Ocena klientów na podstawie 114 opinii

Lokalizacja: 4,6
Pokój: 3,8
Posiłki: 3,9
Basen: 4,3
Czystość: 3,9
Obsługa: 4,0
Średnia ocena 4.0

79% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Riadh Palms w Travelplanet.pl

Termin:
15.10.2020 - 22.10.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 719 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (114)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.0
    wrzesień 2019

    Fajnie było

    Hotel w stylu muzealmym nam się akurat podobało , pokoje czyste codziennie sprzątane , tak samo ręczniki codziennie czyste .Obsługa grzeczna uśmiechnieta .Jedzenie - dużo każdy znajdzie coś dla siebie tylko ciągły problem z talerzami , kubkami i sztućcami istne polowanie by je zdobyć .Problem też z napojami
    które serwują kelnerzy trzeba swoje odczekać by je dostać .Minusem jest brak w barach hotelowych lokalnych bardzo dobrych alkoholi.Plaża w miarę czysta zawsze znajdzie się wolny leżak , morze ciepłe też w miarę czyste.Dużo francuzów , niemców i rosjan.Ogólnie pozytywnie.Polecamy
  • 2.5
    wrzesień 2019

    NIE POLECAM!!!

    POKOJE - TV był jednak kontakt z wtyczką wyleciał ze ściany jak tylko go dotknęliśmy, brudne dywaniki, okropne zacieki na kloszach, kontakty działają jak chcą, brak kontaktów przy łóżku, łazienka TRAGEDIA! Pleśń, kamień, zacieki. Pokój byłby bardziej przestronny gdyby nie 3 łóżko w naszym pokoju (3 ponieważ
    nie ma łóżka małżeńskiego, w każdym pokoju widzieliśmy 2 pojedyncze z przepaścią na środku).
    STANDARD W POKOJACH - na własne oczy będąc w innych pokojach u poznanych osób widzieliśmy jak różnią się pokoje - zobaczyliśmy nowoczesne meble, niektórzy mają lodówki w pokojach (w naszym nie było). Również korytarze na różnych piętrach potrafią być całkiem inne, od PRLu do nowoczesnych szarości.
    OBSŁUGA W POKOJACH - wymiana ręczników....Pani potrafi dobijać się o 7.20 bo chce brudne ręczniki..... i jak się później myć skoro niekiedy wracając popołudniu wciąż nie było czystych, 2dniowy brak papieru toaletowego...., 0 wytartych kranów przez cały pobyt, odkurzacza nie widzieliśmy i nie słyszeliśmy ani razu.
    WINDA - to musi być osobny temat - windy są 2 (piętra parzyste i nieparzyste) przejażdżka z 9 piętra potrafi trwać 10minut! winda jeździ baaardzo wolno, panuje w niej 30 stopni, nie wiem jak to funkcjonuje ale potrafi jechać w dół potem do góry nim znowu pojedzie w dół, niecierpliwiący się ludzie zamawiają windę po czym z irytacji idą do kolejnej a winda zatrzymuje się na każdym.....
    PLAŻA - brudna, niesprzątana, brak muzyki, parasolki w tragicznym stanie.
    ANIMACJE - w lobby podczas tygodniowego pobytu raz był zespół ze świetną regionalną muzyką i atrakcjami, każdy inny dzień 3 animatorów tańczy do tej samej muzyki. Nad basenem lepiej -aerobik, różne zawody. Na plaży jedyną atrakcją możliwość gry w siatkówkę. Dostępne skutery i przeloty ale to już płatne atrakcje.
    RESTAURACJA - ogromny tłok, brak filiżanek, brak pieczywa, na wszystko trzeba czekać. Według mnie do jedzenia każdy coś dla siebie znajdzie, jednak trzeba uważać (po kiełbaskach z grilla zatrucie), syf na podłodze.
    LOBBY - hotel jest ogromny, ma 10 pięter natomiast w lobby 2/3 miejsca jest puste. Hotel wieczorami nie jest przygotowany na taką liczbę gości. Ludzie siadają na murku, idą nad basen na leżaki, ponieważ nie ma gdzie usiąść! Oczywiście bilard i cała reszta płatna.
    OBSŁUGA - KOSZMAR ! ! ! jeśli ktoś był w hotelu w którym daje się napiwki za to, żeby docenić uśmiechniętych dookoła ludzi i ich pracę to tu niech o tym zapomni. NIC TU NIE MA ZA DARMO! Zacznę od restauracji bo tu jeszcze jest najlepiej - niektórzy starają się być mili ale pytania (czemu żona bez uśmiechu, bije ją Pan?, albo pokazywanie na torbę bo duża to i w niej pewnie dużo pieniędzy są co najmniej nie na miejscu!), jeśli nie zostawisz dinara to następnym razem już nie zapyta się co chcemy do picia. Obsługa w recepcji bardzo nieuprzejma. I teraz 2 najgorsze rzeczy - obsługa w barze (prócz 1 Pana który po $$$ oczywiście był miły uśmiechnięty i obsługiwał nas bez zarzutu do końca pobytu). Drinkami tego nie można nazwać, to zmieszany alkohol w literatkach...ciepły. Za poproszenie większej ilości drinków bądź lodu barmani od razu rzucają kwotę do zapłaty! Przy barze i w lobby słychać było wiele głosów oburzenia. No i bardzo dziwna sytuacja, która spotkała nas ze strony animatorów (po zakończonej pracy) prosili nas o telefony w celu skorzystania z jakiegoś serwisu jak się okazało wystawiają 5gwiazdek hotelowi i chcą napisania pochlebnej opinii!!

    ++PLUSY++ mimo pokoju od strony ulicy, brak hałasu, dobra lokalizacja (w hotelu, tuż obok sklepy, restauracje, spacerkiem blisko do Mediny, chwila taxi do portu), basen i jego otoczenie, WYCIECZKA NA SAHARĘ świetna! Quady, wielbłądy, jeepy, pustynia - trzeba to zobaczyć :)
  • 1.6
    wrzesień 2019

    horror

    Gigantyczny hotel w którym panuje całkowity chaos i brak organizacji. Pokoje(klitki jak cele więzienne) typu standard, które zaoferowało biuro EXIM , to pokoje od strony hałaśliwej ulicy, bez klimatyzacji i lodówki. Temperatura w pokoju wynosiła 30 stopni a przy otwartym balkonie nie można było spać
    z uwagi na agresywny hałas .Próby zamiany na pokój od strony morza, wiązały się koniecznością dopłaty do już i tak wysokiej ceny za pobyt. Personel recepcji to mafia bezdusznych agentów czekających tylko na pieniądze. Nie wydawali pokwitowań od przyjętych pieniędzy za taksę turystyczna.Restauracja to raczej kantyna bez jakiegokolwiek standardu. Potraw tam serwowanych nie da się sklasyfikować w żadnej kategorii. Jedno wielkie oszustwo i marnotrawstwo. Napoje rożne oraz wino(paskudnej jakości) kelnerzy reglamentowali oraz podawali tzw zlewki z niedopitych do końca butelek!!! Tłumy klientów, potworne kolejki do wszystkiego to obraz hotelu 4 gwiazdkowego. W barach w formule all inclusive serwowano obrzydliwe zamienniki markowych alkoholi, podawanych w śladowej ilości z nadmierna ilością lodu.Zachowanie barmanów tez nie da się sklasyfikować w żadnej kategorii!!
    Nie rozumiem czym kierowało się biuro EXIM wybierając ten hotel do swojej oferty, którą można nazwać zwyczajnie oszustwem.
  • 4.5
    wrzesień 2019

    Piękne miejsce

    Jak na Tunezję bardzo zielone miejsce. Miła obsługa, komunikatywna. Nie należy martwić się brakami językowymi, bardzo pomocny personel mówiący w wielu językach.
  • 4.7
    sierpień 2019

    Bardzo udane wakacje :)

    Hotel z przepięknym palmowym ogrodem, w którym można się zakochać ❤️ dostaliśmy pokój na 5 piętrze z widokiem na morze więc było przepięknie. Na basenie i na plaży duża ilość leżaków, nigdy nie brakowało :) dużo turystów miejscowych ale nam to absolutnie nie przeszkadzało. Lokalizacja mega, do Mediny
    spacerkiem 20 minut- polecamy zobaczyć. Warto również wybrać się do Port El Kantouy - widzieliśmy tam wieczorem na kamieniach malutkie kraby :)basen ogromny, czysty 🥰jedzenie w hotelu ok, każdy znajdzie coś dla siebie, na świeżo kucharze uzupełniają braki także nigdy nie brakuje :) drinki mocne. Warto dać małego bakszysza i barmani są bardzo mili :) na plus także animacje - w ciągu dnia zumba, siatkówka w wodzie dla chętnych, a wieczorem w mini club zabawy dla dzieci i dorosłych 🥂
  • 4.0
    sierpień 2019

    Polecam hotel

    Hotel bardzo ładny, duży basen, bezpośrednio przy prywatnej plaży. Jedyne co nam się w nim nie podobało to monotonne niekoniecznie smaczne jedzenie (ale każdy znalazł coś dla siebie, nie chodziliśmy głodni), zbyt mała ilość obsługi jak na tak duży hotel. Pokoje sprzątane codziennie. Hotel ma około
    8 pięter i niestety niesprawne windy na które czeka się bardzo długo. My mieliśmy pokój na 4 piętrze więc schodami jeszcze tragedii nie było. Animacje też były słabe, animatorzy nie potrafili porwać ludzi do zabawy..
    Samo miasto Sousse...syf, smród i bieda... i na pewno nie jest to rozrywkowe miasto...większość miasta składa się z opuszczonych budynków. Duży plus za policję na plaży i w samym mieście.
    Wszystkim wybierającym się do Tunezji polecam zabrać ze sobą dużo alkoholu, ponieważ w Tunezyjskich sklepach go nie znajdziecie a w hotelowym barze rozcieńczają. W przydrożnych barach alkohol jest bardzo drogi.
    Warto wybrać się jednak do tego miejsca ze względu na super pogodę i hotel.
  • 4.7
    sierpień 2019

    bardzo nam się podobał, super odpoczynek :-)

    świetnie spędzony czas :-) lokalizacja super morze piękne basen świetny, obsługa świetna bardzo uczynna i pomocna, dzieci miały co robić,
  • 4.8
    sierpień 2019

    Jesteśmy bardzo zadowoleni, fajne miejsce w dobrej lokalizacji. Było super.

    Bardzo fajny i duży hotel mimo że lata swojej świeżości ma już za sobą czysty i z miłą i sprawną obsługą. Usytuowany w bardzo dobrej lokalizacji blisko sklepy, targ, port z fontannami, muzea i zabytki wszystko praktycznie na wyciągnięcie ręki. Dla tych co wola posiedzieć na miejscu zadbany basen z wydzielonymi
    strefami, gry i zabawy oraz prywatna plaża i nigdzie nie braknie leżaka. Liczne bary, bufety stołówka z tarasem. Jedzenie zróżnicowane każdy coś dla siebie znajdzie i napewno dla nikogo nie braknie, owoce i lody serwowane do posiłków oraz duży wybór napoi (soki, napoje gazowane, woda, piwa, wina, drinki). Personel dba o czystość w pokojach (ręczniki, pościel itp.), szybkie usuwanie usterek jeśli jakieś się pojawią. I wszędzie dbają o bezpieczeństwo turystów czy w hotelu czy przy basenie i plaży. Naprawdę polecam.
  • 2.7
    lipiec 2019

    Mieszane uczucia.

    W hotelu Rhiad Palms byliśmy na początku lipca. Wybraliśmy go ze względu na piękny widok z balkonu oraz położenie. Hotel położony w centrum Sousse. W 20 minut spacerkiem można dojść do Mediny (starego miasta wpisanego na listę UNESCO).
    Dookoła hotelu sklepiki, restauracje, można chodzić nawet
    po zmroku bez obaw.
    Plaża duża, szeroka, piaszczysta z łagodnym zejściem do morza. Woda czysta, jednak przy mocniejszych prądach w wodzie sporo śmieci, reklamówki, glony, butelki.
    W barze przy plaży jak i przy basenie ciągle brakowało kubków... dlatego często drinki podawane były w papierowych, malutkich kubeczkach 150ml.
    Bardzo duże kolejki zarówno podczas obiadu i kolacji jak i do przekąsek. Nawet 30-40min stania.
    Jedzenie bardzo słabe. Mały wybór, nie przyprawione, monotonne. Opisy często nie zgadzały się z rzeczywistością np. podpis wołowina a okazywało się, że to serca drobiowe.
    Talerze i miski często brudne, na stołach również duży bałagan, kelnerzy nie nadążali sprzątać. Dodatkowo minus za to, ze napoje do posiłków były podawane przez kelnerów, czas oczekiwania bardzo długi, często było tak, że zjedliśmy juz obiad i dopiero ktoś podszedł zapytać się co chcemy do picia...
    Kolejny minus za windę. Winda psuła się co chwile, do tego bywało tak że czekaliśmy 10 minut aż przyjedzie.
    Pokój w miarę czysty, z pięknym widokiem, łazienka na pewno wymaga remontu. Klima działała.
    Warto wiedzieć, że w pokojach nie ma lodówek, ani pilotów do tv. (za pilot jest kaucja płatna w recepcji, lodówkę można wynająć za opłatą)
  • 4.5
    lipiec 2019

    Świetne miejsce na wypoczynek - POLECAM

    Pierwsze wrażenie trochę straszne z powodu dużej ilości ochroniarzy , ale to dla komfortu turystów.
    Miejscowi ludzie bardzo przyjaźni chociaż odrobinę nachalni ale to dość naturalny objaw - turysta często pozwala zarobić. Sam hotel duży co oznacza dużą ilość gości ,stan ten powodował spore kolejki
    właściwie wszędzie .
    Długie oczekiwanie na windy (mieszkaliśmy na 8 piętrze). Ale w sumie to wakacje więc po co się spieszyć.
    Ogólnie to wyjazd był bardzo udany.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY