Ocena klientów na podstawie 40 opinii

Lokalizacja: 4,1
Pokój: 4,4
Posiłki: 2,8
Basen: 3,9
Czystość: 4,0
Obsługa: 3,5
Średnia ocena 3.9

60% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
pokój, lokalizacja
Słabe strony:
posiłki
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • singli
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Palazzo (Sunny Beach) w Travelplanet.pl

Termin:
01.06.2020 - 04.06.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 386 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (40)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.2
    wrzesień 2019

    polecam :)

    dla mnie bardzo fajny pobyt, myślę, że osoby komentujące jedzenie jako fatalne mocno przesadzają.
    Rzeczywiście było trochę monotonne, ale wybór dość duży, lody bez ograniczeń, codziennie świeże owoce, do wyboru kilka sałatek. Fakt, przy all inclusive jedzenie jest ważne, ale inne aspekty również
    :) animacje dla dzieci każdego dnia, czyste pokoje, miła obsługa. Minusy to moim zdaniem duża odległość od centrum, niezbyt smaczne drinki podawane tylko do 22 i niefortunne położenie jednego basenu na którym zawsze jest cień (woda przez to jest bardzo zimna). Mimo to polecam, gdybym miala spędzić jeszcze raz pobyt w Palazzo to na pewno bym nie narzekała :) zwłaszcza, za taką cenę!!!
    PS. bardzo spokojny hotel, na pewno nie dla lubiących imprezy i młodych
  • 3.7
    wrzesień 2019

    Powiedzmy, że ok, ale na pewno tam nie wrócimy :)

    Obiekt ładny, pokoje sprzątane codziennie, bardzo miła obsługa. Dwa baseny do dyspozycji Gości, codzienne animacje, które urozmaicały pobyt. Największym minusem było jedzenie- DRAMAT! Wiadomo, że nie można spodziewać się cudów, ale jedzenie przygotowywane z produktów najgorszej jakości. Tzw. "porkmeal",
    "lambmeal" to kości z tłuszczem i pseudo sosem. W wołowinie włosie ze skóry... Gotowe (odmrażane) paluszki rybne, kotlety z kurczaka itp., które nasiąknięte były tłuszczem. Nawet owoce były z defektami... Rozcieńczany alkohol. Za takie pieniądze z powodzeniem można znaleźć lepszy obiekt. Nie polecam i z pewnością nie wrócę. :)
  • 4.5
    wrzesień 2019

    Bardzo udany pobyt

    Hotel bardzo ładny, czysty, miła obsługa, dobre jedzenie.
  • 4.0
    wrzesień 2019

    Daję 3.7 gwiazdki na 5

    Przywitała nas miła obsługa (boy hotelowy mowil po polsku, pani blondynka z recepcji wszystko dokładnie wyjaśniła.
    Czyste toalety, pokoje, dużo miejsca.
    Jedzenie fatalne (zatruliśmy się oboje), tłuste, monotonne. Codziennie to samo.
    Barman Krystian nie żałował alkoholu :)
    Animatorzy
    sympatyczni i kreatywni.
    Jesli chodzi o atrakcje to nie było tych, które niby są w ofercie (np. Masaz).
    Basen bardzo chlorowany, pracownicy dolewali na naszych oczach.
    Ogólnie hotel spokojny i godny polecenia ale nie w all inclusive
  • 4.8
    sierpień 2019

    Super wakacje

    Bardzo mi się podobało w hotelu Palazzo. Chętnie tam wrócę.
  • 4.3
    sierpień 2019

    Bardzo fajny pobyt

    Właśnie wróciliśmy z przyjaciółmi z Bułgarii. Jesteśmy studentami i hotel jak najbardziej spełnił nasze oczekiwania. Ogromny pokój składający się z dużego salonu z aneksem kuchennym, oddzielnej sypialni oraz łazienki. Do dyspozycji dwa baseny, przy jednym z nich animacje, które prowadziła bardzo pozytywna
    para Kaja i Pasza. Jedyny minus to odległość od centrum Słonecznego Brzegu (ok. 25 min pieszo) dla osób nastawionych bardziej na imprezowy sposób spędzania wakacji jest to w jakiś sposób ograniczenie. Pomimo tego jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w hotelu Palazzo. ☺️
  • 3.3
    sierpień 2019

    na pewno tam nie wrócę

    Hotel ładny, pokoje a właściwie apartamenty duże, czysto bo codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki i to z plusów na tyle.
    Obsługa niemiła, wszyscy zachowują się tak jakby pracowali za karę, animacje beznadziejne, hotel posiada dwa duże budynki dla których przewidziano jedną restauracyjkę (za
    małą) z niewielką ilością stolików na które trzeba było polować, ponieważ stanowiły one również część barową przy której zasiadali również goście z drinkami i papierosami, a dla chcących zjeść nie było miejsca.
    Kuchnia najgorsza : Jedzenie monotonne , wystawiano parówki, które były chyba odgrzewane przez kilka dni bo miały brunatny już kolor i były suche jak wiór. Bywało również, że zabrakło np. masła i pojawiło się dopiero za 3 dni. Ekspres do kawy i herbaty jeden w ciasnym zakątku tuż obok automatu do zimnych napojów. Kolejka jedna bo nie można było się przecisnąć. Herbata w torebkach taka jak się komuś chwyciło: raz czarna, raz mięta, raz rumianek.
    Plus za spory wybór świeżych owoców.
    Najsympatyczniejszy w obyciu barman (pod kontrolą kamer) , ale drinki totalnie rozcieńczone i nie można było się doprosić np. podwójnej porcji za żaden napiwek !!!
    No i standard mała ilość leżaków, obleganych przez tych samych turystów z rezerwacją ręcznikową !
  • 2.0
    sierpień 2019

    Hotel porażka

    Kolejny raz zostaliśmy pokarani chęcią oszczędzeniu kilkuset złotych wybierając jeden z najtańszych hoteli All Inclusive w Bułgarii. A może po prostu mieliśmy pecha? Hotel zdecydowanie posiada zbyt mało personelu (po przejęciu drugiego hotelu obok), co przekładało się na brak wolnych leżaków, ciągłe
    kolejki do baru, do jedzenia. Część gości opracowało już ultracebulowy sposób na zajmowanie leżaków, rzucając na nie ręczniki już o 22:00 dnia poprzedniego. Jedzenie tak ohydne że po 2 dniach zrezygnowaliśmy z korzystania z wykupionych posiłkach i stołowaliśmy się na zewnętrz. Drinki podawane przez barmana-zombie (pracujący 7 dni w tygodniu po 12+ godzin...) były tak koszmarnej jakości, że odechciewało się z nich korzystać.

    Co do samej organizacji wycieczki przy TUI/Travel Planet nie mamy żadnych zastrzeżeń, pełen profesjonalizm, kontakt z rezydentką na miejscu bardzo dobry. Gdyby nie to że sama Bułgaria jest piękna i ograniczyliśmy pobyt w hotelu do minimum to przez ten hotel mogliśmy mieć zepsute wakacje.. ale na szczęście wróciliśmy zadowoleni.
  • 3.8
    sierpień 2019

    ocena

    -zalety: smaczne i urozmaicone jedzenie, czysto na terenie hotelu, blisko plaża, centrum miasta i najstarsze miasto Bułgarii Nesebyr, podczas całego dnia prowadzone są animacje;
    - wady: mało miejsc na stołówce, niewystarczająca ilość leżaków nad basenami, odklejone i niebezpieczne płytki nad basenami,
    w niektórych sytuacjach brak profesjonalnego przygotowania pracowników hotelu do obsługi gości;
  • 3.0
    sierpień 2019

    Podobało nam się ale

    Hotel bardzo ładny z zewnątrz lecz wewnątrz wiele rzeczy pozostaję do życzenia... W naszym spokoju śmierdziało wilgocią i klimatyzacja działa lecz ze względu na zapach lepiej jej nie uruchamiać... Jedzenie smaczne lecz codziennie to samo do obrzydzenia i obsługa baru pracująca chyba za karę. Basen czynny
    do godziny 18 troszkę przesada i ilość leżaków to masakra.Jedynie organizacja biura TUI rewelacja.