Ocena klientów na podstawie 27 opinii

Lokalizacja: 3,3
Pokój: 4,2
Posiłki: 4,1
Basen: 4,4
Czystość: 4,0
Obsługa: 3,5
Średnia ocena 4.0

55% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
basen, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • singli
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia

Opinie Klientów (27)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.5
    lipiec 2017

    Super.

    Całkowicie zgadzam się z opinią Agnieszki i Mirka-więc nie będę tego powtarzał. Byliśmy już 5 razy w Tunezji a to był nasz najlepszy pobyt/2tyg./.Duży minus to bardzo kiepska klimatyzacja.Ogromne łóżka-bardzo wygodne.Trzeba pamiętać o niewielkich napiwkach,ale i bez nich obsługa bardzo się stara.Pol
    ecamy.
  • 4.8
    czerwiec 2017

    Rewelacja !!!

    Czytam wcześniejsze opinie i po prostu oczom nie wierzę! Ktoś wydał na urlop 1,5 tysiąca i oczekuje, że na każdym kroku będą mu nogi masować ? Słoma z butów wystaje, wstyd...
    Hotel rewelacja! Pokoje czyściutkie,sprzątane codziennie łącznie ze zmianą pościeli i dostarczeniem butelki wody. Pokojówki
    bardzo przyjemne i pomocne. Z niczym żadnych problemów. Nawiew w pokoju chodził bez zarzutów, co niektórzy nakrywali się w nocy kołdrą ;) A jeśli ktoś marudzi, że mu w Tunezji za ciepło, to niech uda się nad nasz piękny Bałtyk i spróbuje za wydane na ten hotel pieniążki pobalować tak tydzień u nas. Powodzenia...
    Basen fantastyczny, duży. Przy dużym obłożeniu hotelu tłoku nie widać. Leżaków sporo, Pan basenowy widząc zajęty leżak zaraz przynosił ręczniki. Jeśli nie było go w pobliżu wystarczyło poprosić ratownika,tyle. Na plaży podobna sytuacja.
    Jedzenie po prostu bajka. Śniadania jak wszędzie: omlety, sadzone, paróweczki, kiełbaski,tony różnego pieczywa, warzyw, surówek, płatków do mleka i czego tam se jeszcze człowiek zażyczy. Obiady dobre, aczkolwiek to kolacje otwierały oczy ze zdumienia niektórym wczasowiczom. Codziennie do wyboru, ryby, owoce morza(krewetki, mule, ośmiorniczki czy langustynki) mięsa pieczone, duszone, różne gulasze, zupy i na prawdę wiele wiele innych. Lody gałkowe w 4 smakach i przepyszne ciasta i babeczki to standard.
    Drinki dla Pań kolorowe, słodkie, kilka do wyboru. Dla Panów "tamtejsza" whisky, gin, brandy, piwko. Smak nieco różniący się od nam znanych, ale z domieszką coli czy sprite wszystko wchodzi jak złoto ;) Dla każdego coś dobrego :)
    W hotelu przeważają Francuzi, nieco "buraczanych" Ruskich, ale nikt nie jedzie na wczasy, żeby oglądać , czy tym gorzej przejmować się zachowaniem innych. My akurat trafiliśmy na świetnych ludzi, z którymi miło spędzaliśmy czas przy basenie czy przy wieczornym drinku. Pozdrawiamy Łódź i Sosnowiec :)
    Animacji rzeczywiście mało, praktycznie brak, ale przy występie Pana gitarzysty czy super saksofonisty, który znał większość nowych hitów, tańców nie brakowało. Wieczory spokojne, przyjemne. Muzyka w barze przy basenie do północy. Kelner dawał z siebie ile mógł. Rzeczywiście był jeden, więc nie ma się co dziwić, że na drinka trzeba było chwilkę zaczekać.
    Naszym zdaniem hotel w pełni zasługuje na swoje 5 gwiazdek i szczerze polecamy osobom, które faktycznie przyjechały odpocząć i się wyluzować, a nie szukać dziury w całym...
  • 2.5
    czerwiec 2017

    NIE POLECAM !!!!

    Na wstępnie pozdrawiam Doradcę Travelplaten Panią Martę.CH która wydała opinię tego hotelu .Pani Marta chyba nigdy nie była w hotelu 5-cio gwiazdkowym lub była zakwaterowana w Talassa Spa które nie jest dostępne dla zwykłych turystów . Sam hotel oceniam na 3 gwiazdki,W całym hotelu brak klimatyzacji,przy
    posiłkach pot po tyłkach sie lał .POKOJE-- przestrzenne standardowe, więkrzość pokoi z widokiem na morze to jeden plus,ale BEZ KLIMATYZACJI !!!! klimatyzacja centralnie sterowana -WYŁĄCZONA!!!! W pokojach temperatura 30stopni .Zgłaszalismy ten problem to propozycja była jedna, zamiana pokoji na zacieniony ,gdzie temperatura była mniejsza o 5stopni. RESTAURACJA --posiłki średnie , co do czystości to tu by można poemat napisać Krzesełka i stoliki tak brudne że wszystko się kleiło do rąk i do ciała ,grzyb na ścianach a kafle na ścianach koło Pana który serwował w starych, przypalonych patelniach omlety, nie były myte chyba od wybudowania tego hotelu.Zdarzyło się nawet ze karaluch spacerowały srodkiem restauracji . OBSŁUGA--kelnerzy robili sztuczne rezerwacje stolików dla osób, którzy dali większy napiwek ,wtedy tak latali koło tych osób jakby im pieprzu nasypali do tyłka . Nastawieni tylko na Ruskich ,których było 95% w hotelu.
    PLAŻA I BASEN --trzeba było wstawać o 6 rano aby zarezerwować sobie leżak i parasol o godz 8 juz nie było szans podczas naszego pobytu dostawiali parasole na plazy -brak przygotowania do sezonu na taką ilość gości Na czyste ręczniki trzeba było czekać ,aż ktos przyniesie nawet pół godz. BAR NA PLAŻY--Długie koleji niby dwóch kelnerów,ale jeden z nich sprawiał wrażenie upośledzonego . PIANO BAR --tu był jeden kelner który wykonywał swoja pracę na ponad 100% i tylko w Piano po kolacji przesiadywaliśmy, wszystkich gości traktował jednakowo .Ale był tylko tydzień! Ten Hotel napewno nie jest luksusowy i dla wymagających gości jak jest opisany przez Doradce Travelplanet
  • 4.5
    czerwiec 2017

    Było ok.

    Generalnie ok. Pokój czysty, panie sprzątały codziennie i wymieniały ręczniki, bardzo miłe. Kelnerzy w większości uprzejmi i pomocni. Jedzenie dobre i zróżnicowane. Klima dawała radę. Za ok 40 zł taxówkasz obwiózł nas po Monastyrze i poczekał na nas w centrum godzinę. Minusem była płatna siłownia i
    brak serwetek w restauracji, no i małe łyżeczki były reglamentowane:) Wypoczęliśmy super. Generalnie polecam.
  • 3.5
    czerwiec 2017

    5* to wręcz nadużycie!

    Na wstępie muszę zaznaczyć, że hotel składa się z 2 „stref”: strefa turystyczno-wczasowa oraz strefa hotelowa SPA (luksusowa, działająca klimatyzacja nawet na korytarzach). Moja ocena, co oczywiste, dotyczyć będzie wyłącznie tej pierwszej strefy.
    Plusy:
    - bliskość plaży i basenu;
    - plaża
    całą dobę strzeżona przez ochronę, okresowe patrole policji konnej i pieszej;
    - przepiękny, duży i zadbany basen, dostępny całą dobę (!);
    - czystość w pokojach bez większych zastrzeżeń, miłe panie sprzątające;
    - piękny widok z pokojów na morze;
    - Piano Bar – klimatyczny bar z najlepszą obsługą barmańską w hotelu ;
    - obsługa kelnerska w restauracji głównej (choć były małe wpadki dotyczące rezerwacji stolika) – bardzo mili i życzliwi kelnerzy;
    - jedzenie bez szału, ale i bez większych zastrzeżeń, każdy coś dla siebie znajdzie, dużo ryb (tuńczyk, sola i inne) i owoców morza.
    Minusy:
    - KLIMATYZACJA !!! – w opisie hotelu jest informacja o klimatyzacji indywidualnej. Hotel wyposażony jest w klimatyzację centralnie sterowaną, która nie funkcjonuje poprawnie, działa wyłącznie w trybie wentylatora (temperatura na wylocie 22˚C). Obsługa i managerowie hotelu nic sobie nie robią ze składanych skarg. Oczywiście za którymś razem wysyłany jest technik, który pozoruje jakieś działanie i mówi „za pół godziny będzie dobrze”. I tak w kółko… Po 4 godzinach „walki” zmieniono mi pokój na pokój w innym skrzydle hotelu – klimatyzacja działała w sposób analogiczny, ale sam pokój był cały dzień zacieniony. Osobiście uważam, że klimatyzacja została po prostu wyłączona z powodów oszczędnościowych, za wiedzą właścicieli i kierownictwa hotelu;
    - łazienka w pokoju wymagająca natychmiastowego remontu – wanna urągająca wszelkim standardom higieniczno-estetycznym, uszkodzona futryna drzwi, grzyb na fugach przy wannie, uszkodzona, rozsypująca się suszarka do włosów;
    - brud w restauracji głównej – do niektórych krzeseł ubrania dosłownie się przyklejały. Radzę również przed użyciem dokładnie obejrzeć talerze i inne naczynia – są one myte ręcznie, nie zawsze skutecznie. Przepalone, wręcz nienadające się do użytku patelnie, na których smażone są (przy gościach) omlety;
    - obsługa w barach na plaży i przy basenie – długie oczekiwanie na zamówione napoje i drinki (szczególnie przy basenie – 15-20 minut – barmani nie byli zadowoleni, gdy ktoś podchodził bezpośrednio do baru). Cały bar przy basenie obsługiwany przez – 2-3 barmanów i 1 (!) kelnera roznoszącego drinki. Barmani rozpuszczeni, a czasami wręcz bezczelni. Jeden z barmanów z plaży sprawia wrażenie upośledzonego umysłowo lub naćpanego. Ogólnie standardy gorsze niż w hotelach teoretycznie niższej klasy.

    Reasumując – hotel w żadnym razie nie spełnia standardów hotelu 5-cio gwiazdkowego, nawet w tunezyjskich warunkach. To mój 4 pobyt w Tunezji, zawsze w hotelach 4*, i każdy z tych hoteli wypada znacznie lepiej od tego. W szczególności już same problemy z klimatyzacją nie przystają hotelom aspirującym do najwyższej klasy. Dodatkowo serwis na poziomie co najwyżej 3-gwiazdkowego hotelu. Na szczęście wszystko rekompensuje słońce, plaża i morze…
  • 2.5
    czerwiec 2017

    Nie wrocimy do tego hotelu

    Ogolnie niby fajnie, ale...
    klima dziala slabo, kamienie na boisku do siatkowki plazowej, mrowki w pokoju, obsluga czesciowo niemila i nie wychodzaca naprzeciw potrzeb klienta, reczniki zabierali rano i oddawali dopiero popoludniu, no i mrowki w pokoju!!!
    Do tego to niby super SPA to slabe
    i drogie:(
    za silownie zyczyli sobie 30 DT dziennie, w cenie zajecia fitness, ktorych nie robili...
  • 4.7
    czerwiec 2017

    Bardzo dobry hotel

    Wszystko na wysokim poziomie. Przestronne pokoje, dobra obsługa, smaczne i zróżnicowane posiłki, duży basen, wygodne łóżko, dużo leżaków na plaży i przy basenie, dobrze zaopatrzone bary. Jedyny minus to brak atrakcji w okolicy, ale możne łatwo dojechać pociągiem, autobusem lub taksówką do miasta.
  • 4.7
    czerwiec 2017

    Opinia Jola i Krzysztof

    Generalnie polecamy.ale dla osób.które chcą odpocząć tak naprawdę.(trochę na uboczu) Ładny hotel,.dbają żeby nie było komarów ładny i głęboki basen,czysty,serwis plażowy zawsze dostępny.czysto,,Bardzo dobre jedzenie.miła obsługa kelnerzy MONDER I KALED bardzo przyjaźni i sympatyczni.Naprawdę super!!!.
    Fakt ze nie ma tam gdzie wyjść.ale można dojechać metrem do Monstrum i Sousse ,bardzo tanio albo taksówką za małe pieniądze.Ogólnie polecamy
    P.s Nie rozcienczają drinków..naprawdę!!Pełne 5 gwiazdek.Nie ma się do czego przyczepić.
  • 3.3
    czerwiec 2017

    wrócimy tam jak będziemy mieli po 70 lat

    Pokoje,pogoda pokój ok.Brak animacji,muzyki w ciągu dnia, wieczorem godzina gry na skrzypcach lub saksofonie.Na stołówce byłam przeganiana z miejsca na miejsce , ponieważ kelnerzy zajmowali stoliki, tym,którzy im dawali napiwki nalewając lampkę wody- taki stolik był już zajęty i stał pusty godzinę, a
    mnie mówili tu nie, tam nie. Pierszeństo mieli goście francyskojęzyczni i Niemcy. Na plaży spotkałam się z takim chamstwem ze strony kelnera,ze to brak słów.Nalewał mi coli, podszeł Niemiec, odstawił mój plastikowy niedomyty kubek, nalał Niemcowi piwa w szkalny kufel i wtedy nalał dla mnie.
  • 4.0
    październik 2016

    Hotel mi sie podobal ale ma lekkie wady

    Ogólnie hotel standard wyżej niz mi się zdawalo przed wyjazdem, zdjęcia nie oddają jaki w srodku jest nowoczesny i zadbany. Obsluga w hotelu mila i dba o klienta, jedyny mankament dotyczył baru i restauracji, w barze codziennie czekalismy bardzo dlugo na obsluge a wieczorami brakowalo alkoholu
    wiec zostawalo nam napic się wlasnego w pokoju, barmani bywali niemili mimo ze dostawali tipy. Natomiast w restauracji kelnerzy nie przynosili napojów albo przynosili juz po zjedzonym posilku, dodam ze bylem pod koniec sezonu i juz takiego nawału ludzi nie bylo. Ogólnie hotel polecam ale obsluga baru i reatauracji powinna miec większą dyscypline, jeszcze mi sie nie zdążyło zeby w bare zabraklo alkoholu i to nie jednego rodzaju ale kazdego. A i uwaga na obsluge plaży (osoby odpowiedzialne za reczniki i lezaki), zdarzało sie ze bywali nahalni dla kobiet a nawet je łapali za podladki czy obejmowali co osobiscie widzialem. Polecam tez dawac tipy np 1 dinar na poscieli i kelnerom, nie rozpieszczac ich ale dawac niewielkie tipy.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY