Qawra Palace

Ocena klientów na podstawie 13 opinii

Lokalizacja: 4,5
Pokój: 3,8
Posiłki: 3,7
Basen: 3,6
Czystość: 4,1
Obsługa: 4,2
Średnia ocena 3.9

76% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
seniorów
Mocne strony:
lokalizacja, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • seniorów
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • osób niepełnosprawnych

Sprawdź ofertę hotelu Qawra Palace w Travelplanet.pl

Termin:
14.11.2019 - 17.11.2019
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Cena za osobę: 351 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (13)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.6
    (marzec 2019)

    Hotel czysty i zadbany

    Podróżowałam z siostrą w marcu. Hotel czysty, wygodne łóżka, jedzenie dobre. Klimatyzacja z funkcją grzania przydała się w deszczowy dzień. Dużo brytyjskich emerytów o tej porze ale to żaden problem dla szukających spokojnych wakacji. Dobra baza wypadowa bo w pobliżu dworzec autobusowy. Polecam.
  • 2.0
    (marzec 2018)

    nie polecam

    w pokoju nie bylo zbyt czysto, hotel lata swietlnosci ma juz za soba. internet platny sygnal slaby. w lazience zaplesniala wycieraczka. w hotelu poza sezonem 90 % mieszkancow to brytyjczycy 70+
  • 4.3
    (styczeń 2018)

    bardzo nam sie podobało napewno tam wrócimy temperatura na malcie w sytczniu jak dla polaka to ciepło my trafilismy na 20st i było bardzo ciepło

    co do hotelu sympatyczna obsługa hotel czysty jedzenie dobre
  • 4.3
    (maj 2016)

    Malta jest przepiękna, na pewno wrócimy na dłużej....

    Hotel położony w dobrym miejscu wyspy, praktycznie na piechotę do centrum jest 7 min. do Malta International Aquarium jest 5 min. warto je zobaczyć (ma fajniejsze rekiny jak w Haus des meeres w Wiedniu). Autobusem do Valletty jest 25min. z pod hotelu. W hotelu można za-bookować sobie wszystkie ciekawe
    wycieczki po Malcie i Gozo , polecamy Blue Lagoon z Capitan Morgan (na statku alkohol do oporu w cenie biletu). Jedzenie w Hotelu Super. Przede wszystkim czysto, obiekt przeszedł generalny remont w 2014r. Serdecznie Polecamy !!! My z pewnością powtórzymy ten wypad.... Szkoda tylko że lata tam tylko Ryanair...... Pozdrawiamy Żaneta i Grzegorz.
  • 3.4
    (maj 2016)

    Raczej tu nie wrócimy

    Wyjeżdżając na wakacje nastawiamy się raczej na wypoczynek, mniejszy nacisk kładziemy na standard hotelu. Nie można jednak pominąć wrażeń kulinarnych. Jeżeli chodzi o Qawra Palace są one znacząco poniżej przeciętnej. Posiłki (szczególnie śniadania) są monotonne i przygotowane "bez serca". Produkty użyte
    do ich przygotowania raczej z niższej półki. Hotelowa restauracja przypomina bardziej zwykłą stołówkę niż restaurację czterogwiazdkowego hotelu.
  • 4.0
    (maj 2016)

    godny polecenia

    pokój i łazienka czyste, łazienka odnowiona, wyżywienie-śniadania-monotonne i nastawione na angielskich turystów, których w hotelu jest 90% i sa to osoby starsze, lokalizacja bardzo dobra, obsługa pomocna i miła.
  • 4.7
    (kwiecień 2016)

    Hotel godny polecenia

    Hotel Qawra Palace znajduje się w doskonałej lokalizacji, blisko przystanku autobusowego skąd można zwiedzić całą wyspę.Sam hotel jest po remoncie pokoje schludne, łazienki odnowione, posiłki smaczne i duży wybór, obsługa zawsze gotowa do pomocy. Gorąco polecam.
  • 4.0
    (sierpień 2015)

    Pobyt wypoczynkowy na Malcie

    Qawra Palace Hotel leży w miejscowości Qawra. Pokoje są czyste, wygodne i klimatyzowane. Chociaż niektóre z nich wymagałyby kosmetycznych poprawek. Wyżywienie było b. dobre (mieliśmy dwa posiłki) - zwłaszcza obiadokolacje były nie do przejedzenia. Codziennie pokoje były sprzątane i wymieniane ręczniki.
    Obsługa w recepcji bardzo przyjazna gościom. Lokalizacja hotelu i dostępność do innych atrakcji na Malcie doskonała. W byli agenci turystyczni z innych biur, którzy oferowali cała gamę atrakcji (podróże statkami wokół Malty (np. Blue Grotto, Blue Lagoon, opłynięcie portu w Sliemie i Valetcie itp., przejazd po atrakcyjnych miejscach Malty do dawnej stolicy Mdiny itp.
    Przestrzegałbym przed korzystaniem z usług agentów mających swoje biura poza hotelem, zdarzały się ewidentne wpadki i ich oferta w rzeczywistości różniła się od tego co oferowali na początku (wypadanie autobusów z rozkładu jazdy, zmiany miejsc przystanków bez informowania o tym pasażerów itp.). Położenie hotelu rekompensowało te niewielkie mankamenty, a wieczorny spacer promenadą do Buggiby i widoki na morze, zachodzące słońce oraz wyspy św. Pawła wart był tego wyboru. Polecam ten hotel dla miłośników aktywnego wypoczynku i zwiedzania Malty.
  • 4.0
    (sierpień 2015)

    Fajny hotel - idealne miejsce dla aktywnych

    Hotel 4 gwiazdkowy na ogól spełniał wymogi. Niektóre pokoje wymagałyby drobnych kosmetycznych poprawek, ale były czyste, wygodne, klimatyzacja działała, pokoje były codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki.
    Największymi atutami hotelu było jego położenie i możliwość skomunikowania z innymi miejscowościami,
    doskonałe jedzenie (ilość i jakość), przemiła obsługa w recepcji oraz duży wybór imprez towarzyszących świadczonych przez agentów turystycznych w hotelu.
    W porównaniu z podobnymi hotelami oferta travelplanet okazała się strzałem w dziesiątkę.
    Proszę pamiętać, że na Malcie lokalizacja hotelu odgrywa b. ważną rolę. Lepsze hotele często są lokalizowane na odludziu - czas dojazdu do Valetty lub Sliemy zajmuje 1,5 - 2 h, co znacznie ogranicza swobodę poruszania i zwiedzania. Zdarza się, że jeśli w autobusie jest dopuszczalna liczba pasażerów kierowca nie zatrzymuje się na pośrednich przystankach.
  • 4.0
    (czerwiec 2015)

    hotel wart swojej ceny

    Hotel ładnie położony, tuż nad morzem i przy promenadzie, 5 minut od przystanku autobusowego a to ważne bo autobusem można zwiedzić całą wyspę. Są tez specjalne odkryte autobusy wycieczkowe z lektorem w wielu językach. Szkoda, że nie ma plaży tylko beton ale Malta uboga jest w plaże. Jedzenie smaczne
    i każdy może wybrać coś dla siebie Śniadania trochę pod Anglików ale obiad i kolacje są ok. codziennie można było wybrać coś innego. Polecam kinnie- napój z gorzkich pomarańczy, dostępny w hotelu i w sklepach. Hotel czysty, przystosowany dla osób niepełnosprawnych, obsługa miła, wieczorem codziennie program rozrywkowy. Pokoj z widokiem na patio mało przewiewne i mieliśmy łazienkę przestronna ale za to z wanną i anachronicznym stałym prysznicem, co było trochę uciążliwe, zwłaszcza dla kobiet.