Ocena klientów na podstawie 15 opinii

Lokalizacja: 4,1
Pokój: 3,6
Posiłki: 3,5
Basen: 3,6
Czystość: 3,9
Obsługa: 3,7
Średnia ocena 3.7

66% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę

Sprawdź ofertę hotelu Reymar Playa w Travelplanet.pl

Termin:
29.04.2020 - 06.05.2020
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Cena za osobę: 1 076 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (15)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.2
    wrzesień 2019

    Podobało się ale...

    W hotelu byliśmy 7dni od 14.09 do 21.09. Z opcją wyżywienia HB. Sam hotel, czyli czystość + urozmaicenie posiłków oceniam na bardzo dobrze. Jednak w ofercie jest wpisane, że jest jedno miejsce z darmowym WiFi przy recepcji - niestety nie było. Gdy chcialam się zalogować - musialam kupić kod. Jeśli chodzi
    o śniadania - kto lubi pospać ten czeka w kolejce do stołówki, ponieważ obsługa nie wpuszcza wszystkich na raz (chyba problem z miejscem dla wszystkich). Jeszcze jeden bardzo ważny aspekt: do obiadu nie ma żadnych napojów. Tzn. Są, ale płatne :) no i moje zle wspomnienie: otatniego dnia bardzo padało. Schodzilam ze schodow z plecakiem i walizka (schody nie byly oznaczone, że są śliskie) i niestety ale zjechalam z nich na pupie. Całe szczęście, że miałam plecak, bo inaczej moglabym uderzyć głową... Pobyt był bardzo udany, ogólnie mimo wszystkich małych minusów polecam ten hotel dla osób, które lubią odpoczywać na plaży czy zwiedzać.
  • 4.8
    maj 2019

    Wracam we wrzesniu

    Co tu pisać na pewno tam wrócę, bardzo dobra kuchnia , fontanna czekoladowa czy wieczór owoców morza często tego nie spotkamy w 4*
  • 4.6
    sierpień 2017

    Polecam osobom niewymagającym luksusów

    Hotel położony blisko morza.Wystarczy przejść podziemnym pasażem i jesteśmy już na plaży. Pokoje może nie najnowocześniejsze- kto szuka marmuru i nowoczesnego wystroju to nie znajdzie go tam...ale mi to nie było potrzebne, ponieważ jadąc na wakacje wole zwiedzać okolice niż zachwycać sie pokojem, w
    którym tylko śpię.Pokoje codziennie sprzątane, ręczniki wymienianie podczas każdej wizyty, mydło, żel i papier na bieżąco uzupełniane. Jeśli chodzi o posiłki to śniadanie codziennie takie same tzw. szwedzki stół, ale każdy znajdzie coś dla siebie.Obiady i kolacje różnorodne i smaczne.
    Jadąc do Hiszpanii zwykle nie warto wykupywać oferty all inclusive ponieważ składa się ona tylko 3-ech posiłków, za napoje do kolacji czy obiadu trzeba płacić.
  • 2.8
    lipiec 2017

    Hotel niewart swojej ceny- nie polecam

    Hotel nastawiony na turystów z UK , śniadania typowo angielskie, moim zdaniem okropne. Animacje w hotelu również dedykowane angielskim gościom. Dodam, że animacje są bardzo głośne i trwają, aż do północy. Restuacja jest całkowicie nieprzystosowana do obsługi dużej ilości gości. Śniadania w godzinach
    8 do 9.30 są nieporozumieniem wziąwszy pod uwagę liczbę gości jak i koncerty trwające do późnych godzin nocnych.
    Winda hotelowa jest stara, zdezelowana i mieści ledwie 3 osoby. Wszystkie napoje do posiłków są płatne, a kelnerzy lubią oszukiwać turystów przy wydawaniu reszty (np. Na 10€ czego doświadczyliśmy). Pilot do TV oraz suszarkę można wypożyczyć z recepcji (kaucja). Brak lodówki w pokoju jest uciążliwy.
  • 2.8
    lipiec 2017

    Hotel niewart swojej ceny- nie polecam

    Hotel nastawiony na turystów z UK , śniadania typowo angielskie, moim zdaniem okropne. Animacje w hotelu również dedykowane angielskim gościom. Dodam, że animacje są bardzo głośne i trwają, aż do północy. Restuacja jest całkowicie nieprzystosowana do obsługi dużej ilości gości. Śniadania w godzinach
    8 do 9.30 są nieporozumieniem wziąwszy pod uwagę liczbę gości jak i koncerty trwające do późnych godzin nocnych.
    Winda hotelowa jest stara, zdezelowana i mieści ledwie 3 osoby. Wszystkie napoje do posiłków są płatne, a kelnerzy lubią oszukiwać turystów przy wydawaniu reszty (np. Na 10€ czego doświadczyliśmy). Pilot do TV oraz suszarkę można wypożyczyć z recepcji (kaucja). Brak lodówki w pokoju jest uciążliwy.
  • 3.6
    lipiec 2017

    Raczej tam nie wrócimy...

    nieciekawa miejscowość, sam hotel nienajgorszy w dobrej lokalizacji ale brak lodówki w pokoju ,na 7pięter 2 malutkie windy,często trzeba było iść schodami,jedzenie ok,było w czym wybierać,plaża w miarę blisko,jednak ogólnie w Hiszpanii jest wiele ładniejszych miejsc niż Malgrat de Mar...
  • 2.3
    lipiec 2016

    Katastrofa, nie zasługuje na 3*

    najgorszy hotel w jakim byłem, nie zasługuje na 3*. Nie mogę się nadziwić pochlebnym komentarzom, chyba to pracownicy organizatora. Często wyjeżdżam i często korzystam z hoteli ale Reymar Playa to naprawdę dno. Pokoje brudne, podłogi nie myte, balkon był brudny w dniu przyjazdu i nie był sprzątany ANI
    RAZU. Pokoje malutkie, ciasnota, walizki na balkonie. Ręczniki ze sztucznego materiału, trudno się wytrzeć, kuchnia bardzo monotonna i b. skromna, zwłaszcza śniadania - nie było nawet jajecznicy, sic! Obsługa nieuprzejma. Bardzo nie polecam, również organizatora Wezyr Holidays - nie zrobili nic aby wymienić nam pokój w którym nie mieściliśmy się, jako rozwiązanie zaproponowali nam dopłatę w wysokości - UWAGA 2.700 EUR, tak, prawie 3 tys EUR. Dno totalne
  • 2.2
    lipiec 2016

    Najgorszy hotel z jakim miałem do czynienia przez kilkanaście lat podróżowania w kat 3 ***

    Dziwię się opiniom pochlebnym, ja dałem się właśnie nabrać dzięki nim, a mam wrażenie że pisały je osoby zainteresowane, pracownicy??
    Hotel bardzo słaby, pomimo tylko 3*, ale i na nie trzeba czymś zasłużyć, wg mnie ledwo może 2* bym dał. Pokoje przeraźliwie małe, ciasnota, walizki trzymaliśmy na
    balkonie, wg mnie to skandal. Pokoje nie sprzątane w ogóle, pomimo, iż wyjeżdżaliśmy na długie wycieczki, personel miał więc wiele okazji i mnóstwo czasu żeby posprzątać. Nic z tego. Sprzątanie polegało tylko i wyłącznie na wymianie ręczników - NIC WIĘCEJ. Podłoga nie umyta ani razu, pościel nie zmieniona przez 2 tyg ani razu !!!!! Balkon był już brudny przed naszym przyjzadem i taki tez pozostał, wszędzie pajęczyny, kurz i brud. Ręczniki z tworzywa sztucznego!!! nie da się nimi normalnie wycierać, TV był, ale trzeba było płacić, internet płatny 5 EUR za dzień !!! To maja być 3 gwiazdki???? Żart i kpina z gości. Obsługa chyba z więzienia, nieprzyjemna, zarówno w recepcji i stołówce. Jedzenie bardzo słabe, zwłaszcza śniadania. Katastrofa , nawet jajecznicy nie było. To była moja podróżnicza i wczasowa wtopa życia. Na wycieczkach jakie sobie organizowaliśmy korzystaliśmy z innych hoteli 3* - nie ma porównania, Reymar Playa to przy innych hotelach z tej kategorii dno, niestety, byłem tam 2 tygodnie, dobrze, że z przerwami na wycieczki. Klimatyzacja niewydajna, słabiutka. Prosiłem o zmianę pokoju - odpowiedź rezydenta po 2 dniach wysiłku?? - dopłata 2.700 EUR !!!!! Tak, prawie 3 tys EUR, to tak jakby kazali mi zapłacić raz jeszcze za wczasy z wyżywieniem. Chamstwo. Na obiadokolacjach nie było nawet podstawowego deseru jakim jest wszędzie arbuz !!! Chyba za drogi, jedzenie monotonne i fatalne, ale dzięki temu można było schudnąć - i to jedyny plus stołówki. A sama stołówka mała z dwoma rzędami potraw, tzn, drugi rząd był kopią [pierwszego. Naprawdę słabo. Czułem , że ten hotel nie będzie rewelacyjny, ale te opinie jednak spowodowały, że się zdecydowałem. Niestety te opinie pozytywne to bujda, zresztą pisane tym samymy językiem dla mnie lipa. Ja odradzam, mam nadzieję, że w życiu więcej mnie taki hotel i warunki nie spotkają. Zastanawiam się nad pozwaniem organizatora - Wezyr Hilidays - do sądu. bo proponowanie dopałaty do pokoju prawie 3 tys EUR to bezczelna kpina z klienta. Omijajcie Wezyra szerokim łukiem, hotele, po których jeździliśmy zbierając wczasowiczóe, to największe dziadostwo jakie widziałem w życiu, w drodze powrotnej nie mogliśmy się nadziwić, że można mieć wczasy w takich beznadziejnych miejscach. Myslę że inni klienci Wezyra, z jakimi jechaliśmy na lotnisko, mogli mieć jeszcze gorzej niż ja. Z plusów??? Dobra baza wypadowa i bliskość morza. Blisko Francja i Barcelona, można zorganizować sobie wiele wycieczek i warto samemu wynająć na miejscu auto. Wycieczki u rezydenta b. drogie, 2 wycieczki i macie samochód na prawie całe 2 tygodnie. Aha - nie jestem malkontentem, raz zdarzyło mi się, na kilkanaście takich wyjazdów, źle ocenić hotel i organizatora. Zdawałem sobie sprawę z ceny i z 3***, ale proszę mi wierzyć, nawet 3 gwiazdki do czegoś zobowiązują - a tu olanie klienta po całej linii i przez hotel i jego obsługę i organizatora jakim był Wezyr - Szerokim łukiem omijajcie i hotel i organizatora. Mam sporo zdjęć z tego syfu. Aha, lustro wycierane ścierką od podłogi, urocze zdjęcia. Reasumując - bród, smród i ubóstwo, przez duże U, i chamstwo obsługi, no i 5 eurasów za dostęp do internetu na dzień i płatny TV, No i widać, nawet po zdjęciach, że hotel ten ma już kilkadziesiąt lat, a w środku jest znacznie gorzej, plus beznadziejna obsługa. Śniadania trwają tylko 1,5 godz, więc o po 9 kolejka jak u nas za mięsem za komuny, szkoda gadać. Obsługa zabiera talerze prawie podczas jedzenia, żebyście już sobie wyszli, i to bez pytania....
  • 4.2
    lipiec 2016

    Bardzo fajny hotel

    Bardzo czysty z miłą atmosferą. Jedzenie smaczne choć jak zawsze trafi się coś mniej smacznego. Minus to to, że nie wolno było pić własnych napój przy basenie, który nie wiadomo czy należy do hotelu czy baru ale bliskość plaży i super morze pozwalają o tym zapomnieć.
  • 4.8
    czerwiec 2016

    Bardo nam się podobało

    Hotel czysty zadbany przyjemny ,pokoje zadbane codziennie sprzàtane posiłki bardzo dobre nikt nie chodził głodn.Hotel położony przy głównym deptaku .Polecam naprawdę warti