Ocena klientów na podstawie 3 opinii

Lokalizacja: 3,0
Pokój: 4,7
Posiłki: 4,0
Basen: 4,0
Czystość: 4,0
Obsługa: 4,0
Średnia ocena 4.0

66% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
Mocne strony:
pokój, posiłki
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę

Sprawdź ofertę hotelu Royal Seginus Lara w Travelplanet.pl

Termin:
28.10.2020 - 31.10.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 408 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (3)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.5
    październik 2019

    Super wakacje dla rodzin z małymi dziećmi

    Polecam hotel, miła obsługa, czysto, blisko do morza i do lotniska, super dla rodzin z dziećmi
  • 4.5
    październik 2017

    Godny Polecenia :)

    Hotel nówka, ładnie i efektownie wykonany, wszystko przestronne, duże, łącznie z pokojami, ogromny hol i recepcja, wokół ładne najbardziej popularne hotele Antaly, dużo Rosjan, Niemców, Anglików, personel raczej nowy ponieważ czasem trochę zagubiony i nie do końca kompetentny

    plusy:
    piękny , nowy wygląd
    wspaniały Aqapark i park rozrywki dla dzieci
    dobre urozmaicone jedzenie
    ładne duże pokoje, super łazienka z sauną
    część alkoholi orginalna w opcji All
    fajne animacje

    minusy:
    odległość do plaży (ok. 400m)
    odległość do centrum miasta
    czasem słabe sprzątanie pokoju
    wolna obsługa przy barach
    nie działające wszystkie atrakcje FUNPARKU

  • 3.0
    sierpień 2017

    Royal Seginus - nie zasługije na 5 gwiazdek :(

    W Royal Seginus byłam z rodziną w sierpniu 2017 roku. Według mnie hotel ten nie zasługuje na 5 gwiazdek. Poniżej napiszę dlaczego. Zaczniemy jednak od plusów : hotel położony blisko portu lotniczego co za tym idzie jest krótki transfer do hotelu z lotniska, jest nowo otwarty (2017) ma w miarę ciekawy
    nowoczesny wygląd / wystrój, ma duże dobrze wyposażone pokoje, duże molo / pomost na morzu (widoczne na zdjęciach altanki / kabiny są ekstra płatne - około 50-60 Euro / doba)... i to by było na tyle jeżeli chodzi o dobre strony hotelu teraz napiszemy co nam się nie podobało w tym hotelu i co pracownicy / dyrekcja hotelu musi naprawić / zmienić tak żeby było można dobrze odpocząć i zrelaksować się podczas całego pobytu w tym hotelu. MINUSY : hotel położony jest w tzw. drugiej linii brzegowej a co za tym idzie dojście z hotelu do plaży / pomostu zajmuje pieszo około 10 do 15 minut a przejście jest ogólnie dostępnym chodnikiem przez otwarty ogólnie dostępny teren - trochę strach jest puszczać samemu dzieci ( jeżeli ktoś lubi być i nad morzem i nad basenami to się trochę nachodzi podczas całego pobytu ;) W okresie jakim byliśmy było bardzo bardzo dużo gości hotelowych co za tym idzie brakowało często wolnych miejsc przy basenach oraz restauracjach a w szczególności podczas kolacji i obiadu - wieczne kolejki to za wolnym stolikiem to za jedzeniem. Jeżeli chodzi o jedzenie to muszę powiedzieć, że za tą cenę hotelu jest przeciętne - śniadania normalka jak w innych tańszych hotelach, obiad to typowy fast food, na kolacje trochę lepszy wybór jedzenia szkoda tylko że w restauracji panuje straszny tłok brak wolnych stolików a kolacja jest otwarta tylko do 21 (gdzie około 20:30 jest już pomału zbierane jedzenie / desery przez obsługę i nie ma w czym wybierać) z restauracji a la carta nie korzystaliśmy więc się nie wypowiadamy. W trakcie obiadu przy basenach dziwnie wydawane jest jedzenie tzn. zamiast wydawać wszystkie produkty jednocześnie od godziny np. 12-15 to poszczególne produkty / dania są wydawane po sobie w różnych godzinach (nie jednocześnie) więc robi się problem kiedy jedna osoba chce zjeść frytki z hamburgerem a druga osoba pieczone kartofle czy kebab a trzecia tylko lody czy gofry - w takim wypadku wspólnie nie mogą pójść na obiad ponieważ wymienione jedzenie jest wydawane w różnych godzinach. Są bardzo długie kolejki w barach przy basenach a napoje podawane są w plastikowych szklankach. Bary są dosyć dobrze wyposażone ale problem jest z umiejętnościami barmanów jeżeli chodzi o drinki - nie potrafią ich wykonywać, udają że nie rozumieją o co nam chodzi, mówią że czegoś nie mają żeby zrobić zamówionego drinka (np. na pomoście przez dwa tygodnie nie mogliśmy doprosić się o mohito bo brak było mięty) Na barach brak jest kart menu z oferowanymi / dostępnymi drinkami / koktajlami / alkoholami - więc nie wiadomo było co dokładnie możemy a czego nie możemy żądać od barmana / kelnera. Napoje najlepiej zamawiać bezpośrednio na barze u barmana ponieważ czekając przy stoliku na obsługę kelnera to można się w ogóle nie doczekać. Jeżeli chodzi o atrakcje : aqua park / zjeżdżalnie wodne wieczne kolejki - czasem trzeba było w upale odczekać w kolejce z 15 minut żeby sobie zjechać, wyższe zjeżdżalnie dostępne są dopiero od 15 roku życia więc młodsze dzieci sobie nie pozjeżdżają ! - robi się przez to zamieszanie ponieważ młodsze dzieci stoją w kolejkach robią korek a na koniec obsługa/ratownik nie wpuszcza ich do rury i muszą schodzić na dół, denerwujące jest też brak możliwości zjeżdżania na tyłku ponieważ trzeba koniecznie zjeżdżać w pompowanych kółkach / pontonach które najpierw sobie trzeba w upale wnieść po schodach na górę zjeżdżalni - mówię wam to istna mordęga przy +40*C, minusem jest też fakt że mimo tego że są to nowe zjeżdżalnie to część z nich była zamknięta / zasłonięta taśmami zakazującymi zjeżdżanie na nich (np. zjeżdżalnia "wąż kobra" ma dwa stanowiska do zjazdu a było dostępne tylko jedno stanowisko - więc cały czas kolejki i stanie w upale żeby sobie zjechać) Ten sam problem był w wesołym miasteczku / lunaparku - wieczne kolejki, część atrakcji zamkniętych / zasłonięte taśmami fotele zakazujące korzystanie z nich z powodu awarii ( strach wpuszczać dzieciaki), poza tym obsługa nie kontroluje kolejek / kolejności wpuszczania na fotele - zdarzało się często, że osoby wpychały się na chama bez kolejki na karuzele a obsługa nie interweniowała na to, druga sprawa to czas ich otwarcia 19-21 czyli pora kiedy wydawana jest kolacja - to istne nie porozumienie bo musisz albo wybierać miedzy jednym a drugim albo szybko jeść i od razu ustawiać się w kolejkach do lunaparku bo zaraz go zamkną (lepiej by było gdyby był otwarty np. w godzinach 20-22 lub po kolacji 21-23) Wieczorne atrakcje / pokazy w amfiteatrze to jakieś nie porozumienie - nuda nuda i jeszcze raz nuda, ludzie wchodzi na pokaz i po 5 minutach z zażenowaniem wychodzili z amfiteatru. W hotelu nie ma kręgielni ! Pokoje średnio sprzątane mimo napiwków - lustra / szyby nie umyte, czasem brakowało jakiegoś ręcznika, kawy herbaty lub napojów w lodówce. Na koniec zdenerwowała nas obsługa recepcji - z racji, że transfer na lotnisko mieliśmy dopiero o godzinie 15 chcieliśmy - oczywiście za dodatkową opłatą ! - przedłużyć sobie pokój / dobę hotelową do godziny 15 (normalnie kończy się o 12) recepcja odmówiła przedłużenia doby hotelowej - więc od 12 do 15 zmuszeni byliśmy siedzieć na walizkach czekając na transfer ! Podsumowując - na chwilę obecną niestety nie możemy polecić ten hotel (przynajmniej nie za te pieniądze - cena nie jest adekwatna do tego co oferuje hotel - jest zbyt drogo) Według nas na chwilę obecną hotel ten nie zasługuje na 5 gwiazdek powinien mieć co najwyżej 4 gwiazdki - w tym regionie są w tych pieniądzach dużo lepsze hotele.