Ocena klientów na podstawie 17 opinii

Lokalizacja: 4,1
Pokój: 3,5
Posiłki: 4,1
Basen: 4,3
Czystość: 3,8
Obsługa: 4,2
Średnia ocena 3.9

76% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
aktywnych
Mocne strony:
basen, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • aktywnych
  • par
  • seniorów
  • singli
  • miłośników życia nocnego

Sprawdź ofertę hotelu Palma Bay Club w Travelplanet.pl

Termin:
04.03.2020 - 05.03.2020
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Cena za osobę: 104 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (17)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.2
    sierpień 2019

    Średnio

    Bardzo głośno, wszędzie imprezujący Niemcy, pokoje sprzątane chyba raz na pobyt, codziennie wyrzucane tylko śmieci i pościelone łóżka, nieprzyjemny zapach... Nam nie zależało na szczęście, ponieważ tylko tam spaliśmy, ale nie polecam dla wymagających standardu wyższego niż motel, plusem jest duży wybór
    jedzenia oraz to, że posiłki te były smaczne :)
  • 3.6
    kwiecień 2019

    Nie było tak źle

    Ogolne wrażenie jest dobre. Zameldowania nas do budynku Rio Bay. Mimo zgłoszenia o awarii umywalki zaraz po zakwaterowaniu do czasu wyjazdu nie usunięta została awaria. Minusem są kolejki i oczekiwanie na wolny stolik w porze obiadowe.
  • 3.4
    kwiecień 2019

    Hotel średni.

    Trafiliśmy do budynku Sahara do pokoju ekonomicznego. Jeśli ktoś szuka tu pobytu na wymarzone wakacje to nie polecam. Jest to jednogwiazdkowy hotel należący do kompleksu Palma Bay. Pokój bardzo mały, łóżka na kółkach które się non stop rozjezdzaja. Łazienka również malutka. My byliśmy nastawieni na zwiedzanie
    więc tylko wracaliśmy się przespać. Wyżywienie natomiast bardzo dobre lecz w tym czasie pracuje tylko jedna kuchnia więc w restauracji panuje wieczny haos. Czasem na kolację trzeba było czekać na miejsce przy stoliku, wtedy pani nawet nie wpuszczała do restauracji. Jako wyspę na zwiedzanie mogę polecić. Piękne miejsca do zwiedzania oczywiście samochodem, bo komunikacja nie dojedzie się w piękne zakątki tej wyspy.
  • 5.0
    wrzesień 2018

    Hotel, do którego wraca się z przyjemnością

    Na samym wstępie muszę napisać, że spędziłam urlop w tym hotelu dwukrotnie, z czego bez problemu można wywnioskować, że hotel jest świetny i chętnie się do niego wraca. Jednorazowy 7-dniowy pobyt na Majorce to zdecydowanie za mało, wyspa zachwyca ilością miejsc i widoków, które zapierają dech w piersiach.
    Hotel jest w doskonałej lokalizacji. Położony bardzo blisko morza w miasteczku od rana do nocy tętniącym życiem. Z racji dużej powierzchni obiektu jest tam zatrudnionych wielu pracowników i każdy z nich witał nas uśmiechem i chęcią pomocy. Cała załoga to profesjonalni i życzliwi ludzie. Na terenie hotelu jest kilkanaście punktów gastronomicznych- restauracje serwujące śniadania, obiady i kolacje, bary z pizzą, przekąskami, lodami czy napojami, gdzie można było zjeść świeże i smaczne jedzenie. Dużym plusem była możliwość zamawiania lunch boxów, które można było odbierać po śniadaniu i wyruszać na całodniowe wycieczki. Pokoje mieliśmy z widokiem na morze, całkiem zadbane, codziennie sprzątane przez obsługę. Hotel z pewnością mogę polecić osobom lubiącym, gdy dużo się dzieje. Te wszystkie czynniki sprawiły, że chętnie do niego wróciłam i być może kiedyś zrobię to ponownie :-)
  • 3.8
    wrzesień 2018

    Nasza opinia, bez szału ale nie było tragedii.

    Hotel położony w bardzo dobrej lokalizacji, blisko plaża, restauracje i całodobowy market. Ciasne, ciemne pokoje, mała toaleta, w której był zapchany odpływ prysznicowy i brak jakichkolwiek wieszaków na mokre rzeczy. Jakość jedzenia średnia, ale przez zróżnicowane posiłki każdy mógł znaleźć coś dla siebie.
    Duża liczba basenów o różnym stopniu zasłonecznienia (pod koniec sezonu nie było problemu ze znalezieniem miejsca zarówno w słońcu jak i w cieniu). W całym kompleksie i na stołówce było bardzo czysto, natomiast w pokojach była zmywana tylko podłoga i ścielone łóżko. Obsługa bardzo miła, uśmiechnięta i służąca pomocą. Super ekipa animatorów potrafiąca porwać do zabawy nie tylko dzieci ale także starszych wczasowiczów.
  • 4.0
    wrzesień 2016

    w porządku

    kompleks hoteli budynków składających się z niby 3 gwiazdek reszta z jednej gwiazdki, nas zakwaterowanie na początku w nowo wyremontowanym trzygwiazdkowym w budynku Rio w którym balkon wychodzi na małą studnie z której śmierdziało, w recepcji po krótkiej rozmowie przekwaterowano nas do budynku Habana
    który był starszy ale było czysto i schludnie łóżka na kółkach potrafiły rozjeżdżać się od siebie ,ręczniki codziennie zmieniane czysta ale już od zużycia niektóre był nic spokoju nie zginęła chociaż było na wierzchu z pokoju nie zginęło chociaż było na wierzchu. jedzenie jak to jedzenie w tak dużym kompleksie na dwoje babka wróżyła nie najwyższych lotów ale każdy znajdzie coś dla siebie, obsługa barmani w porządku mili są pomocni, dużym plusem według mnie byli animatorzy uśmiechnięci w tym 1 Polak Piotrek cel Pedro. odległość do morza dosłownie kilka minut cały pobyt na Plus
  • 4.0
    wrzesień 2016

    dobry hotel za ta cene

    Uwazam ze za ta cene hotel jest calkowicie przyzwoity,zaplacilismy okolo 140 zl za osobe za dobe,all inclusiv,.Mielismy malenki ale czysty pokoj w budynku acapulco.Pokoj wymaga remontu gruntownego,brakuje lodowki,jednak w sumie mial wszystko co potrzeba.
    Jedzenie na stolowce oraz jej obsluga swietne,przekaski
    w snack barze baaardzo dobre,przy basenie tez pycha.dla dzieciakow lody,slush ice,pizza,hot dogi itp.kazdy znajdzie cos smcznego dla siebie.
    na terenie kompleksu baseny,brodziki,plac zabaw,mini klub i sklepik calo dobowy,
    odleglosc od plazy i promenady idealna,max 300m.
    Jest to hotel dla nie wymagajacych lusksusow,ale majacy wszystko co potzreba.
  • 3.0
    maj 2016

    UWAGA NA TEN HOTEL !!!

    Nie polecam z uwagi na fakt meldowania turystów w pierwszej kolejności do budynków znajdujących się po drugiej stronie ulicy. Zanim zarezerwowałam ten hotel kilkakrotnie dopytywałam czy na pewno rezerwuje pokój w budynkach znajdujących się wewnątrz resortu. Po przyjeździe do hotelu okazało się, że nikogo
    to nie interesuje i pokój otrzymaliśmy w budynku za bramą. Nasz pobyt w tym pokoju zakończył się po niespełna 3 minutach... koszmarny smród odchodów wymieszanych z lizolem; brud oraz zupełnie inne warunki niż te opisywane w ofercie. Pomimo naszych dwugodzinnych próśb Pan z recepcji nie chciał zmienić nam pokoju, nikt nie pofatygował się aby pójść do pokoju i zobaczyć co reklamujemy. O drugiej w nocy zmienialiśmy na własny koszt hotel ( koszt 71 euro za noc ze śniadaniem). Dnia następnego okazało się, iż nasz pokój na nas czekał ( czysty, pachnący w wyremontowanej części resortu i co ważne zbliżony do tego co opisano w ofercie). Przeproszono nas i zaproponowano abyśmy wrócili. Zmiana budynku noclegowego powodowała również zmianę bransoletki a co za tym idzie miejsca spożywania posiłków. Szkoda, że taki falstart hotelu przysłania jego walory - naprawdę dobra obsługę szczególnie w restauracjach oraz dobre jedzenie. Koszmar zmiany hotelu w nocy oraz olewający stosunek recepcjonisty sprawił, iż nigdy nie wrócilibyśmy do tego hotelu. Fakt bukowania przyjezdnych do gorszej jakości pokoi i zmiana ich następnego dnia pod wpływem reklamacji wydaje się być metoda standardowa dla tego miejsca. Sa też tacy, którzy wyprowadzają się z tego miejsca- hoteli obok jest naprawdę dużo. W recepcji spokojnie dogadamy się w języku niemieckim i angielskim...chociaż jak pojawia się problem nagle następuje amnezja u niektórych pracowników. Strata czasu , strata pieniędzy na zmiany hotelu ( dochodzić roszczeń musimy w sądzie bo biuro odmawia uznania reklamacji, chociaż nikt z pracowników również nie pojawił się w tym miejscu aby zweryfikować co reklamujemy) a przede wszystkim stres towarzyszący nie sa warte aby decydować się na wyjazd do tego hotelu.
  • 4.7
    wrzesień 2014

    Ok.

    Ocena ogólna: ok.
    Zakwaterowanie: Cały kompleks hotelowy składa się z budynków hotelowych oraz bungalowów. Jeśli chodzi o poziom warunków zakwaterowania w bungalowach, to są one o wiele gorsze niż w okolicznych hotelach. Standard w budynkach hotelowych jest zdecydowanie wyższy.
  • 4.0
    wrzesień 2014

    Nie mamy wielkich wymagań. Głównie zależało nam na czystości oraz słonecznej, ciepłej pogodzie i te oczekiwania…

    Ocena ogólna: Nie mamy wielkich wymagań. Głównie zależało nam na czystości oraz słonecznej, ciepłej pogodzie i te oczekiwania zostały spełnione. Proszę nie przywiązywać zbyt wielkiej wagi do dalszej treści mojej opinii, gdyż z natury jestem krytykiem. : D
    Zakwaterowanie: Otrzymaliśmy zakwaterowanie
    w budynku Rio, który został odnowiony i wyremontowany. Wszystko pachniało świeżością, czego nie można powiedzieć na temat barów i basenów. Pozostałe warunki zakwaterowania mało satysfakcjonujące. W oknach brak firan, jedynie w pełni zaciemniające zasłony. Pilot do telewizora wyłącznie za dodatkową opłatą.
    Wyżywienie: Każdy był w stanie wybrać coś dla siebie, ale zdarzało mi się bywać w miejscach, gdzie serwowane jedzenie było zdecydowanie lepsze. W ofercie głównie smażone potrawy lub podawane z rozwodnionym sosem. Na śniadania brak warzyw i niewielki wybór wędlin i serów. Desery bardzo kaloryczne, w większości z dodatkiem galaretki. Duży wybór napoi, ale niestety wszystkie podawane w bardzo małych naczyniach. Bar przy basenie czynny do 23:00.
    Usługi hotelowe: Jeśli chodzi o usługi hotelowe, to nie mamy większych zastrzeżeń. W dniu wyjazdu musieliśmy opuścić pokój o11:00, ale mieliśmy możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i prysznica przed wyjazdem. Rozczarowaniem był brak organizowanych imprez na wielkiej scenie na plaży, z której korzystano tylko raz w tygodniu. Nie rozumiem takiego stanu rzeczy.
    Plaża: Pomimo faktu, że nasz pobyt przypadał na koniec września plaża była dosyć zatłoczona, ale nie stanowiło to dla nas jakiegoś większego problemu. Na plaży usytuowanej obok hotelu w wodzie znajduje się bardzo dużo kamieni co utrudniało pływanie i było bardzo irytujące. Poza tym istnieje tam możliwość wypożyczenia leżaków i parasola za cenę 16€ na dzień. W nieco dalszej odległości od hotelu znajduje się plaża z krystalicznie czystą wodą, zdecydowanie większymi falami oraz możliwością korzystania z darmowych pryszniców, co naszym zdaniem było bardzo dużym plusem. Uwaga na naciągaczy. Ostatniego dnia naszego pobytu zdarzyło nam się przez pomyłkę kupić kawałek arbuza za cenę 10€ i odmówiono nam zwrotu pieniędzy.