Ocena klientów na podstawie 10 opinii

Lokalizacja: 4,5
Pokój: 3,2
Posiłki: 3,0
Basen: 2,3
Czystość: 4,0
Obsługa: 4,7
Średnia ocena 3.8

70% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
aktywnych
Mocne strony:
obsługa, lokalizacja
Słabe strony:
basen
Klienci polecają hotel dla:
  • aktywnych
  • miłośników życia nocnego
  • singli
  • par
  • ceniących spokój i ciszę

Sprawdź ofertę hotelu Relax Inn w Travelplanet.pl

Termin:
09.01.2020 - 12.01.2020
Wyżywienie:
RO - Bez wyżywienia
Cena za osobę: 599 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (10)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.0
    styczeń 2019

    Na pewno wrócimy, ale raczej nie do tego hotelu.

    Hotel z pewnością nie zasługuje na 3 gwiazdki. Oprócz położenia i obsługi nic dobrego nie w stanie napisać. Dla nas jednak liczyło się położenie, a tutaj dajemy 5/5.
    Polecam nie brać balkonu od strony ulicy, bo jest po prostu bardzo głośno - nawet w styczniu.
  • 4.8
    listopad 2018

    Bardzo nam się podobało. każdemu polecimy hotel

    Hotel bardzo przyjazny, pokoje urządzone tak jak powinny, niczego nam nie brakowało, dobra lokalizacja, blisko do busa i na deptak, śniadania bardzo obfite, może rzeczywiście codziennie to samo ale tak naprawdę to od nas zależało czy jada się co dzień ten sam zestaw
  • 4.3
    styczeń 2018

    Podobało mi się , aczkolwiek są pewne minusy. Ogólna ocena - 3,5/5, dlatego że większośc czasu nie spędziłem w pokoju. Osobiście potrzebne było mi łóżko, miejsce do kąpieli i miejsce na rzeczy, więc raczej posiadam małe wymagania.

    - raczej dla miłośników wychodzenia z pokoju
    - wentylacja - problemy z ustawieniem
    - mały telewizor
    - napoje do kupienia nie w cenie pokoju
    - woda - smakuje jak chlorowana (może jest tak wszędzie na Malcie)
  • 3.4
    styczeń 2018

    Przeciętny hotel z monotonnymi, słabymi śniadaniami

    Sam hotel dość przeciętny, choć obecnie w hotelu ftwa remont. Na czystość nie ma co narzekać, ręczniki wymieniane były codziennie co jest plusem. Byliśmy w opcji BB i śniadania bardzo słabe: po pierwsze dosłownie codziennie było to samo: 2 rodzaje wędliny, żółty ser, jajka na twardo i mleko - wszystko
    trzymane w lodówce, płatki (z zimnym mlekiem) i jakieś dżemy. Brak czegokolwiek na ciepło (oprócz herbaty i kawy). Mogliśmy dopłacić za każdym razem po 2euro za możliwość "Full english breakfest", raz się zdecydowaliśmy ale też nie było jakieś super. Dużo bardziej opłaca się wziąć opcję bez wyżywienia i chodzić do sąsiedniego hotelu na śniadania (są za ok 3euro). Do blaży ok 300m, ale z racji pory wyjazdu nie korzystaliśmy, blisko do przystanku do Vallety.
  • 2.8
    grudzień 2017

    No do Bugibby nie koniecznie ale sama Malta fajna

    Hotel tak ogólnie przytulny klimatyczny, ale bez szału widok na morze z balkonu tak ale dopiero na ostatnim piętrze na naszym trzecim to jeszcze raczej dachy domów, obsługa miła poza stołówką (piszę celowo stołówką a nie restauracją) lokal w piwnicy ponury żeby nie powiedzieć obskurny wystrój dno obsługa
    dno menu jeszcze gorzej. Basen odkryty na dachu zupełne nieporozumienie to raczej duża wanna niż basen ale mimo wszystko można się tam dobrze czuć w tym hotelu jest tak swojsko jakby po domowemu.
  • 3.6
    grudzień 2017

    Było poprawnie

    Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie, codziennie czyste ręczniki, śniadania poprawne, jednak codziennie takie same, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń do śniadania. Wystrój hotelu dość prosty, bez fajerwerków, ale zależało nam bardziej na niskiej cenie, żeby mieć po prostu gdzie się przespać.
    W grudniu chłodno w pokojach, do przykrycia tylko prześcieradła i koce schowane w szafie, ale można prosić o dodatkowe koce. Dziwna sytuacja nas spotkała zaraz po przyjeździe, gdy planowaliśmy przejść się po okolicy i coś zjeść (dojechaliśmy do hotelu ok 23:00). Pan z recepcji, mam nadzieję z dobrej woli, zapytał dokąd się wybieramy. Gdy odpowiedzieliśmy, że coś zjeść, zapytał czy lubimy chińską kuchnię, nie swiadomi dowiedzieliśmy, że owszem, wiec zaproponował, że na przeciwko hotelu jest najlepsza restauracja chińska. W zwiazku z tym, że na Malcie byliśmy po raz pierwszy chcieliśmy spróbować czegoś bardziej regionalnego, ale pan z recepcji uznał, że koniecznie musimy spróbować chińszczyzny. Mimo, że knajpa na przeciwko była zamknięta (i przez chwilę odetchnęliśmy z ulgą) recepcjonista zapukał do restauracji i poprosił właścicielkę o otwarcie, mimo naszego sprzeciwu. W tej sytuacji czuliśmy się zobligowani do zjedzenia czegoś choćby niewielkiego, niestety zamówione z grzeczności przez nas przystawki były kiepskie, a niektóre wręcz nie do zjedzenia, nie polecamy ... trzeba uważać
  • 3.5
    czerwiec 2017

    Hotel oceniam jako dobry,bez szału

    Pokój jak i hotel był dobry,lecz uważam iż w tej cenie można znaleźć coś nieco lepszego. Kiepskie sniadania,bardzo ubogie. Klima dziala. Hałas od ulicy. Natomiast załoga hotelu na duży plus-bardzo pomocni. Spóźniał nam się transport na lotnisko-Pani z recepcji bardzo nam pomogła,zadzwoniła do kierowcy
    i wyjasnila cala sytuacje (wszystkie autobusy sa tam przewaznie spoznione) kazala sie nie martwic i oczywiscie za chwile podjechal bus...:) Polecam dla tych ktorzy maja zamiar cale dnie spedzac na zwiedzaniu a nie na odpoczynku hotelowym.
  • 4.0
    marzec 2017

    Fajnie:)

    Codziennie sprzątane. Pokoje z aneksem kuchennym. Fajny dla tych co zrobią sobie obiad na kilka dni i dojedza coś na mieście. Pokoje nie są super nowoczesne ale ok za te pieniądze. Mały basen na dachu i ładny widok. Blisko do wody. Warto wypożyczyć auto.tylko nie u gościa przy hotelu.naciaga. dwie uliczki
    dalej jest o polowe taniej.WiFi za free przy recepcji. Warto pamiętać że na Malcie są angielskie gniazdka i lewo stronny ruch.hotel dla tych co chce zwiedzać super a jak chcesz w hotelu leżeć i pachnieć to lepiej dwa razy droższy i all.
  • 4.2
    luty 2017

    Super obsluga

    Na najwieksza pochwale zasluguja pracownicy hotelu, poczawszy od recepcji po obsluge restauracji. Wszyscy byli bardzo uprzejmi I pomocni, usmiechnieci oraz pozytywni.
  • 3.8
    listopad 2016

    Bardzo nam się podobało

    Hotel troszkę zaniedbany, ale schludnie i czysto, toż to tylko 3*. Nowe materace, łazienka super, ręczniki codziennie świeże i pachnące. W samym centrum Bugibby. Fajne miejsce wypadowe na Gozo i Comino - katamaran cały dzień 25 Euro. Przystanki autobusowe 2 minuty od obiektu. Basen na dachu - bee. Śniadania
    zawsze takie same, ale urozmaicone + owoce, kompoty i ciasto. Chyba kiedyś tam wrócimy.