Ocena klientów na podstawie 53 opinii

Lokalizacja: 3,7
Pokój: 4,1
Posiłki: 3,8
Basen: 4,5
Czystość: 4,6
Obsługa: 4,4
Średnia ocena 4.2

79% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
czystość, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • osób niepełnosprawnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Palm Beach (Hurghada) w Travelplanet.pl

Termin:
13.05.2021 - 16.05.2021
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 604 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (53)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 2.2
    maj 2019

    Nie polecam tego hotelu

    Jestem w hotelu od 23 maja z mężem i przyjaciółmi, hotel ma zawyżone oceny, nigdy więcej tu nie wrócę do tego hotelu , stanie w kolejkach do posiłków, brudne stoły i serwety, brak napojów do każdego posiłku, mleko w proszku do kawy, baseny nie czyszczone, przoduja Egipcjanie jako wczasowicze, mała ilość
    lezakow, ogólnie obiekt brudny zaniedbany mimo sprzatanych posiłków, zostawiłam reklamowke przed pokojem i została dostrzetnie przeszukania , wróciło wszystko oprócz bransoletek z aparta,. Nie nie nikomu nie polecę tegoż hotelu i obniżenie oceny by się przydało.
  • 2.5
    maj 2019

    Nie polecam tego hotelu

    Jestem obecnie w tym hotelu , nie dbają wcale o gości , obsługa przymulona, jedzenie średnie, kolejki na posiłki, brak napojów przy posiłkach, mało lezakow, napoje rozcienczane z wodą, wszystko na barze robią za karę.
  • 4.0
    maj 2019

    Cena stosowna do jakości

    Hotel przy samej plaży,łagodne zejście do morza, pokoje - szału nie było ale narzekać też nie można, codziennie sprzątane, codziennie woda uzupełniana, jeśli chodzi o posiłki śniadania raczej ok, natomiast obiad to ogromne kolejki i mały wybór, frytki i pizza serwowane obok basenu po obiedzie, na kolację
    zawsze kolejki, internet był bardzo słaby, tylko przy recepcji (można korzystać tylko z WhatsAppa i jeszcze jednej aplikacji...), trzeba było prosić Pana z recepcji żeby ustawiał coś w telefonie, żeby internet zaczął działać, jeśli było dużo osób nie było szans na skorzystanie z internetu. W maju 2019 bardzo wiele polaków, którzy niestety nie potrafili się kulturalnie zachowywać (wulgarne słownictwo oraz zachowanie). Animacje na basenie codziennie takie same, animatorzy bardzo interesowni, próbowali nas wyciągnąć na dyskotekę do Hurghady do czego niekoniecznie byliśmy przekonani, a po odmowie przestali z nami rozmawiać. Sklepy po drugiej stronie ulicy to może ok. 6 pomieszczeń. Polecam zakupy na ulicy Sheraton, sklepy ukierunkowane na Europejczyków, nie polecam odwiedzenia starego miasta Dahar, nie było tam zbyt bezpiecznie a towary raczej dla miejscowych.
  • 3.7
    maj 2019

    ZADOWOLENI ALE...

    Byliśmy w tym hotelu w 6 osób. Obsługa bardzo miła jedzenie smaczne ręczniki wymieniane codziennie pachnące. Pokoje sprzątane bardzo dokładnie. Hotel wymaga remontu bo w niektórych miejscach obiektu sypie się tynk meble obdrapańce a w drzwiach szpary jedynie materace nowe wygodne. Animacje beznadziejne
    nudne i codziennie takie same chodzi o te nad głównym basenem te na scenie bardzo fajne taniec brzucha i konkursy. Plaża prywatna ale i tak ciagle Cię na coś namawiają ... to uciążliwe bo gdybym chciał masaż lub wycieczkę to przecież wiem gdzie tego szukać. Leżaków za mało stanowczo ludzie rezerwują o 5 rano po 3 leżaki kładąc swoje rzeczy. Alkohol tragiczny smakuje jak bimber czy to whysky czy wódka, no i napoje okropnie słodkie sam cukier zero świeżych soków, zero owoców morza ryba podawana w różnych formach to panga (informacja od pani która mieszka 15 lat w Egipcie i zna kucharzy) z owoców tylko jabłko i pomarańcz nic więcej. Ogólnie bawiliśmy się dobrze obsługa była bardzo pomocna. Na pewno ten hotel nie jest dla młodych szukających zabawy średnia wieku w tym hotelu to 60 lat. Jak ktoś szuka spokoju i relaxu nie jest wymagający to hotel się sprawdzi inaczej będzie zawiedziony.
  • 4.0
    kwiecień 2019

    Kameralny hotel na przyzwoitym, średnim poziomie

    Pobyt 18-25 kwietnia 2019 roku, we dwoje, bez dzieci.
    Hotel kameralny składający się z budynku głównego oraz trzech budynków prostopadle położonych względem morza. 20 min od centrum Hurghady. Taxi przed hotelem 5$ w jedną stronę, choć może ktoś wytarguje niżej :) Nie polecam godzić się na "poczekam
    na was w Hurghadzie, zawiozę z powrotem do hotelu, a rozliczymy się później". Stawka musi być ustalona przed kursem. W Hurghadzie bez problemu znajdziecie taksówkę do hotelu za 5$.
    Zdecydowanie polecam opcję pokoju z widokiem na morze i ZDECYDOWANIE na parterze. Pokoje na pietrze mają wyjście od tyłu budynku więc za każdym razem trzeba obchodzić cały budynek dookoła. Mieliśmy pokój na parterze, kilkanaście metrów od plaży. Na zdjęciu widać, że blisko. Teraz kilka zdań na temat standardu hotelu, plaży, czystości, jedzenia, napiwki, obsługi itd.
    Plaża - Niewielka, ale leżaków dużo. Duży minus - brak baru All Inclusive przy plaży. Trzeba było chodzić po drinki i napoje do baru przy basenie.
    Basen - czysty, woda nieco letnia, ale to przecież dopiero kwiecień
    Pokój - tak jak wiele osób pisało, przeciętny egipski standard. Codziennie sprzątane, nowa woda w lodówce, ręczniki zmieniane. Nie mieliśmy wielkich oczekiwań po przeczytaniu innych opinii więc rozczarowania nie było. Super położenie względem plaży. To był ogromny plus. Można wyjść przez taras, nie trzeba zamykać na klucz, nic nie zginęło. Wartościowe rzeczy i tak były w sejfie.
    Jedzenie - i tu jest pewien problem z oceną. Czytaliśmy opinie że jednym smakowało, innym nie. Z nami jest podobnie. Dwie opinie podczas jednego pobytu. Pod koniec pobytu przy kolacji stwierdziliśmy wspólnie, że chyba się zmieniła ekipa w kuchni, bo jedzenie stało się pyszne :) Po rozmowie z kierownikiem sali okazało się, że od tego dnia większość gości nie stanowili już Rosjanie i Niemcy ale Egipcjanie. Potrawy w końcu były dobrze przyprawione i smaczne w odróżnieniu do tych w poprzednich dniach przygotowywanych chyba pod "niemiecki" gust. Podsumowując: można trafić super, a można "tak sobie".
    Drinki, alkohol - Tu niestety nic się nie zmienia :) Lokalne smaki whisky, wódki czy rumu nie wiele różnią się od siebie :) Alkoholu w tych napojach niewiele. Jeśli ktoś nastawia się na opcje "nie trzeźwieje" to będzie miał trudne zadanie :) Dobra rada dla nich: nie brać drinków, zamawiać dwie wódki do jednej coli, każde osobno, nie w drinku :)
    Obsługa - bardzo miła, uprzejma, choć przy barach mieli cały czas problem ze zrozumieniem co znaczy "podwójna whisky" :) Panowie sprzedający masaże, tatuaże, wycieczki itd. są jak w każdym hotelu, ale do zniesienia. Taka ich praca.
    Napiwki - nie było wymuszania, oczekiwania itd. 1 $ na poduszce przed sprzątaniem pokoju. Poza tym warto od czasu do czasu w restauracji wrzucić coś do skrzyneczki na tipy. Wiem że w polskich kantorach trudno o banknoty 1$. Podpowiem, że na recepcji w hotelu można poprosić o rozmienienie np 5$ czy 10$ na jedynki. Robią to chętnie, bo wiedzą, że te pieniądze do nich wrócą jako tipy.
    Jeśli ktoś z gości ma urodziny, to warto pójść do kierownika sali i powiedzieć, że nasz bliski ma urodziny. 5$ przy "zamówieniu" i 5$ po kolacji sprawi, że wieczorem będzie tort i odśpiewane 100 lat. Do tego pojawi się fotograf, który zrobi zdjęcia i będzie chciał 25-30 Euro za "zdjęcia na obrazku". Zadowoli się 20$ lub może i mniej :)
    Podsumowując:
    Fajny, kameralny hotel, który w opcji "pokój z widokiem na morze" pozwoli na miły wypoczynek dla gości nie oczekujących fajerwerków za przeciętne pieniądze. Ze względu na lokalizację z dala od miasta i kameralny charakter obiektu pobyt raczej na tydzień, a nie na dwa.
    Jacek i Agnieszka
  • 4.5
    kwiecień 2019

    Bardzo udany pobyt

    Plusy:
    *Blisko od lotniska
    *Przy samej plaży
    *Bardzo dobre drinki
    *Sympatyczna oraz pomocna obsługa
    *Zadbany obiekt, ładny ogród
    *Pokój sprzątany codziennie, dostarczana woda butelkowana według potrzeb
    *Pokój taki w sam raz, szału nie robił lecz był nie był zniszczony
    oraz zaniedbany

    Malutkim minusem było to, że dookoła hotelu tylko kilka sklepów, tak to wokół same gruzy i budujące się hotele.
    Jedzenie było nie złe, nikt miał żadnej klątwy faraona ani innych nie przyjemności. Obsługa restauracji na bieżąco dokładała jedzenia, po każdym gościu sprzątane były od razu stoliki.
    Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego hotelu, było bardzo spokojnie, nie było dużo dzieci.
    To były udane wakacje :)
  • 4.8
    kwiecień 2019

    Bardzo nam się podobało i napewno tam wrócimy

    Bardzo uprzejma obsługa,jedyne zastrzeżenie to nieprzyjemny zapach z kanalizacji w łazience.
  • 5.0
    marzec 2019

    bardzo nam sie podobało, na pewno wrócimy :)

    POLECAM
  • 5.0
    marzec 2019

    Wspaniale spedzony czas

    Jestem bardzo zadowolona z pobytu w tym miejscu. Obsluga wspaniala, pomocna w kazdej sprawie, dodatkowo na kazdym kroku pytali czy wszystko ok, czy jestem zadowolona ze sprzatania, czy przyniesc mi wiecej wody do pokoju, czy czegos mi potrzeba. Sprzatali non stop mam wrazenie w hotelu i restauracji.
    Duzy wybor posilkow, caly czas uzupelniane aby ktos kto przychodzi pozniej na obiad dalej mial pelny wybor. Mimo ze bylo bardzo duzo atrakcji (plac zabaw dla dzieci, kurs tanca, muzyka) to generalnie atmosfera wydaje sie na terenie osrodka cicha i dobra dla wypoczynku. Mysle ze wroce do tego hotelu!
  • 4.8
    marzec 2019

    Hotel dla spokojnych gości

    /15x w Egipcie/
    Hotel na pierwszy rzut oka do wystrzałowych nie byłby zaliczony.Ale - po kilku dniach pobytu nabiera się całkiem innego spojrzenia na całość. Jedzenie - zawsze gorące, dania donoszone na bieżąco przez dbających kucharzy, menu obiadowo-kolacyjne - podstawą są duszone lub gotowane
    dania, części kurczaka w różnej postaci, zawsze ryba duszona w sosie albo smażona też w sosie/bez ości/, drobne kawałki wołowiny - zawsze miękkie - tez w sosie, często kucharz dzielił na ostatnim stanowisku /gdzie rano był bufet jajeczny/ pieczoną kaczkę lub inne wydzielane nadziewane mięsa, bardzo dużo warzywnych sałatek, sosów - palce lizać, desery dla łakomczuchów, z owoców - jabłka pokrojone w kostkę jako kompot, zawsze suszone daktyle, wydzielane melony a tacki z truskawkami roznoszone były odpłatnie między leżakami nad basenami i na plaży. Oprócz restauracji głównej działał bar z napojami, obok był przy głównym basenie bar przekąskowy z frytkami, pizzą na bieżąco między 14-16,
    oczywiście w mniejszej rozmaitości to co w głównej restauracji.
    Pokój mieliśmy w głównym budynku - winda. Vis a vis wyjscia z głównej restauracji była duża kawiarnia-bar gdzie wieczorem były codziennie jakieś występy z muzyczką do 24.oo.
    Na każdym kroku życzliwość i zrozumienie dla potrzeb gościa. Po raz pierwszy na 15 wyjazdów do Egiptu mieliśmy posprzątany pokój po przyjściu z śniadania, gdzie kucharz spełniał wszystkie życzenia dot. potraw jajecznych - to było super. Pokój dosyć duży, płaski telewizor na ścianie z TVP Polonia, łazienka zawsze czyściutka, ręczniki wymieniane codziennie.Woda w butelkach - 0.375 l - 2 szt na 2 osoby. Przy basenach smażalnia na nowych, plastikowych leżakach, na plaży ciężkie, drewniane nary z
    parawanami/ za mało do ilości leżaków/.Wszędzie BLISKO. Brak większej ilości sklepów nie przeszkadzał nam wcale. Polecamy wycieczkę po Hurghadzie do prawdziwego salonu z perfumami, gdzie można się dobrze zaopatrzeć w swoje ulubione marki, jednocześnie trzeba trzymać w ryzach przewodnika w autokarze który mówi o wszystkim /a szczególnie o sobie/ zamiast o tym co widać za oknem autokaru. Przy tym należy zwrócić jemu uwagę ażeby najpierw zajechał do New Marina - za dnia a nie na 10 min. na końcu kiedy jest już ciemno i kiedy nic nie widać. W meczecie panie płacą 1$ za strój arabski bez którego nie wejdą do środka i nic nie zobaczą. Ten 15-ty pobyt uważamy za bardzo udany. Szukran - za wszystko !
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY