Ocena klientów na podstawie 155 opinii

Lokalizacja: 4,6
Pokój: 3,8
Posiłki: 3,8
Basen: 4,2
Czystość: 3,9
Obsługa: 4,0
Średnia ocena 4.0

76% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
miłośników życia nocnego
Mocne strony:
lokalizacja, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • miłośników życia nocnego
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • singli

Sprawdź ofertę hotelu Sea Gull Beach Resort (Hurghada) w Travelplanet.pl

Termin:
03.03.2020 - 07.03.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 489 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (155)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.2
    luty 2020

    Polecan

    Hotel swoje lata świetności ma już za sobą, ale jest czysto i zadbanie. Baseny, 2 plaże, kilka barów (i nierozcienczany alkohol ;)) oraz restauracje tematyczne - super.
    Jedzenie jak to na allin bywa - dosyć monotonne, ale nie popadajmy w skrajność,kazdy znajdzie coś dla siebie!
    Położenie w
    centrum Hurghady - dla jednych plus dla drugich minus, zależy co kto potrzebuje.
  • 4.7
    luty 2020

    Wspaniałe wakacje.

    Pyszne jedzenie. Bardzo duży wybór potraw. Bezpiecznie. Obsługa hotelu bardzo się stara. Jak na standardy egipskie czysto i schludnie. To mit, że trzeba w recepcji dać z góry "napiwek", żeby dostać dobry pokój. Przyjechałyśmy z córką o 1wszej w nocy i od razu mi powiedziano, że jeśli pokój nie będzie
    mi się podobał to możemy zmienić na inny następnego dnia koło południa. Tak też się stało. W efekcie mieszkałyśmy w bardzo przyjemnym,jasnym pokoju z balkonem z widokiem na baseny z bardzo wygodnym podwójnym łóżkiem.
    Hotel idealny dla par i rodzin z dziećmi,seniorów i singli. Każdy z wymienionych znajdzie przestrzeń dla siebie. Dwie plaże,część basenów podgrzewana, lunch w restauracji przy plaży na otwartym powietrzu, diving center na terenie hotelu. Wieczorne animacje w mini amfiteatrze-śmieszne,ciekawe.Kabaret interaktywny/pokaz tańców/fire show. Córka była zachwycona.
    Hotel idealnie usytuowany dla pieszego zwiedzania centrum miasta i ewentualnych zakupów. 20 minut spacerem do Portu Marina i do meczetów. Bardzo polecam.
  • 4.7
    listopad 2019

    Wszystko spoko

    To na pewno nie 4 gwiazdki, ale nie mam większych zastrzeżeń. Czysto, smacznie, miło ;-)
  • 4.0
    październik 2019

    W samym centrum

    Hotel duży w samum centrum miasta , dużo atrakcji , dwie plaże , kilka barów , restauracja Nemo (płatna ale warto) personel ok, lecz posiłki monotonne a wręcz identyczne każdego dnia , drinki tylko podstawowe , czystość Egipska ;)
  • 3.8
    wrzesień 2019

    Pobyt średni

    Pobyt w hotelu ok jednak pokój musieliśmy zmieniać po pierwszej nocy gdyż dostaliśmy fatalny.Jedzenie średnie monotonne.plaza ładna leżaki wymagają wymiany.Wyposazenie pokoi ok ale hotel wymaga odnowienia.Hotel w samym centrum Hurgardy niestety bardzo głośno wszędzie nagabywanie przez sklepikarzy.Trudno
    gdziekolwiek wejść spokojnie żeby cokolwiek obejrzeć.Na ulicach nieciekawie strach chodzić ale co się spodziewać w końcu to Egipt.
  • 2.7
    wrzesień 2019

    Nie podobało się...

    Pokoje...porażka....brudno, rozpadające się szafki, nie działające lampki, lodówka dosłownie kleiła się od brudu...a podobno codziennie sprzątane ...łazienka ,tragedia do generalnego remontu...to był najgorszy hotel w jakim kiedykolwiek byłam......obsługa o.k chociaż za wszystko wołali bakszysz,.....wczasy
    all inclusive i drinki w plastikowych kubkach a kawa po turecku extra płatna...
  • 2.0
    lipiec 2019

    Zdecydowanie odradzam

    Mieliśmy okazję przebywać w tym hotelu w terminie 25.07 do 1.08.2019
    1 Rejestracja w hotelu z uwagi na opóźniony lot o 3:40, brak posiłku po długiej podróży szczególnie brak zainteresowania posiłkami napojami dla dzieci! Wstyd wszystko to w ramach all inclusive
    Przydzielono nas do starego obiektu
    kilkadziesiąt metrów od budynku głównego, wciskając , że to nowszy budynek!
    - brak odpowiedniej liczby łóżek
    - brudna pościel !
    - brudny pokój, brud na podłogach, taras z masakrycznie zakurzonymi meblami
    - robactwo!
    - zagrzybiona łazienka
    To miało być w rzekomo w nowszej części!
    Strona od ulicy. Cześć drugiej strony to jakiś plac budowy z agregatami.
    Nie można było spać

    Po pierwszej nieprzespaanej nocy - postawiona sprawa na "ostrzu noża" wymusiła zmianę lokalizacji na pokój w 2 części hotelu.
    - standard łóżek ok
    - pokój średnio posprzątane
    - zagrzybiała łazienka - drugi szok
    Zgłoszenie do rezydencji Itaki (ta umywała ręcę - Pani Urszula!) dopiero po zgłoszeniu rezydentce hotelu przyniosło zmiany pokoju na wizualnie zgodny z ofertą pod koniec 3 dnia pobytu.
    Brakowało 1 przystawki ale standard ostatniego pokoju dopiero był zgodny z ofertą. Opiekun piętra, zainteresowany klientami - dopytywał o zadowolenie i spełnienie oczekiwań
    Czysto, i tak jak powinno być od pierwszego dnia.
    Na kilkanaście pokoi na piętrze - mieszkało tam kilka rodzin.
    Reszta wolne pokoje ..mimo że twierdzili do pozostałych osób oczekujących zmian, że nie ma pokoi.
    Na terenie hotelu trwa budowa!
    Pozornie plaża C umilona kameralnym klimatem z odglosami piły i prac budowy na terenie obiektu.
    Początkowo próbowano wmówić mi że to drobne pracę remontowe Ale po nagraniu widać jak remont generalny trwa w kilku budynkach kolejne są budowane, tynkowanie i dodatkowo buduje się drewniane zadaszenia. Jednym słowem można leżeć na leżaki w dźwiękach pił do drewna, a nawet 2 metry od leżaka dźwieku pił ciętych płytek- szok
    Szanowni Państwo przez 20 lat - pierwszy raz doświadczyłem z rodziną takiego folkloru.
    Złożyliśmy reklamację pisemną po braku zainteresowania ogłoszeniami ustnymi i to dopiero wpłynęło na zmianę podejścia w hotelu.
    Wiele rodzin zastanawia się nad zbiorowym pozwem. Wybitnie nie spełniony został zakres umowy.
    Na zakończenie chętnie udostępnić materiały foto gdyby ktoś miał odczucie nieprawdy mu przestrodze.
    Na zakończenie :
    Kupiliśmy wycieczkę przez Travelplanet - u operatora Itaki.
    Firma Itaka powinna zwrócić uwagę na Panią Rezydent Itaki. Ta na zgłoszenia ogranicza się do:
    - zapytania o zmianę pokoju po zgłoszeniu i sprzedaży wycieczek
    - następnie znika..
    - zgłoszenia do niej wywołują odwrotne reakcje wskazujące - że klient unikał zgłoszeń, brak kontaktu i wiele innych kłamstw po których udokumentowaniu zamyka temat stwierdzeniem że można sobie złożyć reklamację.
    Wstyd Pani rezydent Tak się nie postępuje !
    Ogólnie na 7 dni 3 zmarnowane przez warunki, 3 kolejne spędzone sympatycznie i 1 na całodniowej wycieczce (Na szczęście)
    Przestrzegam rodziny z dziećmi
    Zdecydowanie odradzam.
    Biuro Itaka powinno za 9 000 zainteresować się że sprzedaje wyjazd bez dopilnowania warunków umowy na placu budowy w 1/3 części. I jeszcze jedna uwaga
    Wylot do Hurghady opóźniony o 3h
    Wylot do Warszawy o 4h
    Nikt z biura nie zainteresował się pasażerami - "I...TAKA" to była wycieczka! Pierwszy i ostatni raz skorzystałem z usług tego biura.
    Robert Ania z Poznania.

    W razie pytań zapraszam na email
    robert.bond@onet.pl

  • 4.8
    lipiec 2019

    Bardzo nam się podobało. Warto tam wrócić.

    Hotel stanowi kompleks 2 hoteli (CLUB i RESORT) w samym sercu miasta. My byliśmy w Club. Pokój duży, łazienka stara ale to mało istotne. Czysto, codziennie sprzątane, wymieniane ręczniki i pościel. Jedzenie pyszne. Śniadania jedliśmy w Club, lunch na plaży (4 restauracjach tematycznych), obiad w Resorcie
    (bo najlepszy wybór). Byliśmy na kolacji rybnej - pycha. Nawet urodzinowe party miałam w hotelu (było zaproszenie, muzyka i tort na urodzinowym party). To było bardzo miłe. Polecam rodzinom z dziećmi i nie tylko. Super aquapark z ratownikami przy każdym basenie i zjeżdzalniach. Oni naprawdę pilnują porządku na basenach i wyławiają nieczystości. 2 plaże i olbrzymia przestrzeń z zielenią. Muzyka na żywo do kolacji w Club i przedstawienia w amfiteatrze lub Resorcie. Hotel można polecić każdemu komu odpowiada centrum miasta.
  • 3.7
    lipiec 2019

    Hotel ładny w centrum hurgady blisko morza na pewno nie tam nie wrucę.

    Hotel duży o wszystko trzeba się kłócić na dzień dobry dają kiepski pokój żeby dostać dolary za zmianę.
    Baseny ładne ale pilnować trzeba się samemu podczas naszego pobytu utopiło się dziecko. Jak pływa kupka obsługa nie widzi problemu. Jak kto chce leżak przy basenie to trzeba szybko wstać . Jedzenie
    bardzo monotonne szczególnie śniadania i objady. Dopiero kolacja jest trochę lepsza wystawiają owoce ciasta i jest większy wybór jedzenia.
  • 4.7
    maj 2019

    Polecam

    Byłam w tym hotelu z mężem i znajomymi już 2razy. Super położenie, bo w samym centrum miasta i fajne jest to, że można korzystać ze starej i nowej części hotelu (w nowej jest trochę mniej ludzi i bardziej spokojniej). W pokojach czysto, jedzenie dobre (najlepsze kolacje 😊) i miła obsługa a z animacji
    nie korzystałam więc nie wiem. Plusem jest też, że z każdym pytaniem czy problemem można się zwrócić do Pani Martyny przy recepcji. Może znalazło by się kilka minusów ale nie dajmy się zwariować, jak na 4* jest super!
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY