Opinie Klientów (70)
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
-
Tragedia
Nie przyjeżdżacie do tego hotelu. Z klimy śmierdzi kanalizacja, firanki w oknach dramat tak brudnych jak w melinie to nigdy nie widziałam. Papier toaletowy musiałam kupić sobie sama bo ciągle biegać za pokojowym i się prosić trzeba. Jedzenie monotonne A mięso wyliczone jak chcesz 2 kawałki kurczakato już im nie po nosie. Raz od miłego kucharza dostałam masło bo normalnie nie pojawia się podczas posiłków. O 12 przy wymeldowania oddajcie opaski i już z niczego nie korzystacie. Każdy alkohol smakuje tak samo. A piwo lane do maleńkich kubeczków ok 100ml. Ogólnie takiego syfu to nie widziałam. A i Polaków było 5 A reszta to sami Ukraińcy. -
Niestety nie zasługuje na 4*
Gdy przyjechałam do hotelu, pierwsza reakcja to roczarowanie.To był mój 9 pobyt w Egipcie.Nie bylo tego wow.Skromne wejscie i recepcja. Późniejsze zetknięcie z rzeczywistością dodawalo plusów.Dobre jedzenie,choć bez dużego wyboru, pokoje czyste, obsługa bardzo miła.Piękny widok z jadalni na Naama Bay.Hotelma wyposażenie zniszczone ale to zrozumiałe,że po kryzysie turystycznym brakuje finansów by zakupic nowe. Niestety nie wszystkie korytarze sprzątane.Zdecydowanie mało zieleni i gdyby było jej więcej byłby ładniejszy.Dobra baza wypadowa do innych dzielnic. Goście ze Wchodu i Egiptu.Byliśmy jedynymi Polakami.Podsumowując, było ok.Niestety ,najgorszy z hoteli w których dotąd bylam. -
zamknięty hotel
Uwaga !!!!1
Proszę o zapoznanie się z opinią , hotel jest właściwie zamknięty, jestem jedyną osobą w tym hotelu ,wszystko pozamykane ,bary ,ręczników nie ma , moja obecność wzbudza niemałe zainteresowanie , restauracja nieczynna , napoje zamknięte na kłódki ,rezydenci nie chcą rozmawiać o sytuacji,zejścia na miasto pozastawiane blachami ,do plaży nie ma czym dojechać , opcja all nie istnieje ,piszę właśnie reklamację .zaraz wrzucę zdjęcia -
Nie wybierajcie tego hotelu
Wcześniejsze komentarze w miarę pozytywne dotyczą czasu zanim doszło do zamachu terrorystycznego na samolot rosyjski (pażdziernik 2015) i kiedy cały Sharm El Sheikh pękał od turystów, zwłaszcza rosyjskich. Po tym zamachu znaczna część hoteli przeżywa kryzys finansowy bo nie ma gości (i nie ma pieniędzy).
/>Dotyczy to też tego hotelu. Widać że brak środków na remonty, brakuje ciepłej wody, nie działa klimatyzacja-ogrzewanie. Już typowym świadectwem biedy tego hotelu są schody prowadzące do centrum Naama Bay. Idzie się po nich jak przez plac budowy - to chyba najlepsze określenie.
Najgorzej sprawa wygląda z jedzeniem. Z racji małej ilości gości całe all inclusive ogranicza się tylko do śniadania, obiadu i kolacji podawanych do stołów. O tym że kiedyś był tu szwedzki stół świadczą puste pojemniki w restauracji. Jedzenie okropne, podawane w poobijanych naczyniach i często z niedomytymi sztućcami. Codziennie dokładnie takie samo i tak samo niedobre.
W naszych polskich warunkach ten hotel zostałby niedopuszczony do użytku i natychmiast zamknięty.
Zdecydowanie odradzam, poza niezłą lokalizacją, wszystko inne to porażka.Wspaniała obsługa, przyjazna atmosfera, świetna lokalizacja.
Na odpoczynek wakacyjny w listopadzie wybrałam po raz drugi Hotel Sharm Cliff.
Przyznam szczerze, że wybór hotelu mimo wielu atrakcyjnie wyglądających ofert na ten czas nie był trudny zwłaszcza, że z przyjemnością wracam do miejsc, gdzie już wcześniej czułam się dobrze i komfortowo. Zaznaczę, żebyłam wcześniej w dwóch innych hotelach (Laguna Vista 5*, Falcon Naama Star4*) i w żadnym z nich nie odpoczęłam tak dobrze jak w Sharm Cliff.
Na szczególne pochwały zasługuje obsługa hotelu i niezastąpiony Guest Relation Manager, Irek. Człowiek, który tworzy niezwykle pozytywny wizerunek hotelu oraz przyjazną atmosferę. Zawsze troszczy się o swoich gości i ich komfort. Właściwy człowiek na właściwym miejscu.
Hotel położony jest na wzniesieniu i za pierwszym razem przeklinałam schody, które trzeba pokonać, jednak przy dobrym jedzeniu serwowanym w hotelu (w menu są także pierogi, barszcz i wspaniały kurczak) to najlepszy sposób na spalenie kalorii.
Nie trudno wspomnieć o wyjątkowej lokalizacji tego obiektu, hotel bowiem położony jest 3 minuty od tętniącego życiem centrum Naama Bay.zawsze tam wracam
Dzisiaj wróciłam z Sharm Cliffu -to mój 3 z rzędu urlop spędzany w tym hotelu,Nie zamieniłabym tego miejsca za żadne inne w Sharmie -byłam też w Amarancie i Rehanie ale to nie to samo.Nie zawsze piękne otoczenie i aqua parki są najważniejsze podczas urlopu.Atmosfera panująca w Cliffie jest iście rodzinnadzięki menadżerom,obsłudze ,animatorom ,Milenie i oczywiście a może przede wszystkim dzięki Irkowi (gest relation),który dwoi i się i troi żeby wszyscy goście bez względu na narodowość byli zadowoleni z pobytu .Jedzenie jak na warunki egipskie bardzo urozmaicone ,był nawet barszcz ukraiński i pierogi .We wcześniejszej opinii przeczytałam,iż mankamentem hotelu jest konieczność opuszczenia pokoju do godziny 12 bez względu na godzinę odlotu.Wydaje mi się,że każdy dorosły człowiek wie iż na całym świecie jest taka sama zasada - doba hotelowa kończy się w południe i nie ma żadnego problemu aby dokupić sobie przedłużenie pobytu wraz z opcją wyżywienia.Bliskość centrum i Genei z Muzeum ,lodowiskiem ,masą sklepów i knajpek jest dodatkowym atutemBardzo nam sie podobało ,polecamy innym
Hotel bardzo czysty,polozony w swietnej okolicy(centrum rozrywkowo -chandlowe Naama Bay),smaczne jedzenie, miła obsługa,ładne duze baseny,hotel polozony na wzniesieniu skad swietny widok na cała zatoke Naama Bay ,do dyspozycji gosci dwie plaze: jedna blisko mniejsza-w zatoce i druga wspaniala Hadabaze swietnymi widokami i ladna rafa koralowa-do obydwu kursuja co godzine darmowe busy hoteloweFajnie położony z dwiema plażami hotel w centrum Naama Bay, z brakiem wody pitnej w nocy.
Minus test taki że w nocy nie ma co pić (totalny brak wody pitnej, nawet w opcji ALL). Do nieprzyjemnych wspomnień doliczyć można fakt, iż w ostatnim dniu pobyty opuszcza się pokój do godz.12:00 i ucinają opaski ALL. Na obiad z łaską, herbatka z łaską, drzemka pod parasolem przy basenie, o prysznicuprzed wylotem można zapomnieć . Cygańskie koczowania trwają tam nawet do późnych godzin wieczornych np 20 czy 23. O kolacji w takim przypadku też możemy zapomnieć i to nawet w opcji ALL !!! Plus to dwie plaże i darmowy transport na nie. Jedna z nich to moim zdaniem najpiękniejsza na globie z przecudną rafą. Personel hotelu to 25% mówiący po polsku mili i sympatyczni (kucharz od omletów, barman w lobby, kilku co pokoje sprzątają) ale jak i wszędzie znalazłoby się paru do zwolnienia. Myślę że dobry bat na nich by się przydał i by chodzili jak w zegarku. Animatorzy mili i nie nachalni.Bajkowy pobyt w bajkowym hotelu
Hotel doskonale usytułowany ,czyste przestronne pokoje. przemiła obsługa . jestem zakochana w Irku menager i Regince animatoece . polski menadzer . .. piekna plaża, jedzonka pycha urozmaicone duzo smacznie .piekna plaza ,za minutke jest sie w centrum Sharm.. Polecam z czystym sumieniem Gwarancja wspaniałegourlopu zapewniona!Ewa z Wrocławia
Hotel godny polecenia. Turysta przyjeżdżający do tego hotelu będzie czuł się się bardzo wyjątkowo, będzie dopieszczany przez załogę hotelu. Irek pracujący w tym hotelu SUPER FACET, który służy pomocą w każdej sprawie. Nie ma żadnego problemu który nie był by rozwiązany. Napewno jeszcze przyjadę do tegohotelu. Miejsce hotelu jest GENIALNE w samym sercu NAAMA BAY. Kilka schodów i jestem w miejscu gdzie można posiedzieć w miłych knajpkach, zrobić zakupy a także pobawić się do białego rana. Jednak nie przeszkadza innym którzy chcą odpocząć od zgiełku i hałasu.Polecam...