Ocena klientów na podstawie 21 opinii

Lokalizacja: 4,8
Pokój: 3,3
Posiłki: 3,0
Basen: 3,7
Czystość: 4,0
Obsługa: 3,9
Średnia ocena 3.8

76% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • singli
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu San Telmo (Puerto de la Cruz) w Travelplanet.pl

Termin:
02.12.2020 - 05.12.2020
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Cena za osobę: 915 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (21)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.5
    październik 2019

    Bardzo pozytywne wrażenia

    Hotel San Telmo - w centrum miasta, blisko plaży skalistej i wody morskiej z oceanu oraz basenów, promenady, restauracji, sklepów, transportu. Szybki i łatwy dostęp do oferowanych na wyspie atrakcji turystycznych. Brak rozbawionych, hałasujących i uciążliwych dla otoczenia dzieci.
  • 2.2
    wrzesień 2019

    Nie wybierajcie tego hotelu

    Beznadziejne pokoje, problemy z zakwaterowaniem, kiepska obsługa, niejadalne jedzenie.
  • 3.8
    wrzesień 2019

    Wyjazd udany.

    Hotel czysty, zadbany. Bardzo ładny wystrój. Widok z balkonu przepiękny. Restauracja, w której spożywa się posiłki dość mała. Do obiadokolacji nie było napojów (o tym wiedzieliśmy), ale tez nie można było wnosić swojej wody nawet. To dla mnie trochę niezrozumiałe. Osobiście jedzenie nam nie smakowało.

  • 4.3
    sierpień 2019

    Polecam

    Polecam👍
  • 4.5
    lipiec 2019

    Jesteśmy zadowoleni

    Lokalizacja hotelu bardzo dobra, blisko restauracje, sklepy, atrakcje. Wybraliśmy pokój z widokiem na ocean, co okazało się strzałem w dziesiątkę. Obsługa hotelowa bardzo miła, pokój czysty (możliwość codziennego sprzątania). Niewielki basen na dachu to dodatkowa atrakcja, wokół mnóstwo leżaków do opalania.
    Jedyne zastrzeżenie, to posiłki podawane w formie bufetu. Wybraliśmy opcje śniadania + obiadokolacje, jednak korzystaliśmy w większości tylko ze śniadań. Na kolacjach każde mięso smakowało jak parowki, a sos jak ocet. Warzywa nie zawsze były świeże. Ogólnie dziwne smaki, dlatego nie chodziliśmy na wieczorne posiłki.
  • 4.3
    styczeń 2019

    Świetna baza wypadowa

    W tym hotelu spędziliśmy ferie zimowe.Hotel nie należy do luksusowych, swoje lata świetności pewnie ma już za sobą, ale ogromną zaletą jest jego położenie - na promenadzie , gdzie znajdziecie mnóstwo sklepów, świetnych restauracji, wodne miasteczko, casino itd. My mieliśmy pokój bez widoku na ocean ,
    ale na bardzo małe patio, balkonu brak. Pokój był obszerny, czysty , duża łazienka z wanną i suszarką do włosów, co w naszym przypadku nie miało większego znaczenia, gdyż do pokoju wracaliśmy tylko na noc. Hotel bodajże ma 5 pięter z pokojami , na 6 piętrze jest stołówka, bar , kącik telewizyjny i miejsce wypoczynkowe z wyjściem na taras , z którego jest piękny widok na ocean i okolicę. Na ostatnim piętrze kameralny basen , również z pięknym widokiem nawet na wulkan Teide. Jedzenie było bardzo dobre,niczego nie brakowało. Obsługa hotelu bardzo miła.
  • 4.3
    styczeń 2019

    Polecam

    Lokalizacja jest przeogromnym plusem! Hotel położony przy samym oceanie. Wszędzie mnóstwo knajpek, restauracji, sklepów, baseny lago martianez. Swietna baza wypadowa. Hotel czysty, pokoje sprzatne codziennie, obsługa bardzo miła i pomocna. Pokoje ekonomiczne- jak to zazwyczaj bywa- z mało przyjemnym
    widokiem. Okno wychodzi na tzw swietlik, co wiąże się z tym że do pomieszczenia wpada mało swiatla. Jednak jeśli nie jedziesz siedzieć w hotelu tylko tak jak my traktujesz go jako miejsce do spania to nie będzie to problemem. Śniadania ok. Zazwyczaj codziennie to samo. Może nie dla wymagających ale głodni nigdy nie wyszlismy. Piękny widok z dachu, na którym też jest basen, lezaki, parasole itp.
    Ogólnie jesteśmy zadowoleni
  • 1.7
    październik 2018

    Tragedia

    tv planujecie wyjazd na Teneryfe i pobyt w San telmo to wylacznie w pokoju z balkonem. Pokoje standard okropne, stare,zakurzone zaslony, brudne okna i widok prosto w okna innych turystow. Od okna do okna jest moze dwa metry. Jedzenie okropne, jajka zsiniale, wielokrotnie podawane jezeli zostawaly, jedzenie
    czesto slabo odgrzane,makarony bardzo mdle. Czesto czerstwe pieczywo na kolacje, ktore zostawalo ze sniadania. My mielismy dodatkowo tego pecha, ze akurat dostalismy pokoj obok remontowanego pomieszczenia, wiec w gratisie posluchalismy walenia mlotka i wiertarki. Straszny halas z kuchni od rana do okolo 2 w nocy. Pomieszczenia bez przewiewu, brak klimatyzacji, zepsuty wiatrak w pokoju i posciel oraz wanna czyszczona taka chemia, ze juz pierwszego dnia nabawilismy sie okropnej alergii. Obsluga hotelowa srednio mowiaca po angielsku. Jedyny plus hotelu to lokalizacja.
  • 3.7
    wrzesień 2018

    Dla niewymagających

    Hotel w świetnej lokalizacji, tuż przy oceanie, licznych barach i kawiarniach. Jest dokąd pójść na spacer. W najbliższej okolicy plaże raczej kamieniste, ale mniej więcej pół godziny drogi od hotelu znajduje się bardzo ładna piaszczysta plaża, a woda zaprasza do kąpieli. Obsługa w hotelu bardzo sympatyczna
    i pomocna. Szczególnie Pan Enrique z recepcji, przemiły człowiek, którego pozdrawiam. Pokoje różne, my akurat trafiliśmy z widokiem na patio, więc kiepsko, ale większość ma balkon i widok na morze. Pani sprzątaczka pracuje codziennie, jednak nie zawsze dokładnie. Jedzenie niestety kiepskie, bardzo słabe, często zimne i bez smaku. Basen na dachu jest fajną sprawą, a wokół niego dużo leżaków, więc zawsze znajdzie się miejsce.
  • 4.7
    wrzesień 2017

    Wszystko dobrze

    Hotel jest nie nowy ale lokalizacja jest super. W pokoju bez balkona nie wystarcza suszarki dla recznikow. Sniadania oraz kolacje sa super.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY