Sea Gull Premium Resort

Ocena klientów na podstawie 13 opinii

Lokalizacja: 4,8
Pokój: 3,8
Posiłki: 4,0
Basen: 4,5
Czystość: 3,8
Obsługa: 4,1
Średnia ocena 3.9

69% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
lokalizacja, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • singli
  • miłośników życia nocnego

Opinie Klientów (13)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 5.0
    (grudzień 2018)

    Rewelacja Polecam wszystkim!!!

    Byliśmy w tym hotelu na święta.
    Pokój mieliśmy bardzo duży i czysty, obsługa bardzo miła. Dzieci zachwycone basenami i mini zoo. Hotel położony w samym centrum było gdzie się szlajać wieczorami:))
    Wigilia zorganizowana rewelacyjnie.
    Aaa to nie był nasz pierwszy wyjazd do egiptu:)
    />Polecam
  • 4.8
    (październik 2018)

    Super wakacje

    Polecam :-)
  • 5.0
    (wrzesień 2018)

    GORĄCO POLECAM!

    KOLEJNY RAZ W HOTELU I JESZCZE TAM WRÓCĘ, LOKALIZACJA SUPER, BLISKO LOTNISKA I W SAMYM CENTRUM, HOTEL ADEKWATNY TO CENY!!!
  • 4.7
    (wrzesień 2017)

    Bardzo duży obiekt

    Hotel bardzo przyzwoity pod każdym kątem. Sprawia wrażenie 5*. Jedynym minusem są zbyt małe plaże jak na tak duży obiekt, plaże w formie zatok. Spędziliśmy w tym hotelu 15 dni z grupą 7-miu znajomych i jesteśmy bardzo zadowoleni. Znajomi z Katowic
  • 4.3
    (czerwiec 2017)

    Było spoko

    W tym hotelu byłam po raz drugi- pierwszy raz w 2012 roku. I pojadę tam ponownie, ale jeszcze nie wiem kiedy;) trochę mało animacji w porównaniu z pierwszym pobytem, ale nie ma co narzekać. Mało Rosjan w hotelu, w zwiazku z czym był spokój. All Inclusive non stop, jedzenia nie będę oceniać, bo jadłam
    tylko naleśniki, frytki i ogórki (jestem niejadkiem), ale dla każdego coś innego było.. wyjście do centrum bezpieczne, gdzieniegdzie widać policję.. z wycieczek zdecydowaliśmy się tylko na introdiving, na Kair szkoda mi było czasu (a byliśmy tylko tydzień), a Luxor zwiedziliśmy 5 lat temu; niemniej jednak są one normalnie organizowane. Bardzo sympatyczna i pomocna rezydentka Izabela Gajdzik- Nagib (przepraszam, jeśli drugie nazwisko przekręciłam). Pokój za opłatą lepszy, ale koszta niewielkie, bo chyba 10$.
  • 4.7
    (marzec 2017)

    super miejsce, bardzo nam sie podobało

    hotel o wysokim standardzie, obsługa zawsze pomocna, wspaniali ludzie, wysmienite jedzenie
  • 5.0
    (marzec 2017)

    Pobyt fantastyczny ever !!!!!:):)

    W Seagull byłam sama 2-9.3.2017. Cena 1960zł. W 100% hotel wart ceny. Polecam gorąco!!!:):).
    Obsługa- bardzo się starała, nawet znosili całonocne posiadówy grupki w lobby.
    Lokalizacja- samo centrum Hurghady:).
    All inclusive 24h- faktycznie 24h. Do samego rana drinki robili, barmani nie
    żałowali wódki i napojów. Czyste szklanki.
    Jedzenie- w porządku, codziennie coś nowego, w miarę urozmaicone. Polecam na plaży pyszne pączusie z dżemem brzoskwiniowym między 16-18. Od 13-15 był obiad w Beach barze- polecam pyszną pizze.
    Basen- można było korzystać z 2 basenów ( w tym jeden podgrzewany) należących do kompleksu 2 hoteli Seagull. Atrakcje wodne- różne zjeżdżalnie.
    Plaża- bezpłatne leżaki, ręczniki (codziennie świeże i czyste) i parasole. Plaża czysta, kelnerzy bardzo się starali nam dogadzać. Widok z plaży bezcenny !!!!
    Mini zoo- dla dzieci.
    Pokój- czysty, duży, podstawowe wyposażenie. Nowa zasłonka prysznicowa. Brak grzyba, stęchlizny i pleśni. Ręczniki wymieniane codziennie. Obsługa grzecznie pyta kiedy może posprzątać. Jedynie drzwi i meble były obrapane.
    Internet- w lobby nie działa, ale w barze na plaży działa.
    Animatorzy- w amfiteatrze codziennie były jakieś pokazy, kabaret. Akurat byłam w dzień kobiet, więc były wybory Miss Hotelu. Animatorzy cały dzień na plaży zachęcali do wzięcia udziału w różnych atrakcjach. Bardzo mili ludzie.
    Mimo, że byłam poza sezonem i w okresie niebezpiecznym, to hotel tętnił życiem cały czas. Na ulicach bezpiecznie- nawet sama chodziłam. Dyskotekę hotelowa specjalnie dla nas otwierali. Też chodziliśmy do dyskoteki w Marinie, która jest niedaleko- Papas Beach. Wstęp 10 dolarów.
    Poznałam tam fantastycznych ludzi z Polski i Rosji, z którymi planujemy za pół roku znów pojechać do Seagull- tym razem na 2 tygodnie ;) ;)
  • 5.0
    (styczeń 2016)

    Hurghada 2016

    Hotel Świetny jedzenie przepyszne obsługa bardzo pomocna na wysokim poziomie. Hotel w centrum miasta można dojść na piechotkę. Super plaża jedzenie wyśmienite, potrawy gotowane live. Wszyscy uśmiechnięci. Na uwagę zasługują David i Ahmed z recepcji super chłopaki rozwiążą każdy problem!!! Pozdrowienia
    dla Tamara , Mohammeda Mohammeda Semira i Naglaa , którzy dbali o najwyższą jakość jedzenia. Dużo Rosjan , ale obsługa nie wywyższa gości bez względu na narodowość. Wszystkie negatywne to zasługa typowej polskiej zawiści Jak się chce znaleźć dziurę w całym to się ją zawsze znajdzie. Typowe dla Polaków. Na pewno zawitam do tego hotelu jeszcze raz!
  • 1.0
    (czerwiec 2015)

    Nie polecam. Ogólnie syf.

    Hotel nie zasługuje na żadną gwiazdkę. Ogólnie bród. W pokojach nie sprawny sejf, lodówka, klimatyzacja. W naszym pokoju była zbita szyba zarówno w oknie jak i w stoliku. Nie polecam.
  • 2.0
    (lipiec 2013)

    Katastrofa

    Hotel Premium to wielka porażka. Opis sugeruje, że hotel jest nowy bo z 2011 roku. Na miejscu okazuje się, że był remontowany w 2011, ale chyba tylko z zewnątrz. Całe wyposażenie hotelu jest bardzo stare. Klimatyzacja raz działa, raz nie. W każdym pokoju jest dostęp do WiFi. Szkoda, że nikt wcześniej
    nie napisał, że otwarcie dowolnej strony trwa kilkanaście minut. Obok hotelu znajduje się mini amfiteatr, gdzie codziennie do godziny 23, czasami 24 prowadzony jest program rozrywkowy. Jeżeli ktoś planuje iść wcześniej spać to może o tym zapomnieć. Okna są tak szczelne, że wszystko słychać w środku. Jeżeli chodzi o restauracje i bary, które znajdują się w części Premium to ich największą porażką jest obsługa, która tam pracuje. Wszystko jest podawane z łaską, ciągle czegoś brakuje: raz cola, raz sprite, raz piwo i nikt się tym nie przejmuje. Jeśli na posiłek się pójdzie godzinę po otwarciu to możemy zapomnieć, że cokolwiek jeszcze będzie. Nikt nie sprząta stolików, nie donosi sztućców, nie donosi jedzenia (czasami donosi po zwróceniu uwagi, ale już zimne). Baseny i plaża są bardzo fajne. Nie ma problemów ze znalezieniem wolnego leżaka. To co uratowało nasz wyjazd to możliwość korzystania z pozostałych restauracji, które znajdują się części Resort i Club. Tam obsługa jest zupełnie inna, uśmiechnięta, nie brakuje jedzenia i jest go dużo więcej.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY