Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Royal Orchid

Ocena: 4/5

Madera, Caniço, Canico

Na klifie tuż nad wodą Dostęp do wody schodami lub windą Wejście do morza po drabinie Centrum nurkowania

Więcej o hotelu

od 3 064 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 20 051

Opis kontrahenta

Opis ogólny:
Ośrodek hotelowy Royal Orchid jest oddalony o ok. 12 km od Funchal City (Cani§o City około 2 km). Najbliższa plaża, prywatna plaża, znajduje się ok. 700 m od hotelu. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są bezpłatnie. Obiekt oddalony jest od turystycznego centrum o zaledwie kilka kroków. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 2 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 50 m. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 50 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 12 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantują kino i teatr (ok. 12 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 2 km) i przystanek autobusowy (ok. 300 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 12 km szpital. Lotnisko (FNC) położone jest ok. 10 km od hotelu. Istnieje transfer do FUNCHAL CITY (za opłatą).
Wyposażenie :
Ten 8-piętrowy hotel, odnowiony w 2022 roku, oddaje do dyspozycji gości 104 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, windę oraz parking (płatny). W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:30) w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Koktajle w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (11:00 - 23:00), piwo (11:00 - 23:00), wino (11:00 - 23:00), kawa i herbata (11:00 - 23:00), ciasta i wyroby cukiernicze (11:00 - 18:00), lokalne alkohole (11:00 - 23:00) oraz przekąski (11:00 - 18:00).
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis stołowy (za ewentualną opłatą), bilard (za opłatą), siłownia i tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 500 m od hotelu). Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 8 km. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: sauna, jacuzzi i łaźnia parowa bezpłatnie. Masaże odpłatnie. Strefa spa i taras słoneczny za ewentualną opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po portugalsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, karta EC oraz Eurocard/MasterCard.

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Oferta

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

RODZAJ OFERTY

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

CENA ZAWIERA /NIE ZAWIERA

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena nie zawiera:bagażu głównego (możliwość dokupienia min. 2 dni przed wylotem), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 12 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 9 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bar Bar tak
  • Transport hotelowy Transport hotelowy tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,5 / 5
Travelplanet

Bardzo Dobry (Na podstawie 7 opinii)

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,4 / 5

Okolica 4,6 / 5

Cena 4,4 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

36. najwyższa ocena z 387 hoteli w Madera

Lucie P.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.3. - 21.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Royal Orchid Ocena: 4/5 Madera, Caniço

Świetny hotel, niesamowite wakacje!

Świetny hotel, niesamowite wakacje!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Alexandra S.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.7. - 11.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Royal Orchid Ocena: 4/5 Madera, Caniço

Absolutna satysfakcja.

Absolutna satysfakcja.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Wielokrotnie mieliśmy doskonałe wrażenia z hotelu.

Wyżywienie
Zróżnicowane jedzenie, duży wybór, doskonała jakość.

Obsługa w hotelu
Mieliśmy własny program (turystyczny) i przebywaliśmy w hotelu przez minimum, więc nie korzystaliśmy z oferowanych usług.

Plaża
Pobyt traktujemy jako turystyczny, nie korzystaliśmy z plaży (kamienista, blisko hotelu).

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Lucie P.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.3. - 21.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Royal Orchid Ocena: 4/5 Madera, Caniço

Świetny hotel, niesamowite wakacje!

Świetny hotel, niesamowite wakacje!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Alexandra S.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.7. - 11.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Royal Orchid Ocena: 4/5 Madera, Caniço

Absolutna satysfakcja.

Absolutna satysfakcja.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Wielokrotnie mieliśmy doskonałe wrażenia z hotelu.

Wyżywienie
Zróżnicowane jedzenie, duży wybór, doskonała jakość.

Obsługa w hotelu
Mieliśmy własny program (turystyczny) i przebywaliśmy w hotelu przez minimum, więc nie korzystaliśmy z oferowanych usług.

Plaża
Pobyt traktujemy jako turystyczny, nie korzystaliśmy z plaży (kamienista, blisko hotelu).

