Sea Gull Premium Resort

Ocena klientów na podstawie 14 opinii

Lokalizacja: 4,7
Pokój: 3,7
Posiłki: 4,0
Basen: 4,4
Czystość: 3,6
Obsługa: 4,0
Średnia ocena 3.8

71% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
lokalizacja, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • singli
  • miłośników życia nocnego

Opinie Klientów (14)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 5.0
    (grudzień 2018)

    Rewelacja Polecam wszystkim!!!

    Byliśmy w tym hotelu na święta.
    Pokój mieliśmy bardzo duży i czysty, obsługa bardzo miła. Dzieci zachwycone basenami i mini zoo. Hotel położony w samym centrum było gdzie się szlajać wieczorami:))
    Wigilia zorganizowana rewelacyjnie.
    Aaa to nie był nasz pierwszy wyjazd do egiptu:)
    />Polecam
  • 4.8
    (październik 2018)

    Super wakacje

    Polecam :-)
  • 5.0
    (wrzesień 2018)

    GORĄCO POLECAM!

    KOLEJNY RAZ W HOTELU I JESZCZE TAM WRÓCĘ, LOKALIZACJA SUPER, BLISKO LOTNISKA I W SAMYM CENTRUM, HOTEL ADEKWATNY TO CENY!!!
  • 3.0
    (czerwiec 2018)

    Bardzo średni Hotel

    Niestety hotel nas rozczarował, pokoje były przestronne jednak wymagają odświeżenia, remontu i przede wszystkim porządnego posprzątania/wyczyszczenia. Recepcja lokalizuje Polaków niestety w tych gorszych pokojach, trzeba domagać się zamiany. Trzeba uważać na kubki, szklanki zarówno szklane, jak i plastikowe,
    bo nie myją i wyparzają, tylko przemazują wodą. Tak przynajmniej było w sezonie, obsługa to zależy, jedni są mili i się starają, inni obsługują Cię z łaską i poza kolejnością obsługują swoich. My byliśmy większą grupą osób i niestety wszyscy mieliśmy problemy żołądkowe, wydaje nam się, że to właśnie przez te obnażane wodą kubki. Jedzenie w miarę smaczne, trochę monotonne, ale każdy coś znajdzie dla siebie. Tereny zielone hotelu w miare zadbane, jest mini zoo co jest plusem dla dzieci. Baseny ok, ratownicy na każdym, bardzo pomocni przy leżakach. Animacje wieczorne ok, w dzień nie za bardzo widać animatorów. Za mniejsze pieniądze można wybrać ten hotel, jednak za większe będzie się rozczarowanym.
  • 4.7
    (wrzesień 2017)

    Bardzo duży obiekt

    Hotel bardzo przyzwoity pod każdym kątem. Sprawia wrażenie 5*. Jedynym minusem są zbyt małe plaże jak na tak duży obiekt, plaże w formie zatok. Spędziliśmy w tym hotelu 15 dni z grupą 7-miu znajomych i jesteśmy bardzo zadowoleni. Znajomi z Katowic
  • 4.3
    (czerwiec 2017)

    Było spoko

    W tym hotelu byłam po raz drugi- pierwszy raz w 2012 roku. I pojadę tam ponownie, ale jeszcze nie wiem kiedy;) trochę mało animacji w porównaniu z pierwszym pobytem, ale nie ma co narzekać. Mało Rosjan w hotelu, w zwiazku z czym był spokój. All Inclusive non stop, jedzenia nie będę oceniać, bo jadłam
    tylko naleśniki, frytki i ogórki (jestem niejadkiem), ale dla każdego coś innego było.. wyjście do centrum bezpieczne, gdzieniegdzie widać policję.. z wycieczek zdecydowaliśmy się tylko na introdiving, na Kair szkoda mi było czasu (a byliśmy tylko tydzień), a Luxor zwiedziliśmy 5 lat temu; niemniej jednak są one normalnie organizowane. Bardzo sympatyczna i pomocna rezydentka Izabela Gajdzik- Nagib (przepraszam, jeśli drugie nazwisko przekręciłam). Pokój za opłatą lepszy, ale koszta niewielkie, bo chyba 10$.
  • 4.7
    (marzec 2017)

    super miejsce, bardzo nam sie podobało

    hotel o wysokim standardzie, obsługa zawsze pomocna, wspaniali ludzie, wysmienite jedzenie
  • 5.0
    (marzec 2017)

    Pobyt fantastyczny ever !!!!!:):)

    W Seagull byłam sama 2-9.3.2017. Cena 1960zł. W 100% hotel wart ceny. Polecam gorąco!!!:):).
    Obsługa- bardzo się starała, nawet znosili całonocne posiadówy grupki w lobby.
    Lokalizacja- samo centrum Hurghady:).
    All inclusive 24h- faktycznie 24h. Do samego rana drinki robili, barmani nie
    żałowali wódki i napojów. Czyste szklanki.
    Jedzenie- w porządku, codziennie coś nowego, w miarę urozmaicone. Polecam na plaży pyszne pączusie z dżemem brzoskwiniowym między 16-18. Od 13-15 był obiad w Beach barze- polecam pyszną pizze.
    Basen- można było korzystać z 2 basenów ( w tym jeden podgrzewany) należących do kompleksu 2 hoteli Seagull. Atrakcje wodne- różne zjeżdżalnie.
    Plaża- bezpłatne leżaki, ręczniki (codziennie świeże i czyste) i parasole. Plaża czysta, kelnerzy bardzo się starali nam dogadzać. Widok z plaży bezcenny !!!!
    Mini zoo- dla dzieci.
    Pokój- czysty, duży, podstawowe wyposażenie. Nowa zasłonka prysznicowa. Brak grzyba, stęchlizny i pleśni. Ręczniki wymieniane codziennie. Obsługa grzecznie pyta kiedy może posprzątać. Jedynie drzwi i meble były obrapane.
    Internet- w lobby nie działa, ale w barze na plaży działa.
    Animatorzy- w amfiteatrze codziennie były jakieś pokazy, kabaret. Akurat byłam w dzień kobiet, więc były wybory Miss Hotelu. Animatorzy cały dzień na plaży zachęcali do wzięcia udziału w różnych atrakcjach. Bardzo mili ludzie.
    Mimo, że byłam poza sezonem i w okresie niebezpiecznym, to hotel tętnił życiem cały czas. Na ulicach bezpiecznie- nawet sama chodziłam. Dyskotekę hotelowa specjalnie dla nas otwierali. Też chodziliśmy do dyskoteki w Marinie, która jest niedaleko- Papas Beach. Wstęp 10 dolarów.
    Poznałam tam fantastycznych ludzi z Polski i Rosji, z którymi planujemy za pół roku znów pojechać do Seagull- tym razem na 2 tygodnie ;) ;)
  • 5.0
    (styczeń 2016)

    Hurghada 2016

    Hotel Świetny jedzenie przepyszne obsługa bardzo pomocna na wysokim poziomie. Hotel w centrum miasta można dojść na piechotkę. Super plaża jedzenie wyśmienite, potrawy gotowane live. Wszyscy uśmiechnięci. Na uwagę zasługują David i Ahmed z recepcji super chłopaki rozwiążą każdy problem!!! Pozdrowienia
    dla Tamara , Mohammeda Mohammeda Semira i Naglaa , którzy dbali o najwyższą jakość jedzenia. Dużo Rosjan , ale obsługa nie wywyższa gości bez względu na narodowość. Wszystkie negatywne to zasługa typowej polskiej zawiści Jak się chce znaleźć dziurę w całym to się ją zawsze znajdzie. Typowe dla Polaków. Na pewno zawitam do tego hotelu jeszcze raz!
  • 1.0
    (czerwiec 2015)

    Nie polecam. Ogólnie syf.

    Hotel nie zasługuje na żadną gwiazdkę. Ogólnie bród. W pokojach nie sprawny sejf, lodówka, klimatyzacja. W naszym pokoju była zbita szyba zarówno w oknie jak i w stoliku. Nie polecam.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY