Senza Grand Santana

Ocena klientów na podstawie 61 opinii

Lokalizacja: 4,1
Pokój: 3,7
Posiłki: 3,6
Basen: 4,5
Czystość: 4,0
Obsługa: 4,0
Średnia ocena 3.8

68% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
aktywnych
Mocne strony:
basen, lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • aktywnych
  • seniorów
  • par
  • osób niepełnosprawnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Senza Grand Santana (Alanya) w Travelplanet.pl

Termin:
28.09.2019 - 05.10.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 2 189 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (61)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 2.8
    (lipiec 2019)

    Hotel na dwie gwiazdki

    Hotel lata świetności ma dawno za sobą, w pokojach meble z komuny rozpadające sie krzesła , tragiczne łazienki (brudne z grzybem na który naniesiona jest 5cm warstwa sylikonu), hotel jest ustawiony głównie pod rosyjskich turystów (jedzenie , animacje jakieś zabawy pod nich), plusem jest duży basen
    i blisko do morza
  • 4.7
    (wrzesień 2017)

    Duży Hotel

    Byliśmy szósty raz w Turcji, ponieważ zawsze wakacje tam spełniały nasze oczekiwania. Ten wyjazd uznajemy za najmniej udany. Zaczęło się od transferu z lotniska - kierowca TRAGEDIA - nie mógł trafić do żadnego Hotelu, a transfer do tego hotelu to 3 godziny :-( . Sam Hotel - bezpośrednio przy plaży (
    przejście na plażę tunelem), duży, czysty, jedzenie smaczne i urozmaicone, basen wystarczająco duży, pokoje duże, ładne, czyste - pani sprzątająca na III piętrze robiła codziennie cuda z ręczników, ręczniki codziennie wymieniane. Natomiast w barach :-( piwo, drinki, wódka - podawane w jednorazowych tekturowych kubkach - i to jest dużym minusem. Animatorzy zabawiają gości, zarówno dorosłych jak i dzieci - bardzo pozytywni. Plaża kamienisto-żwirowa, tak że buty do wody potrzebne. Goście w Hotelu - przewaga Rosjan, Polaków bardzo mało. Personel miły. Stołówka bardzo duża, ale obsługa nie nadąża sprzątać stolików - ale gdyby niektórzy goście Hotelowi nie zostawiali po sobie na stole hlewiku, to też by było inaczej. Ogólnie sympatyczny pobyt, ale już tam nie wrócimy.
  • 4.0
    (wrzesień 2015)

    skromny, bardzo czysty

    Bardzo czysto, miła obsługa :) Jedzenie dość smaczne, mały wybór owoców niewiele. Pokoje malutkie 10-12 m, morze daleko - bus na plaże raz dziennie. Jak za cenę na Last minute ok, ale w sezonie :(
  • 4.0
    (sierpień 2015)

    Ogólnie hotel godny polecenia

    Hotel położony blisko morza ok 200 m spokojna uliczką jedyny minus za nie włączoną klimatyzację na jadalni posiłki trzeba było spożywać w okropnej duchocie
  • 5.0
    (lipiec 2015)

    POLECAMY HOTEL

    Hotel w świetnej lokalizacji. Umiejscowiony obok głównego deptaka i niemalże przy morzu, a jednocześnie ukryty przed zgiełkiem i hałasem. Ponadto oddalony jedynie kilkaset metrów od ruin starego miasta. Do hotelowej plaży spacerkiem dotrzemy w około 4-5 minut. Leżaki z materacami i parasolami w cenie
    pobytu. Plaża piaszczysta z łagodnym zejściem do wody. Obsługa hotelowa bardzo uprzejma. Jedzenie wyśmienite. Podsumowując udane wakacje w godnym polecenia hotelu. Pobyt z 9 letnim dzieckiem w lipcu 2015
  • 3.0
    (wrzesień 2010)

    Między 3 a 4

    Ogólnie: Nie zasługuje na swoje gwiazki.Nie bierzcie sejfu za 14 EUR to porażka,zwykła szafka jak na miejskim basenie.Zamknięty a okazuje się,że otwarty.Za co oni pieniądze biorą.KPINA.Nic mi nie zginęło ale po co ktoś tam zaglądał i jak skoro były 2 kluczyki.Jeden u mnie.Okazało się,że
    sejf był otwarty.Co z tego jeszcze wyniknie nie wiem.
    Jakość/cena: 4
    Infrastruktura: Położony w dobrym miejscu.Leżaki na plaży płatne 1EUR.WeĽ ze sobą ręcznik.Inaczej goły leżak lub 1EUR za materac żeby nie leżeć na twardym plastiku czyli za leżak 2EUR za cały dzień
    Pokoje: 3+ czysto ale może być lepiej.
    Posiłki: 4+ Nie chodzi się głodnym.Trochę monotonne.Ale to wedle uznania.Dla mnie wszystko było ok.Byłam zadowolona.Nie było zatruć a to chyba najważniejsze
    Basen: Bardzo fajny.Korzystałam mało bo zdecydowanie wolę plażę i pluskanie w morzu.Ale baseny ok.ok.Czyste
    Czystość i obsługa: Między 3 a 4 Obsługa-starali się.Nawet im to wychodziło.Najbardziej jestem wściekła na ten sejf.Bo nawet przepraszam nie usłyszałam.Ja go zamknęłam /Na 200%/ a okazało się,że był otwarty.Kto tam zaglądał i w jakim celu skoro nic nie zginęło.Może skutki odczuję w póĽniejszm terminie. ????
    Lokalizacja: 4+. Bardzo fajne zejście na plażę przez tunel.Widok na morze ,góry wedle upodobań. Wszędzie blisko.Miłe otoczenie Dla mnie ok
  • 5.0
    (wrzesień 2010)

    Bardzo mile wspominam!

    Ogólnie: Jestem bardzo zadowolona z pobytu w Turcji owszem hotel nie zasługuje na miano 4*, ale obsługa jak najbardziej miła i bardzo zorganizowana. Jeśli była by taka możliwość wróciła bym tam jeszcze i to zaraz;)
    Basen: Jeśli chodzi o basen zauważyłam że jest jednym
    z większych w tej miejscowości jest czysty. Tylko jedna wada mogli by wyczyścić kraty!
    Lokalizacja: Hotel fajnie zlokalizowany niedaleko do miasta i oczywiście do plaży
  • 1.0
    (sierpień 2010)

    Santana to nie hotel 4 a 2 gwiazdkowy

    Ogólnie: wróciłam 11.08.2010 z urlopu w Santanie - hotel zaoferował na przywitanie zatrucie pokarmowe dla wszystkich gości z małymi wyjątkami. Brud, byle jaka obsługa i niekompetentna rezydentka Pani Kasia. Do dziś mam dolegliwości żołądkowe po tym "urlopie" na którym 3 dni spędziłam
    zwijając się z bólu w pokoju pomimo zażywania przepisanych przez ich lekarza leków.
    Jakość/cena: Ten hotel poza animacjami prowadzonymi fachowo nic nie oferuje.Jedzenie fatalne obsługa też.
    Infrastruktura: Hotel ładnie położony nad morzem
    Pokoje: Pokoje marnie wyposażone nie w każdym pokoju lodówka, brak wentylacji w łazience.
    Posiłki: śniadanie mały wybór a na obiad i kolację praktycznie to samo
    Basen: Basen jeden duży ,drugi trochę mniejszy ze zjeżdżalniami ale nic specjalnego.
    Czystość i obsługa: Obsługa fatalna, dajesz napiwki a oni nawet nie uśmiechną się, pracują tam za karę i tak traktują gości- jak intruzów
    Lokalizacja: Hotel ładnie położony, praktycznie w centrum
  • 2.0
    (sierpień 2010)

    zdecydowanie NIE polecam!

    Ogólnie: Hotel niezbyt czysty, w trakcie mojego pobytu panowała tam salmonella, bardzo niemiła obsługa, jedzenie niedobre, pokoje o niskim standardzie, praktycznie niewidoczna animacja, jednym plusem był duży basen
    Jakość/cena: za taką cenę spodziewałam się zdecydowanie
    wyższego standardu!
    Infrastruktura: duży basen, boisko do siatkówki na plaży, piłka wodka w basenie i zajęcia z areobiku od czasu do czasu
    Pokoje: nieczysto, sprzątaczki niedokładnie sprzątały, brudne ręczniki
    Posiłki: małe urozmajcenie posiłków, niedobre jedzenie, salmonella
    Basen: duży basen z trzema głębokościami
    Czystość i obsługa: brudno i BARDZO niemiła obsługa, wyłudzali pieniądze za wszystko pomimo, że pobyt był all inclusive
    Lokalizacja: co prawda blisko morza, ale daleko od centrum do którego ciężko się dostać a w tej okolicy brak atrakcji
  • 1.0
    (sierpień 2010)

    Odradzam Hotel Santana! Brud, smród i nic więcej.

    Ogólnie: Właśnie wróciłam z wakacji w Hotelu Santana z Jet Touristic i nikomu nie polecam. Hotel ma podobno 4* i może na tyle wygląda na pierwszy rzut oka. Gdyby się bardziej przyjrzeć, to pokoje są brudne, zagrzybione łazienki i klimatyzacje, w „restauracji” śmierdzi i jest
    brudno, jedzenie leży w cieple parę godzin, naczynia i sztućce są brudne. Bardzo często brakuje sztućców, a na szklankach nieraz są ślady poprzednich użytkowników. Kelnerzy z pod nosa wyciągają szklanki i talerze, gdy się jeszcze nie skończyło, do tego kapie im pot do jedzenia, kucharzom także. Napoje są z dodatkiem wody z kranu, czasem pachną domestosem lub chlorem. Nie polecam pić herbaty, gdyż dodają do niej wodę, którą poprzednio „myli” naczynia. Podczas mojego pobytu, 90% hotelu była chora na niewiadomą chorobę powodującą gorączkę, wymioty, biegunkę, silne bóle brzucha i żołądka, nie tylko Polacy, ale i Turcy. Moja rodzina także była chora, a niektórzy do teraz mają objawy choroby. Lekarz w hotelu jest przekupiony, wszystkich wysyła do szpitala pod kroplówkę (oczywiście to dodatkowo kosztuje), która ma pomóc, lecz nie pomaga. Niektórzy dostawali kroplówkę po 3 razy i dalej chorowali. Ludzie wymiotowali przy basenie, w „restauracji”, na korytarzach i w pokojach. Co chwilę było widać jak ktoś wymiotuje lub próbuje zdążyć do toalety, jednym się udawało, innym nie, gdyż np. biegunka ciągnęła tak nagle, że ciężko było dobiec do toalety, nawet będąc tuż przy niej. Na rezydentów nie ma co liczyć, nikt nie pomoże, bo muszą chronić właściciela Hotelu Santana, firmy Jet Touristic i współwłaściciela Hotelu Plaza jednocześnie. Mało kto mówi po polsku, choć to hotel typowo dla Polaków, po angielsku też nie bardzo można się porozumieć. Czekałam na swój pokój dwie godziny, gdyż na początku dostałam taki, w którym byli już zakwaterowani inni goście. Problemy z kartami otwierającymi pokój, bo się „odkodowują”. Jeśli ktoś zwymiotuje na podłogę w pokoju, sprzątaczki tego nie posprzątają – trzeba im dodatkowo zapłacić. Na korytarzach śmierdzi, wykładziny wyżarte od wymiocin, całe przebarwione. Plastikowe kubeczki do napoi są używane ponownie, także proponuje zgniatanie ich po użyciu. Na balkonach są plastikowe, białe krzesła i stoliki, lecz tej bieli przez brud prawie nie widać. Niektóre balkony w ogóle się nie zamykają, deski klozetowe są zżółkłe i brudne. Ręczniki w pokojach miewają dziury, jak i obrusy w „restauracji”. Po przyjeĽdzie do Hotelu z objazdówki, część osób miała być wysłana do Hotelu Plaza, lecz wmówiono im, że jest tam awaria i muszą zostać w Hotelu Santana. Po zrobieniu awantury, nagle dowiedzieli się, że nie było żadnej awarii. W czasie objazdówki mieliśmy 4 hotele i wszystkie były dużo lepsze niż ten, nie było żadnych problemów zdrowotnych, pomyleń pokoi, brudu, smrodu czy też innych problemów, które dotyczą Hotelu Santana. Wszystkim zastanawiającym się nad tym hotelem odradzam! Hotel Santana gwarantuje zmarnowane wakacje, zero odpoczynku i uszczerbek na zdrowiu.