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Radovan P.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 27.3. - 3.4.2023 Oceniono: Kwiecień 2023

Royal Orchid Ocena: 4/5 Madera, Caniço

Madera jest piękna, przyjazna i gościnna. To samo dotyczy hotelu i personelu. Jeśli jednak wieczorem (poza hotelem) macie ochotę wybrać się do typowej knajpy, to najlepsze miejsce jest w Funchal (ok. 20 min autobusem), ale autobusy kursują dobrze i niezawodnie, więc nie jest to taki problem. klientów, wspaniała delegatka Pája Z. Mieszka na wyspie od kilku lat, zna się na niej, chętnie doradzi, pomoże, da wskazówki itp.

Madera jest piękna, przyjazna i gościnna. To samo dotyczy hotelu i personelu. Jeśli jednak wieczorem (poza hotelem) macie ochotę wybrać się do typowej knajpy, to najlepsze miejsce jest w Funchal (ok. 20 min autobusem), ale autobusy kursują dobrze i niezawodnie, więc nie jest to taki problem. klientów, wspaniała delegatka Pája Z. Mieszka na wyspie od kilku lat, zna się na niej, chętnie doradzi, pomoże, da wskazówki itp.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Położenie hotelu tuż nad morzem, widok z balkonu na Atlantyk, taras restauracji nad morzem, nic nie można zarzucić

Wyżywienie
Wyżywienie w hotelu w formie szwedzkiego stołu, zawsze świeże, świetne, wystarczający wybór... ale w knajpach w Funchal to jeszcze większe przeżycie.

Obsługa w hotelu
Bez komentarza, idealnie

Plaża
Madera nie jest do pływania, ale każdy, kto tam pojedzie, to chyba wie. Można tam jednak pływać, to nie jest „długa grecka piaszczysta plaża”.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Zuzana Pelcová

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.2. - 17.2.2023 Oceniono: Luty 2023

Royal Orchid Ocena: 4/5 Madera, Caniço

Madera to moja ulubiona. Poza tym obsługa hotelowa, sprzęt i wyżywienie były w idealnym porządku, więc satysfakcja dla nas. Z góry wiedzieliśmy, że baseny i ocean będą zimne, a hotel ma podgrzewany, więc popływaliśmy. Wypożyczyliśmy samochód w wypożyczalni obok hotelu i objechaliśmy wyspę.

Madera to moja ulubiona. Poza tym obsługa hotelowa, sprzęt i wyżywienie były w idealnym porządku, więc satysfakcja dla nas. Z góry wiedzieliśmy, że baseny i ocean będą zimne, a hotel ma podgrzewany, więc popływaliśmy. Wypożyczyliśmy samochód w wypożyczalni obok hotelu i objechaliśmy wyspę.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
W porządku.

Wyżywienie
Jedzenie jest doskonałe.

Obsługa w hotelu
OK.

Plaża
Nie korzystaliśmy z wejścia do oceanu w hotelu ze względu na duże fale, ale widok jest ładny. Samochodem odwiedziliśmy inne plaże, a niektórzy z nas popływali w oceanie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jan L.

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 11.11. - 18.11.2022 Oceniono: Listopad 2022

Royal Orchid Ocena: 4/5 Madera, Caniço

Stosunek ceny do usługi jest prawdopodobnie wystarczający.

Stosunek ceny do usługi jest prawdopodobnie wystarczający.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Każdy z nas zapłacił 3 tysiące za widok na morze, ale był bardzo ograniczony, więc zdecydowanie nie był wart swojej ceny. Wyposażenie pokoju było przestarzałe, drzwi na balkon nie dawały się zamknąć, toaleta przeciekała, Wifi w pokoju nie działało lub tylko sporadycznie i na chwilę.

Wyżywienie
Wybór jedzenia nie był świetny. Jedzenie dość przeciętne. W przypadku niepełnego wyżywienia nie dostajesz nawet wody za darmo do kolacji.

Plaża
Wejście do wody było schodami. Nie polecam go osobom starszym.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 21 °C temperatura w nocy 16 °C

  • Temperatura wody 19 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 20 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Niedziela 19 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Poniedziałek 19 °C temperatura w nocy 15 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować