Ocena klientów na podstawie 29 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 3,6
Posiłki: 3,6
Basen: 3,7
Czystość: 3,8
Obsługa: 4,1
Średnia ocena 3.8

75% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • miłośników życia nocnego

Opinie Klientów (29)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.3
    wrzesień 2018

    Piękne wczasy w Maroko

    Generalnie oceniam hotel pozytywnie. Do jego największych atutów z pewnością należy położenie - tuż przy tętniącej życiem promenadzie. Z pokoi roztacza się piękny widok na Ocean i wzgórze Kasbah. Ponadto w hotelu pracuje przemiła obsługa oraz świetni animatorzy, którzy ubarwiali gościom każdy dzień pobytu.
    Na wielki plus również posiłki - zróżnicowane, smaczne, odkrywające sekrety kuchni marokańskiej. Nieco do życzenia pozostawia stan pokoi i sumienność w ich sprzątaniu, lecz osobom które przyjechały cieszyć się wypoczynkiem, nie powinno to przeszkadzać. Do wyznaczonego odcinka plaży około 200m, na miejscu leżaki i parasole.
  • 4.3
    grudzień 2017

    Fajny hotel

    4* arabskie i to się zgadza.
    Pokoje czyste chodź jakość wykonania np. łazienki może nas szokować ale tam tak jest.
    Generalnie hotel godny polecenia dla osób które zadają sobie sprawę z tego gdzie jadą. Obsługa miła chodź nie idealna.
    Minusem dla mnie był brak kawiarni wieczorem w której
    można posiedzieć w spokoju. W hotelu jest kawiarnia ale są w niej organizowane animacje wieczorem i jest tam po prostu głośno.
    Jedzenie dobre, nie rozumiem osób które narzekają. Zawsze do wyboru kilka opcji, oczywiście brak wieprzowiny. więc można coś sobie wybrać. Moja żona co dzień zajadała się sałatkami i oliwkami zdecydowanie lepszymi niż u nas.
    Hotel czysty chodź widać już ząb czasu. Za tą cenę którą zapłaciliśmy to super.
  • 1.5
    grudzień 2017

    Okropnie brudno i jedzenie dla wegetarian

    Nie polecam tego hotelu NIKOMU-brud jest powszechny od pokojów przez jadalnie a najbrudniej jest wokół basenów. Podłogi z kafli w hotelu i wokół nie widziały wody i chemi chyba od zbudowania. Serwis sprzątajacy tylko chodził z mopami i wiadrami ale nie wiedziały do czego służy. Jedzenie mało w kółko
    to samo(nie ciekawe) i w większości dla wegetarian. Sprzątanie pokoju polega na: byle jakim zascieleniu łóżka,wymianie ręczników a o resztę trzeba się prosić. Byłam tam 2 tygodnie i nikt mojego pokoju nawet nie zamiótł nie wspominając o umyciu kafli. Moi Panowie byli głodni bo nie są wegetarianami. Musieli pogodzić się z KFS .
  • 3.0
    lipiec 2017

    Maroko - tak, Royal Mirage- nie.

    Czy warto pojechać do Maroko? - Zdecydowanie tak. Czy warto akurat do Agadiru?- kwestia sporna. Czy warto do Royal Mirage- zależy kto czego szuka, ale ja nie poleciłabym tego hotelu znajomym.

    Na plus:
    - samo położenie hotelu. Blisko wszędzie- na marine, na nadmorski deptak, nad morze,
    do Uniprixu (sklepu z ustalonymi z góry cenami, dość spory wybór od alkoholu po środki czystości, pamiątki, jedzenie), na suk szliśmy jakieś 40 min, do nadmorskiej rezydencji króla ok 50 min pieszo. Z 15 min do Uniprixu oraz na przystanek skąd można pojechac do Cropoparku (300 krokowyli w przepieknym parku poza Agadirem). Zaraz przy płocie hotelu jest dyskoteka oraz darmowy park ze zwięrzętami i ptactwem, co jest dużą atrakcją. Jak to w Afryce, nikt nie przejmuje się konwenansami, więc warto na rynku kupic troche jabłek i marchewek i ochoczo pokarmić kózki, muflony, lamy i sarenki :) w końcu strażnicy i tak mają to gdzies i tego nie pilnują. Odnośnie wycieczek fakultatywnych proponuję na własną ręke rozejrzeć sie choćby na skwerze pod hotelem za ofertami- jest o połowe taniej i jest w czym przebierać

    Na minus:
    - na pierszym miejscu: brak czystości pościeli i ręczników! Poprostu niewyobrażalny skandal! Nikt mi nie wmówi, że w tym hotelu sie cokolwiek pierze. Przyjechalismy wymordowani po całej podrózy by po wejściu do pokoju o 1:00 w nocy zobaczyc brudną pościel! Obrzydzenie bierze. Na drugi dzień poprosilismy pania sprzątaczkę o zmiane, pokazaliśmy palcem, daliśmy napiwek. Zmieniła tylko połowe pościeli- znow na brudną. Po dwóch dniach podjęliśmy ostatnią próbę, oczywiście z dokladnym tlumaczeniem bezpośrednio w centrali service roomu i napiwkiem. Tym razem obie pościele zostaly wymienione: jedna pobrudzona farbą a druga krwią w miejscach widocznych! Odebrało nam to radość z wyjazdu juz do samego końca. Nie wspominając o niemiłosiernie usyfionym rączniku na dzień dobry, który zastalismy w łazience- proszę spojrzec na zdjęcia!
    - pogoda w Agadirze. Praktycznie nie widzielibyśśmy tam słońca gdyby nie wycieczki fakultatywne poza miasto. Mgła potrafiła trzymać się do wieczora i dopiero o 17:00-19:00 wychodziło słońce. O 21:00 już była noc. Na cały wyjazd mieliśmy jeden pełny słoneczny dzień- sobotę. Trurnus przed nami to samo. Temperatura ledwie o 4 stopnie wyższa niż w Polsce w tym czasie plus mocny wiatr znad Atlantyku. Wróciłam z zapaleniem gardła....
    - sam hotel jest dość głośny- cienkie ściany, drzwi od balkonu przesuwne, nieszczelne, przepuszczały cały dźwięk a dźwięków było spoko: ruchliwe ulice w Agadirze, tam po 22:00 zaczyna się ruch jak w Warszawie w godzinach szczytu i trwa to do 2:00 w nocy. Ciężko w to uwierzyć póki się tego nie zobaczy. Do tego bardzo głośna muzyka nad basenem i animacje, uniemożliwiające spokojny wypoczynek. Oraz koguty z pobliskiego parku i mewy, drące przeraźliwie puchy od 5 rano
    - jedzenie nie zachwyca. Mi nie smakowało, chodziłam głodna (szczególnie ich mięsne potrawy są nietrafione). Nawet pizza nie była dobra. Ja na koniec zapychałam się suchymi bułkami. Było trochę świeżych soków do śniadania- ale nigdy z pomarańczy. Nie było też owoców morza.
    - Obsługa trochę naburmuszona, zero usmiechu na twarzy, jakby byli tam za karę.
    - goscie w hotelu to w 90% młuzumańskie rodziny z dziećmi do lat 5. Minus? Jeszcze jaki. Ci ludzie w ogóle nie kontrolują swoich dzieci. Puszczają je same w samopas na stołówce, nie może spokojnie zjeść posiłku, a potem latają i ryczą bo je rodzice do 23 w hotelowym lobby przetrzymują.
  • 2.3
    czerwiec 2017

    ROZCZAROWANI :(

    Hotel podniszczony,pokoje sprzątane codziennie w miarę czyste,czego nie można powiedzieć o stołówce(brudne ,lepiące stoły ). Jedzenie to porażka mało urozmaicone, bez smaku,co było naszym największym rozczarowaniem ponieważ Moroko słynie z przypraw .Obsługa hotelowa też pozostawia wiele do życzenia,
    sprawiała wrażenie, jakby była tam za karę, może to kwestia trwającego ramadanu,co nie powinno(naszym zdaniem )odbijać się na gościach hotelowych. WIELKIM PLUSEM i chyba jedynym są animatorzy w tym hotelu. Dokladali wszelkich starań ,żeby umilić czas i tylko dzięki ich zaangażowaniu możemy uznać nasz wyjazd za w miarę udany. Uważamy jednak, że to trochę za mało na pewno tam nie wrócimy
  • 3.5
    czerwiec 2017

    Poza jedzeniem, fajny hotel

    Hotel w bardzo dobrej lokalizacji. Bardzo mila obsluga i przesympatyczni animatorzy, z ktorymi naprawde mozna bylo sie swietnie bawic. Blisko plaża, promenada, resrauracje. Przepiekny widok na miasto i plaże z balkonu pokoju hotelowego. Pokoje sprzatane codzennie, ale w restauracji czesto talerze i filizanki
    byly niedomyte.

    Wszystko fajnie, jednak odradzam wszystkim all inclusive!!!! Jedzenie fatalne. Codziennie to samo i bardzo maly wybor. Mało tego: mielismy wrazenie, że ze śniadania robią tam obiad, a z obiadu kolacje. Na sniadanie duży wybór pieczywa, ale do niego tylko mortadela i ser zółty, ewentualnie dżem. Przekąski, o ktorych pisza w ofercie (od 15 do 17) to jedynie taca z drozdzowkami. Zawiedzeni jestesmy tez późną kolacją. Jednego dnia zastalam podczas niej zamkniete drzwi, innego natomiast kelnerzy akurat sprzatali po wlasciwej kolacji i choć byl juz czas na późną kolacje, byli wyraznie zaskoczeni moja obecnoscia, spytali po co przyszlam, a na blatach pozostaly juz tylko salatki. Tutaj warto wspomniec, że salatki wygladaja niezle, ale smakuja gorzej...
    W ofercie mowa byla rowniez o restauracji ala carte. Cos takiego juz tam nie istnieje. Powiedziano nam, że owszem - kiedys byla taka restauracja, ale teraz przeniesli wszystko do glownej. Z oferty brakowalo tez pubu Le Pacha oraz snak baru przy basenie.

    Takze hotel jak najbardziej polecam, ale bez wyzywienia.
  • 3.8
    wrzesień 2016

    Pozytywne wrazenie z pobytu

    Hotel na prawdę spoko dla osób nie wymagających za bardzo. Jedzenie codziennie inne i ogólnie nie jest źle. Basen słabo zadbany ale obsługa bardzo miła i wszystko da się wyjaśnić bo dobrze znają Angielski. Ogólnie pozytywnie.
  • 5.0
    czerwiec 2015

    Doskonale!

    Lokalizacja jest idealna -blisko do wszystkiego. Bardzo ładne widoki z tarasu widokowego. Jestem pod wrażeniem pracujących w tym hotelu ludzi. Właściwie to grupa świetnych animatorów oraz obsługa hotelowa tworzą niezwykle przyjemną atmosferę. Podobało nam się bardzo, na nic nie można narzekać, niczego
    nie brakowało. Bawiliśmy się świetnie, tylko żałuję, że tak krótko :( .... Polecam! Bardzo dziękuję Pani z biura podróży za polecenie tego miejsca.
  • 4.0
    styczeń 2015

    Hotel OK

    nie najwyższych lotów ale czysto.obsługa b.dobra
  • 4.0
    styczeń 2015

    Fajne miejsce

    najważniejsze, że wszystko jest zgodne z opisem, nie tak jak w wielu "przepięknych" miejscach, które okazują się po bliższym obejrzeniu zupełnie inne
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY