Red Sea Grand Resort

Ocena klientów na podstawie 21 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 4,3
Posiłki: 4,3
Basen: 3,9
Czystość: 3,9
Obsługa: 4,2
Średnia ocena 4.2

90% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
posiłki, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • ceniących spokój i ciszę
  • osób niepełnosprawnych
  • singli

Sprawdź ofertę hotelu Red Sea Grand Resort (Hurghada) w Travelplanet.pl

Termin:
23.05.2019 - 30.05.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 784 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (21)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 5.0
    (marzec 2019)

    Super!

    Hotel śmiało można ocenic na 5+. Obsluga bardzo mila (nienalegajaca na "bakszisz"), pelen wybor jedzenia, czyste i zadbane pokoje, wiele restauracji a przede wszystkim super lokalizacja. Do plazy niedaleko (wystarczy przejsc przez ulice i blizniaczy hotel) panorama ciagnaca sie w obie strony, do centrum
    hurghady taksówką ok 10 min. Raj dla ospb lubiacych zarowno wypoczynek jak i spacery. Niedaleko hotelu hipermarkety (carrefour - gdzie za lokalna gotowke mozna obkupic sie w miejscowe specjały)
  • 4.5
    (grudzień 2018)

    Bardzo dobry hotel

    Hotel bardzo nam się podobał, byliśmy 4 osobową rodziną. Cały czas spędziliśmy na plaży przy hotelu po drugiej stronie ulicy (wspólna plaża), ponieważ był remont baru, a co za tym idzie stukanie i wiercenie, to zniechęcało do leżenia nad basenem. Jedzenia zawsze duży wybór i bardzo smaczne, jeżeli czegoś
    zabraknie od razu dokładają. Obsługa bardzo miła i pomocna, w razie problemów można się dogadać nawet nie znając angielskiego. Pokoje dość ciemne i mają tylko 4 lampki, sprzątane codziennie razem z wymienianiem brudnych ręczników. Ogólnie hotel przyjemny, bardzo ładnie urządzony w takim typowym egipskim stylu, polecamy go szczególnie dorosłych i rodzinom ze starszymi dziećmi.
  • 3.3
    (grudzień 2018)

    Ok dla mało wymagających

    Holet Ok, jedzenie dyskusyjne..spory wybór ale słaby smak, większość rzeczy nie wiadomo jak jest, np sosy jogurtowe których było dużo.
    Ciasto jak wata z wyjątkiem podgrzewanego.
    Pokoje dość czyste, choć nie znają proszku vizyr.
    Zostawiają sporo wody w pokoju.
    Oryginalne napoje
    typu cola, mirinda, fanta z butelek.
    Z każdej strony oczekują 1$ co jest dość męczące.
    I akwizycja w hotelu, namawianie na masaże, imprezy, kolacje płatne..
    W grudniu jeden basen był podgrzewany PrY którym remontowano bar, wiercenie skutecznie zniechęcało i do kąpieli i do leżenia.
  • 3.3
    (grudzień 2018)

    Ok dla mało wymagających

    Holet Ok, jedzenie dyskusyjne..spory wybór ale słaby smak, większość rzeczy nie wiadomo jak jest, np sosy jogurtowe których było dużo.
    Ciasto jak wata z wyjątkiem podgrzewanego.
    Pokoje dość czyste, choć nie znają proszku vizyr.
    Zostawiają sporo wody w pokoju.
    Oryginalne napoje
    typu cola, mirinda, fanta z butelek.
    Z każdej strony oczekują 1$ co jest dość męczące.
    I akwizycja w hotelu, namawianie na masaże, imprezy, kolacje płatne..
    W grudniu jeden basen był podgrzewany PrY którym remontowano bar, wiercenie skutecznie zniechęcało i do kąpieli i do leżenia.
  • 4.3
    (listopad 2018)

    Prawie idealnie, ale..

    Hotel przepiękny, klimatyczny! Bardzo dobre jedzenie we wszystkich restauracjach, codziennie inna tematyka dań obiadowych. Wszystko ładnie podane. Pokoje ładne, miałyśmy duży taras i pokój (Junior Suita) - polecam dopłacić, większy pokój i piekny widok na baseny. Minusem były bardzo bardzo uciążliwe
    komary (!!!), w recepcji obiecywano się tym zająć, natomiast nie widzieliśmy znaczącej poprawy. Polecam pobyt w tym hotelu, ale następnym razem wybiorę coś innego!
  • 3.5
    (listopad 2018)

    Tym Razem średnio

    Jedzenie" />
    W hotelu byliśmy drugi raz. Pierwszym razem było OK , tym razem kucha basen w remoncie a w informacji tego nie było oczywiście Polacy dostali pokoje o strony ulicy ale za dopłata 10 baks zmiana na "lepszy" od strony remontowanego basenu . Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek to ściema max 4.
    Jedzenie
    ok , obsługa ok w pokojach bardzo ciemno żarówki 25w klima nie działa chodzi tylko wentylator ogólnie słabo .
  • 4.5
    (październik 2018)

    Bardzo fajny pobyt

    Byliśmy w kilka osób od 27 września 2018 i sprawił na Nas wszystkich bardzo dobre wrażenie. Mimo tego że nie jest to nowy obiekt , to ciężko się do niego o coś przyczepić. Pokoje są czyste i codziennie sprzątane oraz uzupełniane w wodę mineralną.Baseny 1 klasa.Ogromny wybór restauracji i barów z pysznym
    jedzeniem jak na Egipt.Czasami jak to w takich krajach obsługa daje do zrozumienia ze oczekuje napiwków ale nie jest to nachalne i uprzykrzające życie.W restauracjach i barach jest wszystko żeby człowiek nie chodził głodny. /kuchnie narodowe , pizza , makarony , grille , burgery / Napoje i drinki do wyboru praktycznie wszędzie. Brak kolejek a jeśli już czegoś brakuje to jest to niemal natychmiast uzupełniane. Drobna rada ...jeśli już wydajecie tysiące złotych na wyjazd , to nie bądźcie DUSIGROSZE i zostawcie od czasu do czasu $ dla obsługi. Dla NAS to ŻADNE pieniądze a dla nich czasami jedyne źródło utrzymania , bo zarobki tam są strasznie niskie i czasami żyją tylko z napiwków. Gorąco polecam Island Bar i jego obsługę :) Hassan i spółka to WSPANIAŁE chłopaki. Minusem muszę zaznaczyć Snack Bar ale nie będę się o tym rozpisywał bo może to tylko moja zła opinia na ich temat.Pozdrawiam serdecznie.To był mój 7 wyjazd do Egiptu i jeden z bardziej udanych.Na prawo od wyjścia z hotelu znajdują się fajne sklepiki. Targujcie się a będziecie zadowoleni z zakupów.Gorąco polecam Mannai Tours z jego SUPER ofertą wycieczek. Snurkowanie i nurkowanie za ok 30$-35$ a gdzie indziej jest to kwota min 2 krotnie większa.Właściciel rozmawia trochę po polsku i taką samą ma obsługę na wycieczkach.Spokojnie idzie się dogadać w naszym języku.
  • 4.2
    (sierpień 2018)

    pobyt sierpień/wrzesień 2018

    Szanowni państwo.
    Byłam z córką w tym hotelu od 30 sierpnia do 13 września 2018 tak na umowie (a w zasadzie do pełnego 12 września, bowiem wyjazd z hotelu o 24.00 h, ale to była noc, więc nic nie traciłam na pobycie, lot z Wrocławia). Lot udany w obie strony, co najważniejsze punktualny, aczkolwiek
    można mieć uwagi co do jakości wnętrza samolotu. Lot bez kateringu, płatność za kawę czy herbatę w euro lub dolarach.
    Obsługa w hotelu uprzejma, nie upominająca się natarczywie o bakszysz. Pokoje sprzątane, więc jest czysto, ręczniki wymieniane bez problemu. Lodówka z piwem i napojami gazowanymi, np. fanta, płatne (piwo 90 LE), woda dostarczana codziennie, po 2 butelki na osobę. Klimatyzacja sprawna, dająca przyjemne ochłodzenie pokoju. Co do napoi nie będę się wypowiadać, ponieważ są takie same jak wszędzie, alkohole lokalne. Nie było najmniejszych problemów, gdy ktoś poprosił o mocniejszego drinka, dostawał. Znacznym mankamentem są plastikowe kubeczki, o wątpliwej czystości (nie mieliśmy zemsty faraona) dostarczane przy basenie, ale widziałam, że turyści przynosili własne kufle do piwa, czy inne pojemniki na napoje. Co mnie niestety złościło to nierówne traktowane w porównaniu do Anglików czy Niemców którzy przy basenie dostawali napój w "szkle". Myślę, że odpowiedni bakszysz cuda działa. Niestety leżaki są rezerwowane, zarówno przez tubylców jak i turystów. Myślę, że w okresie szczytu wakacji, ta rezerwacja może stanowić problem, bo jak zauważyłam, potrafią być zajęte przez kilka godzin tylko przez ręczniki. Basen czysty, ale znajdowały się w nim liście drzew. W zasadzie brak animacji, co niektórym osobom mogło się podobać. Stołówka - jedzenie smaczne, niestety wołowina twarda. Był bardzo duży wybór potraw i samemu można było tak układać menu, żeby w czasie pobytu się nie powtórzyło, pomimo powtarzalnej ich oferty. Uważam, że nikt nie powinien narzekać na wybór i smak potraw. Mankamentem stołówki był brak sztućców, talerzy, a przede wszystkim kubeczków, filiżanek do napoi. Jednak liczna obsługa uwijała się jak przysłowiowe mrówki i nie trzeba było długo czekać na nową ich dostawę. Stołówka czysta. Na stołówce, w pokojach, korytarzach, panuje niemalże półmrok.
    Myślę, że jakość usług oraz znajomość języka obcego w tym hotelu związana jest też z narodowością turystów do niego przyjeżdżających. Zdecydowana większość Niemców, później Anglików (Brytyjczyków), bardzo mało Polaków i w zasadzie brak Rosjan.
    Niestety nie mogę przyznać maks. oceny ze względu na wymienione wyżej niedostatki. Ale uważam, że hotel wart jest polecenia. Tyle w skrócie.
  • 4.8
    (sierpień 2018)

    Było super !

    Polecam pobyt w tym hotelu ! Jedzenie pyszne (trzeba uważać żeby nie przesadzić z ilością )basen rewelacja .Wracamy za rok !
  • 3.7
    (maj 2018)

    Wszystko poprawnie

    1) Hotel
    a) ogólnie hotel ok, sprzątanie codziennie, wymiana ręczników, niestety z uwagi na specyfikę kraju trzeba dawać napiwki, więc lepiej mieć ze sobą dużo drobnych. Wygodne łóżko i dość wydajna klimatyzacja. Dużo wind co niweluje tłok. Ładny widok na basen (oczywiście za dopłatą :-P)
    b)
    jedzenie przyzwoite, każdy znajdzie coś dla siebie, dużo świeżych warzyw i owoców. Natomiast po tygodniu zaczyna się nudzić ponieważ obiady i kolacje są mało urozmaicone.
    c) obsługa jest bardzo miła natomiast nie śpieszy się z wykonywaniem swoich obowiązków, jeśli chcemy przyśpieszyć to trzeba dać dolara, znowu napiwek... serwis basenowy ok codziennie przekąski na basenie oraz kelner podający napoje i drinki prosto do leżaka.
    d) plaża jest po drugiej stronie ulicy, trzeba przejść przez inny hotel, który ją udostępnia, na plaży już po napoje i drinki trzeba chodzić samemu. Miejsc i leżaków nie brakuje.
    2)Biuro podróży ETI
    a) Przelot ok natomiast były opóźnienia w obie strony. Wylot z Warszawy z lotniska Chopina późnił się o 2 godz. natomiast powrót o 45 min. Godziny wylotu nie najlepsze bo wylot planowo godz. 9.30 co była ok natomiast powrót godz. 4.30. Pokoje hotelowe kazali nam opuścić już o 1 w nocy. Cała noc nieprzespana spędzona na lotnisku i w podróży.
    b) Opieka rezydenta mierna, żeby nie powiedzieć fatalna... Po przybyciu na lotnisko rezydentka czekała na nas przy wyjściu z lotniska. W drodze do hotelu udzieliła tylko zdawkowych informacji.
    c) zebranie z rezydentką Moniką Urbaniak minęło szybko, wręcz ekspresowo, człowiek od razu odczuł, że jej się śpieszy. Nie opowiedziała w skrócie nic o Egipcie, nawet zarysu historycznego, opis wycieczek fakultatywnych był również zdawkowy. Totalna olewka z jej strony. Kupiliśmy z żoną wycieczką na Saharę aby pojeździć quadami oraz zwiedzić wioskę beduińską. Podczas wycieczki miał być zapewniony polsko języczny przewodnik... Niestety termin wycieczki został przełożony ze środy na piątek i był brak polskie przewodnika. Ja znam angielski natomiast moja żona miała ogromne problemy z komunikacją. Egipcjanie prowadzący wycieczkę znali głównie niemiecki, ich angielski był mocno łamany... Ogólnie panował chaos organizacyjny. Z wycieczki jestem średnio zadowolony. Gdybym wiedział, że tak będzie kupiłbym wycieczką na mieście gdzie zapłaciłbym połowę taniej. Zależało mi na polskim przewodniku ze wzglądu na żonę.
    3) Pogoda
    a) wyśmienita, codziennie pow. 30 stopni, słonecznie. Trafiły się dwa dni trochę pochmurne ale dało to nam chwilową ulgę od promieni słonecznych.

    Podsumowanie:
    1) Hotel ok polecam
    2) Biuro ETI a w szczególnośći rezydentkę Monikę Urbaniak omijać z daleka.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY