Ocena klientów na podstawie 49 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 4,5
Posiłki: 4,2
Basen: 4,7
Czystość: 4,5
Obsługa: 4,6
Średnia ocena 4.4

91% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
basen, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • aktywnych
  • osób niepełnosprawnych

Sprawdź ofertę hotelu Sea Star Beau Rivage w Travelplanet.pl

Termin:
13.06.2020 - 16.06.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 739 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (49)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.0
    grudzień 2019

    Cichy hotel

    Sea Star Beau Ruvage w Hurghada.
    Cichy spokojny hotel lubiany przez emerytow niemieckich wloskich ukrainskich itd...oraz inwalidów na wozkach chodzikach naliczylismy kilkanascie osob. Hotel typowo arabski nic sie tam nie zmienia od kilkunastu lat. Prezes wlasciciel przebywa moze mieszka w hotelu.
    Kilkanascie lat temu jak i dzisiaj tam jest stale obrcny. Przykry widok jak skaczą wkoło niego wszyscy i te rezerwacje dla szefa w lobby i na tarasie. Na restauracji nie zje z turystami tylko do coffe shopu mu noszą jedzenie lub w tej włoskiej posila sie ktora jest płatna. Technologicznie zacofany hotel. Jak cos zaoferuja typu internet czy soki wyciskane czy pokoj na kilka godzin to oplaty kosmiczne sa. Minibarek lepiej oddac im zglosic zeby zabrali bo moga cos doliczyc do rachunku. Bylem tam trzy razy niestety nie ma bonusow dla nikogo typu... powitalny napoj czy owoce , bilard za free ze 3 godzinki , jakis extra pokoj . Po prostu odcieli sie od prezentow. Ktos słabo prowadzi marketing w hotelu lub sa pewni ze i tak beda goscie. Bylem teraz 14 dni od piatego grudnia 2019 i hotel pusty z 300 pokoi to moze tylko z 40 bylo zajete .
    Dla dzieci nic nie ma zjezdzalni placiw zabaw - Ukrainska ekipa animatorek ( to juz przegięcie ). Za pokazy bingo itd ... opłata. Animatorzy nie ogarniają. Muzyki nie ma na plazy czy basenie zakaz. Ma byc cicho bo dziadki spią.
    Alkohole tylko do 23.00 ( teraz zima slonce zachodzi o 16 i od 10 rano gdzies opala to co robic po 23 ? Placic za piwo ... hotel dziwny.
    Piwo butelkowe tylko w coffe shopie w hotelu przy recepcji , pozostale bary nalewak lub z butelki za opłatą. Napoje tylo nalewak.
    Hotel oceniany jest przez biura raz na 5 gwiazdki raz na 4 gwiazdki. Cena za pobyt dosyć wysoka.
    Ogólnie da sie przeżyć ale wiele hoteli 4 gwiazdkowych w hurghadzie oferuje bilard za darmo a napoje sa w miare mozliwosci z butelki i to w hotelu jak na plaży. Internet w lobby to wszędzie za darmo. Do tego brak nawyku rozdawania wody(poprosisz dasz kase to przyniesie ) do pokoju gdzie to jest normą w hurghadzie w innych hotelach.

    Z chęcią wrócę za jakiś czas sprawdzić czy coś się zmieniło.
    W obecnej chwili polecam jednak siecióweczki lub 4* resorty.
  • 4.0
    grudzień 2019

    Ogólnie Ok

    Całkiem przyzwoity hotel ale nastawiony na Niemców
  • 3.0
    listopad 2019

    Najgorszy hotel

    Byłem w tym hotelu w listopadzie 2019.
    Dobrze że tylko 7 dni, bo już po 3 dni pobytu, chciałem do domu.
    1. Terytoria jest bardzo mała. Jest tylko dwa baseny i plaża.
    2. Rozrywki nie ma żadnej, o 10:30 darts, o 11 bocza, 16 volleyboll. Więcej nic!!!!
    3. All exclusive, to tylko
    nazwa. Alkohol na tyle słaby, że żeby się napić, trzeba całe wiadro wypić. Jeszcze i nalewają po 50 gramy. Tak że, kto jedzie z zamiarem coś wypić, bierzecie z Sobą alkochol.
    4. Może głębokość 1 metr. Rafuw nie ma. Ryb też.
    5. Leżaki są drewniane, nawet dla dużego mężczyzny ciężko cały czas ich przesuwać w cień i na słońce.
    6.jedzenie. Ja jadłem tylko ryż z owocami. Bo na przykład, ziemniaki były z jakimś sosem, i nie zawsze się nadawało do jedzenia. Chociaż, były i zwykle.
    Ryba nie smaczna. Tuńczyka tylko raz dawali.
    Z jedzeniem żadnej fantazji. Wszystko to sama przez cały tydzień.
    7. W hotelu byli tylko emeryci przeważnie z Niemiec. Nuda.
    I jeszcze jeden bardzo ważny szczegół: nigdy nie kupujcie wycieczkę przez organizatora ONHOLIDEY! Jest bardzo drogo, a kiedy chcesz wymienić na inny, to po prostu nie ma wariantów, albo też drogi, albo do Bułgarii, i też za straszne pieniędzy.
    A rezygnacja kosztowała 80% tego co zapłaciłem. Tak że, w żadnym przypadku nie organizator ONHOLIDEY


  • 4.7
    listopad 2019

    Udane wakacje

    Hotel i zagospodarowanie praktycznie zaprojektowany. Są przestrzenie do rekreacji i wieczornego posiedzenia. Atutem jest plaża hotelowa na wyciągnięcie ręki. Obsługa miła, jedzenie dobre i pod dostatkiem chociaż nie jest to jedzenie europejskie (które wolimy).
    Pierwszy hotel, w którym prosiliśmy
    aby było mniej alkoholu w drinkach (nie są rozcieńczane) chociaż mogłyby być bardziej finezyjne.
    Animatorzy byli pomocni i dbali aby goście dobrze się bawili. Była możliwość gry w rzutki, boccię, siatkówkę czy piłkę wodną. Pogoda i morze fantastyczne w sam raz na listopadowy wyjazd.
    Pokoje czyste w dobrym standardzie.
    Z czystym sumieniem mogę uznać, że z hotelu i warunków w nim panujących większość będzie zadowolona.

    Aby jednak opinia ta była pomocna dla następnych wyjeżdżających dwie przestrogi:
    1. Podczas kwaterowania w recepcji sugeruję domagać się pokoju od strony basenów i morza a nie od strony ulicy. Nie chodzi o gwar uliczny bo go nie ma, ale o duży hałas (słyszalny dopiero w nocy) pochodzący od wentylatorów zlokalizowanych na dachu sąsiedniego budynku. Uniemożliwiały one spokojny sen i zasypianie. Reklamacja następnego dnia w recepcji nieskuteczna. Obsługa hotelu stała na stanowisku, że pokój o takim standardzie został wykupiony a nie kwestionowałem standardu pokoju a wyjące wentylatory.

    2. Na lotnisku przywitał nas rezydent Egipcjanin z biura Best Raisen. Mimo, że miły główną wiadomością jaką miał do przekazania było aby nie brać wycieczek "od nieuczciwych pośredników" on zaoferuje "te właściwe". Powtórzył to samo na spotkaniu dzień później. Na pytanie czy można ewentualnie zdecydować się później na jego wycieczki odpowiedział, że
    "później może być tylko drożej". Koszt oferowanej przez niego wycieczki do Kairu
    95 dolarów/osobę. My (z resztą jak i inni uczestnicy) wykupiliśmy taką samą wycieczkę za 52 dolary/osobę. Warto kontakt do tańszego biura oferującego wycieczki nawiązać już przed wylotem z Polski.
    Miłego pobytu dla następnych turystów :)
    Darek
  • 3.8
    listopad 2019

    Hotel zasługujący na 4 a nie na 5 gwiazdek

    Jedzenie dobre, spory wybór dań, w każdy dzień tematyczna kolacja. W restauracji włoskiej, z której można skorzystać raz podczas pobytu nie ma nic, czego nie można zjeść w restauracji głównej, poza pizzą, która nie należy do najlepszych.
    W pierwszych dniach napoje były serwowane w papierowych kubeczkach,
    nawet w lobby. Dopiero po kilku dniach zmienili je na plastikowe przy basenie i plaży oraz szklane w lobby.
    W łazience wanna w opłakanym stanie z zasłoną.
    Plaża wygrodzona bojami oraz siatką zatopioną w wodzie, brak rafy koralowej. Na plaży co chwilę ktoś podchodzi i proponuje wycieki, nurkowanie, surfowanie, masaże... i tak codziennie.
    Podsumowując, hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek, można znaleźć lepsze 4-gwiazdkowe, jednak nie w tej cenie.
  • 4.8
    październik 2019

    Rewelacja

    Byliśmy pierwszy raz w Egipcie i dość sceptycznie nastawieni. Hotel okazał się bardzo przytulny, czysty, zadbany. Plaża bardzo fajna, wejście do wody nie wymaga butów. Leżaków zarówno przy basenach jak i na plaży pod dostatkiem. Jedzenie jest ok, bez porównania z Turcją czy Grecją, ale da się znaleźć
    coś fajnego. Oczywiście personel nastawiony na napiwki, ale nie nachalny. A za 1-2 dolary ma się obsługę w restauracji czy w barach iście królewską. Minusem są napoje w papierowych kubkach, jedynie w restauracji w lobby dostaje się szkło. Wykupiliśmy masaże w spa, tanie nie są ale bardzo profesjonalnie zrobione. Pokoje są duże i wygodne. Jeśli ktoś jeździ na wakacje szukać nierównych fug w kafelkach to na pewno coś znajdzie. Nam się bardzo podobalo,. Wycieczki u rezydenta kosztują krocie. My wykupiliśmy 3 wycieczki za fajne pieniądze w biurze turystycznym hurgadawycieczki i byliśmy bardzo zadowoleni. Mega safari i rejs na wyspę że snurkowaniem gorąco polecam. Obsługa na wycieczkach jest polskojęzyczna. Animatorzy są super, natomiast muzyka na dyskotece nie bardzo nadaje się do potańczenia. Całość pobytu oceniam bardzo wysoko, kilka drobnych minusów nie ma znaczenia.
  • 5.0
    październik 2019

    hotel bardzo przyjemny, czysto i schludnie.mila obsluga. wiekszosc turystow z europy.urozmaicone posilki.naprawde nie ma sie do czego przyczepic,wrecz przeciwnie. jedyny mankament to godziny wymeldowania i przy poznym wylocie mozna doplacic za wersje all i mozliwosc pozostania w pokoju za doplata 50 $$-pod warunkiem,ze sa wolne pokoje-w naszym przypadku nie bylo-pelne oblozenie hotelu. ogolnie polecam

    hotel bardzo przyjemny, czysto i schludnie.mila obsluga. wiekszosc turystow z europy.urozmaicone posilki.naprawde nie ma sie do czego przyczepic,wrecz przeciwnie. jedyny mankament to godziny wymeldowania i przy poznym wylocie mozna doplacic za wersje all i mozliwosc pozostania w pokoju za doplata 50
    $$-pod warunkiem,ze sa wolne pokoje-w naszym przypadku nie bylo-pelne oblozenie hotelu. ogolnie goraco polecam
  • 3.8
    październik 2019

    Nie było tak żle. Można jechać.

    Opisuję ponieważ byłem juz w kilkunastu hotelach w Egipcie jak i w Tunezji więc wiem co piszę !!!!!!!! Hotel ładny ,pokoje odnowione. WI_FI w hotelu 13 dolarów za tydzień w zasadzie działa ok nawet na plaży. Brak kłopotów z leżakami na plaży czy basenie no chyba że przyjdziesz o godzinie 10-11 wówczs
    znajdziesz ale w nieciekawym miejscu. Jedzenie oceniam na 4 mimo iz prawie codziennie była rybka, z owocami różnie i wybór dosyć słaby. Woda w butelkach 1 dnia w pokoju , póżniej można nalewac do butelek z dystrybutorów. Bar przy recepcji całodobowy tak więc z napojami alkoholowymi i nie tylko bez kłopotów. Najgorsze że przy wyjeżdzie o 19.30 musisz opuścić pokój o 12.oo (i nie ma jak przedłużyć) i do tego zabierają ci opaskę . Pierwszy raz sie z tym spotkałem i czułem się dziwnie. Przy dużej liczbie gości - ja byłem od 13 do 21.10. 2019r. czyli nie w szczycie sezonu- tragedia w czasie lanchu nie mówiąc o kolacji. Przy mnie wpuszcano gości "w ratach" ponieważ jest za mało miejsca przy stolikach. Najgorsi jednak byli animatorzy - wielu widziałem ale tak słabych pierwszy raz. Napoje alkohole w porządku mimo iż w plastykowych kubkach-wyjątek bar przy recepcji zawsze szkło jak pijesz na miejscu. Na plaży jak i na basenie czysto. Polecam ale jako "wielbiciel Egiptu" drugi raz nie wrócę.
  • 4.7
    październik 2019

    Polecam ale......

    Sea Star Beau Rivage to bardzo miły kameralny kurort. Idealny dla par / seniorów / ludzi chcących odpocząć. Jest miło i spokojnie. Niepolecam dla rodzin z dziećmi - zero atrakcji dla maluchów. Jedzenie bardzo dobre choć dość przewidywalne - ale obsługa zawsze pomocna i UŚMIECHNIĘTA co nie zawsze bywa
    w Egipcie. Blisko wszędzie - rafa ZERO nie licząc kilku rybek za siatką . Ogólnie zadowolony ale czy warto tam wrócić tego pewien nie jestem ..... Aaaa jeszcze słowo odnośnie animacji - złego słowa nie powiem super ekipa a szczególnie szefowa Katia którą serdecznie pozdrawiam
  • 4.2
    październik 2019

    Dobry Hotel za rozsądną cenę

    Hotel w jednym budynku, bez bungalowów rozsianych na kilkunastu hektarach. Praktycznie w samej Hurghadzie, kilkanaście km od lotniska. Po drugiej stronie ulicy sieć sklepów MISHA, w których można kupić wszystkie niezbędne rzeczy. Jest też Apteka, w której można się zaopatrzyć w różne leki, pod czujnym
    okiem doktora medycyny i farmaceuty w jednym. Hotel czysty, szczególnie codziennie sprzątane pokoje, podłogi z marmuru lśniące. Życzliwy serwis sprzątający. Baseny krystalicznie czyste, codziennie "odkurzane". Plaża - ta na wprost mało gościnna, rafowata, łatwo o zranienie - nie polecam. Natomiast ta po prawej stronie, od wschodu jest rewelacyjna - łagodne zejście do wody, kilka skałek do ominięcia i piasek! Tam można przeleżeć całe dnie! Leżaki ciężkie, drewniane i wymagające troskliwego gospodarza, ale solidne!
    Jedzenie - czytam, że monotonne. Cóż, "szału ni ma" ale - zawsze znalazłem coś smacznego, nie głodowałem, przez dwa tygodnie dałem radę na tyle urozmaicać menu, że nie czułem się znudzony. Większość z nas zapewne chciała by mieć taki wybór codziennie w domu.
    Restauracja Italian a la carte - dwa tygodnie, dwie wizyty. Dwa światy! Pierwsza wizyta - rzeczywiście świetnie zrobiony stek z aromatycznym sosem! Gratulacje dla kucharza. Na deser zgrzyt - miało to być "tiramisu" a okazało się zwykłym ciastkiem z kremem z głównej restauracji. Kelner nam wyjaśnił - to tzw. egipskie tiramisu!
    Druga wizyta a la carte - totalna porażka!!! Stek z grilla, spalony, o konsystencji podłej gumy do żucia. Oddaliśmy całość załodze. Na deser lody - ordynarne przesłodzone "lody" chyba z beczki. Ochyda. Generalnie nie polecam korzystania z a la carte!!!
    Animatorzy - dwie Ukrainki Ania i Lena. Wspaniałe, ciężko pracujące dziewczyny! Pozostali dwaj, ciemnoskórzy - beznadziejni, szczególnie ten "nie DJ" - niegramotny, nielingwista, kompromitacja. Jeśli w hotelu jest prawie 50% Polaków, to by wypadało, aby wśród zapowiedzi w nastu językach znalazł się i język polski. A tego zabrakło!
    Summary - jeśli utrzymają cenę do oferty na podobnym poziomie, to tu wrócimy!!! Znakomite położenie, przyjazne Morze, przyjazny personel, bliskość lotniska, bliskość "miasta".
    Wady? No cóż, wydaje się, że jedna butelka wody dziennie dla gościa to nie byłby problem dla hotelu, a zupełnie odmieniło by to wizerunek!
    RASIZM - jestem przekonany, że zakładanie obywatelom Niemiec opasek pomarańczowych zamiast żółtych, przy tych samych warunkach płatności i pobytu jest przykładem rasizmu!!! Wstydzili się tego sami Niemcy, odwracając swoje opaski odwrotnie, na kolor biały!!!
    Wstydźcie się panowie managerowie!!!!!
    Na koniec laurka dla ubezpieczyciela AXA - świetny kontakt, szybka reakcja, doskonała opieka! Gratuluję Wam, choć nie życzę korzystania z Waszych usług.