Palotel Luxury

Ocena klientów na podstawie 7 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 4,1
Posiłki: 3,3
Basen: 3,7
Czystość: 4,6
Obsługa: 3,9
Średnia ocena 4.0

57% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
czystość, lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • singli
  • ceniących spokój i ciszę

Opinie Klientów (7)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 3.5
    (październik 2018)

    Hotel na ocenę 3/6

    Hotel był schludny, ale bez luksusów. Na pewno nie można powiedzieć, że była to forma pobytu „all inclusive”. Za wodę podczas obiadokolacji, trzeba było płacić. Leżaki były dostępne, ale nie na plaży, a przy basenie z którego nikt nie korzystał i który był obiektem mało eksponowanym. Obsługa miła. Jedzenie
    smaczne, pomijając to, że przez cały tydzien, dania były niemal te same, a podawane były bez możliwości wcześniejszego dowiedzenia się, co będzie serwowane i bez możliwości wyboru. Czas oczekiwania na posiłki dosyć długi. Organizacyjnie słabo. Wykonawczo - w porządku. Polecam to miejsce, jeżeli ktoś nie myslal nawet o pobycie all inclusive.
  • 4.4
    (wrzesień 2018)

    Dobry hotel jako baza wypadowa.

    Hotel dobry jako baza wypadowa do zwiedzania. Śniadania kiepskie j monotonne. Pomidor, ser i pseudoszynka, w kółko to samo. Obiadokolację smaczne dwa posiłk i deser, podstawa kazdego dania są frytki, niestety cakowity brak owocow. Wszystkie dania miesne, wegetarianie nie znajda niczego dla siebie. W
    dniu wyjazdu brak Śniadania, choć obsługa zapewniała że będzie.
    Pokoje małe ale czyste codziennie sprzątanie. Hotel cichy choć położony przy głównej ulicy.
    Pogoda super na przełomie września i października 27st i tylko dwa dni pochmurne.
  • 4.8
    (sierpień 2018)

    Polecam i chętnie wrócę :)

    Hotel jak nowy, po remoncie w 2017, 80 m od plaży, wszędzie czysto, pokoje sprzątane regularnie i wymieniane ręczniki, jedzenie naprawdę smaczne, obiadokolacje pyszne i zróżnicowane, przez 2 tygodnie nie powtórzyło się żadne danie, dodatkowo zawsze sałatka i pyszne desery. Śniadania jak to śniadania
    - stały szwedzki stół z klasycznymi daniami (jajka sadzone, gotowane, boczek, grecka wędlina, sery, dżemy, jogurty, oliwki, pomidory, ogórki, jogurt grecki, płatki, na słodko bułeczki i rogaliki , kawka, herbata, soczki);
    Obsługa hotelu w 99% przemiła i pomocna, wiadomo w każdym środowisku znajdzie się ktoś kto psuje reszcie dobry wizerunek, ale wystarczy odpłacić tym samym i ma się spokój ;)
    Dobre miejsce wypadowe do zwiedzania wyspy (autobusem) samochodu wypozyczać nie polecam ;)
    Serdecznie pozdrawiam właścicieli (świetni ludzie), Panią recepcjonistkę, Panią kucharkę i Panią sprzątającą.
  • 4.8
    (lipiec 2018)

    super pobyt

    Gdy czytam opinie typu "horror" albo "słabe jedzenie" lub "chamska obsługa" to się zastanawiam kim trzeba być , żeby takie bzdety pisać. To chyba nasza narodowa przywara - dokopać komuś dla zasady, wbrew faktom, dla sportu. Hotel jest odnowiony, zadbany i czysty, panie z obsługi przemiłe, szefowa kuchni,
    Aurora podaje gościom wraz z posiłkiem, serce na talerzu. Przez 10 dni pobytu ani razu nie powtórzyło się danie główne i nie jest prawdą że serwowane dania są na "jedno kopyto" , bo jedliśmy i kurczaka i wołowinę i rybę i makarony itd.... Ilość podawanego jedzenia sprawia, że wrócisz z nadwagą :) (chyba, że potrafisz powiedzieć sobie dość). Ktoś napisał "monotonne śniadania" - OK, codziennie to samo. Z tym, że: podają 4 rodzaje pieczywa, do tego rogaliki i ciasteczka z czekoladą lub serem, 4 rodzaje smarowideł typu marmolada, mus owocowy, jogurty, nutella itd., jajko gotowane oraz jajka sadzone z boczkiem, ser żółty, wędliny, 2 rodzaje płatków, oczywiście pomidor, ogórek papryka oliwki ser feta. Popijasz kawą espresso lub herbatą lub ciepłym mlekiem lub kawą rozpuszczalną, sokiem z jabłek lub pomarańczowym (chyba nic nie pominąłem). Więc jeżeli ktoś powie, że miał monotonnie to ma spory bałagan w głowie. Ogólnie to mam wrażenie, że autorzy takich opinii to w domu maślanka i kluchy na obiad a potem "Januszują" i wymagają kawioru i szampana. Jedyny minus dotyczy firmy Grekos: to postawa rezydenta : owszem miły, sympatyczny i kulturalny koleś ale należy pamiętać o tym, że jest tam w pracy i będzie wam wciskał takie wycieczki, z których podejrzewam, że ma działkę. Moja 3- osobowa rodzina dała się nabrać na objazdówkę za 44 Euro od osoby do której należało potem dopłacić po 10 euro za "rejs łódką" oraz skromne 5 euro za zwiedzanie pałacu Sissi. OK, wszystko kosztuje i była mowa o tym przed kupnem wycieczki, tylko, że później pani przewodniczka ci nie przypomni, że trzeba płacić tylko zaprasza do łódek a kasę zbiera kierowca. Podobnie z wyprawą do Lakonese: przez całe pół godziny jazdy serpentyną do góry, pani pilot opowiada o tej wiosce, o uroku ciasnych uliczek i o zaletach kuchni w restauracji w której gotował Robert Makłowicz a po przyjeździe na miejsce oznajmia, że mamy godzinę postoju i jemy obiad. Trudno się oprzeć wrażeniu, że pani siedzi w kieszeni szefa kuchni i dostaje pod stołem działkę. Oczywiście na zapuszczenie się w ciasne uliczki nie ma czasu, można jedynie obejrzeć przepiękne widoki na zatoczki w kształcie serca... Podobnie z wizytą w "fabryce" wyrobów alkoholowych i cukierniczych (nie pamiętam nazwy). W rzeczywistości to ? sklep firmowy, gdzie zostaniecie poczęstowani wariacjami na temat lokalnego przysmaku o nazwie kumkwat i kilkoma kieliszkami lokalnych wódek. Potem jest oczywiście czas na zakupy. Ogólnie odnosisz wrażenie, że jesteś na wycieczce w kraju, i kupujesz garnek lub kołdrę... Do tego wszystkiego pan rezydent powie na przykład, że do Sidari nie warto, bo przereklamowane i widoki są jedynie z hotelu a jechać trzeba zatłoczonym autobusem na stojąco i całą godzinę gdzie w rzeczywistości jest inaczej bo widoki piękne (jedne z piękniejszych na wyspie) a dojazd tam kosztuje 2,8 euro i raczej siedząc. Podobnie sytuacja ma się z Kasiopi. Ale tam Grekos wycieczek nie organizuje więc zniechęcają i to jest moim zdaniem mega nieprofesjonalne.
    Opinia dodana: 25 lipca 2018
    9,4
  • 3.5
    (wrzesień 2017)

    Fatalna jakość wyżywienia

    Pomimo bardzo dobrych warunków w pokojach oraz ladnego balkonu (hotel nowy) nie polecam tego hotelu z uwagi na słabej jakości wyżywienie, w ubogiej ilości i niedobre. Na śniadanie codziennie boczek i jajko, a na obiad naprzemiennie 3 dania. Kazdego dnia oraz mniej osób w restauracji.Basen niezbyt czysty,
    a w hotelu grobowa cisza.
  • 2.2
    (sierpień 2017)

    Zepsute wakacje

    Arogancka i chamska recepcja i właściciele , pół urlopu w slamsie obok ( gouvia hotel) , jedzenie poniżej normy , nigdy więcej , nie polecam
  • 4.7
    (czerwiec 2017)

    Bardzo przyjemny hotel

    Hotel po remoncie w 2017, bardzo czysty, pokoje sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane codziennie, śniadania kontynentalne (jajka sadzone, boczek smażony, jajka gotowane, grecka wędlina (mortadela), pomidory, ogórki, jogurt grecki, płatki, dżemy, miód, rogaliki francuskie, kawa, soki, woda, kawa);
    obiadokolacja serwowana - drugie danie do wyboru z dwóch dań, zupa, sałatka, deser (smaczne), napoje do obiadokolacji płatne, bardzo miła obsługa hotelowa, bardzo dobre miejsce do wyjazdów w inne częsci wyspy, wszędzie można dojechać autobusem.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY