Ocena klientów na podstawie 37 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 4,0
Posiłki: 4,3
Basen: 4,5
Czystość: 4,5
Obsługa: 4,6
Średnia ocena 4.3

86% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
obsługa, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Hotelux Oriental Coast (ex Sentido) w Travelplanet.pl

Termin:
12.12.2020 - 19.12.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 399 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (37)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 2.8
    luty 2020

    Nie polecam hotel wwww remoncie

    Nie polecam tego hotelu zostałem wprowadzony w błąd przez Exim Tour nie podano mi informacji dotyczącej remontu. Chciałem być na wakacjach a nie na placu budowy
  • 3.5
    grudzień 2019

    Hotel średniak, niestety nie powtórzę tam pobytu.

    Pobyt spędzaliśmy od 17.12 do 24.12.2019 r. 5-ty raz w Marsa Alam.
    Zasadniczo nie jestem mocno czepialski i znam egipskie standardy, jednak w tym hotelu standardy zostały zaniżone. Nie wiem skąd tak wiele ocen dobrego jedzenia. Na stołówce tak naprawdę smaczne były śniadania, obiady monotonne, bez
    smaku, mięso średniej jakości, raz na pobyt trafiłem coś smacznego. Kolacje już lepsze, lubię próbować smaków, rozmawiać z kucharzami i nawet udało mi się dostać pyszne spaghetti. Ogólnie ludzie pracujący w hotelu bardzo pomocni, jednak nie mogli przeskoczyć oszczędnego sposobu prowadzenia hotelu przez menedżera. Ciągle czegoś wszędzie brakowało. Najbardziej irytujące były ciągłe braki piwa czy to w lobby, na basenie, barze przy plaży, zwłaszcza, że mocniejsze alkohole smakowały denaturatem. Polecam zawsze zakupić coś w sklepach bezcłowych. Bar przy plaży opanowany przez ptaki, częstujące się wszystkim, co później trafiało na nasz talerz. Lepiej czasem było się nie przyglądać. Byliśmy na kolacji a'la carte, i tutaj polecam la trattorie, włoska restauracja, gdzie podano nam pyszną kolację, carpachio, zupa krem pomidorowa, stek wołowy i sernik... Miłym zaskoczeniem był podgrzewany basen główny oraz jeden boczny (chłodniejszy). Pokój standardowy, sprzątany dość solidnie, tutaj się nie czepiam. Moja ocena 1-6 to 3. Ostatniego dnia zabrano nam opaski all o 12:00 ( tym bardziej przykre, że był to dzień wigilii ), a wylot mieliśmy 25.12 o 3:00, więc albo płać albo kombinuj. Shower room... brudny, walające się brudne pościele, brakowało nawet mydła. Ja osobiście nie polecam hotelu, można trafić w podobnej cenie dużo lepszy.


    We spent the stay from 17/12 to 24/12/2019 for the 5th time in Marsa Alam.
    Basically, I am not very cheeky and I know Egyptian standards, but the standards in this hotel have been understated. I don't know where from, are so many ratings of good food. In the canteen, really tasty were breakfasts, monotonous dinners, tasteless, medium quality meat, I found something tasty once a stay. The dinners are better, I like to taste, talk to the chefs and even managed to get delicious spaghetti. In general, the people working in the hotel were very helpful, but they could not jump over the economical way of managing the hotel by the manager. There was always something missing. The most irritating thing was the constant lack of beer, in the lobby, pool or beach bar, especially that the stronger alcohols tasted of denatured alcohol. I always recommend buying something at duty free shops. A beach bar dominated by birds, eating all, that after we, found on our plates. Sometimes it was better not to look at it. We had dinner a la carte, and here I recommend la trattorie, an Italian restaurant, where we were served a delicious dinner, carpachio, tomato cream soup, beef steak and cheesecake ... A pleasant surprise was the heated main pool and one side (cooler). Standard room, cleaned quite well. My rating 1-6 is 3. On the last day we were taken away all-inc at 12:00 (all the more sad that it was Christmas Eve), and we had a departure on December 25 at 3:00, so either pay or try to live. Shower room ... dirty, dirty sheets falling down, even a lack of soap. I personally do not recommend the hotel, you can find a much better price at a similar price.
  • 4.3
    grudzień 2019

    Naprawdę ładny hotel

    hotel zadbany, czyściutki, piękna zieleń, czysta plaża, pokoje ciut stare ale to w niczym nie przeszkadza, klimatyzacja, tv, leżaki i ręczniki na plaży, jedzenie całkiem dobre, woda w pokojach, Wi-Fi jest względnie dobre, przemiła obsługa, ciut natarczywi sprzedawcy usług ale to u nich normlane (po zawieszeniu
    czerwonej flagi przy leżaku respektowali znak i nie zaczepiali), siłownia uboga ale jest.
  • 4.5
    listopad 2019

    Udany urlop

    Hotel nie najnowszy i wymaga głębszej renowacji ale miła obsługa personelu,urozmaicone jedzenie oraz ładna plaża z dostępną rafą rekompensują wszystkie mankamenty.
  • 4.5
    wrzesień 2019

    Bardzo nam sie podobało

    Ogromny obiekt, nie było problemu z leżakami przy basenach jak i na plaży. Jedzenie smaczne jednak powtarzało się. Pokoje klimatyzowane, baardzo miła obsługa. Jedyny minus to Wi-fi na terenie obiektu. BARDZO SAŁABE! W pokoju wgl nam internet nie działa :( Ale za to rafy były przepiękne !!!!
  • 3.3
    maj 2019

    hotel musi być odnowiony niezbyt dobre i nie ma wiele odmian owoców

    agencja powiedziała mi, że to 5-gwiazdkowy hotel
    dla mnie, który dużo podróżuje Zauważam to 3 gwiazdki
    jedzenie niezbyt dobre i nie ma wiele odmian owoców
    alkohol nie jest dobry musisz pić tylko piwo
    hotel jest w złym stanie
    w hotelu i basenie jest wiele rzeczy do
    remontu
    bardzo miła osoba
    la nourriture n'est pas très bonne et il n'y a pas beaucoup de variétés de fruits
    l'alcool n'est pas bon, vous ne devez boire que de la bière
    l'hôtel est en mauvais état
    il y a beaucoup de choses à rénover dans l'hôtel et la piscine
    très gentille personne
  • 4.7
    marzec 2019

    Bardzo nam się podobało, świetne jedzenie, świetna lokalizacja, rozmieszczenie hotelu, gorąco polecam.

    Bardzo nam się podobało. Jedyny minus to część obsługi nie sympatyczna, a przede wszystkim barman z loby baru, opryskliwy, nieprzyjemny.
  • 4.8
    styczeń 2019

    Hotel z 2008 roku, ale zadbany i z świetną obsługą.

    Równy, wysoki poziom. Trzy baseny, trzy restauracje, beduiński namiot na końcu plaży, kajty, windsurfing.
    Troskliwa obsługa, smaczne jedzenie, all inclusive bez żadnych zastrzeżeń.
  • 4.5
    październik 2018

    Podobało nam się.

    Pobyt w hotelu uważamy za udany. Hotel jest bardzo klimatyczny, ładna rafa , dużo miejsc do snurkowania. Przestrzeń czysta i zadbana. Za wadę uważamy monotonne jedzenie oraz bardzo mało animacji, które mogłyby urozmaicic długie pazdziernikowe wieczory.
  • 4.8
    luty 2018

    Bardzo mi się podobało, na pewno tu wrócę

    Hotel leży na pustkowiu, ale myślę, że Ci, którzy tu lecą mają tego świadomość. Plaża należąca do hotelu położona jest w zatoce, więc osłonięta od wiatru i zawsze biała flaga.
    Dwie żywe rafy, rybki - cudnie, do których spokojnie się podpływa, a kiedy jest odpływ prawie dochodzi. Jedzenie - myślę,
    że każdy znajdzie coś dla siebie, urozmaicone, nikt nie choruje. Obsługa miła, dyskretna, bardzo dbająca o czystość.
    Pokoje, tu można się przyczepić, nadgryzł je ząb czasu, ale są codziennie sprzątane, wymieniane ręczniki.
    Był to mój drugi pobyt w tym hotelu i nie ostatni, wrócę tu z powodu raf ( do których nie trzeba skakać z pomostu na głębinę), zawsze białej flagi, smacznego jedzenia, które nie powoduje chorób, miłej, pomocnej obsługi,
    ale myślę też, że hotel musi zacząć inwestować w pokoje i ich wyposażenie, 5* na pewno to nie jest.
    W każdym razie byłam bardzo zadowolona i zdecydowanie polecam
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY