Royal Albatros Moderna

Ocena klientów na podstawie 24 opinii

Lokalizacja: 3,8
Pokój: 4,0
Posiłki: 4,4
Basen: 4,5
Czystość: 4,3
Obsługa: 4,6
Średnia ocena 4.3

87% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
obsługa, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu Royal Albatros Moderna w Travelplanet.pl

Termin:
14.05.2019 - 21.05.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 449 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (24)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.8
    (marzec 2019)

    Polecam!!!

    Hotel na prawdę warty polecenia. Wszystko czego nam było trzeba mieliśmy na miejscu. Obsługa hotelu bardzo przyjazna i pomocna. Jedzenia było bardzo dużo i nie byliśmy w stanie spróbować wszystkiego. Kilka basenów z tego dwa podgrzewane. Leżaków nigdy nie brakowało, zarówno na basenie jak i na plaży.
    Bardzo polecamy ten hotel wszystkim.
  • 4.7
    (styczeń 2019)

    Dla każdego coś dobrego : )

    Pierwszy raz w Egipcie, poza lotniskiem... OMG co to za kraj ;) . Do hotelu kilka minut autobusem a tam inny świat. Nie ma potrzeby wychodzenia poza obiekt, to małe miasteczko ze wszystkim. Są różne strefy, ciche dla par, dla rodzin z dziećmi albo imprezowiczów. Trafiliśmy przy samym basenie podgrzewanym
    ale poprosiliśmy o zmianę z powodu sąsiadów ;) . Nie było problemów, dostaliśmy nawet w cenie widok na morze. 4 restauracje tematyczne, każdy cos znajdzie dla siebie, dzieci również. Bary w różnych lokalizacjach, obsługa przemiła. Symboliczny dolar wywołuje uśmiech, dlatego polecam zabrać kilka dla obsługi ;) . Hotel ma już kilka lat ale jest bardzo czysty i zadbany. Kto zwraca uwagę na wyszczerbioną płytkę w łazience jak za oknem super klimat. W Wawie śnieg a tutaj relax ;) . W przyszłym roku jedziemy tam jeszcze raz ! : )
  • 4.8
    (grudzień 2018)

    Świetny hotel.

    To nasz 9 wyjazd do Egiptu i hotel oceniamy bardzo dobrze. Wszędzie czysto, jedzenie smaczne (jak na Egipt oczywiście). Do wyboru kilka restauracji więc każdy znajdzie dla siebie coś smacznego. Przemiła obsługa. Baseny czyste i duże. Część z nich podgrzewana. fantastyczny aquapark dla dzieci z ciepłą
    wodą. Molo (650m.)z rafą koralową na końcu.Pokoje o różnym standardzie,ale wszystkie czyste, codziennie sprzątane. Kilkanaście barów w tym świetny sport bar z pysznym Mohito.Do tego kawiarnia z wysmienitą świeżo parzona kawką. Polecam Jedyny słaby punkt to wieczorne animacje. Mało ciekawe. najlepiej bawili się sami animatorzy za to turyści średnio.Natomiast w ciągu dnia animatorów można było spotkać wszędzie. Zajmowali się gośćmi wypełniając czas różnymi zajęciami sportowymi. W obiekcie jest dość dobrze wyposażona i czynna siłownia.Ogólnie hotel godny polecenia, czysty, zadbany z dobrym jedzeniem i świetną obsługą.
  • 4.3
    (styczeń 2018)

    Pięknie, smacznie i luksusowo!!

    W hotelu jest bardzo czysto! Bardzo miła obsługa, ludzie niezwykle ciepli i otwarci. Pokoje są przestronne (różne opcje w jakości: mniej i bardziej nowoczesne). Jedzenie bardzo różnorodne, kilka restauracji (polecam kuchnię tajską). Pracownicy hotelu udzielają rzeczowych informacji. Opiekunką Polaków
    jest Lesia (mówiąca po polsku). Przemiła osoba, dbająca o komfort i relaks. W hotelu są wszelkie warunki, żeby naprawdę odpocząć. Kompleks jest na tyle duży, że nie ma kolejek do barów, restauracji ani do leżaków przy basenie. Pobyt w tym hotelu był niezwykły i na pewno tam wrócę z Narzeczoną. Polecam w 100%. Jedyne czego mi brakowało to wieczornych okazji do tańca (po animacjach). Pamiętajcie też, że lokalizacja hotelu jest na uboczu miasta, więc jeśli chcecie się poruszać do centrum miasta - to tylko busami lub taksówką.
  • 5.0
    (lipiec 2017)

    bardzo mi się podobało

    Bardzo czysty i zadbany hotel obsługa bardzo miła szczególnie menadżer restauracji kelner przy basenie i ratownik małego basenu niedaleko Aquaparku przemiłe osoby. Niedaleko jest delfinarium możliwość pływania z delfinami i pokazy.Rejsy statkami.Pyszne drinki jedzenia bardzo dużo każdy znajdzie coś dla
    siebie.Ogolnie było super.polecam.
  • 4.3
    (maj 2017)

    hotel super jak na Egipt

    jak na Egipt czysto brak kolejek do barów i restauracji możliwość z znalezienia leżaków o każdej porze obsługa ok .Bezpieczniej niż gdzieś w Europie ciepło 31 stopni woda ciepła jedzenie ok wiedz czego wiecej na urlop
  • 4.3
    (maj 2017)

    hotel super jak na Egipt

    jak na Egipt czysto brak kolejek do barów i restauracji możliwość z znalezienia leżaków o każdej porze obsługa ok .Bezpieczniej niż gdzieś w Europie ciepło 31 stopni woda ciepła jedzenie ok wiedz czego wiecej na urlop
  • 4.8
    (marzec 2017)

    Rewelacja

    To był już kolejny urlop w Egipcie i jeden z lepszych. Jedzenie rewelacja, baseny i teren wokół nich cały czas pilnowanie przez menagera i reakcja natychmiastowa jak tylko coś się zadziało. Klinika na terenie hotelu z bardzo miłą obsługą.

    Polecam ten hotel o chętnie tam wrócę.
  • 3.7
    (styczeń 2017)

    Dobry hotel w rozsądnej cenie.

    Hotel średniej wielkości, wszędzie blisko. Bardzo ładna plaża tuż przy hotelu. Świetny mini agua park dla dzieci. Pokoje w których kwaterowani są Polacy nie spełniają norm hotelu 5 gwiazdek ale po wizycie w recepcji został zmieniony na słoneczny ale bez szału. Trzeci raz korzystaliśmy z usług tej śieci
    i nie zawiedliśmy się. Jedzonko nie najlepsze, było lepsze i smaczniejsze w Jangli oraz Gardenie. Nikt nie narzekał na ból brzucha i nie chodził głodny. Obsługa bardzo miła i pomocna. Ogólnie polecam ten hotel, jednak wrócimy na pewno do Jangli.
  • 4.0
    (styczeń 2017)

    Generalnie duży pozytyw, są jednak małe ale....

    Przede wszystkim żadne biuro nie powiadomiło mnie o tym że z części atrakcji nie można będzie skorzystać, bo są w remoncie. Być może styczeń to dla Egipcjan lekko martwy sezon choć patrząc na ilość gości nie wydaje mi się ( czułem się jak na Ukrainie, bo 95 procent turystów to Ukraińcy i Rosjanie)
    w związku z czym baseny, niektóre, nie były dostępne. Wypadałoby powiedzieć o tym klientom nie dlatego że nie mogę korzystać z innych basenów ale dlatego że jeżeli coś jest podane w ofercie to niech będzie a nie tylko na papierze byle sprzedać wycieczkę. To samo tyczy się restauracji, jedzenie przepyszne ale otwarte mini restauracje w obiekcie miały ten sam asortyment otwarte jednak były w innych godzinach pewnie chodziło o sprzątanie po posiłkach głównej jadlodalni. 3 sprawa wycieczki, cudowne, wspaniałe, jednak marża jaką narzuca sobie polskie biuro podróży katastrofalnie duża, na miejscu można je wykupić dużo taniej z tym samym efektem serio. I 2 ostatnie rzeczy. W innych hotelach np. AQUA BLUE są animatorzy Polscy, mega pomocna sprawa zwłaszcza jeśli ktoś jest z dziećmi tu tego nie było i na koniec przysięgam nie jestem mega wybredny ale te egipskie 5 gwiazdek można sobie w buty wsadzić, max 3 choć generalnie wyjazd ok.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY