Ocena klientów na podstawie 66 opinii

Lokalizacja: 4,0
Pokój: 4,3
Posiłki: 4,6
Basen: 4,7
Czystość: 4,7
Obsługa: 4,4
Średnia ocena 4.5

90% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
basen, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu R2 Rio Calma w Travelplanet.pl

Termin:
14.12.2020 - 21.12.2020
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Cena za osobę: 2 629 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (66)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 5.0
    wrzesień 2016

    Superowe wczasy na Fuerteventurze!!!

    Witam serdecznie! Właśnie wróciliśmy z wczasów na Fuerteventurze w hotelu R2 RIO CALMA z biurem podróży ITAKA, bardzo i to bardzo zadowoleni! Jednocześnie dziękujemy wszystkim organizatorom tej wycieczki za tak wspaniały pobyt w tym hotelu!!! Jesteśmy takze ogromnie zadowoleni z wycieczek organizowanych
    przez biuro podrózy ITAKA ,pozdrawiamy gorąco przewodnikow z wycieczki na pólwysep Jandia oraz Lanzarote wrażenia niesamowite-dziekujemy!!!! !Hotel naprawde godny polecenia,,duzo zieleni oraz przepiękna laguna ze sloną wodą,baseny oraz pokoje bardzo
    czyściutkie , jedzonko bardzo smaczne i urozmaicone,! Jednym słowem nic dodać nic ujać!Dziekujemy i pozdrawiamy!!!
  • 5.0
    sierpień 2016

    bajkowy Swiat napewno tam wrócimy,

    Hotel na pięć z plusem. przesympatyczna obsługa, atmosfera ciszy i spokoju, czystość pierwsza klasa,
    hotel plaza i okolice na pięć!!! Cały czas tęsknię!!!
  • 4.8
    lipiec 2016

    Strzał w dziesiątkę

    Hotel położony na wzgórzu w zachodniej części Costa Calma (10-15 min do publicznej białej plaży spacerkiem). Piękny ogród, zadowalające baseny. Znakomite jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie.
  • 4.5
    kwiecień 2016

    Dobry hotel w rozsądnej cenie w atrakcyjnym miejscu ;)

    Dobry stosunek jakości do ceny. Atrakcyjne położenie na wzgórzu. Ciekawy ogród, niezłe baseny z podgrzewaną wodą. Dość daleko do "centrum" ok. 20 min spacerkiem. Mógłby jeździć co 1h jakiś busik. Pokoje w wysokim standardzie.
  • 4.0
    luty 2016

    Ok

    ok
  • 4.5
    luty 2016

    Świetny hotel do wyciszenia się i komfortowego wypoczynku

    Hotel bardzo piękny, położony nad samym brzegiem oceanu, z cudownym zadbanym ogrodem i licznymi basenami (łącznie z krytym, ze SPA). Obsługa rewelacyjna, w hotelu i pokojach czysto, obsługujący uśmiechnięci i bardzo pomocni. W recepcji obsługa polskojęzyczna. Posiłki smaczne i urozmaicone. Położenie
    hotelu idealne dla pragnących odpoczynku i wyciszenia. Jeżeli ktoś pragnie aktywnego wypoczynku i aktywnego życia nocnego, to nie jest to oferta dla niego. Zarówno w hotelu, jak i w całej miejscowości Costa Calma panuje błogi spokój, zarówno w dzień, jak i wieczorami. Jest to jednak świetna baza wypadowa do zwiedzania malowniczej Fuerteventury.
  • 4.8
    luty 2016

    Bardzo dobrze

    Miły, fajny i godny polecenia hotel. Dużo zieleni i ładnie zorganizowana przestrzeń. Trochę ściemy z tym spa ale nie psuje ogólnego wrażenia
  • 2.3
    luty 2016

    Nigdy więcej

    Hotel zniszony, jedzenie bardzo przeciętne, kolejki na śniadanie/obiad/kolacje. Sprzątanie pokoju pobieżne. Brak czajników w pokojach, możliwe wypożyczenie po wpłacie depozytu.
    Byłem sam z 2 dzieci (1,5 roki i 3 lata)- zero pomocy w dostaniu się do pokoju o północy po przyjeździe. Winda tak mała,
    że razem z dziećmi i walizkami nie sposób się w niej zmieścić.
    Basen kryty jest niedostępny dla dzieci poza kilkoma godzinami rano w dwa dni w tygodniu.
    Generalnie nie wiem jak może być w Travelplanet opisany jako 5*. Nawet 4*, które widnieją na elewacji hotelu nie odpowiadają rzeczywistości.
    Nigdy więcej nie pojadę na wakacje z biura podróży. Wolę wybrać opcję droższa tzn. samodzielne zabookowanie hotelu i przelotu normalnymi liniami lotniczymi.
  • 5.0
    luty 2016

    naprawdę warto tam jechać:)

    Czyste pokoje - codziennie kompleksowo sprzątane, wyjątkowo bogata oferta basenów, miła obsługa, bardzo różnorodne i smaczne wyżywienie. NAJLEPSZY hotel, w którym byłem.
  • 3.8
    styczeń 2016

    Podobało nam się,ale obsługa recepcji niestety bardzo zastraszona przez szefową,mobingowana,ciężka do wspólpracy i nie przychylna gościom

    Fatalny stosunek szefowej recepcji do personelu,i nonszalanki stosunek do gosci:(( szkoda
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY