Ocena klientów na podstawie 95 opinii

Lokalizacja: 4,0
Pokój: 4,0
Posiłki: 3,7
Basen: 4,5
Czystość: 4,1
Obsługa: 4,1
Średnia ocena 4.0

73% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
basen, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • seniorów

Opinie Klientów (95)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.8
    grudzień 2021

    Ciepło , ciepło i...ciepło

    Hotel Rehana Sharm RESORT AQUA PARK & SPA DELUXE
    Napiszę to co nie napisane w folderze reklamującym hotel.
    Położenie: 7 km od lotniska co powoduje uciążliwość hałasu startujących samolotów / niestety dzień i noc / , przy wlocie do rezerwatu przyrody Nabq, przy głównej ulicy, dlatego wieczorem
    można wybrać się na spacer, zobaczyć niedaleko sklepiki i poczuć co oznacza „orientalne zaproszenie na zakupy”. Jest to miłe, ale… po 20 razie - uciążliwe.
    Hotel: główny basen ze zjeżdżalniami – niesamowity hałas z nagłośnienia oraz niezliczona ilość dzieci, jeśli ktoś pragnie spokoju to są dwa mniejsze schowane z boku. Niestety minusem to zimna woda – podgrzewana tylko w głównym. Czystość na terenie hotelu bez zastrzeżeń, turyści to 99,99% rosyjskojęzyczni / Rosjanie i Ukraińcy /, to z ich względu wszystkie napisy / restauracja, bar, menu sklep , itd. / są po rosyjsku, a język ten jest dominujący. Główny budynek to recepcja i lobby, mieszkalne to 9 kompleksów 2-piętrowych. Pokoje widać już w nich upływ czasu na sprzętach, wifi – w lobby – słabe i b.dużo ludzi, lepsze w barze na wyspie FISH STAR. Opaski wręczają zaraz po przyjeździe, pokój niestety dopiero o 14.00, przy wymeldowaniu w ostatnim dniu o godzinie 12.00 zabierają opaskę ALL.
    Plaża: oddalona od hotelu 5 minut spacerkiem. Należy dojść do końca hotelu, tunelem przejść pod ulicą i z drugiej strony kursują na plaże busiki. Na plaży mnóstwo leżaków i parasoli, rafa do której dochodzi się po pomoście, woda ciepła, niestety wiejący wiatr spowodował zamkniecie rafy na trzy dni z powodu fal, bar z napojami oraz drugi z napojami i posiłkami 13-15 typu fast food
    Serwis i animacje: Personel miły, uprzejmy, załatwienie prostej sprawy / brak prądu w klimatyzacji…. czekałem całe 30 minut!!!!, nie tak jak kiedyś 4 dni -duża poprawa. Sprzątanie pokoju co dzień, wymiana ręczników w pokoju i na basenie - w razie potrzeby, animacje ranne i popołudniowe na basenie na przyzwoitym poziomie, była nawet yoga. Wieczorne w większości konkursy przeznaczone dla publiczności, a z racji uczestników – w j. rosyjskim.
    Posiłki i Restauracja:
    Głodny nikt nie chodził, zawsze coś było do wyboru, ale ”ośmiorniczek” nie było! Minusem – notoryczny brak sztućców i niesprzątnięte na czas stoliki, niestety wszystkie napoje podawane w plastiku bądź w kubkach kartonowych, nawet kawa / b.dobra w lobby / oraz drinki. Denerwujące zachowanie kelnerów nakładających posiłki ze szwedzkiego stołu wydzielających jedzenie, np. jak smażył pankersy na śniadanie to dawał dwa i udawał, że nie rozumie o co chodzi, jak smażył mięso, rybę to też dwa malutkie kawałki, itp W restauracji nie czułem się jak gość, ale jak w barze szybkiej obsługi, jeśli chcesz być docenionym jako gość to polecam restauracje ala carte – ja skorzystałem z włoskiej - polecam i indyjskiej – mieszane uczucia, jeśli ktoś lubi mięso to raczej wybrałbym azjatycką. FISH STAR nie mam pojęcia skąd w opiniach jest wzmianka o owocach morza tutaj dostępnych!!
    Porady:
    1. Zakwaterowanie – unikajcie kompleksu nr. 3 i 4 – przed nimi jest scena a na ścianie telebim do karaoke. Bardzo duży hałas wieczorem. To samo 7 jest naprzeciw;
    2. Plaża -zalecane obuwie ochronne;
    3. Restauracja przy posiłkach, aby się za każdym razem nie denerwować należy po prostu brać dwa talerze!!
    4. Zakupy – wychodząc z hotelu w lewo, mijamy kolejne sklepiki, po ok. 30 minutach dochodzimy do ronda, a zaraz za nim jest sklep „ala Biedronka”. Nazywa się Shop J.Clooney.
    5. Opaski w ostatni dzień. No cóż należy iść oddać klucz w jedną osobę, należy sobie jakoś radzić.
    6. Należy koniecznie zabrać DETT oraz środki p. komarowe do pokoju.
    7. COWID- niestety można włożyć między bajki wszystko co napisane w tym temacie przestrzegania przepisów, tłok, ścisk. O pandemii przypominają tylko plakaty, środków do dezynfekcji – oprócz lobby - nie uświadczysz, nawet personel nie chodzi w maseczkach!!! O dezynfekcji stolików w restauracji – zapomnij. Cóż, z uwagi na narodowość gości hotelowych stopień ryzyka „złapania” covida niestety rośnie.
    ________________________________________

  • 1.7
    sierpień 2019

    Najgorszy hotel w Egipcie !

    Wybrałam ten hotel jedynie ze względu na wyjazd w ostatniej chwili . Przeczytałam opinie zamieszczone w travelplanet ale pomyślałam ze są przesadzone - teraz żałuje są w 100% prawda i żałuje ze skusiły mnie wodne atrakcje dla dziecka i bliskość lotniska od hotelu.Jedyny plus za baseny ( ilość ) niestety
    czystość pozostawia wiele do życzenia. Przy basenach brak toalet a jak są to w takim stanie ze się odechciewa! Brudne pokoje ( mrówki w pokojach, kratki klimatyzacyjne szmaty nie widziały od lat); brudna pościel ; materace tak stare ze maja wylewane środki łóżek ; kolejki w restauracjach na porządku dziennym; brak czystych stolików sztućców i szkła oraz filiżanek do kawy; lepiąca się podłoga a kącik dla dzieci wola o pomstę do nieba - smród niemiłosierny ! Napoje podawane ciepłe. Alkohol lokalny nie do wypicia , piwa często brakuje w godzinach wieczornych nie mówiąc o tym ze serwowane jest ciepłe. Jedzenie bardzo mało urozmaicone - jedyny owoc to pomarańcze i melon, 2 razy zdarzył się w głównej restauracji brak pitnej wody bo dystrybutor był popsuty.80% gości rosyjsko jezycznych pozostałych 20% to lokalsi.
  • 4.5
    czerwiec 2019

    Super hotel

    Byliśmy pierwszy raz na wakacjach i naprawdę jak na pierwszy nasz wspólny rodzinny wyjazd było naprawdę super.
  • 2.3
    czerwiec 2019

    TRAGEDIA!!!

    Hotel jest wielkich rozmiarów z dużą ilością basenów dla dzieci i dorosłych, na miejscu są dwie restauracje mieszczące się obok siebie i dodatkowo dwie ala carte gdzie serwowane jest jedzenie" />
    Chciałbym Szanownych urlopowiczów szukających udanych wakacji ustrzec przed pobytem w tym "przybytku".
    Hotel jest wielkich rozmiarów z dużą ilością basenów dla dzieci i dorosłych, na miejscu są dwie restauracje mieszczące się obok siebie i dodatkowo dwie ala carte gdzie serwowane jest jedzenie
    z "włoską kuchnią i egzotyczną" (co by to nie było nie polecam tam zamawiać czegokolwiek bo nie ma to nic wspólnego z regionalnością tych kuchni). Położenie pomimo braku przy samej plaży nie stanowi problemu. Przechodząc tunelem do sąsiedniego hotelu przedostajemy się busem bezpośrednio na leżaki. Tutaj mamy do dyspozycji bar z serwującymi drinkami (piwo za dopłatą - małe 3 USD, duże 5 USD), oraz od niedawna ruszył bar z przekąskami. Plaża dla maniaków snurkowania to pod tym względem raj bo z pomostu można obserwować wspaniałą rafę, która naprawdę na tle innych pobytów w Egipcie jest rozległa, dość dobrze zachowana i można poobserwować spore ławice ryb. Wracając do hotelu i pokoju to jest to standard pod względem zachowanej czystości tj. mistrzowie brudnego mopa i łabędzia z prześcieradła robią swoje za dolara bez zbędnego spuszczania się. Tutaj nie ma co się czepiać bo tak już jest i można to przeżyć. W łazience są egipskie ciemności i może to być bolączka dla np. faceta, któremu przyjdzie się ogolić - chyba, że chcemy zapuszczać brodzichę by utożsamiać się z panującą modą na drwala lub beduina. Klima nie działa w każdych pokojach jak należy z opowieści innych Polańskich z którymi miałem styczność, ale po zgłoszeniu usterki u rezydenta czy w recepcji możliwe, że problem jest do ogarnięcia. Reasumując nie ma co narzekać na pokoje. Według tego co zauważyłem podczas pobytu w innych hotelach w Egipcie jest to przyjęte za normę i można to zaakceptować.
    Teraz najgorsze czynniki, które przemawiają na "nie" pobyt w tym hotelu to wszechogarniający brud na stołówkach i w lobby począwszy od stołów, krzeseł, sztućce, szklanki, lepiąca się podłoga, chamska obsługa od wydających jedzenie na zewnątrz po obsługę w lobby. Wydzielanie drinków, jedzenia jest podparte przynależnością chyba do kasty czy narodowości - uprzywilejowani są Egipcjanie, którzy są najbardziej bezczelni i kolejka po jedzenie czy zajmowanie stolików wcześniej już zajętych to dla nich bez znaczenia. Oczywiście w hotelu jest pełno Ruskich i Ukraińców co też wpływa na jakość serwowanych potraw, obsługi i myślę, że jest to czynnik decydujący na NIE wybieranie tego syfilisu. Przez cały pobyt łącznie z powrotem do Polski mam problemy żołądkowe, których nigdy wcześniej nie doświadczyłem. Nie byłem sam z tym problemem i większość "Polańskich" miało ten problem. Leki wszelkiego typu od tabletek po zawiesiny nie skutkowały. Myślę, że spowodowane to było niedokładnym i szybkim "myciem" naczyń po posiłku, braku zachowania standardów czystości. Łokcie lepią się do stolików, fotele w lobby upierd...e na brązowo (nie wnikam co tam było). Brak lodu do wydawanych napojów niealkoholowych (o piwie nie wspomnę) bo w całym tym przybytku znajdowała się tylko jedna maszyna do produkcji lodu. Drinki w lobby do 22.00, później możesz iść do sąsiedniego Starfish baru by napić się ciepłego piwa przy temp w nocy 32 stopni (czerwiec). Kelnerzy zabierają jedynie puste szklanki, o przyniesieniu piwa zapomnij chyba, że dasz dolara. Składanie zażaleń do poszczególnych managerów ma krótkotrwały skutek. Po maksymalnie dwóch dniach sytuacja zmienia się z powrotem na niekorzyść, więc jak nie obierzesz systemu by jakoś sobie radzić z tymi niedogodnościami to zginiesz i niepotrzebnie się będziesz denerwował.
    Internet jedynie w lobby - nie polecam z racji oblężenia przez Ruskich i pozostałych brudasów, ale szybciej działa wychodząc z lobby w prawo i idąc w stronę barów przy największym z basenów, gdzie na ścianie ustawiony jest wielki telebim. Reasumując - nie należę do osób, którzy narzekają jak większość Polańskich i mogę wiele rzeczy przetrawić, ale postanowiłem napisać tą opinię by ktoś kto się z tym zapozna omijał szerokim łukiem tą ofertę i wybrał coś innego. Moje doświadczenia podczas tego pobytu zniechęciły mnie na długo od pobytu w Egipcie i z chęcią wybiorę inny kraj bo słysząc inne opinie odnośnie innych hoteli standard obsługi w tym kraju spadł drastycznie przez wspomniane nacje, które z chamstwa i buractwa są znane bardziej niż Polacy, więc może dlatego wpływa to na jakość świadczonych usług w hotelu.
  • 5.0
    styczeń 2016

    Super

    Rewelacja. Było wszystko co tylko się zapragneło.
  • 5.0
    wrzesień 2015

    Było wspaniale!!!

    W REHANIE cudownie było i nikomu tak jak Nam i Naszym dzieciom by się na pewno nie nudziło....hotel z pięknymi ogrodami którymi można spacerować godzinami :) Basenów pełno w około więc było bardzo wesoło ,zjeżdżalnie ,bawialnie i inne atrakcje więc ciężko było dotrzeć Nam na kolacje...do tego przysmaków
    dużo do wyboru więc zaspokoili wszystkich głodomorów. Drineczki (24h) super ekipa serwuje po których trochę w głowie buzuje....zapomniałam dodać że super animacje i że to się nazywają udane WAKACJE :)
  • 3.0
    wrzesień 2015

    Nie polecam! Przywiozłam stamtąd pasożyty!

    Hotel w pięknym ogrodzie, pracownicy przemili i pomocni. Bym pisała tylko na plus, oprócz jedzenia! Masakra... byliśmy 5 raz w Egipcie i nigdy nic gorszego nie jadłam. Można to tłumaczyć, że mają inne jedzenie, inne przyprawy, ale w innych egipskich hotelach tak źle nie było. Miesiąc po powrocie borykam
    się nadal z bakteriami przywiezionymi z Egiptu. Bóle żołądka okazały się, że przywiozłam świństwo, które zagnieżdza się w jedzeniu. Brałam przed, w trakcie i po pobycie probiotyki. Także uważajcie! od miesiąca jestem na zwolnieniu, bo nie mogę pracować w kontakcie z żywnością.
  • 3.0
    wrzesień 2015

    na 4* nie zasługuje

    jedzenie najokropniejsze w świecie, mało co było smacznego do zjedzenia, strasznie wydzielane mięso z grilla, restauracja główna to bardziej stołówka niż restauracja, wszędzie pełno much. W pokojach mieliśmy karaluchy, jaszczurki i mrówki. Nie otwieraliśmy balkonu żeby nie nic nam nie wlazło. W łazience
    zagrzybiałe fugi. W basenie na dnie piach i pety, w okół alejek też pety i jakieś nieczystości. Obsługa sprząta wokół leżaków wtedy kiedy jeszcze na nim leżysz, spłukując wodą z basenu podłogę przy basenie. Nie polecam, na 4* nie zasługuje, jedzeniem zraziliśmy się okropnie.
  • 4.0
    sierpień 2015

    Hotel OK jedzenie okropne ;)

    Byłem z dziewczyną w tym hotelu jak i w Egipcie pierwszy raz i wystawiam ocene 4 gdyż napewno w krajach europejskich za tą cene nie znajdziemy hotelu tak rozbudowanego potrzeba calego dnia zeby zorientowac sie co gdzie jest dużo fajnych basenów praktycznie przy kazdym budynku znajdują sie baseny dużo
    zieleni naliczyłem około 9 barów w tym jeden nad lobby czynny 24h pokoje czyste sprzątane codziennie obsluga rowniez wporządku aczkolwiek minusami tego hotelu napewno musze zaznaczyc jest np to iz wiekszosc barów otwierana jest o godz 10 a o 12-14 codziennie byl brak piwa ktore potem mozna bylo kupic za 3dolary a nie na tym rzecz polega aby wykupic all 24h a o godz 12 najpuzniej 14 brakuje piwa duzym minusem rowniez bylo to ze napoje bezalkoholowe czy tez alkoholowe staly nie w lodowce a wiekszosc pobytu nie bylo lodu a picie drinka gotowanego to masakra zglaszalismy to Polce ktora siedzi w recepcji dziennie i dziennie obiecywano poprawe jednakze przez 2 tyg nie doczekalismy sie poprawy kolejnym niedociągnieciem jest to ze przylecielismy o 8:00 a na opaski czekalismy do 12:00 zeby moc cos zjesc czy sie napic a na pokój czekalismy do godz 14:00 ale da sie przezyc ;) najwiekszym minusem jest jedzenie wiadomo kazdemu smakuje co innego ale nie spotkalismy polaka ktoremu smakowaloby to jedzenie bylo tam duzo osob ktore byly tam 3-5ty rok z rzedu i wszyscy twierdzili ze w tym roku jedzenie sie bardzo popsulo na co Polka w recepcji twierdzila ze od tego roku jest nowy menager hotelu i niestety sie tak pozmienialo na stolowce glownej przez 2 tyg śniadanie obiad kolacja to bylo 3razy dziennie to samo nie bylo dnia zeby zaserwowali cos innego same ryże niedogotowane mięsa na stołówce unosil sie nieprzyjemny zapach i bylo duzo much, owszem mozna bylo stolowac sie np fast foodami ale ile mozna jesc dziennie hamburgery bądz hot dogi w ktorych zamiast parowki jest wątróbka;d w hotelu bardzo duzo Ruskich ktorzy jak wiadomo nie przepadają bardziej za nami niz my za nimi ale jak to stwierdzil rezydent to jest wina naszego rządu ze wystosowal ostrzezenie co do podrozowania do Egiptu gdyz w sierpniu w tym hotelu mialo byc 1200 polakow a bylo 120 ;)troszke minusów bylo ale ogolnie hotel czysty zadbany zielono duzo basenów animacji w jezyku Rosyjskim ogolnie nudzic sie nie nudzilismy aczkolwiek jako czlowiek ktory lubi piwo i zjesc to nie polecialbym 2gi raz do tego hotelu i inni polacy ktorych poznalismy i byli tam juz kilkakrotnie rowniez po tym roku by tam nie polecieli.
  • 3.0
    czerwiec 2015

    nie podobało nam się

    Hotel sam w sobie nie jest zły. Pokoje są całkiem fajne i czyste. Jednak główna restauracja to jakaś pomyłka. Kiepski wybór dań, niedogotowane lub niedosmażone. Wszędzie MUCHY!!!! stoły, talerze, szklanki i sztućce - brudne! Na stołówce prawie wszystkie stoły wolne, ale nie ma gdzie usiąść, bo nikt nie
    sprząta. teren przy basenach też pozostawia wiele do życzenia( pety, potłuczone szklanki). Porównując pobyty w innych hotelach ( także w Egipcie ) hotel ten nie zasługuje na 4*.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY