Playa la Arena

Ocena klientów na podstawie 11 opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 4,4
Posiłki: 3,9
Basen: 4,3
Czystość: 4,4
Obsługa: 4,4
Średnia ocena 4.3

72% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
lokalizacja, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia

Opinie Klientów (11)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.0
    (listopad 2018)

    Super hotel.

    Hotel czysty, codziennie sprzątany, obsługa uprzejma, jedzenie - dla każdego coś dobrego. Serdecznie polecam :)
  • 4.0
    (listopad 2018)

    Super hotel.

    Hotel czysty, codziennie sprzątany, obsługa uprzejma, jedzenie - dla każdego coś dobrego. Serdecznie polecam :)
  • 5.0
    (wrzesień 2016)

    super hotel

    Hotel czysty .jeśli masz ochotę pokój sprzątaniu codziennie .sanitariaty czyste .pokój duży .czysty .przestronny .Jedzenie różnorodne
    .można jeść ile dusza zapragnie a zoladek wytrzyma .Otoczenie hotelu cudownie zagospodarowane .sprzatane codziennie .Polecamy wszystkim od maluszków aż do staruszków
    .
  • 4.3
    (wrzesień 2016)

    Hotel bardzo nam sie podobał

    Polecam ten hotel wszystko na plus, jedyne do czego
    Mogłabym sie przyczepić to jest lokalizacja hotelu niestety daleko od jakiego kolwiek centrum
  • 5.0
    (marzec 2016)

    Super hotel! Na pewno wrócimy!

    Bardzo długo szukałam odpowiedniego hotelu na Teneryfie ponieważ sama pracuję w branży turystycznej i jestem dosyć wymagającym klientem :) to były najlepsze wakacje w moim życiu, zakochaliśmy się w wyspie. Teneryfa jest przepiękna! Hotel fantastyczny. Nasz pokój mieścił się na 5 piętrze, miał spory taras
    z widokiem na ocean oraz na klify. W łazience jest zarówno wanna jak i kabina prysznicowa. Pokoje sprzątane codziennie. Jedyny minus to dwa połączone pojedyncze łóżka oraz internet dostępny tylko przy recepcji.
    Jeżeli chodzi o jedzenie, to codziennie były delikatne zmiany w jadłospisie, każdego wieczoru jest temat przewodni kolacji. Wszystko świeże i dobrej jakości. Animatorzy bardzo sympatyczni, codziennie wieczorem koncerty, pokazy cyrkowe. W hotelu dwa baseny - jeden podgrzewany oraz drugi niepodgrzewany ale za to w strefie tylko dla dorosłych, co bardzo nam odpowiadało. Wśród gości dużo osób starszych z Niemiec, Francji i Włoch. Generalnie hotel godny polecenia i na prawdę wart swojej ceny. Miasteczko, w którym hotel się znajduje też bardzo ładne, a parę kroków od hotelu znajduje się plaża z piaskiem wulkanicznym. Tydzień minął nam zdecydowanie za szybko, dlatego w październiku wrócimy tam obowiązkowo, być może nawet na dwa tygodnie ponieważ 7 dni to zdecydowanie za krótko jak na pobyt w tak pięknym i ciekawym miejscu.
  • 3.5
    (luty 2016)

    Wielkie rozczarowanie

    Po przeczytaniu opinii na temat hotelu przed przyjazdem byliśmy przekonani ze wszystko będzie super. Niestety bardzo się zawiedliśmy hotel moloch zupełnie nienadający się dla rodzin z dziećmi brak placu zabaw brak brodzika oddzielnego dla najmłodszych dzieci właściwie jadąc z małym dzieckiem należy wyjsć
    z hotelu żeby mogło się pobawić jedzenie codziennie takie samo oprócz kolacji generalnie bardzo słabo!!!!!jedyne co zasługuje na te cztery gwiazdki którymi szczyci się hotel to obsługa zawsze uśmiechnięta pomocna i przyjazna. Podsumowując hotelu nie polecam i z pewnością tam nie wrócimy
  • 5.0
    (luty 2015)

    Świetny hotel dla rodzin z dziećmi.

    Kompletnie nie zgadzam się z polskim malkontenctwem jeśli chodzi o ten hotel. Jest naprawdę świetny! Jest w nim wszystko co potrzeba a nawet więcej. Oczywiście jeśli ktoś nie zna żadnego języka poza ojczystym, i jest zdany na łaskę rezydentów, nie będzie mógł wykorzystać zalet tego miejsca i to cały
    problem narzekających polaków.
  • 4.0
    (styczeń 2015)

    podobało Nam się z wyjątkiem jedzenia

    hotel super brak zastrzeżeń oprócz jedzenia, hotel uzyskał nagrodę za dobre jedzenie, dlatego wybralam ten hotel , okazało się, że jedzenia było bardzo dużo, ale nie dało się tego jeść, jeździmy dużo i tu było najgorsze jedzenie jakie kiedykolwiek spotkałam, chodziliśmy głodni, zimą trzeba wiedzieć,
    aby wziąć pokój od strony basenu, strona od ulicy to pokoje bardzo zimne, spałam w polarze, lepiej dopłacić 10 ero za dobę i mieć pokoj nasłoneczniony, poza tym super
  • 5.0
    (grudzień 2012)

    Znakomity hotel-POLCEAM !!

    Hotel znakomicie położony, hall przestronny, obsługa recepcji przemiła. Smaczne posiłki w restauracji (śniadania o podobnym menu, obiady i kolacje urozmaicane i bardzo smaczne. Alkohol i napoje w wielu barach na terenie hotelu, przy basenie przekąski, ciasta etc. Codziennie animacje, nagrody, wieczorne
    przedstawienia, dyskoteka. Dla najmłodszych klub dla dzieci, dyskoteka, rozrywka. Siłownia-5 euro za dzień, ciekawa oferta spa. Plaża bardzo blisko- leżąk 3 euro. Samo Puerto Santiago nie wielkie, uroczo położone, jednak okolica dość spokojna. Blisko bo ok. 3 km wielkie klify Los Gigantes. Wynajem auta to cena od 35-45 euro. Zimą jedna z najsłoneczniejszych lokalizacji. Trafiliśmy na rewelacyjną pogodę ok.27-30 stopni. Pokoje wg nas bardzo duże, akurat mieliśmy widok na baseny i ocean. Hotel czysty, zbudowany z rozmachem. 1 basen zimą podgrzewany. Jesteśmy bardzo zadowoleni.
  • 4.0
    (październik 2012)

    Wypoczynek gwarantowany.

    Hotel czysty,przestronny, zadbany,obsługa bez zarzutów.Bardzo miła ekipa na recepcji-udziela wszelkich informacji.Zróżnicowana kuchnia,dla każdego coś dobrego.Byliśmy tam w podrózy poślubnej 11-18 października 2012.Pogoda super;dzień 32-39 st,noc-ok.22 st.Animacje bardzo różnorodne i trafione.Dobra opieka
    rezydentów z biura Itaka.Warto tam wrócić ponownie.