Ocena klientów na podstawie 65 opinii

Lokalizacja: 4,0
Pokój: 4,3
Posiłki: 4,6
Basen: 4,7
Czystość: 4,7
Obsługa: 4,4
Średnia ocena 4.5

90% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
basen, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu R2 Rio Calma w Travelplanet.pl

Termin:
16.12.2019 - 23.12.2019
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Cena za osobę: 1 879 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (65)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.7
    wrzesień 2019

    Udane wakacje

    Gdyby nie kiepska lokalizacja, byłaby najwyższa ocena.
  • 5.0
    sierpień 2019

    bardzo dobry wybór

    Hotel bardzo ładnie położony , przestronny, z bardzo profesjonalna obsługą i bogatą ofertą wyżywieniową. Bardzo dobra propozycja na spokojne spedzenie wakacji w niedalekiej odległości od piaszczystych plaż oceanicznych.
  • 4.2
    sierpień 2019

    Sympatycznie

    Hotel na uboczu Costa Calma (malutka miejscowosc turystyczna) z pokojami wymagajacymi odnowy. Piekny basen i przyroda wokol niego. Codziennie wieczorem pokazy, imprezy. Wyzywienie na srednim poziomie, malo urozmaicone (kontynentalne) i psujace sie codzienie automaty do kawy :) Obsluga mila, czasami
    mowiaca tylko po hiszpansku. Calkowita ocena - milo i sympatycznie. Ogolnie - polecam, choc znam hotele, ktore oferuja duzo wiecej.
  • 4.8
    sierpień 2019

    Bardzo fajny hotel

    Hotel godny polecenia, świetna obsługa zawsze uśmiechnięta i pomocna (no może poza naszą rodaczką Kasią na recepcji). Bardzo czysto, duży wybór smacznego jedzenia. Piękny basen zlewający się na zdjęciach z taflą oceanu. Leżaki zawsze można było znaleźć, nawet w porze popołudniowej. Pokoje w większości
    z widokiem na ocean. Można dobrze wypocząć i nacieszyć oczy pięknymi widokami. Generalnie hotel nie ma opcji all inclusive ale my zostaliśmy na naszą prośbę przeniesieni do tego hotelu więc opcję tą otrzymaliśmy.
  • 2.7
    lipiec 2019

    Standard pokoi odbiega od opisu na stronie.

    Wszystko zaczęło się od samego przyjazdu do hotelu. Po wejściu do pokoju (około godziny 22) okazało się, że nie działa klimatyzacja oraz lodówka. Telefon do recepcji niestety nie załatwił problemu. Należało przejść przez cały hotel, by zgłosić osobiście. Dowiedzieliśmy się, że nie mają dla nas żadnego
    innego pokoju i jedyną opcją jest wyjście z hotelu i czekanie około godziny, aż zostanie to załatwione. Przed 24:00 mogliśmy wrócić do naszego pokoju. Klimatyzacja co prawda już działała, lecz lodówka nawet nie została ruszona. Przez 2 kolejne dni zgłaszaliśmy problem ponownie.
    Dwa razy po przyjściu do pokoju mieliśmy niespodziewanych gości. Ich zdjęcia dodam poniżej. Za każdym razem drzwi balkonowe były zamknięte, więc nie mam pojęcia którędy weszły do pokoju, lecz ich rozmiar na prawdę nas przeraził. Zgłosiliśmy oczywiście recepcjonistkę, lecz jedyną reakcją ze strony obsługi hotelu było przyniesienie środka owadobójczego, którego zdjęcie również zamieszczam poniżej. Mieliśmy również problem z otwarciem pokoju. Pani pracująca na recepcji zarzuciła nam, że rozmagnesowaliśmy karty, więc zaprogramowała je na nowo. Przeszliśmy przez cały hotel ( 6 pięter), by okazało się, że nie ma racji. Wracamy, wymieniła nam karty na nowe, sytuacja się powtarza. Dopiero za 3 podejście stwierdziła, że jednak musi wezwać technika. Cała sytuacja trwała ponad godzinę.
  • 4.5
    kwiecień 2019

    Hotel godny polecenia dla par jak i dla rodzin z dziećmi

    Bardzo polecamy hotel dla osób chcących odpocząć. Pokoje czyste, sprzątane codziennie, jedzenie różnorodne - na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Dodatkowo piękne tereny, baseny ( w tym z podgrzewaną wodą co podczas pobytu w kwietniu było dużym plusem), minigolf, kort tenisowy. Idealne miejsce na
    odpoczynek. Hotel znajduje się ok 1,7km od najbliższego sklepu, pizzerii stąd polecamy głównie dla osób z opcją all inclusive + wyjazdy na wycieczki fakultatywne bądź z wynajętym samochodem. Chyba, że ktoś lubi długie spacery bo wyjście na obiad czy po pamiątki to spacer min. 5 km :)
  • 4.7
    kwiecień 2019

    Hotel wart powrotu

    Pobyt bardzo udany, hotel w dobrym stylu, piękny ogród, piękne położenie, piękne baseny,dobre jedzenie.Niestety pogoda bardzo zmienna, chmury, trochę deszczu, w słońcu bardzo ciepło, ale było go mało, wieczory i noce chłodne.Mimo zmiennej pogody pobyt uważamy za udany.
  • 4.5
    marzec 2019

    Bardzo nam sie podobalo. Naprawde odpoczelismy.

    Architektura hotelu dziwna, ale ogrod i baseny wspaniale. Obsluga bardzo mila i kompetentna. Programy TVP dostepne w pokoju hotelowym: beznadziejna propaganda.
  • 5.0
    grudzień 2018

    Bajeczny hotel

    Pięknie położony na klifie z widokiem na ocean i Costa Calma , bardzo ładny kompleks basenów i zielenią ogrodu z miejscami do spaceru w ogrodzie jak i nad brzegiem oceanu. Restauracja serwuje duży wybór pysznych dań. Napoje do kolacji płatne. Bardzo miła obsługa , w recepcji mila Pani Kasia
  • 5.0
    grudzień 2018

    Bajeczny hotel

    Hotel położony na klifie z pięknym widokiem na ocean i w oddali Costa Calma. Bardzo ładny kompleks basenów wśród zieleni z możliwością spacerów w ogrodzie jak również nad oceanem podziwiając błękit oceanu. Restauracja serwuje bardzo pyszne dania, rano koktajle z owoców , szampan. Bardzo miła obsługa
    , w recepcji Pani Kasia sympatyczna , uśmiechnięta i bardzo pomocna.