocne strony:
lokalizacja, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • miłośników życia nocnego
  • par
  • singli
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Sharm Cliff w Travelplanet.pl

Termin:
19.12.2017 - 26.12.2017
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 470 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (68)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 1.0
    (maj 2017)

    zamknięty hotel

    Uwaga !!!!1
    Proszę o zapoznanie się z opinią , hotel jest właściwie zamknięty, jestem jedyną osobą w tym hotelu ,wszystko pozamykane ,bary ,ręczników nie ma , moja obecność wzbudza niemałe zainteresowanie , restauracja nieczynna , napoje zamknięte na kłódki ,rezydenci nie chcą rozmawiać o sytuacji
    ,zejścia na miasto pozastawiane blachami ,do plaży nie ma czym dojechać , opcja all nie istnieje ,piszę właśnie reklamację .zaraz wrzucę zdjęcia
  • 2.7
    (luty 2017)

    Nie wybierajcie tego hotelu

    Wcześniejsze komentarze w miarę pozytywne dotyczą czasu zanim doszło do zamachu terrorystycznego na samolot rosyjski (pażdziernik 2015) i kiedy cały Sharm El Sheikh pękał od turystów, zwłaszcza rosyjskich. Po tym zamachu znaczna część hoteli przeżywa kryzys finansowy bo nie ma gości (i nie ma pieniędzy).
    />Dotyczy to też tego hotelu. Widać że brak środków na remonty, brakuje ciepłej wody, nie działa klimatyzacja-ogrzewanie. Już typowym świadectwem biedy tego hotelu są schody prowadzące do centrum Naama Bay. Idzie się po nich jak przez plac budowy - to chyba najlepsze określenie.
    Najgorzej sprawa wygląda z jedzeniem. Z racji małej ilości gości całe all inclusive ogranicza się tylko do śniadania, obiadu i kolacji podawanych do stołów. O tym że kiedyś był tu szwedzki stół świadczą puste pojemniki w restauracji. Jedzenie okropne, podawane w poobijanych naczyniach i często z niedomytymi sztućcami. Codziennie dokładnie takie samo i tak samo niedobre.
    W naszych polskich warunkach ten hotel zostałby niedopuszczony do użytku i natychmiast zamknięty.
    Zdecydowanie odradzam, poza niezłą lokalizacją, wszystko inne to porażka.
  • 5.0
    (listopad 2015)

    Wspaniała obsługa, przyjazna atmosfera, świetna lokalizacja.

    Na odpoczynek wakacyjny w listopadzie wybrałam po raz drugi Hotel Sharm Cliff.
    Przyznam szczerze, że wybór hotelu mimo wielu atrakcyjnie wyglądających ofert na ten czas nie był trudny zwłaszcza, że z przyjemnością wracam do miejsc, gdzie już wcześniej czułam się dobrze i komfortowo. Zaznaczę, że
    byłam wcześniej w dwóch innych hotelach (Laguna Vista 5*, Falcon Naama Star4*) i w żadnym z nich nie odpoczęłam tak dobrze jak w Sharm Cliff.

    Na szczególne pochwały zasługuje obsługa hotelu i niezastąpiony Guest Relation Manager, Irek. Człowiek, który tworzy niezwykle pozytywny wizerunek hotelu oraz przyjazną atmosferę. Zawsze troszczy się o swoich gości i ich komfort. Właściwy człowiek na właściwym miejscu.

    Hotel położony jest na wzniesieniu i za pierwszym razem przeklinałam schody, które trzeba pokonać, jednak przy dobrym jedzeniu serwowanym w hotelu (w menu są także pierogi, barszcz i wspaniały kurczak) to najlepszy sposób na spalenie kalorii.

    Nie trudno wspomnieć o wyjątkowej lokalizacji tego obiektu, hotel bowiem położony jest 3 minuty od tętniącego życiem centrum Naama Bay.
  • 5.0
    (wrzesień 2015)

    zawsze tam wracam

    Dzisiaj wróciłam z Sharm Cliffu -to mój 3 z rzędu urlop spędzany w tym hotelu,Nie zamieniłabym tego miejsca za żadne inne w Sharmie -byłam też w Amarancie i Rehanie ale to nie to samo.Nie zawsze piękne otoczenie i aqua parki są najważniejsze podczas urlopu.Atmosfera panująca w Cliffie jest iście rodzinna
    dzięki menadżerom,obsłudze ,animatorom ,Milenie i oczywiście a może przede wszystkim dzięki Irkowi (gest relation),który dwoi i się i troi żeby wszyscy goście bez względu na narodowość byli zadowoleni z pobytu .Jedzenie jak na warunki egipskie bardzo urozmaicone ,był nawet barszcz ukraiński i pierogi .We wcześniejszej opinii przeczytałam,iż mankamentem hotelu jest konieczność opuszczenia pokoju do godziny 12 bez względu na godzinę odlotu.Wydaje mi się,że każdy dorosły człowiek wie iż na całym świecie jest taka sama zasada - doba hotelowa kończy się w południe i nie ma żadnego problemu aby dokupić sobie przedłużenie pobytu wraz z opcją wyżywienia.Bliskość centrum i Genei z Muzeum ,lodowiskiem ,masą sklepów i knajpek jest dodatkowym atutem
  • 4.0
    (czerwiec 2015)

    Bardzo nam sie podobało ,polecamy innym

    Hotel bardzo czysty,polozony w swietnej okolicy(centrum rozrywkowo -chandlowe Naama Bay),smaczne jedzenie, miła obsługa,ładne duze baseny,hotel polozony na wzniesieniu skad swietny widok na cała zatoke Naama Bay ,do dyspozycji gosci dwie plaze: jedna blisko mniejsza-w zatoce i druga wspaniala Hadaba
    ze swietnymi widokami i ladna rafa koralowa-do obydwu kursuja co godzine darmowe busy hotelowe
  • 3.0
    (czerwiec 2015)

    Fajnie położony z dwiema plażami hotel w centrum Naama Bay, z brakiem wody pitnej w nocy.

    Minus test taki że w nocy nie ma co pić (totalny brak wody pitnej, nawet w opcji ALL). Do nieprzyjemnych wspomnień doliczyć można fakt, iż w ostatnim dniu pobyty opuszcza się pokój do godz.12:00 i ucinają opaski ALL. Na obiad z łaską, herbatka z łaską, drzemka pod parasolem przy basenie, o prysznicu
    przed wylotem można zapomnieć . Cygańskie koczowania trwają tam nawet do późnych godzin wieczornych np 20 czy 23. O kolacji w takim przypadku też możemy zapomnieć i to nawet w opcji ALL !!! Plus to dwie plaże i darmowy transport na nie. Jedna z nich to moim zdaniem najpiękniejsza na globie z przecudną rafą. Personel hotelu to 25% mówiący po polsku mili i sympatyczni (kucharz od omletów, barman w lobby, kilku co pokoje sprzątają) ale jak i wszędzie znalazłoby się paru do zwolnienia. Myślę że dobry bat na nich by się przydał i by chodzili jak w zegarku. Animatorzy mili i nie nachalni.
  • 5.0
    (kwiecień 2015)

    Bajkowy pobyt w bajkowym hotelu

    Hotel doskonale usytułowany ,czyste przestronne pokoje. przemiła obsługa . jestem zakochana w Irku menager i Regince animatoece . polski menadzer . .. piekna plaża, jedzonka pycha urozmaicone duzo smacznie .piekna plaza ,za minutke jest sie w centrum Sharm.. Polecam z czystym sumieniem Gwarancja wspaniałego
    urlopu zapewniona!
  • 4.0
    (kwiecień 2015)

    Ewa z Wrocławia

    Hotel godny polecenia. Turysta przyjeżdżający do tego hotelu będzie czuł się się bardzo wyjątkowo, będzie dopieszczany przez załogę hotelu. Irek pracujący w tym hotelu SUPER FACET, który służy pomocą w każdej sprawie. Nie ma żadnego problemu który nie był by rozwiązany. Napewno jeszcze przyjadę do tego
    hotelu. Miejsce hotelu jest GENIALNE w samym sercu NAAMA BAY. Kilka schodów i jestem w miejscu gdzie można posiedzieć w miłych knajpkach, zrobić zakupy a także pobawić się do białego rana. Jednak nie przeszkadza innym którzy chcą odpocząć od zgiełku i hałasu.Polecam...
  • 4.0
    (marzec 2015)

    bardzo fajny hotel

    hotel ma bardzo dobre położenie, 5 minut do centrum. Dodatkowo ma dwie plaże z czego jedną z piękną rafą koralową. Ogólnie w hotelu czysto aczkolwiek łazienka pozostawia dużo do życzenia. Brudna kotara pod prysznicem, tynk odpadający z futryny. Pokoje sprzątane codziennie. Jedzenie słabe , mało owoców.
    Ogólnie hotel godny polecenia.
  • 4.0
    (luty 2015)

    Super lokalizacja

    Hotel w miarę ok(super jeśli chodzi o lokalizację), jedzenie w porządku, z czystością to różnie bywało, sprzątane było po łebkach... Brak zieleni na terenie hotelu, jeśli chodzi o dzieci to nie polecałabym, trochę mało atrakcji....Polecam za to osobom, które chcą aktywnie spędzać urlop i miłośnikom życia
    nocnego, 3 minuty po schodach do Naama Bay
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY