Ocena klientów na podstawie 8 opinii

Lokalizacja: 3,4
Pokój: 3,3
Posiłki: 2,5
Basen: 3,0
Czystość: 2,1
Obsługa: 2,5
Średnia ocena 2.8

25% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
brak
Słabe strony:
czystość, posiłki
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par

Sprawdź ofertę hotelu Royal Beach (Sozopol) w Travelplanet.pl

Termin:
19.06.2020 - 26.06.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 742 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (8)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 2.7
    wrzesień 2019

    Średnio

    To nie jest hotel o najwyższym standardzie. Nie ma wi fi w pokojach,wszyscy narzekają na jedzenie, woda w basenie jest zimna, dokupienie doby jest bardzo drogie, obsługa robi sobie imprezki na kuchni i nie da ludziom zjeść kolacji w ciszy. Daleko jest do Czernomorca,ale za to blisko do morza
  • 4.0
    sierpień 2018

    Jestem zadowolona

    Byłam w tym hotelu w sierpniu tego roku. Hotel leży na samej plaży, basen jest czysty wbrew innym opiniom. Posiłki smaczne doprawiane po bułgarsku. Nie chodziliśmy głodni. Pogoda dopisała towarzystwo także. Uważam, że za te pieniądze nie ma się do czego przyczepić, a ludziom nigdy nie dogodzi i jak szukają
    dziury w całym to zawsze ją znajdą. Denerwowało mnie jak słyszałam, że było monotonne jedzenie- a niech mi ktoś powie czy codziennie na śniadanie robi sobie coś innego? Czy pościel zmieniacie codziennie? No właśnie, najpierw trzeba popatrzeć na siebie a potem znajdować sobie problemy i oczerniać wszystko wkoło. Jak ktoś chce niedrogo i nie daleko od morza spędzić urlop w ciszy i spokoju to polecam. Pozdrawiam gorąco:-)
  • 2.0
    sierpień 2018

    Odradzam !

    Pobyt od 17.08-28.08.2018r. Jedyny plus to odległość od morza więcej plusów ten hotel nie ma !

    Jedzenie okropne, niesmaczne, ciągle to samo i dodatkowo jeśli ktoś przyszedł pół godziny przed końcem to nie było co jeść. Zupa kończyła się o 13 i nikt nie kwapił się by uzupełnić braki.O 8.30
    już był brak filiżanek i trzeba było robić sobie kawę w plastikowym kubeczku. W płatkach dla dzieci były suszone muchy. Jadalnia był a zamykana po pośiłkach i dostęp do napoi był ograniczony mimo wykupionej opcji all inclusive, obsługa nie pozwalała nalewac sobie wody do butelek ani kubeczkow żeby sobie póżniej wypić napoje, gdy nie pozwalali korzystać z automatów z all inclusiv które znajdowały się tylko na jadalni. Lody bez smaku mimo 6 kolorów. Dawali tylko piwo i wino wytrawne. Droga do hotelu kamienista i ciężko dotrzeć do niego z walizkami. Mimo że byliśmy w hotelu na 9 rano nie należało nam się śniadanie choć byliśmy w drodze od 2 w nocy. Opaski all inclusive dostaliśmy po 10 jak skończyło się śniadanie co z małym dzieckiem było jakimś nieporozumieniem. Pokoje stały wolne ale w recepcji nie dali kluczyków do równej 14. Bar w hotelu bardzo drogi. Pokoje na 12 dni sprżątane jeden raz w 10 dniu. Ręczniki po wielu prośbach wymienione też raz w 6 dniu i to koniec. Ogólnie wrażenia okropne. Basen mały brudny i wiecznie zajęte leżaki. W miejscowości Czarnomorec śmierdzi szambem, droga do centrum to jakiś koszmar bez chodnika i bardzo ruchliwą drogą ok 2,5km. Plaża dość brudna.
  • 2.5
    sierpień 2018

    Nigdy więcej

    Wyjazd odbył się końcem lipca a początkiem czerwca. Transfer z lotniska może być, choć pan kierowca mówił jedynie po bułgarsku. Nie potrafił trafić do hotelu. Kiedy w końcu udało się go znaleźć, droga do hotelu - masakra - brak asfaltu i kupę kamieni, zero oświetlenia - byliśmy na miejscu ok. godz 1
    w nocy. Miły pan przywitał nas na recepcji. Wytłumaczył co i jak - nawet osoba nie znająca dobrze j.angielskiego da radę się dogadać. Dostaliśmy prowiant, który składał się z 2 kanapek, kawałka ogórka, gruszki i butelki wody. Zakwaterowali nas na 1 piętrze z bocznym widokiem na morze. Widok i wschody słońca przecudne. Duży taras, niestety z 1 krzesłem - w pokoju 3 osobowym. Pokój, nie oszukujmy się za tą cenę był ok, jednakże przywitały nas jakieś robaczki, które przyszły z dworu. Za miast pójść spać po trudach podróży odbyło się polowanie. Córka w ogóle nie chciała zostać w tym pokoju. Wystrój minimalistyczny - 3 pojedyncze łóżka, 3 szafki nocne, biurko ze schowaną lodówką w szafce, lustro, 1 krzesło, szafa tylko i wyłącznie z 3 wieszakami, półka na buty, kolejne lustro. Łazienka istny koszmar - wszechogarniający grzyb, umywalka wisiała na słowo honoru, toaleta tyle o ile, zasłona w prysznicu wołała już dawno o zmianę... po prostu syf. Wysprzątane na łapu capu przed naszym przyjazdem - ewidentnie było widać, że ktoś przed nami mieszkał w tym pokoju - włosy, okruchy itp. Jedzenie smaczne acz monotonne. Po 2 dniach człowiek miał dość. Okropna margaryna do smarowania blee wszystko smażone jakby na głębokim tłuszczu, niedoprawione - a przyprawy w Bułgarii są rewelacyjne - na stolach znajdował się tylko ocet, oliwa, sól i pieprz. Oszczędność na sokach - przez 3 dni leciały smaczne soki, następnie były one już rozrabiane z wodą. Dostęp w opcji all do wina i piwa. Poza tym do wody, soków, kawy i herbaty na stołówce - po interwencji rezydentki, ponieważ stołówka była zamknięta. Basen powiedzmy ok. Przez 7 dni pobytu ANI RAZU nie mieliśmy wymienionych ręczników ani pościeli. Do tego rola sprzątaczek ograniczała się do podania papieru toaletowego i wymiany worka z łazienki co 2-3 dni. O odkurzeniu pokoju albo posprzątaniu łazienki - chodzi o odkurzenie wykładziny czy umycie podłogi w łazience - mogliśmy zapomnieć. Dookoła hotelu w pewnej odległości dostępne 3 markety - w 1 na pewno można płacić kartą. Brak kantora w pobliżu - wycieczka do Sozopolu albo Czarnomorca. Droga w pobliżu hotelu cały czas uczęszczana i po blokowana autami, ponieważ dookoła publiczne plaże i kempingi, z których korzystają tubylcy. Poza tym brud, smród wylewanych gdzie popadnie szambowozów.
    NAJWIĘKSZYM PLUSEM całego tego wyjazdu był bezpośredni dostęp do plaży( leżaki płatne, bodajże 20 lvl za dzień ) oraz ludzie, których tam poznaliśmy. Na pewno tam nie wrócimy. Ze swojej strony polecamy Słoneczny Brzeg.
  • 1.7
    lipiec 2018

    Nie polecam,!!!

    Okropny
  • 2.0
    czerwiec 2018

    Istny koszmar

    Szczerze odradzam ! Unikać jak ognia tego hotelu. Wszędzie brudno - w restauracji, łazienkach czy na basenie. Niemiła obsługa, koszmarne jedzenie - zimne, tłuste oraz monotonne., podawane w brudnych pojemnikach. Często również brakowało jedzenia w trakcie serwowania posiłków.
    Opcja All inclusive
    to jakaś pomyłka. Jedynie piwo w barze i wino w restauracji, jeżeli chodzi o napoje alkoholowe. W restauracji woda i wątpliwe napoje bezalkoholowe. W godzinach, w których nie były serwowane posiłki brak dostępu do napojów bezalkoholowych, bo restauracja była zamknięta.
  • 5.0
    czerwiec 2017

    Fajny hotel

    Hotel ładny, przytulny i blisko plaży raczej jeszcze nie znany wśród polskich turystów. Pokoje sprzątane praktycznie codziennie. Jedzenie smaczne i różnorodne. Spędziliśmy w nim naprawdę udane wakacje. Czernomorec to spokojna miejscowość, ale jest blisko Sozopola więc bez problemu można wybrać się na
    jakąś dyskotekę :)
  • 2.7
    sierpień 2016

    Zdecydowanie nie polecam tego hotelu.

    Obsługa bardzo niemiła jeszcze dużo muszą się uczyć ,brak dobrego menedżera ,który ogarnołby ten cały syf.Miejsce bardzo ładne blisko morze jedzenie też można się najeść,ale wszędzie syf i brud. Sprzątaczki niby chodzą sprzątają ale byle jak mam wrażenie że nikt tego nie kontroluje.Basen brudny leżaki
    zarezerwowane już wieczorem potem leżą pół dnia bo ktoś sobie zarezerwował a inni nie mają gdzie usiąść.Barman pijany,winda czynna tylko jedna śmierdząca. W tym hotelu czułam się jak intruz, zero uprzejmości ,uśmiechu.Nie polecam.