Ocena klientów na podstawie 13 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 4,4
Posiłki: 3,2
Basen: 3,8
Czystość: 3,2
Obsługa: 3,8
Średnia ocena 3.8

61% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
pokój, lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • par
  • seniorów
  • ceniących spokój i ciszę

Sprawdź ofertę hotelu Perla Gold Luxury w Travelplanet.pl

Termin:
03.09.2021 - 10.09.2021
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 999 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (13)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.2
    lipiec 2020

    Hotel całkiem fajny

    Hotel dość fajny sama miejscowość też Primorsko żyje nocą pokoje czyste i super urządzone .Wadą niemiły pan lejący napoje na jadalni młody rzucający cukrem i herbatą w człowieka jakby pracował za karę!!!! Jedzenie ok aczkolwiek zawsze to samo po tygodniu już się znudzi . ogółem jest dość ok tylko obsługa
    na kuchni niezachwyca! W barku w hotelu już co innego bardzo mili!
  • 4.2
    sierpień 2019

    Hotel na od 1 do 10 daje 8 minus 2 jedzenie

    Hotel piękny czysty pokoje zadbane polecam i napewno wrócę. obsługa super jedynym minusem jedzenie jeśli chodzi o potrawy to tragedia ratowała nas pizza i owoce,
  • 3.0
    wrzesień 2018

    Absolutnie nie !

    Duże, bardzo ładne i nowoczesne pokoje. Całość kompleksu sprawia cudowne, pierwsze wrażenie. Niestety po przyjeździe i otwarciu drzwi do pokoju-tragedia! Okropny zapach pleśni, nie do wytrzymania.
    Jedzenie różnorodne, ale dla mnie w większości niesmaczne.
    Obsługa hotelu sympatyczna.
    Opieka
    polskiej rezydentki pani Eweliny z biura onholiday jest wyłącznie teoretyczna, w praktyce w załatwianiu i dowiadywaniu się czegokolwiek można liczyć tylko na siebie.
    Dużym plusem jest piękny widok z balkonu na morze i basen, jednak balkon brudny i zaniedbany.
    Basen czysty, leżaków sporo, woda okropnie zimna.
    Bardzo bliska odległość do morza.
    Uważam, że w tej chwili nie ma mowy o tym, żeby zaliczyć ten hotel do 5 gwiazdkowych. Obiekt ma duże możliwości, jest idealnie położony, niestety na tą chwilę mocno zaniedbany.

  • 2.0
    wrzesień 2018

    Nie, nie, nie i jeszcze raz nie!

    Jedno wielkie rozczarowanie. Oczywiście pokoje wyglądają jak na zdjęciach. Szkoda, że zdjęcia nie mogą pachnieć...
    Smród, brud i ubóstwo...
    Ślady pleśni w łazience i pokoju, słaba kuchnia (ani pachnąca ani wyglądająca), Panie sprzątające odwiedzały gości co 3 dni i ich sprzątanie polegało
    jedynie na wymianie koszy na śmieci i ręczników. Lokalizacja fatalna - szkoda, że nikt nas nie uświadomił (szczególnie pani rezydentka Ewelina - biuro on Holidays), że w Primorsku od połowy września NIC się nie dzieje. Nawet autobusy nie kursują. Całe miasteczko wygląda jak po wojnie.
    W hotelu 90% Polaków, duży basen.

    SZCZERZE NIE POLECAM! A JUŻ Z PEWNOŚCIĄ JAK OGNIA UNIKAĆ BIURA ONHOLIDAYS!
  • 4.3
    sierpień 2018

    Bardzo ładny hotel

    Hotel na wysokim poziomie. Pokoje bardzo przestronne z automatyczna klimatyzacją oraz dużym balkonem na którym znajdowało się podwójne łózko. Łazienka również bardzo duża w której był prysznic oraz wanna. W Łazience śladowe ilości pleśni przy wannie ale bez tragedii. Wyżywienie bardzo dobre - śniadania
    super zawsze był jakiś posiłek robiony "na żywo" najczęściej naleśniki. Obiady i kolacje również smaczne aczkolwiek monotonne. Owoce i przekąski (nugetsy, paluszki rybne, frytki, tosty, pizza) dostępne w lobby hotelowym i przy barze (pyszne arbuzy i melony). Drinki w barze bardzo dobre, zimne i mocne :) Minusem dla tego Hotelu uważam brak animacji a największym plusem odległość do plaży.
  • 3.7
    sierpień 2018

    Mam mieszane uczucia..

    Co do wyjazdu mam mieszane uczucia ...
    Pokoj mielismy piekny i czysty bez plesni.Niestety nie wszyscy mieli takie szczescie mnostwo osob narzekalo na plesn co jest dla mnie karygodne.Bylam swiadoma tego ze jest tam plesn po przeczytaniu opinii w internecie dlatego tez przed wyjazdem wyslalam meila
    do onholidays organzatora , ze jade z 2 dzieci i absolutnie nie mozemy mieszkac w plesni.Onholidays zapewnil mnie , ze problem plesni w tym hotelu zostal juz zazegnany co bylo bzdura i rezydentka doskonale wiedziala , ze plesn jest i mimo to wysylali tam ludzi...
    Ja tak jak juz napisalam na pokoj nie moglam narzekac.Mielismy piekny ( 4 pieteo) z duzym tarasem z widokiem na morze.Jesli chodzi o sprzatanie za pierwszym razem mlode panie posprzataly nam super mimo ze zapomnialam o napiwku.Drugi raz zostawilam napiwek i starsze panie juz zrobily to na odwal.Nawet nie poodkurzano i nie wytarto podlogi w lazience..a piachu wiadomo wszedzie co nie miara.Za to posciel i reczniki wymieniano.

    Kolejna sprawa na minus w naszym pokoju nie dalo sie zamknac drzwi od wewnatrz..czytnik kart nie dzialal...dobrze ze mielismy wozek dzieciecy i barykadowalismy drzwi gdy szlismy spac bo tak jednak troche strach spac z otwartymi drzwiami...oczywiscie sprawe zglaszalismy dziennie ...ale bez efektu.
    Jesli chodzi o jedzenie to sniadania tragiczne...dobrze ze byly nalesniki i slodkie bulki..no i sok swiezo wyciskany bo tym sie ratowalismy.
    Kolacje i obiady ok smaczne choc wybor maly..salatki i warzywa bardzo dobre.Pizza pyszna.
    Co do baru i alkoholi tutaj nie mozna narzekac dobre piwo i mocne i dobre drinki.
    Basen tez ok choc woda jak dla mnie za zimna.
    Najwiekszym plusem jest bliskosc pieknej plazy i morza...to wynagradza wszystko.

    Ogolnie szczerze nie polecam hotelu i raczej tutaj nie wroce.Jak mysle ze wiekszosc osob ktore spedzilo w perla gold beach lub luxury wakacje.Choc tak jak mowie mielismy to szczescie miec piekny i nie smierdzacy pokoj..to jednak nic mnie nie bedzie drugi raz tutaj ciagnelo.
    Choc wiedzialam , ze jade do Bulgarii i cudow nie moge oczekiwac myslalm jednak , ze bedzie troche lepiej .


  • 3.5
    lipiec 2018

    Ładny nowy hotel, z olbrzymimi wadami

    Piękny z zewnątrz hotel, pięć gwiazdek, all inclusive, duże ładnie pokoje ale wszystkie zapleśniałe. Jedne mniej - tylko w łazience, inne w całym pokoju od firan przez ściany do łazienki. My wymienialiśmy pokój, ponieważ zapach pleśni nie pozwalał na spokojny sen. Pleśń widoczna również nad recepcją.
    W pokojach zewnętrznych po południu, wieczorem i w nocy brak ciepłej wody. Obsługa bardzo miła, jedzenie zróżnicowane i dość smaczne. Przez cały dzień dostępne owoce i przekąski. Biuro Onholidays - bardzo słaba obsługa rezydentki. Bardzo miła obsługa biura na lotnisku w Burgas.
  • 5.0
    wrzesień 2017

    Super hotel!

    Bardzo fajny, czysty i zadbany hotel. Jedzenie smaczne i różnorodne. We wrześniu nie było problemu z leżakami przy basenie. Bardzo blisko do plaży! Polecam w 100%
  • 4.0
    wrzesień 2017

    Bardzo mi się podobało, Ale..

    Hotel czysty, zadbany i schludny. Pokoje dziennie były sprzątane, jedzienie dobre, urozmaicone ale zbyt często zimne . Kelnerzy w barze mili, Jak i reszta obslugi. Woda w basenie lodowata, totalnie nie do przyjęcia. Minusem bylo to, iż mimo wylotu o godzinie 23 , już od 12 odcięli Nam opaski
    z all inclusive, a przez resztę dnia nie przysługiwały nam posiłki, chyba że za odpowiednią opłatą
  • 4.0
    sierpień 2017

    Bardzo fajny hotel

    Wszystko jak najbardziej ok, włącznie z jedzeniem. Jeden minus to opieszałość w sprzątaniu pokoju oraz "Pan" ochroniarz, który wyganiał klientów hotelu do pokoi po północy.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY