Royal Lagoons Aqua

Ocena klientów na podstawie 18 opinii

Lokalizacja: 3,3
Pokój: 4,1
Posiłki: 2,7
Basen: 3,9
Czystość: 2,6
Obsługa: 3,3
Średnia ocena 3.1

38% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
pokój
Słabe strony:
czystość, posiłki
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu Royal Lagoons Aqua (ex. Premium Blue) w Travelplanet.pl

Termin:
05.12.2019 - 08.12.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 484 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (18)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 2.5
    (lipiec 2019)

    Do hotelu Royal Lagoones na pewno nie wrócimy.

    Hotel Royal Lagoones - zdecydowanie nie polecam. 5 gwiazdek wg jakich standardów?
  • 1.8
    (marzec 2019)

    Najgorszy Hotel najgorsze wskacje

    Omijajcie ten hotel on nawet na 2* nie zasługuje . to nie tylko moja opinia.
    Hotel brudny skrzypiące drzwi do łazienki w holu głównym.
    Brudna stołówka.
    Jedzenie -tylko żeby przeżyć
    Kubków do herbaty brak ciągle.
    Piwo podawane w kieliszkach małych do wina
    Drinki to; cola
    wzhl
    Co innego dużo syropu i łyżka alkoholu . dosłownie.
    Basen duży ale coś nie tak z nim mam poplamiony strój
    Bluzka biała w kturej nieraz się kompalam aby nie spazyc za mocno pleców też cała w plamach pomarańczowych
    .raz zauważyłam jak myją w koło basenu
    Moczą szmaty na kiju w basenie myją wokół basenu i spowrotem ta szmatę do basenu.
    Plaża daleko piszą 800 m a pieszo chyba 2 km.
    Jedzie bus.na plaży lepiej do toalety nie wchodzić brrr
    Barman na plaży wszystko płucze w jednej wodzie .
    Odlot mieliśmy o 23.00 klucze od pokoju zdaliśmy o 12.00.
    Zabrali nam opaski .i do wieczora ani pić ani jeść.
    Rezydent na spotkaniu zapewniał że będziemy mogli korzystać ze wszystkiego
    A jak dzwoniliśmy się wyparł.zostawił nas na łasce losu jak psy na pustyni
    Nawet nie przyjechał.
    Taka osoba nie powinna taka funkcje sprawować.
    Daliśmy radę inni Polacy pomagali
    A z hotelu jak widzieli że coś jemy czy pijemy zaraz wzywali kierownika i robili awanturę.traktowali nas jak bezdomnych
    To co nasza grupa przeżyła to horror
    .
  • 2.8
    (listopad 2018)

    Hotel średni wymagający dokładnego sprzątania.

    Rozkład hotelu do wytrzymania ale jego czystość zdecydowanie szwankuje.
    Pokoje duże, słoneczne ale brudne. Podłoga (kafle) w korytarzu i pokoju nie była myta przez cały nasz pobyt. Łazienka ( ściany, podłoga, muszla, wanna, osłona wanny - wszystko brudne. Firanki i zasłony nie były prane chyba
    od nowości. Pościel brudna i żółto- brązowa.
    Dostępna tylko jedna restauracja z małą ilością stolików i krzeseł. Zdarzały się posiłki, że nie było gdzie usiąść i zjeść. Brudne, zaplamione dywany, jak dla mnie nie do przyjęcia w restauracji z tak dużą rotacją.
    Brakowało: filiżanek, talerzy, sztućców. Obsługi dużo - ale szczególnie szefów. Prowizoryczne miejsce na zewnątrz do przygotowywania i serwowania posiłków.

    Bary - ten w restauracji i przy basenie śmierdzące i brudne.

    Brudna podłoga wokół basenów, drenaż basenowy zarośnięty brudem, nikt tego nie czyści. itd, itp.
    Mogę napisać więcej ale ....... To był pierwszy i ostatni raz w tym hotelu.
  • 4.5
    (październik 2018)

    Polecamy ten hotel

    Na duży plus:
    - lokalizacja - byliśmy pierwsi którzy wysiadali po wylądowaniu (ok.10 min od lotniska), hotel zlokalizowany przy samym bazarze, taksówką ok. 10 min od centrum miasta.
    - animacje - rozpoczynają się od 10 rano a kończą 23.40 wyjazdem do klubów także rewelacyjna ekipa, która towarzyszy
    turystą przez cały pobyt. Wieczorne show super rozrywka.
    - obsługa - bardzo mili i uśmiechnięci ludzie, pomocni.
    - wyżywienie - wybór dań jest duży i każdy znajdzie coś dla siebie
    - plaża - dojazd busem co 30 minut ( odległość ok. 5min jazdy)
    - udogodnienia - w hotelu znajduje się klika sklepów, sprzedaż wycieczek fakultatywnych, spa, siłownia,fotograf.
    - po 23:00 cisza w hotelu!
    Minus:
    - internet - działa bardzo wolno, jedynie w lobby.

  • 4.0
    (październik 2018)

    Sam hotel jest ok, jedynio z czystością trochę na bakier. Ogólnie byliśmy zadowoleni

    Hotel pozytywnie nas zaskoczył.
    Wizualnie bardzo ładnie się prezentuje. Ma 3 baseny w tym jeden ze słoną wodą, jeden ze zjeżdżalniami i 1 dla dzieci. Wydawało się, że ludzi jest bardzo mało, Polaków jeszcze mniej ale podczas posiłków nagle robiło się tłoczno. Przy basenie nie było problemów z leżakami.
    O każdej porze znajdowaliśmy miejsce.
    Hotel nie ma bezpośredniego dostępu do morza. Na plażę zawozi busik, który jeździ co pół godzinki. Dojazd ok.3/4 minutki. Trzeba zabrać ręczniki, ponieważ na plaży nie wydają ich. Na plaży bar na napojami i podobno przekąskami, nie jedliśmy, bo byliśmy tam tylko przez chwilkę. Morze bez raf w tym hotelu.
    Posiłki dobre. Nawet ja miałam co jeść, a należę do tych wybrednych. Na obiedzie przeważnie 3 rodzaje kurczaka, pizza, frytki, chyba z 3 rodzaje różnych potraw mięsnych, jak nie więcej, minimum 2 rodzaje ryżu, dużo warzyw, ciasta i inne takie. Napoje oryginalne lane z butelek.
    W restauracji niestety brudno.
    Pokoje ok. ale zdarzają się awarie typu klimatyzacja. Pokoje na parterze numer x302 mają bardzo fajne rozłożenie, podłużny przedpokój, kwadratowy pokój. Pokoje x303 są na piętrze, kwadratowy przedpokój, kwadratowy pokój, mają 2 balkony. Bardziej podobają mi się te na parterze. Największym minusem jest czystość. Ręczniki są już czasowe. Niestety da się to zauważyć. Zaletą za to są oryginalne napoje nalewane z butelek. Obsługa bardzo fajna. W hotelu są sklepiki, taxi, można kupić jakieś wycieczki. W lobby bezpłatnie wi-fi i uwaga, klimatyzacja włączona :-)

    Kupowaliśmy lasta dzień przed wylotem. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Nam się podobało ale osoby, które lubią wysoki standard niech poszukają innego ze względu na czystość. Tak na prawdę tylko do tego można się przyczepić.
  • 3.3
    (listopad 2017)

