Ocena klientów na podstawie 33 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 4,1
Posiłki: 4,3
Basen: 4,1
Czystość: 3,7
Obsługa: 3,9
Średnia ocena 4.1

84% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
posiłki, lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • ceniących spokój i ciszę
  • aktywnych
  • miłośników życia nocnego

Sprawdź ofertę hotelu Red Sea Grand Resort (Hurghada) w Travelplanet.pl

Termin:
10.12.2020 - 17.12.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 464 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (33)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 2.8
    luty 2020

    Katastrofa

    Byłem 2 lata temu w Grand Resort z ETI , bylo super. Wyjazd w tym roku to katastrofa lot do Hurghady malym ciasnym samolotem, powrót skrócony pobyt o ok12 h , lot przez Warszawę ok 7h. Wyjątkowo chamskie zachowanie w autobusie przedstawiciela ETI. Hotel brudny, natarczwa na bakszysz obsługa. Nigdy więcej
    z ETI!!!
  • 2.0
    luty 2020

    Nie polecam...

    Pokoje fatalne, stare, brudno, woda zimna w łazience, zdecydowanie NIE polecam.
  • 5.0
    luty 2020

    Super hotel

    Hotel świetny, jedzenie bardzo dobre do wyboru do koloru - brak monotonności, dostępne od 7:00 do 1:00. Dobre alkohole, miła obsługa. Czysto, hotel ogromny, sporo atrakcji. W lutym podgrzewany 1 basen dla dorosłych i 1 dla dzieci. Do plaży blisko. W 100% warty polecenia.
  • 4.5
    styczeń 2020

    Podobało na się!

    Hotel zgodny z opisem - lata świetności ma już dawno za sobą. Jednak wszystko rekompensuje świetna atmosfera i dobre położenie.
  • 4.7
    listopad 2019

    Bardzo nam się podobał pobyt w Hurgadzie -super organizacja i transwer z lotniska do hotelu

    Hotel wielki i sprawia wrażenie mrocznego.Pokoje duże i dość ciemne.Ale wieczorem to wszystko nabiera klimatu.Trzeba sobie „wywalczyć’ pokój słoneczny-co nam się udało.Proponuje zawierać umowy na każda rodzine albo parę oddzielnie bo najpierw dają pokoje suit a potem trzeba przeforsować zamianę na oddzielne.Jedzenie
    przepyszne i świeże.Ręczniki plażowe w pokoju wymieniane codziennie i 2 razy dziennie serwis pokojowy-obłęd.Plaza czysta i bardzo blisko hotelu.Ogolnie super pobyt i polecamy dłuższy niż 7 dniowy bo warto odpocząć w tak miłym otoczeniu
  • 4.0
    listopad 2019

    Urlop 11.2019

    Bardzo duży hotel z rozległym terenem.Podzielony na 2 części.Po jednej stronie tzw.cichy basen,a po drugiej z muzyką i animacjami.Ciekawie rozplanowany.Wiekszosc turystów to Niemcy.Mozna dogadać się po angielsku i niemiecku.Jesli macie kłopot szefowa animatorów to Białorusinka Nastka mówiąca po polsku,ktora
    serdecznie pozdrawiam i całą ekipę animatorów-napewno pomoże.
    Z minusów
    Czas i pora troszkę hotel odnowić
    Kupić więcej talerzy i sztućców
    Dokonać bieźących napraw,szczególnie zadbać o windy
    Zadbać o toalety w lobby
    Więcej płacić swoim pracownikom żeby za wszystko nie musieli wystawiać ręki po euro
    Robić więcej animacji wieczornych w hotelu,a nie w płatnej restauracji obok,gdzie co 3 minuty nagabuje Cię kelner i na spokojnie nic nie poogladasz
    Zdać szansę animatorów na wieczorne show w hotelu,to młodzi i zdolni ludzie na pewno dadzą radę.
    Wiem,że to Egipt,mimo wszystko 5 gwiazdek zobowiązuje,hotel ma potencjał,który w zbyt małym procencie wykorzystuje.
    Jakby szukali managera to jestem do dyspozycji :)
    Potrzebujesz więcej info o hotelu,okolicy,co warto zobaczyć,z kim gdzie jechać pisz śmiało darcman26@o2.pl
  • 4.8
    sierpień 2019

    Amazing!!!

    Piękny hotel:))Wszystko jak w opisie na stronie TravelPlanet. Wiele restauracji tematycznych z lokalnymi atrakcjami. Biuro ETI z bardzo dobrym i pomocnym w ciągłym kontakcie rezydentem.Polecam:))
  • 4.5
    lipiec 2019

    Miejsce specyficzne ale z klimatem

    Sprawdziliśmy w hotelu tydzień w lipcu. Pierwszy moment - przyjazd około 1 w nocy, pierwsze wrażenie - tragedia. Hotel trochę trącił myszką i widać tu uplywajacy czas. Zapłaciliśmy za pokój z widokiem na basen a basenu niestety nie było. Rano jednak patrząc przez okno można było zobaczyć widok na piękne
    morze, co już zrekompensowalo nam wcześniejsze wrażenia. Po jednym dniu udało nam się przyzwyczaić do klimatu tego hotelu. Co do pokoi, to nie można na nic narzekać. Czysto, często wymieniane ręczniki i codziennie nowa woda do picia. Jedzenie bardzo dobre, duża różnorodność, codziennie inną kuchnia. Obsługa bardzo miła, my sami od siebie dawalismy często po 1$ to skakali wokół nas, ale bez bakszyszu też byli mili i uczynni. Baseny duże, czyste. Hotel bardzo klimatyczny, szczególnie wieczorami, siedząc przy drinku i palac sishe. Nie było żadnych problemów ze szklankami. Ogółem pobyt uważamy za bardzo udany. Jedyny minusik to brak żeli pod prysznic i szamponow, gdyż w 5* hotelu powinien być to standard.
  • 1.8
    czerwiec 2019

    Katastrofa

    Pierwsze wrażenie hotelu w miare ale to naprawdę w miarę okej. Miał to być super wypoczynek ale niestety okazała się kicha...
    Zacznę od tego jakie robi pierwsze wrażenie obsługa na recepcji miny mają jakby robili za karę zero uśmiechu na twarzy!
    Druga sprawa brak leżaków na basenie po
    rezerwacji wcześniejszej zabierają Ci ręcznik z leżaka I gdzieś wyzwalają nie wspomnę jeszcze o tym że trzeba wstać o godzinie 8smej żeby znaleźć jakieś w miarę fajne miejsce.
    Obsługa na barze nie naleje Ci drinka lub piwa bo nie ma szklanek jak ktos odniesnie to na szybko myją i nalewają do jakiejś niedomytej lub oblepionej co nam się nie raz trafiało higiena w tym hotelu jest na poziomie minimum ! ŚMIECHU WARTE !..
    W pokoju lub na balkonie też nie można się napić bo przecież wynosisz tą jedną nieszczęsna szklankę którą I tak się odnosi bo przecież do Polski jej nie zabiorę ..
    Obsługa hotelowa natrętna jak nigdzie indziej za wszystko chcą kasę nawet jak dla Ciebie nic nie zrobią łącznie z ogrodnikami.. Nie dasz napiwku to miły nie będę..
    Za głupie animacje przy których szło usnąć z nudów trzeba było płacić różne imprezy, piana party czy Beach Party nic za darmo dosłownie nic.. nawet za to żeby sobie zagrać w bingo trzeba było płacić bodajże 3€ .
    W restauracji ciężko znaleźć stolik wolny jak już jest to szukasz "kelnera" żeby ci sztućce dał bo oczywiście rzadko kiedy były one na stole..
    Obsługa na plaży nachalna ciągle ktoś coś proponuje czasami nawet podchodzili kilka razy nie położysz się w spokoju.. Po jakimś czasie robi się to uciążliwe..
    Barmani w barze pod pergola oburkliwi I niesypatyczni bez kultury i szacunku.. jak chcielismy zabrać sobie drinki na balkon jeden z barmanów wyskoczył z mega pretensjami,nerwami i chamstwem zastraszał nas że jak przyjdą z recepcji i zobaczą u nas szklanki to będziemy mieć problemy..większość ludzi tam siedziało wieczorami (Bo nic innego nie było do roboty w tym hotelu)
    Internet dostępny tylko w lobby chodził jak wcale można wykupić niby ten lepszy za 25 € brak słów..
    Klimatyzacja w lobby I restauracjach wyłączona przy takim upale da sie wykonczyć.. oszczędzają na wszystkim jak tylko można!!
    Basen okej, duży.. Ale można łatwo sobie zrobić krzywdę śliskie płytki przy basenie ubytki w płytkach w basenie ..
    Po rozmowach z "menagerem" gdzie skarżyliśmy się na to że obsługa nie chce nam nalać napoi bo nie mają szklanek na to że obsługa jest arogancka I chamska powiedział że mają 2tyś. Zadowolonych gości I czy jeszcze coś mamy do powiedzenia naprawdę brak słów wspomnę że miał to być All inclusive. Nie polecam tego hotelu pod każdym względem I dobrze rozważcie ten wyjazd.. Nie zasługuje na 5 gwiazdek I chyba nawet na 4.
    Jest po prostu DRAMAT.
  • 4.3
    czerwiec 2019

    Bardzo nam się podobało i napewno wrócimy tam

    Hotel już trochę podniszczony ale nie ma się do czego przyczepić jeśli chodzi o jedzenie napewno każdy znajdzie coś dla siebie obsługą bardzo miła.
    Polecam
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY