Ocena klientów na podstawie 22 opinii

Lokalizacja: 4,0
Pokój: 3,7
Posiłki: 4,2
Basen: 4,4
Czystość: 4,0
Obsługa: 4,5
Średnia ocena 4.0

77% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
obsługa, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów

Opinie Klientów (22)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.2
    sierpień 2019

    Fajne baseny, ale hotel brudny

    Pierwsze wrażenie okropne. Łazienka jest tak strasznie brudna, że strach wziąć w niej prysznic. Jacuzzi powinno być zrównane z ziemią bo i tak w tym brudzie raczej nikt się nie odważy wykąpać. Pleśń, zacieki od plucia pastą do zębów, pajęczyny, zacieki na ścianach niemyte conajmniej od początku sezonu.
    Fugi czarne i zagrzybione. Problem z brudem jest także w restauracji- niedomyte szklanki, kieliszki i sztućce. Przy leżakach na basenie tez mogłoby być czyściej. Jak coś się rozleje to tak przez cały dzień leży. Pokoje lepsze, ale jeżeli ktoś myśli, że wyglądają jak w 5* hotelu to bardzo się rozczaruje.
    Największą zaletą są baseny i zjeżdżalnie. Czysta woda, zawsze były wolne leżaki. Nieważne, o której przyszliśmy to mogliśmy wybierać miejsce. W basenach tez nigdy nie było tłoku. Plaża kiepska, wąska i przy wejściu do morza bardzo kamienista. Małe dzieci się nie pobawią dlatego niezatłoczone baseny są mega plusem. Dużym plusem jest także obsługa. Animatorzy są świetni. Różne aktywności w ciągu dnia dla dorosłych i dzieci prowadzone były na dużym luzie i z humorem. obsługa w restauracji i barach bardzo mila. Jedzenie i picie średnie. Niby niczego nie brakuje, ale produkty są niskiej jakości. Feta to taki ser a la feta, tzatziki sztuczne, a o napojach to nawet nie wspominam. jest za to dużo owoców, sałatek, mięs. Nikt nie wyjdzie głodny, ale tez ciężko tam przytyć z powodu dobrego jedzenia ;) co może być zaletą. Niewiele atrakcji jest obok hotelu- 2 tawerny i kilka sklepów. Sklepik w hotelu ma dobre ceny i wszystkie podstawowe produkty. Pół godziny jazdy autobusem spod hotelu jest Rethymno- zabytki, sklepy, tawerny i duża plaża. Reasumując- hotel byłby fajny gdyby ktoś zadbał o porządek. Dzieci wróciły zachwycone basenami i animacjami, ale brud powoduje, że nigdy tam nie wrócimy.
  • 5.0
    październik 2018

    Zdecydowanie polecam

    Hotel na uboczu, tak więc dla lubiących spokój i ciszę. Przemiła obsługa. Jedzenia bardzo dużo i dla każdego coś napewno się znajdzie. Drinki dużo lepsze i mocniejsze niż w Polsce za które słono się płaci. Hotel na wzgórzu więc trzeba się powspinac, ale mnie to nie przeszkadzało. Pokój ładny i codziennie
    sprzątany. Mam zamiar tam wrócić za rok. Zdecydowanie polecam.
  • 4.5
    październik 2018

    Super

    Piękna zieleń i rozmaitość terenu.
  • 3.3
    wrzesień 2018

    dość kameralny hotel ...

    Po pobycie w hotelu mam dość mieszane uczucia ... hotel położony na wzgórzu, brak podgrzewanego / wewnętrznego basenu. W zasadzie jedyny basen jest na górze i targa niemiłosiernie wiatrem. Część 'aquaparku' to w zasadzie tylko zjeżdżalnie do wody którą trzeba natychmiast opuścić, żeby inni mogli zjechać
    i brodzik dla dzieci. Bar przy basenie i na plaży zamykany z byle powodu (np. spodziewana słaba pogoda), lub bez powodu, przez co w pozostałych miejscach powstawały kolejki. Z animacjami - podobnie jak z barem przy plaży - zazwyczaj nie było ich wcale, bo albo spodziewana słaba pogoda, albo po krótkiej analizie animator uznawał, że nic po nim, bo za mało osób, albo nie wiadomo co. Plaża słaba z mnóstwem kamieni. Położenie w totalnej dziurze, godzinę drogi autobusem od większego miasta. W hotelu trzeba się też sporo nałazić po schodach - przez co raczej odradzam osobą z małymi dziećmi i starszym.
    Z drugiej strony bardzo miła obsługa hotelowa, widoki, ładna roślinność na terenie hotelu i dobre jedzenie. Ogólnie nie jest to jakaś porażka - ale nie ma się też co nastawiać na luksusy. Można pojechać jeśli będzie w dobrej cenie.
  • 4.5
    wrzesień 2018

    Polecam ten hotel, jesteśmy bardzo zadowoleni

    Obsługa hotelowa bardzo miła, sprzątanie pokoi codziennie, chyba ze ktoś sobie tego nie życzy, pokój ładny, wanna z hydromasażem, szafy, lodówka, tv, telefon, szlafroki , kapcie itp. Fajne animacje dla dzieci jak i dorosłych, market hotelowy, pyszne drinki, jedzenie tez dobre, myślę że każdy znajdzie
    coś dla siebie. Piękne widoki z barów jak i z naszego pokoju, polecam z czystym sumieniem ten pokój, jesteśmy bardzo zadowoleni :)
  • 4.8
    wrzesień 2018

    Fantastyczny hotel I obsługa

    Mimo iż byliśmy poza sezonem hotel stanął na wysokości zadania. Mnóstwo atrakcji dla dzieciaków jak I dorosłych. 2 bary przy basenie serwujące między głównymi posiłkami przekąski oraz drinki nie tylko 4 na krzyż jak ktoś skomentował. Napoje również były dostępne zawsze. Przemiła obsługa bez względu na
    to czy to panie od sprzątania czy panie w barze czy wkoncu rewelacyjny Nicos szef sali restauracyjnej oraz barman również Nicos I Kostas. Jedzenie bardzo dobre I różnorodne każdy znajdzie coś dla siebie. Pokoj nr 603 z pięknym widokiem na morze oraz hotel. Doskonałe miejsce do rozpoczęcie zwiedzania Krety. Polecam Ballos zatokę Szatana Matale Red beach I miasta w poblizu.
  • 4.0
    czerwiec 2018

    Hotel przyzwoity, ale organizator (Grecos) już nie

    Uwaga na pokój 124. W hotelu 5*, a za taki się uważa pobierając stosowną opłatę, pokój nr 124 zaopatrzony jest w grzyb na ścianie, nieprzyjemny, przenikający smród stęchlizny z powodu niedrożnej wentylacji, wydobywającą się nieznaną substancję z odpływu w łazience, wstawione niezamawiane piętrowe łóżko,
    które całkowicie zagraciło pomieszczenie, oraz uszkodzony zamek drzwi tarasowych. Jeszcze w nocy, w dniu przyjazdu problem został zgłoszony, ale zmiana pokoju nastąpiła dopiero w czwartej dobie. Oczywiście Pani rezydent została poinformowana i sama miała (nie)przyjemność zapoznać się z atrakcjami. Grecos zaproponował jakąś jałmużnę, która została odrzucona, ale po powrocie została zgłoszona reklamacja z załączoną dokumentacją fotograficzną. Grecos oczywiście ma gdzieś klienta i po ponad miesiącu odpowiedzi brak. Jest za to ten negatywny komentarz.
    Sam hotel, oczywiście za wyjątkiem pokoju nr 124, całkiem przyjemny. Obsługa niezwykle życzliwa i serdeczna. Plaża niezbyt zachęcająca.
  • 3.5
    wrzesień 2017

    Max 3 gwiazdki

    Na wstepie dodam ze nie jestem osoba ktora zazwyczaj narzeka ... Wakacje byly calkiem udane, ale przyznam ze na hotelu troche sie zawiodlem. Pokoje calkiem znosne, ale lazienka okropna. Hotel wymaga remontu. Posilki mogly by byc lepsze, zwlaszcza bardzo nomotonne sniadanie. Przez tydzien co dzien bylo
    to samo. Snac bar pozostawial wiele do zyczenia. Przypominalo to trochge PRLowski sklep: jakos tak pusto, jakos brzydko i Pani nie mila. Bar przy basenie to byla poraszka. Pani miala namieszane co dzien po 4 drinki (bardzo slabe) i tylko to serwowala. Zastanawiam sie dlaczego to sie nazywalo ultra all inclusive ?? Bo nie placi sie za reczniki i lezaki plazowe ?
    Po prostu slabo. Dorze ze cena nie byla zbyt wysoka. Hotel oceniam na 3 gwiazdki
  • 3.5
    sierpień 2017

    Średnio

    Pokoje o rożnym standardzie, my trafiliśmy na średni, tak też było ze sprzątaniem, zależało od pani sprzątającej czy wymieni ręczniki na czyste czy nie, brodzik dla dzieci z bardzo szorstkimi płytkami, dzieci juz pierwszego dnia poraniły dobie stopy i dalej pływały w butach do wody, Plaża dużo węższa
    niż na zdjęciu, na pewno nie jest to pięciogwiazdkowy hotel, do tego standardu bardzo duzo mu brakuje, plusy to polskie animacje dla dzieci i wieczory dla dorosłych, każdego dnia cos fajnego sie działo
  • 2.0
    lipiec 2017

    Tragiczne warunki lokalowe

    Zaoferowano nam wakacje w 5 gwiazdkowym hotelu z opcja Ultra All Inclusive. Otrzymaliśmy Pokoje w przyziemiu - tragiczne, wilgotne, pełne pleśni. Brudno i niewysprzątane (kamień na armaturze, pęknięty wąż od prysznica). Nic nie schło, cały czas było czuć nieznośny zapach stęchlizny. Odmówiono nam wymiany
    pokoju ze względu na brak pokoi (mimo, że przyjmowano nowych gości). Pani rezydentka nie była w stanie nic zrobić. Pani Kierownik Travel Planet Pasaż Grunwaldzki Wrocław nie odpowiada po dziś dzień na telefony i maile. Zero pomocy. Hotel zasługuje co najwyżej na 3 gwiazdki. Opcja Ultra All to w sumie tylko dodatkowe przekąski - alkohole lokalne podawane wybiórczo. Jedzenie OK. Śniadania bardzo monotonne (identyczne przez cały tydzień - w sumie parówki, kiełbaski + jajka). Dodatkowa kolacja Kretańska - porażka. Dziwaczna konfiguracja baru z drinkami (przy basenie otwarty do 18, można tylko zamówić niektóre napoje oraz 3 typy drinków. Po normalne drinki trzeba się przejść do baru przy Recepcji (przez cały kompleks, czynny od 18). Niemców i Francuzów traktuje się całkiem inaczej niż Polaków, nawet sadza się ich w lepszych miejscach w restauracji (np. mniej nasłonecznionych). Krótko - cena nieadekwatna do standardu wycieczki (tak o 50% za wysoka).