    Można tam pojechać jak wyremontują miejsce gdzie spożywa się posiłki

    Otoczenie bardzo ładne, basen podgrzewany , leżaki , ręczniki bezpłatne łatwo dostępne.
    Niestety wnętrze to 3*. Śniadania tragedia, z dokładaniem na stół tragedia.Przy braku masła kelner przyniósł 2 masełka i dał turystce do ręki, na stół nie doniósł. Herbata , kawa noszona w termosach przez kelnerów,
    jak udało się ich zauważyć i zawołać to można było się kawy napić. Przez 7 dni udało się nam to 3 razy. Na szczęście sytuacja przy obiedzie i kolacji była diametralnie inna. Duża różnorodność.
    Reasumując , można to zaakceptować jeżeli świadomie jadę do hotelu o niższym standardzie. Niestety chcieliśmy wyższy standard i konsultantka gorąco polecała nam tą ofertę, dlatego jestem niezadowolona z obsługi
  • 3.0
    (lipiec 2013)

    hotel dla niewymagających

    Bardzo ładne duze baseny, w hotelu raczej czysto, ale o posprzatanie pokoju trzeba bylo sie prosić, jedzenie monotonne i niesmaczne. Generalnie hotel dla niewymagających.
  • 2.0
    (sierpień 2012)

    Pierwszy raz w tym Hotelu i OSTATNI NIE POLECAM NIKOMU za tą cene ***

    Na początku zaznaczę że latam często do hurghady w tym roku poraz trzeci..-Trudno mi będzie wszystko opisać ale postaram się najważniejsze ... Problemy w pokojach z klimatyzacją i mrówkami wymieniłem kilka pokoi za dość sporą opłatą aby były dobre ,baseny fakt jest ich sporo ale co z tego jak woda brudna
    ..strasznie brudna ,chlor był wlewany z wiaderka podczas kąpieli ludzi .. nie do pomyślenia ,maszyna do filtrowania wody zasilana prądem nie wiem jakim 220 V czy 380 V nie ważne nie zabezpieczona stała na samej krawędzi basenu, przewody pozawijane reklamówką, jedzenie nie do zjedzenia po prostu stare ,talerze i nie tylko brudne , obsługa okropna i chamska ,napoje super z butelek ale cóż brakowało często.. Plaża oddalona o 1300 metrów syf straszny śmierdzi paliwem gdyż statki dobijają co jakiś czas :) napoi brak , wody w toalecie przy plaży brak SYF..SYF..SYF Na zdjęciach obiekt wychodzi bardzo pięknie sam robiłem fotki ale szczerze to 3 gwiazdki na egipski standart to max
  • 4.0
    (czerwiec 2012)

    Ekskluzywne wakacje, polecam każdemu!

    3 czyste i duże baseny, dobrze zaopatrzony pool bar, super miła obsługa. Wysoki standard pokoju hotelowego, codzienna wymiana ręczników. Na czystą i przestronną plażę woził nas hotelowy bus. W ciągu dnia zabawy w basenie, wspólne gry. Wieczory urozmaicane ciekawymi animacjami, animator mówiący w języku
    polskim. Hotel polecam parom jak i rodzinom z dziećmi. Chętnie tam wrócę za rok!
  • 3.0
    (marzec 2010)

    Jeśli ktoś lubi być dyskryminowany?

    Ogólnie: Dyskryminacja Polaków. Nie wpuszczają do mniejszej, przyjemniejszej restauracji, tylko Niemcy, Anglicy, Francuzi.
    Infrastruktura: Do zalet można zaliczyć duże baseny.
    Pokoje: Na dwa tygodnie wystarczająco duży, wyposażony

    Posiłki: Dwa dania główne: wołowina i wysuszony pieczony kurczak. Specjałów arabskich nie jadłem. Około 7 rodzajów warzyw i tyle sałatek. Desery, poszatkowane owoce. Wszystko pod warunkiem, że jeszcze jest. Donoszą co pół godziny.
    Basen: Duże, 100 m długości, 110 cm głebokości pozwala normalnie pływać.
    Czystość i obsługa: Czystość wystarczająca, obsługa dobra poza restauracją - tam tragedia w kratkę.
    Lokalizacja: 200 m do ciągu (1 km) sklepów i sklepików.