Ocena klientów na podstawie 27 opinii

Lokalizacja: 3,3
Pokój: 4,2
Posiłki: 4,1
Basen: 4,4
Czystość: 4,0
Obsługa: 3,5
Średnia ocena 4.0

55% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
basen, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • singli
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Royal Thalassa w Travelplanet.pl

Termin:
20.05.2021 - 27.05.2021
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 2 085 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (27)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 5.0
    wrzesień 2019

    Hotel godny polecenia

    Jak na Tunezję to rewelacja, myślę że osoby piszące negatywne opinie nie były w innych obiektach w okolicy. Pokoje sprzątane codziennie z wymianą ręczników włącznie. Basen i plaża w zasięgu 1 minuty co było rewelacyjne, ręczniki plażowe można wymieniać na suche i czyste nawet kilka razy dziennie. Jedzenie
    bardzo dobre i urozmaicone (szkoda tylko że ryb nie potrafią dobrze przyżądzić ale tak samo jest w Egipcie czy Turcji). Było już poza sezonem więc animacje były skromne. Bardzo mi się podobała lokalizacja bo dojście na przystanek kolejowy to ok 5-7 min i robiliśmy sobie wycieczki tamtejszym pociągiem (nazywają to "metro") do Monastyru czy Souss za ok 2 zł od osoby - polecam chodzenie na własną rękę po tych miastach, można zobaczyć zupełnie inny świat niż na folderach i wyreżyserowanych wycieczkach za grube pieniądze. W pokojowym hotelu wi-fi działało dobrze co pozwalało na zaplanowanie wycieczek i sprawdzeniu rozkładu jazdy oraz sprawne działanie wifi callig i nie ponoszeniu opłat przy kontakcie ze znajomymi w Polsce.
    Podczas pobytu zaczęła kapać woda na podłogę z uszkodzonego wężyka do spłuczki - po zgłoszeniu usterka została naprawiona w ok 2h
  • 2.5
    maj 2019

    Ciechocinek!!!

    Te gwiazdki to tylko na papierze. Omijać szerokim łukiem. Jedzenie recykling,monotonne. Nie zejdzie coś to podadzą w jakieś zalewie ( pomidory). Drinki tylko w ofercie i to od czerwca. Piwa brakowało to w jednym barze, to w drugim . Obsługa i kelnerzy widzieli Cię jak dałeś napiwek. Drinki,piwo limity.
    Pierwszy raz z czymś takim miałam do czynienia. Porażka. Hotel 5* A brakowało talerzy, a o szklankach nie wspomnę. Dodatkowo w maju nic w tym hotelu się nie dzieje. Woda zimna i w morzu i w basenach. Pogoda w kratkę, noce zimne i brak animacji....jedna wielka nuda. To był najgorszy hotel w jakim byłam.
  • 2.5
    maj 2019

    słabo

    Byliśmy w tym hotelu tylko tydzień na całe szczęście. Hotel jest okropny jedzenie beznadziejne brak przekąsek na zewnątrz . W przypadku braku pogody jeden bar na cały hotel. W wersji all inclusive tylko alkohole lokalne rozcieńczane wodą drinki typu mohito płatne. Kolejna bzdura około południa piwo
    pod wydział godzina 13.00 brak piwa w barze. Pokój czysty ale z karaluchami. Codziennie karty się zacinały. Muzyka tylko na plaży pod warunkiem, że Francuzi mają dobry humor, ogólnie w hotelu nic się nie dzieje istny Ciechocinek a nawet nie bo dancingów też nie było. Brak klimy w hotelu. Hotel przy samym lotnisku nawet balkonu nie można otworzyć bo tak głośno. W przeciągu ośmiu lat to nasz najgorszy pobyt nie wiem jak biuro może polecać ten hotel.
  • 2.7
    maj 2019

    szkoda pieniędzy

    Byliśmy z mężem 7 dni w tym właśnie hotelu i NIE POLECAMY!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jeśli macie możliwość to nie lecie tam.....łazienka dużo daje do życzenia dopiero po interwencji P.rezydentki została JAKO-TAKO posprzątana......po JADALNI...bo inaczej nie można tego nazwać fruwają ptaki które w każdej chwili
    mogą zostawić pamiątke :)obrusy nie prasowane ,serwetki do posiłków kilka krotnie używane przez klijętów JADALNI...CZĘSTO BRAK SERWETEK JEDNORAZOWYCH,w ciągu 7 dni 2 razy ZABRAKŁO ALKOHOLU o 21,BRAK SZLAFROKÓW choć były w cenie...jedzenie w miare dobre ,ale jak na 5* HOTEL TO SPODZIEWALIŚMY SIĘ CZEGOŚ LEPSZEGO....Obsługa miła po napiwkach
  • 3.2
    październik 2018

    Dość średnio

    Plusy: Hotel z pięknym widokiem na morze. Pokoje przestronne. Polecam te położone najwyżej. Jedzenie różnorodne, jak na arabski kraj (sporo dobrych przypraw, kucharze z wyczuciem). Świetne desery ( nie za słodkie, chociaż tych słodkości pod turystów francuskich sporo). Podobno wyśmienite spa, ale nie
    korzystaliśmy. Piękny, i dość głęboki basen, także dla dzieci brodzik. Ładnie utrzymana zieleń.
    Minusy: (tych już sporo) Najważniejsze to obsługa traktująca wszystkich jak intruzów. Zapłaciłem za pokój z widokiem na morze, a dostałem na samym dole z widokiem na basen. Gdy zapytałem , czemu nie mam z widokiem na morze, powiedziano mi, że jak się wychylę, to odrobinę morza zobaczę na pewno tam koło jakiejś palemki. Oczywiście mogą mi zamienić pokój, ale dopiero na drugi dzień, bo teraz nie ma szefa. Rano w recepcji znalazłem szefa, który stwierdził, że jednak mam widok na morze, ale mogę mieć lepszy widok za dodatkową dopłatą. Tak mnie skołował, że w końcu mu dopłaciłem i to sporo, i dostaliśmy naprawdę piękny pokój z bezpośrednim widokiem. Ale oczywiście nie działała klimatyzacja, zamiast chłodzić to grzała, a było jakieś 27 stopni na zewnątrz. Po wielokrotnej interwencji w recepcji łaskawie ktoś się pojawił (tak miej więcej po 3 godzinach) i coś tam pogmerał, postukał, no i zaczęło odrobinę chłodzić. Oczywiście lodówka także nie działała, co także zgłosiłem. Łaskawie przyniesiono mi nową na drugi dzień. Okazało się , że nie mieściła się w szafce, ale poprosiłem , aby zostawili. Schłodziła się odrobinę po 2 dniach! To tyle recepcja, a teraz obsługa na posiłkach. Napoje tylko przynoszone przez kelnerów, nawet nie ma wody w dystrybutorach. Trzeba się dopraszać o kieliszek wina, czy szklankę piwa. Wszędzie brud, serwety i sztućce mają chyba ponad 10 lat. Wszystko trzeba wycierać serwetkami papierowymi. Plaży praktycznie nie ma, została prawie cała zabudowana barem, który oczywiście w tym czasie nie działał. Okolice hotelu do kitu, nic nie ma. Za to co jakiś czas startujące samoloty (lotnisko na przeciwko). Dobrze, że wybraliśmy się na dwudniową wyprawę na Saharę, bo w hotelu nie było co robić. Wieczorem trochę muzyki przy barze, znowu nadęci barmani. Repertuar pod Rosjan, głównie "Biełyje Rozy".
  • 3.2
    październik 2018

    Październik - nie polecam

    Mój wyjazd trwał dwa tygodnie, poza sezonem tj. październik - ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Obiecanych w ofercie animacji basenowych - brak, ani jednego dnia takowych nie zorganizowano. W drugim tygodniu mojego pobytu, jedynie wieczorami goście zostali raczeni występem Pana Grajka, który to na gitarze lub
    saksofonie przygrywał do swojego repertuaru (5-6 rosyjskich utworów, które powtarzały się przy każdym występie). Jeśli chodzi o obsługę hotelową - zero profesjonalizmu. Na recepcji jak i całym obiekcie, z połową załogi nie dało się swobodnie dogadać w języku angielskim. O formularz do pralni prosiłam się około 3-4 dni (sytuacja powtórzyła się dwukrotnie, oczywiście 10 raz zapytanie w recepcji o formularz, oczekiwanie przy recepcji itd). Jeśli chodzi o ofertę All Inclusive - w tym hotelu NIEWARTO. Jedzenie bardzo średnie, owoce o dziwo to głównie codziennie jabłka, gruszki winogron, czasem "rzucony" melon. Alkohol na barach (miały działać 3, działał głównie 1) kończył się już około godziny 12:30! OBSŁUGA BARDZO ROSZCZENIOWA I PRZEKUPNA, okazało się bowiem, że po wręczeniu codziennych napiwków - niczego nie brakuje... Poniżej krytyki. Czystość pokoi pozostawia duże pole do krytyki.
    Poprzez intensywne opady deszczu, zalało mój pokój, który znajdował się na parterze - zrozumiałe, zatkały się balkonowe kanały deszczowe, woda podeszła, stało się... Ale proces sprzątania, a raczej jego braku to totalne dno. Na przykład chodnik, który zalało, zwinęłam i uszykowałam dla Pani Sprzątającej, niestety Pani, tak jak go zostawiłam, wywlekła go na balkon i zostawiła, leżał tak przez tydzień, do końca mojego wyjazdu. Zasłony, które zamokły do połowy, związano w supeł i pozostawiono do wyschnięcia. Nie dziwi mnie, dlaczego w pokojach tak czuć stęchlizną.

    W brzydką pogodę, basen wewnętrzny zamykany już o godzinie 19:00.
    Stan techniczny hotelu uważam za dostateczny, przez cały wyjazd "coś" było popsute. Począwszy od niesprawnych leżaków na basenie, kończąc na windzie (bardzo duży problem dla gości z dużymi torbami podróżnymi).

    Plaża - pracownicy starali się dbać o jej zagospodarowanie, niestety zbyt mała częstotliwość doglądania stanu plaży powodowała to, iż ciągle znajdowały się na niej śmieci wyrzucane przez morze. Sprzęt do zabaw wodnych (banany, skutery itd) - niemożliwe do wypożyczenie nawet w piękną pogodę. Pracownicy recepcji twierdzili, że nie mogą dodzwonić się do osoby za to odpowiedzialnej, za każdym razem odsyłano nas z kwitkiem do hoteli sąsiadujących.

    Nie polecam nikomu, więcej nie wrócę.
  • 3.3
    październik 2017

    Srednio

    Hotel w sumie OK. Jedzenie jak na ta cene bardzo dobre. Mielismy pokoj z widokiem na basen i morze, byl bardzo czysty i przestronny - inni gosice narzekali na standardowe pokoje, wiec mysle ze warto doplacic. Obsluga niestety dosyc kiepska Do tego dochodzi fakt ze w barach oferowano glownie piwo, ciagle
    czegos brakowalo. Nawet w glownym barze (i deynym czynnym wieczorem) brakowalo alkoholu po godzinie 21ej.
  • 3.7
    październik 2017

    Za i przeciw.

    Od czego zacząć, może od plusów. Sam hotel nie jest zły. Pokoje przestronne, jasne polecam te trochę wyżej dla tych co nie mają obiekcji aby chodzić po schodach. Plaża ładna z drobnym piaseczkiem, łagodne zejście do morza. Duży basen ale nawet po sezonie zdarza się problem z leżakami. Lokalizacja dla
    mnie osobiście dogodna do wypadów zarówno w kierunku Susa jak i Monastyr. Wygodne i szybkie połączenie kolejką.
    Na minus, okropna obsługa (wyłączając boya hotelowego, zawsze pomocny, kilku kelnerów i jednego kucharza.. Problem ze sprzątaniem pokoju, ręczniki niewymienione mimo napiwków, ciągły brak papieru toaletowego. Obsługa kuchni niemiła, oczywiście z wyjątkami. Nie działająca klimatyzacja, winda (osoby z wózkami i starsze miały problem z poruszaniem się między pietrami.
  • 3.7
    wrzesień 2017

    Poza sezonem bardzo średnio

    Poza sezonem w hotelu nie dzieje się nic ciekawego. Zarówno na plaży jak i na basenie przez cały dzień brak animacji i jakiejkolwiek muzyki. Jedynie wieczorem przez kilka godzin "dj" puszcza piosenki. Jedzenie średnie, nierzadko obsługa domaga się napiwków uzależniając od tego poziom obsługi. Podczas
    7 dni zostaliśmy 2krotnie błędnie naliczeni ( zawyżone rachunki) za rzeczy któych nie zamawialiśmy. W opisie wycieczki była informacja o 3 restauracjach ala carte- w rzeczywistości działała tylko 1. Warunki, które w innych hotelach są standardem w hotelu Royal Thalassa Monastir są nieosiągalne. Podczas naszego pobytu w hotelu co chwila coś bylo zepsute -zaczynając od pęknietej na pół deski w łazience na popsutej windzie kończąc. Poza sezonem zdecydowanie nie polecam.
  • 5.0
    sierpień 2017

    Polecam

    Hotel bardzo piękny. Miła obsługa. Dobre jedzenie. Piękna plaża. Basen idealny i dla dzieci i dorosłych.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY