Sea Gull Beach Resort

Ocena klientów na podstawie 303 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 3,8
Posiłki: 3,5
Basen: 4,1
Czystość: 3,8
Obsługa: 3,9
Średnia ocena 3.8

74% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
miłośników życia nocnego
Mocne strony:
lokalizacja, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • miłośników życia nocnego
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • singli

Sprawdź ofertę hotelu Sea Gull Beach Resort (Hurghada) w Travelplanet.pl

Termin:
21.12.2017 - 28.12.2017
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 599 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (303)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.8
    (listopad 2017)

    Bardzo nam się podobalo

    Hotel fajny,duży kompleks,po zmianie pokoju dzięki uprzejmości obsługi było naprawdę super,b.dobre,różnorodne jedzenie.Mila obsługa,również animatorzy.Czysto,wszyscy bardzo mili i pomocni. Ogólnie polecam ten hotel,lokalizacja rewelacyjna,szczególnie jeżeli lubi się pospacerować po mniejsze.
  • 4.5
    (październik 2017)

    W hotelu spędziliśmy miło czas i serdecznie polecamy!

    Hotel spełniał nasze wymagania. Mieliśmy wymieniane ręczniki, woda nowa była codziennie, łóżka były ścielone. Codziennie były jakieś animacje. Jedzenie dobre, każdy znajdzie coś dla siebie zwłaszcza na plaży. Skorzystaliśmy również z wizyty w rybnej restauracji- nie było dużo ale nawet smacznie. Blisko
    plaża a, z drugiej strony hotelu centrum na wyciągnięcie ręki. Polecamy również wycieczki na nurkowanie ze SCUBA PLANET bardzo sympatyczni ludzie i ładna rafa. Na plaży przy hotelu również była mała rafa koralowa a przy niej pełno rybek w tym nemo. Wakacje spędziliśmy miło.
  • 4.7
    (październik 2017)

    Polecamy

    Ogólnie nie ma na co narzekac. Obsluga mila, pokoje czyste, jedzenie super. Jedyny minus jak dla nas to plaza (żwirek) i bardzo mala jak na tak ogromny hotel.
  • 3.3
    (wrzesień 2017)

    Lokalizacja super ,

    Hotel bardzo ładny chodź wymagający remontu.Obsługa hotelowa ukierunkowana tylko na gości z Rosji, z polakami się nie liczą .Bardzo miła i pomocna p.Agnieszka-z Gniezna która pracowała w hotelu wszystkie uwagi zgłoszone do p,Agnieszki były szybko realizowane wielki szacunek dla tak młodej osoby.Jedzenie
    fatalne mało urozmaicone.(przez dwa tygodnie ciągle to samo )
  • 4.7
    (wrzesień 2017)

    Jesteśmy bardzo zadowoleni

    Hotel super, bardzo duży obiekt, pokój mieliśmy świetny z najlepszym widokiem. Baseny bardzo czyste, codziennie rano czyszczone tak samo morze, jedzenie różnorodne każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam!
  • 4.2
    (wrzesień 2017)

    Tragedii nie ma ale...

    Hotel duży, bardzo. Sporo w nim Arabów z wrzeszczącymi dziećmi, tak więc dla ludzi o słabych nerwach nie polecam.
    Lokalizacja- świetna, w samym centrum. Jedzenie na początku ok, jednak po kilku dniach zaczyna się robić dość monotonne, drinki w barach dobre, jednak to zależy na jakiego barmana się
    trafi.
    Dostałyśmy dobry pokój ale 5 $ trzeba było w paszport wsadzić przy meldowaniu.
    Ogólnie za tą cenę tragedii nie było jednak następnym razem raczej się nie zdecyduje ale to ze względu na dużą ilość Arabów i dziećmi zastawionymi w samopas.
  • 4.2
    (wrzesień 2017)

    Pozytywne zaskoczenia, ale bez fajerwerków

    Lokalizacja - blisko lotniska, centrum miasteczka (duży plus).
    Pokój - mógłby być lepszy, ale jak na warunki Egiptu źle nie było.
    Posiłki - każdy znajdzie coś dla siebie. Na śniadanie codziennie: omlet, naleśniki,jajka na twardo. Oczywiście oprócz restauracji główniej również były do wyboru
    w godzinach obiadu różne restauracje w strefie food court (azja, włochy, jakaś jeszcze inna), co znacznie urozmaicało posiłki.
    Basen - dużo zjeżdżalni. Minusem głęboka wona w basenach głównych (generalnie dla umiejących pływać). 2 plaże - jedna jakby prowadząca do otwartego morza, a druga do prostokątnego jakby basenu morskiego. Czystość - generalnie codziennie sprzątane pokoje, ale jak zawsze w Egipcie co do jakości bywa różnie. Inne części hotelu - niektóre super posprzątane, a inne trochę zaniedbane. Obsługa - nie ma na co narzekać (kucharze w rękawiczkach). Wszyscy raczej mili i co najważniejsze widać było starania.
  • 3.7
    (wrzesień 2017)

    Dobry hotel w centrum Hurgady

    Lokalizacja hotelu extra. Wychodzi się z hotelu prosto na główną ulicę miasta. Więc można zrobić w każdej chwili zakupy w wielu sklepach w pobliżu. Pokoje dobre ale trzeba dobrze trafić. My teraz mieliśmy pokój nr 419 i 416 i naprawdę były super. Jedzenie dobre ale nie super. Jedzenie obiadów w restauracjach
    głównych nie polecam z dwóch powodów: słaba w nich klimatyzacja i jest gorąco a posiłki są monotonne i nijakie. Inaczej jest w Food Court. Jest to kompleks 5 restauracji na plaży: chińskiej, włoska, arabska, orientalna i owoców morza. Tam są super obiady, każdy znajdzie tam coś dla siebie. Animacje dobre. Alkohol w tym hotelu nie polecam. Po dwu dniach nie mogłem tego pić oprócz piwa które jest dobre. Także super drinków tu nie ma. Minusem jest też to że niektóre dania lub alkohole są limitowane przez obsługę chociaż byłem na all-u. Można tam pojechać ale nie więcej niż 2 razy.
  • 3.3
    (sierpień 2017)

    Plusy i minusy

    Na początku teren hotelu wydaje się być nie do ''ogarnięcia''. Korytarze w budynkach wiją niczym w labiryncie i łatwo się zgubić. Liczba gości hotelowych jest bardzo duża, dlatego wszędzie jest tłoczno - szczególnie w barach, do których często tworzą się kolejki. W restauracjach głównych (2) zazwyczaj
    jest masa ludzi (zwłaszcza w porze kolacji) i brakuje szklanek. Dodatkowo do restauracji w nowej części Club nigdy nie udało mi się wejść na kolację, gdyż była pełna i nie wpuszczano już gości. Jedzenie - każdy znajdzie coś dla siebie, ale mając porównanie z innymi hotelami, w których byłam jest dość ''ubogie''.
    Ludzi sprzątających jest wielu, ale pracują ''po łebkach''. Nie wpuszczałam chłopaka sprzątającego codziennie do pokoju, ale jak poprosiłam go kiedyś, aby posprzątał, ograniczył się do wyrzucenia śmieci i pościelenia łóżek (podłogi zamiatałam sobie sama). Zresztą przestrzenie hotelowe nie przypisane konkretnym pracownikom są brudne (np. jak przyjechałam schody zalane były jakąś cieczą i leżały na nich niedopałki papierosów, jak wyjeżdżałam po 2 tyg. nic się nie zmieniło). Z tego, co wiem 70% Polaków w trakcie pobytu tutaj dostaje ''zemstę faraona''...
    Na pewno ogromną zaletą jest położenie hotelu. Praktycznie naprzeciwko znajduje się ogromny sklep Kleopatra z pamiątkami (ceny są na produktach, więc nie trzeba się targować), do Mariny jest kilka minut drogi, dookoła jest pełno sklepów. Zaskoczyła mnie także uprzejmość obsługi hotelowej. Nie czułam podziału na gości ''lepszych i gorszych''. Wyjątek stanowiła recepcja, gdzie czekało się bardzo długo i ciężko było doprosić się o cokolwiek (na szczęście miałam ''przyjemność'' być tam rzadko). Niezwykle pomocna okazała się też Martyna z Guest Relation - przemiła Polka mieszkająca od 2 lat w Hurghadzie.
    Podsumowując, jeśli skupimy się na wadach hotel będzie nam się jawił jako porażka. Ja starałam się dostrzec plusy, więc urlop uważam za udany :)
  • 2.5
    (sierpień 2017)

    Masakra

    Nie polecam nie polecam nie polecam.... byłam w Egipcie wiele razy ale w tak fatalnym hotelu nigdy panowie z nad basenu próbują zatrzeć nie smak nie sympatycznych ludzi w recepcji ale niestety to i tak za malo
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY