Ocena klientów na podstawie 5 opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 3,2
Posiłki: 3,6
Basen: 3,8
Czystość: 4,8
Obsługa: 4,6
Średnia ocena 4.1

60% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
czystość, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • miłośników życia nocnego
  • singli
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Primera (Bugibba) w Travelplanet.pl

Termin:
10.12.2019 - 14.12.2019
Wyżywienie:
RO - Bez wyżywienia
Cena za osobę: 551 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (5)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.7
    sierpień 2019

    Brak klimatyzacji zepsuł wszystko

    Hotel jak na 3 gwiazdki ładny, zadbany, czysty. Jednak dostaliśmy straszny pokój, brak klimatyzacji kiedy na dworze jest 40 stopni A w nocy 26 stopni, to jakieś nieporozumienie zwłaszcza że na umowie była ona w wyposażeniu pokoju. Zamiast tego postawiono wiatrak... Niezamykajace się drzwi do kabiny prysznicowej,
    drzwi na balkon które się nie otwierają. Telewizor bez pilota, czyli bezużyteczny. Na recepcji dostaliśmy pilot, ale nie działał na co pracownicy odpowiadali "dziwne", do pokoju nikt nie przyszedł bo pani na recepcji stwierdziła że skoro chłopak nie jest w stanie odtworzyć balkonu to ona tym bardziej nie da rady. Tłumaczyła że jeśli chodzi o klimatyzację to czekają na pompę i w żadnym pokoju nie ma. Jednak na logikę. Gdyby były klimatyzacje sprawne w pokojach to po co kupowaliby wszystkich wiatraki? Przecież to bez sensu. A panie na recepcji i biuro obok miały klimatyzatory stojące. Więc wnioskuje że klimatyzacji w tym hotelu w pokojach po prostu nie ma. Zaproponowano nam nowy pokój, dali klucz żebyśmy obejrzeli, masakra. Wchodzimy A klimatyzacja rozebrana, części na podlodze. Chyba złośliwość pani z recepcji że śmiemy mieć pretensje. Następnego dnia poszliśmy rano to zgłosić i dostaliśmy nowy pokój. Wszystko pięknie, drzwi chodzą, telewizja działa A klimy jak nie było tak nie ma. Przy takich temperaturach ona MUSI BYC. Budzenie się w nocy, chodzienie 4 razy dziennie pod prysznic żeby się schłodzić to katusze A nie odpoczynek. Zwłaszcza że jest to w wyposażeniu pokoju, za to mieli zapłacone.
    Dodatkowo w pokoju, ani jednym ani drugim nie było nawet małej lodówki. Nie było tego w wyposażeniu pokoju jednak uważam że w tak ciepłym miejscu to powinien być standard.
    Jedzenie średnie, mieliśmy tylko śniadania wykupione. Codziennie to samo, nie jesteśmy wymagający, ale bez przesady.
    Jedyny prawdziwy plus to panie sprzątające. Codziennie albo co drugi dzień wymiana ręczników, choć nie było tak naprawdę potrzeby. Łazienka codziennie sprzątana, raz wymieniona nawet pościel. Bardzo rzetelnie wykonana praca.
    Pokoje same w sobie bardzo ładne, szafa, biurko, krzesła, łóżko duże (tak naprawdę 2 połączone małe).
    Ogólnie nie polecam hotelu, chyba że dzwonić i pytać czy klimatyzacja działa. Jeśli tak to polecam.
  • 3.7
    sierpień 2019

    Brak klimatyzacji zepsuł wszystko

    Hotel jak na 3 gwiazdki ładny, zadbany, czysty. Jednak dostaliśmy straszny pokój, brak klimatyzacji kiedy na dworze jest 40 stopni A w nocy 26 stopni, to jakieś nieporozumienie zwłaszcza że na umowie była ona w wyposażeniu pokoju. Zamiast tego postawiono wiatrak... Niezamykajace się drzwi do kabiny prysznicowej,
    drzwi na balkon które się nie otwierają. Telewizor bez pilota, czyli bezużyteczny. Na recepcji dostaliśmy pilot, ale nie działał na co pracownicy odpowiadali "dziwne", do pokoju nikt nie przyszedł bo pani na recepcji stwierdziła że skoro chłopak nie jest w stanie odtworzyć balkonu to ona tym bardziej nie da rady. Tłumaczyła że jeśli chodzi o klimatyzację to czekają na pompę i w żadnym pokoju nie ma. Jednak na logikę. Gdyby były klimatyzacje sprawne w pokojach to po co kupowaliby wszystkich wiatraki? Przecież to bez sensu. A panie na recepcji i biuro obok miały klimatyzatory stojące. Więc wnioskuje że klimatyzacji w tym hotelu w pokojach po prostu nie ma. Zaproponowano nam nowy pokój, dali klucz żebyśmy obejrzeli, masakra. Wchodzimy A klimatyzacja rozebrana, części na podlodze. Chyba złośliwość pani z recepcji że śmiemy mieć pretensje. Następnego dnia poszliśmy rano to zgłosić i dostaliśmy nowy pokój. Wszystko pięknie, drzwi chodzą, telewizja działa A klimy jak nie było tak nie ma. Przy takich temperaturach ona MUSI BYC. Budzenie się w nocy, chodzienie 4 razy dziennie pod prysznic żeby się schłodzić to katusze A nie odpoczynek. Zwłaszcza że jest to w wyposażeniu pokoju, za to mieli zapłacone.
    Dodatkowo w pokoju, ani jednym ani drugim nie było nawet małej lodówki. Nie było tego w wyposażeniu pokoju jednak uważam że w tak ciepłym miejscu to powinien być standard.
    Jedzenie średnie, mieliśmy tylko śniadania wykupione. Codziennie to samo, nie jesteśmy wymagający, ale bez przesady.
    Jedyny prawdziwy plus to panie sprzątające. Codziennie albo co drugi dzień wymiana ręczników, choć nie było tak naprawdę potrzeby. Łazienka codziennie sprzątana, raz wymieniona nawet pościel. Bardzo rzetelnie wykonana praca.
    Pokoje same w sobie bardzo ładne, szafa, biurko, krzesła, łóżko duże (tak naprawdę 2 połączone małe).
    Ogólnie nie polecam hotelu, chyba że dzwonić i pytać czy klimatyzacja działa. Jeśli tak to polecam.
  • 4.3
    kwiecień 2018

    hotel na plus

    hotel primera położony w super lokalizacji, przy promenadzie, obsługa w hotelu super, w pokojach telewizor, klima, balkon, suszarka. W okolicy kilka sklepików spożywczych i restauracji (również McDonald i PizzaHut). W hotelu dwa baseny, widok z dachu przepiękny. Polecam !
  • 4.0
    maj 2017

    FAJNY HOTELIK W SAMYM CENTRUM ROZRYWKOWYM, DUŻO KNAJPEK...

    SUPER MIEJSCE NA ZWIEDZANIE SAMEJ MALTY I GOZO, DOSKONAŁE POŁĄCZENIA AUTOBUSOWE BLISKO HOTELU, DUŻO KNAJPEK, BLISKO PROMENADY I MORZA. JAKIEŚ 200 METRÓW OD HOTELU FAJNY MIEJSCOWY SKLEP, WSZYSTKO DUŻO TANIEJ NIŻ PRZY PROMENADZIE. POLECAM WINA MALTAŃSKIE NAWET TE W KARTONACH.. PYCHA. NA PEWNO TU WRÓCIMY,
    ZABRAKŁO NA 2 DNI ŻEBY WSZYSTKO ZWIEDZIĆ. SAM HOTEL OK...! ŚNIADANIA BDB, WSZYSTKO BEZ KOLEJEK...POLECAM REJS NA WYSPĘ COMINO, PLAŻA BAJECZNA JAK NA KARAIBACH. BARDZO POMOCNA I MIŁA REZYDENT Z EXIM .
  • 4.7
    listopad 2016

    Bardzo nam się podobało

    Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu. Miła obsługa, codzienne,gruntowne sprzątanie pokoju,świetna lokalizacja