Sea Gull Beach Resort

Ocena klientów na podstawie 139 opinii

Lokalizacja: 4,5
Pokój: 3,9
Posiłki: 3,8
Basen: 4,2
Czystość: 3,9
Obsługa: 4,0
Średnia ocena 4.0

76% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
miłośników życia nocnego
Mocne strony:
lokalizacja, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • miłośników życia nocnego
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • singli

Sprawdź ofertę hotelu Sea Gull Beach Resort (Hurghada) w Travelplanet.pl

Termin:
24.01.2019 - 31.01.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 499 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (139)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.3
    (grudzień 2018)

    Polecam było super 👍

    Hotel bardzo gościnny, czysty i przyjazny zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych 😊 Spa , restauracje i bary - super miła obsługa , serwis pokojowy też na dobrym poziomie 👍 mam nadzieję, że wrócimy tam 😉
  • 4.7
    (grudzień 2018)

    Polecam

    Było super. Pokoje czyste, jedzenie dobre. Obsługa nie wyciąga ciągle rąk po dolara, jak to bywa w innych miejscach. Lokalizacja w samym centrum miasta. Polecam.
  • 4.7
    (grudzień 2018)

    Super !!

    Polecam ten hotel naprawdę super !!
  • 5.0
    (październik 2018)

    Świetne wqakacje za nieduże pieniądze

    Byliśmy w tym hotelu 2 tygodnie Rodzina z dziećmi Były to najlepsze wakacje jak dotąd z wyjazdów zagranicznych! Polecam hotel z całego serca. Miła obsługa, jedzenie dobre, atrakcje w postaci różnych basenów, zjeżdżalni dla dzieci i dorosłych, plac zabaw z mini zoo, morze, restauracje alakarte i różnorodne
    przy plaży, lody w wyznaczonych godzinach, różne alkohole, świetne występy animatorów. Można wykupić wiele cudnych wycieczek i pozwiedzać region, ponurkować itp. Każdy w tym hotelu znajdzie coś dla siebie. Hotel w centrum, blisko stragany i sklepy. Marina. Możliwe że wrócimy do tego hotelu :)
  • 3.7
    (październik 2018)

    Hotel jest duży dla dzieci i dorosłych ,dużo atrakcji. Jedzenie nudne stale to samo , mało owoców, lecz słońce dopisało.

    Pani rezydentka z ITAKA do bardzo nie miła i zero zainteresowania o swoich klientów. Mąż miał wypadek na terenie hotelu ,to pomogły rezydentki z Niemiec i Rosji a Polska rezydentka
    tylko podała mi nr. telefonu do Polski. Ogólnie Pani była tylko po to by sprzedać wycieczki i to wszystko.
  • 4.8
    (wrzesień 2018)

    Polecamy

    Byliśmy w tym hotelu w nowej części, możliwość korzystania z restauracji,barów ,basenów oraz plaż w obu częściach. Jedzenie smaczne,pokoje sprzątane codziennie , baseny czyste.Atutem jest położenie hotelu w centrum Hurgady.
  • 4.0
    (sierpień 2018)

    Hotel bardzo fajny

    Pobyt końcówka sierpnia. Hotel przestronny, pokoje sprzątane codziennie, możliwość korzystania również z atrakcji drugiego Hotelu ( nowszej części )- basenów, barów, itp. Jak nie na basenie to nad morzem można spędzać czas. Jedynie co to wkurzało to to że trzeba było rano wstać i zarezerwować sobie
    miejsce na basenie czy nad morzem, gdyż obsługa robiła to za pieniądze i sama nie przestrzegała regulaminu hotelu. Jedzenie różnorodne, jedynie śniadania takie sobie, mało również owoców. Obsługa bardzo miła. Minusem było długie oczekiwanie na pokój, mimo przybycia około 17 - czekaliśmy jeszcze około godziny gdyż pokoje nie były gotowe mimo doby hotelowej od 14:00, natomiast na dostawienie dwóch dodatkowych łóżek czekaliśmy do 22:00. Za całość daje dobre 4+
  • 4.8
    (lipiec 2018)

    Dobry niedrogi hotel

    9 raz w Egipcie i choć rzadko bywamy w 4* hotelach zaryzykowaliśmy, aby być w centrum Hurghady. Negatywne opinie o tym hotelu to duża przesada, ponieważ jak na hotel 4* w kraju arabskim, to komfort znacznie powyżej oczekiwań. Czysto, dobra organizacja, miła i nienachalna obsługa, dbająca o szczegóły
    i nie oglądająca się na "bakszysz". Dwa kompleksy basenowe - w części resort i club. Dwie plaże z barami na wyciągnięcie ręki. Dobre jedzenie, może nie tak zróżnicowane jak w hotelach 5*, ale na pewno nie takie monotonne, jak opisywano w niektórych opiniach. Jedynym zarzutem może być szwankująca klimatyzacja, która miała zepsuty termoregulator przez co mieliśmy trochę za zimno. Pokój trochę wysłużony, ale czysty. Z rozmów z innymi polskimi turystami wynikało, że Polacy często są umieszczani w gorszych pokojach i muszą upominać się o zmianę pokoju. Najbardziej byliśmy zadowoleni z lokalizacji. Blisko do Kleopatry, gdzie są ceny, ale także do butików, gdzie można się potargować i zrobić tanie zakupy "markowej" odzieży i butów.
  • 4.5
    (czerwiec 2018)

    Zupełnie nieźle

    To 4* w Egipcie, w Egipcie, nie w Europie. Na to trzeba brać poprawkę. Pierwszy pokój dostaliśmy chyba nad kuchnią...smród spalenizny, nie dało się wyjść na balkon. Po zmianie już wszystko w porządku. Oba pokoje były w starej części. Sprzątane codziennie, woda butelkowana, po jednej na osobę do pokoju
    codziennie. Ręczniki wymieniane codziennie, pościel co dwa, trzy dni. Wystarczająco, w domu nie zmieniam pościeli co trzy dni. Leżaki na basenach rezerwowane od 7 rano, czyli problem. Nad morzem lepiej, więcej leżaków po prostu. Leżaki, mówiąc delikatnie, nie są nowe. Czystość przy basenie i na plaży zadowalająca. Wyżywienie bardzo dobre, trochę mała różnorodność owoców. Wszelkie napoje bez ograniczeń. Lody w niewystarczającej ilości, często już po chwili ich brakowało.
    Przede wszystkim jest to centrum Hurghady, a nam zależało na bliskości miasta. Stamtąd wszędzie blisko, na przeciwko hotelu Vodafon. Bezpłatnego internetu w hotelu praktycznie nie ma. Mydło w łazience z podajnika, wszystkie kosmetyki trzeba mieć swoje. W pokojach nie ma czajników, to informacja dla tych, którzy lubią po przebudzeniu małą czarną.
    Reasumując : jeżeli wrócę po raz trzeci do Hurghady, to będę brała ten hotel pod uwagę.
  • 4.7
    (czerwiec 2018)

    Dobry hotel.

    Pobyt w tym hotelu oceniam na dobry. Baseny usytuowane w dwóch częściach hotelu dzięki czemu nie ma tłoku. Obsługa bardzo miła nie narzucająca się. Pan sprzątający pokój zorganizowany i miły rozmawiał z nami po polsku. Poprosiliśmy o dodatkowe butelki wody i nie było problemu. Codziennie dostawaliśmy
    więcej bez upominania się. Pokoje są różne zależy od części hotelu ale tragedii nie ma. Wkładając 5 dolarów w paszport przy meldowaniu można dostać ładny pokój. Leżaki i ręczniki za darmo dostępne bez przepychanek zarówno przy basenach jak i na plaży. Wykupiliśmy wycieczkę z biura podróży Rainbow i to był dobry wybór. Rezydentka to polka mieszkająca w Egipcie dostępna praktycznie co drugi dzień w hotelu a na telefon codziennie. Zorganizowana i konkretna kobieta pomocna 24 godziny na dobę. Informacje potrafiła przekazać dokładnie i rzeczowo. Jeśli chodzi o wycieczki to braliśmy od niej z biura podróży np. nurkowanie. Nurkowanie u kolejnej polki mieszkającej w Egipcie to bezpieczny i rewelacyjny pobyt na morzu z profesjonalną obsługą zwłaszcza przy schodzeniu na rafę i wynurzaniu się (polecam). Hotel Bardzo duży i przy takim obłożeniu ludźmi uważam na zorganizowany. Na koniec to co najlepsze czyli wieczorne wyjścia na miasto ze sklepami. Byliśmy z 7 letnim dzieckiem i muszę powiedzieć, że nie było sytuacji która mogłaby nas nawet zastanowić, że może być niebezpiecznie. Sklepikarze mówią po polsku bardzo dobrze. Trzeba się tylko dobrze targować. Przez przypadek weszliśmy do meczetu w trakcie ramadanu a wtedy nie wskazane jest zwiedzać i bez jakiejkolwiek złości zostaliśmy poproszeni o przyjście po ramadanie i zwiedzenie. Kiedyś tam wrócimy.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY