Ocena klientów na podstawie 16 opinii

Lokalizacja: 4,8
Pokój: 3,8
Posiłki: 4,6
Basen: 3,8
Czystość: 4,2
Obsługa: 4,6
Średnia ocena 4.2

81% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja, posiłki
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów

Opinie Klientów (16)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 5.0
    styczeń 2019

    Bardzo udany wyjazd

    Wyjazd z dwójką małych dzieci to wyzwanie, ale z pomocą dostępnych na miejscu atrakcji nie był to problem. Dobre jedzenie, plaża przy samym hotelu, bardzo przyjemni animatorzy i pobliski oasis park zrobiły swoją robotę. Bajeczny widok z tarasu pokoju, przyjazna obsługa i ciepła woda w basenie też po
    mogły.
  • 4.5
    wrzesień 2018

    Było super

    Plaża czysta, jedzenie smaczne, obsługa miła (jeśli ktoś ma problem z językiem choćby angielskim/niemieckim jest polska recepcjonistka prawie codziennie). Jeżeli ktoś lubi ciszę i spokój oraz wypoczynek że spacerami po plaży (jest gdzie chodzić) polecam. Przy hotelu wypożyczalnia samochodów - warto wypożyczyć
    i pozwiedzać choćby jeden dzień.
  • 4.7
    styczeń 2018

    Bardzo fajny pobyt

    4 gwiazdki to mocna przesada, jednak obsługa, klimat, położenie i wspaniałe jedzenie nadrabiają ten ubytek z nawiązką
  • 4.0
    grudzień 2017

    Podobało nam się

    Hotel zlokalizowany w spokojnej wypoczynkowej Costa Calmie ( wymaga jedynie odświeżenia) ale wiele jest na plus.Bezpośrednie zejście z tarasu na plaze Sotavento ( przepiękna i szeroka ). Posiłki bardzo smaczne , przemiła obsługa, codzienne wieczorne animacje dla dorosłych. Podczas pobytu w grudniu
    , niestety woda w basenie zimna , ale to jedyny minus .
  • 4.3
    wrzesień 2017

    Było ok

    Wszystko było ok ale hotel na 4 gwiazdki to nie bardzo pokoje słaby standard .Jedzenie na 5 hotel pod względem czystości ok ale pokoje takie przestarzałe .
  • 4.5
    sierpień 2017

    Polecamy!

    Położenie hotelu na 5+, piękne plaże. Sam hotel raczej OK ale dla ludzi mniej wymagających. Nie zasługuje na 4 gwiazdki zdecydowanie. W pokojach czysto, jedzenie bardzo dobre i urozmaicone. Obsługa miła i pomocna.
  • 3.8
    luty 2017

    Warunki średnie

    Byłam w hotelu na przełomie lutego i marca 2017. Hotel pozostawia wiele do życzenia, na pewno nie dałabym statusu 4 gwiazdek, a Polacy jadąc z polskim biurem podróży mają najgorszy segment.
    Basen co potwierdza hotel niby podgrzewany mimo, że woda była zimna...pokoje w standardzie średnim, zacinające
    się zamki, odpadająca spłuczka, pęknięta umywalka...
    Animacje średnie dla dzieci 15 vmin mini disco, w ciągu dnia domek przy plaży otwierany na godzinę, ale z brakiem pomysłu na zajęcie dzieci.
    Jedynym plusem było dobre, różnorodne jedzenie oraz bliskość hotelu do plaży oraz mini centrum ze sklepami.
  • 4.2
    luty 2017

    Piękne miejsce z klimatem

    Super lokalizacja. Trochę potrzeba remontu.
  • 3.7
    sierpień 2016

    Hotel do remontu

    Przebywałem w hotelu w okresie 11-18.08.2016.Pokój hotelowy poziom 1 gwiazdki( pleśń nad wanną, odpadające kafelki w łazience, podarte poszycia krzeseł, popękane ściany, lampy bez kloszy z samymi żarówkami)-hotel sprzedawany jest jako 4*. Brak WiFi pomimo dokonanej opłaty w wysokości 25 EURO).
    Recepcja
    rekomenduje siedzieć przed hotelem, gdyż tam jest dostęp do miejskiego internetu.

    Jedzenie dobre, lokalizacja bardzo dobra tuż przy plaży.

    Animacje na niskim poziomie(zaledwie 2 animatorów na bardzo duży obiekt to zdecydowanie za mało).

    Nie pojadę tam więcej i szczerze nie polecam go. Za drogi jak na oferowany standard.

  • 4.0
    sierpień 2016

    Udane wakacje

    Hotel bardzo przyjazny, położony w bardzo (!) dogodnej lokalizacji. Bardzo blisko do sklepów, apteki (przez ulicę), piękna plaża przy hotelu, bardzo dobra baza hotelowa.
    Będąc zakwaterowanym w którymkolwiek hotelu sieci SBH można korzystać z usług innych hoteli tej samej firmy znajdujących się
    w okolicy (super sprawa). Hotel Taro Beach jest dużym obiektem dla średnio wymagających klientów (mieszkają tam karaluchy ale jest to problem na wyspie a nie tylko hotelu). Obsługa bardzo się stara, jest miła i nawet Pani w recepcji mówi po polsku. Posiłki bardzo dobre. Pokoje sprzątane codziennie i ręczniki wymieniane również. W sezonie jest troszkę problem z leżakami przy basenie ale jest to do "przełknięcia" temat. W hotelu są wszędzie podjazdy zamiast schodów także dla osób z wózkami dziecięcymi czy inwalidzkimi bardzo dobre rozwiązanie bo bez problemu można się poruszać dosłownie po cały ośrodku.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY