Sentido Palm Royale Soma Bay

Ocena klientów na podstawie 8 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 4,6
Posiłki: 4,5
Basen: 4,3
Czystość: 4,7
Obsługa: 4,6
Średnia ocena 4.6

87% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
czystość, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Sentido Palm Royale Soma Bay w Travelplanet.pl

Termin:
01.12.2019 - 02.12.2019
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Cena za osobę: 203 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (8)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 5.0
    (marzec 2019)

    Bardzo nam się podobało za rok napewno wrucimy

    Artur& Maja ---Byliśmy już 10-ty raz w Egipcie zdecydowanie najlepszy hotel, pokoje duże czyste, jedzenie
    bardzo dobre stołówka czyściutka, personel od sprzątacza barmana,kelnera, obsługi na plaży po recepcję SUPER. Hotel zadbany bardzo ładna plaża, niestety nie ma rafy ale rejs na snurkowanie
    z łowieniem ryb polecamy. POLECAMY TEN HOTEL!!!!!!!!
  • 4.3
    (październik 2017)

    udany pobyt

    To był nasz pierwszy pobyt w tym miejscu.Hotel piękny,bardzo elegancki, miła obsługa,pokoje przestronne i czyste. piękna plaża. miejsce dla osób pływających na kite i windsurfingu rewelacyjne.basen niezbyt duży, ale dla nas akurat to bez znaczenia, bo nie korzystamy z basenów w ogóle-plaża piękna,wśród
    palm ,szkoda czasu.brak aqaparku to też plus dla osób ceniących spokój.rafy przy brzegu nie ma-można na boso wchodzić do wody.jedzenie bardzo dobre.śniadania codziennie te same, ale duży wybór,kolacje róznorodne.brak opasek , więc zamawiając cokolwiek wciąż pytają o numer pokoju.wieczorami można posłuchac w bardzo eleganckim barku przy recepcji gry na żywo na fortepianie.z całą pewnością tam wrócimy.
  • 3.8
    (sierpień 2017)

    Standard hotelu idzie w dół

    Nowy Management zarządza w ten sposób ze niedługo będzie coraz mniej klientów którzy stałe odwiedzali ten hotel przede wszystkim ze wg na jego położenie i warunki kitowe. Przestali respektować przywileje dla wielorasowych gości jedzenie jest coraz gorsze wprowadzone nowe zasady korzystania z restauracji
    Ala carte zamknięto przedszkole dla małych dzieci a grupa animacyjna to kupa śmiechu z przewagą kupy.
  • 5.0
    (czerwiec 2016)

    Lokalizacja, pogoda, hotel , wyżywienie super, szkoda że umowa nie przewiduje "gwarancji najniższej ceny" dla wpłacających wcześniej

    Lokalizacja, pogoda, hotel , wyżywienie super.
    Niestety wszystko psuje transfer lotnisko-hotel, hotel lotnisko.
    Do hotelu z lotniska byłem wieziony 1,5 godziny, via jakiś hotel w Safadze, co jest i nielogiczne, gdyż Safaga jest za Soma Bay i przedłużyło transfer czasowo.
    Z hotelu na lotnisko
    zabrano mnie o 6:00, podczas gdy lot planowany winien odbyć się najpierw o 10:05, później o 11:05, a w rzeczywistości wylecieliśmy ca 11:30. Straciłem śniadanie, gdyż suchy prowiant (woda, soczek, banan, trzy bułeczki, masełko i dżemik) nie zastąpi normalnego śniadania.
    W tym czasie na lotnisku odprawiano słownie dwa samoloty do Warszawy i Katowic. Organizacja egipska pod zdechłym Azorem! Należy zwrócić uwagę miejscowemu organizatorowi ODEON TOURS, że jeśli coś z tym nie zrobią, to stracą ostatnich turystów.
  • 5.0
    (marzec 2015)

    Swietne miejsce na wakacje kitesurfingowe wraz z rodzina

    Rewelacyjny hotel - bylem w nim drugi raz: Za pierwszym razem z grupa znajomych - typowy wyjazd kitesurf Za drugim pojechalem z zona i corka i rowniez plywalem na kite. W obu przypadkach bylem bardzo zadowolony. Hotel spelnia wszelkie moje oczekiwania - obsluga, czystosc pokoi, jedzenie (mialem
    obawy co do wyjazdu z 4-letnia corka ze wzgledu na jedzenie - nie bylo zadnych niemilych przygod). Standard jak na Egipt na bardzo wysokim poziomie, nikt nie prosi o bakszysz. Polecam bardziej w wersji all inclusive - na miejscu nie ma sklepow, w ktorych mozna kupic przekazki lub napoje, a kupujac to w barach wyjdzie sie na pewno bardziej stratnym w opcji HB. Bliskosc bazy surfmotion sprawia, ze ten hotel to najlepszy dla mnie spot (pod wzgledem logistyki i warunkow) do plywania na kitesurf. Zdecydowanie polecam! Jednak jesli ktos jedzie, zeby pozwiedzac to niestety poza Palm Royale i Caribbean Beach hotel nie ma nic w okolicy, wiec wtedy pewnie mozna rozwazyc inna opcje.
  • 4.0
    (sierpień 2011)

    piekny hotel, swietne jedzenie, wietrzna plaza

    Hotel jest oddalony ok.45km od Hurghady, wokol nic nie ma, hotel jest piekny, baseny nie sa zbyt wielkie, plaza czysta priv z lezakami i parasolkami, brak rafy,na terenie hotelu szkola nurkowania i zaraz obok szkola windsurfingu, ogromny wybor jedzenia, dosc ubogie i pozne all-inclusive ( od 12 ) i
    w zaleznosci od miejsca - czy bar przy basenie czy plazowy rozne zasady- nie zawsze jasne, bar w basenie byl nieczynny, dostep do jacuzzi, sauny parowej i suchej bez ograniczen. raz na pobyt mozna zarezerwowac sobie stolik we wloskiej restauracji , greckiej i libijskiej - w ramach kolacji. mini bar w pokoju - bez alkoholu -all inclusive.pokoje czyste, room servise czasami zbyt nachalnie wyczekuje napiwku. mielismy problemty techniczne w pokoju i po rozmowie z front desk managerem zostal nom zmieniony pokoj.
  • 5.0
    (maj 2008)

    hotel dla wymagających

    Ogólnie: Hotel robi bardzo dobre wrażenie. Intercontinental w porównaniu z innymi hotelami nie jest duży, ale za to dobrze zagospodarowany.
    Jakość/cena: Hotel na najwyższym poziomie. Do tego hotelu przyjeżdzają Szejkowie.
    Infrastruktura: Hotel
    proponuje swoim klientom: siatkówkę, wodny aerobik, jazdę konną (za opłatą), tenis ziemny, squash (za opłatą), masaże (płatne), jacuzzi (płatne), centrum fitness, aerobik, SPA (płatne), sauna (płatna), rzutki, bilard (płatny), siłownia, łaĄnia parowa (płatna) oraz boisko wielofunkcyjne.
    Pokoje: Pokoje duże i przestronne wyposażone: TV, klimatyzację, mini bar ( płatny ), telefon, balkon bądĽ taras.
    Posiłki: hotel oferuje tylko opcję śniadań i obiadokolacji dla niektórych może być to minus.
    Basen: Basen nie jest duzy, ale za to plaża przepiękna.
    Czystość i obsługa: Czysto i schludnie. Hotel gwarantuje wysoki standard obsługi.
    Lokalizacja: Hotel położony 5 km od lotniska i 10 km od centrum Hurghady, blisko znajduje się promenada ze sklepami.
  • 5.0
    (maj 2008)

    luksusowy hotel dla wymagających

    Ogólnie: luksusowy i dla wymagających napewno
    Jakość/cena: napewno wart swojej ceny
    Infrastruktura: centrum nurkowe, sporty wodne, baseny, hamaki, własna marina, dyskoteka, casino, masaże, fitness, mini klub, plac zabaw

    Pokoje: czyste, zadbane, duże,
    Basen: duży, czysty.
    Lokalizacja: w środkowej cześci Hurgady. przed hotelem znajduję się promenada ze sklepami i restauracjami.