Ocena klientów na podstawie 19 opinii

Lokalizacja: 3,9
Pokój: 3,5
Posiłki: 3,8
Basen: 4,3
Czystość: 3,4
Obsługa: 4,4
Średnia ocena 3.9

68% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
Mocne strony:
obsługa, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu Olive Garden w Travelplanet.pl

Termin:
24.05.2021 - 31.05.2021
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 2 195 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (19)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.0
    wrzesień 2019

    Nie bardzo nam tu spodobało, napewno, nie wrócimy sie ponownie

    nie bardzo dokładnie sprzątanie, w pokoju buło brudno przy zamieszkaniu
    brakuwało dań rybnych
  • 4.7
    wrzesień 2019

    Bardzo fajne miejsce. W przyszłym roku z wnukami.

    Bardzo fajny hotel. Pokoje przestronne, czyste, codziennie sprzątanie z wymianą pościeli i ręczników. Lodówka, tv, suszarka do włosów, balkon i klimatyzacja lokalnie sterowana. Jedzenie powtarzalne ale tak szeroki wybór, że każdy znajdzie coś dla siebie. Szeroki wybór napojów, wino, piwo, kawa (różne
    rodzaje z ekspresu), soki, fanta, cola ..... . Dwa baseny, dwa bary, kort, plac zabaw dla dzieci, animacje dla dzieci i dorosłych. I aquapark z trzema zjeżdżalniami oraz wokół tzw. martwa rzeka, do pływania na materacach i opalania się. Do tego basenik z wodnymi atrakcjami dla maluchów i niespodzianka dla dorosłych ze stulitrowym wiadrem. Hotel położony na uboczu, dlatego ci którzy chcą połazić wieczorami po tawernach niech tu nie jadą. Do plaży ok. 500 m, kamienista ale ok. 1,5 km jest piaszczysta. Warto pojechać na wycieczki, widoki wspaniałe. Super.
  • 3.8
    wrzesień 2019

    OK

    ogólnie ok, trochę daleko do morza (około 600m)
  • 4.2
    wrzesień 2019

    Jak za te pieniądze, to nawet spoko

    Byliśmy w Olive Garden od 9-16.09. Pogoda nam się udała, jednak wieczory już trochę chłodne.
    Po wykupieniu wakacji naczytałam się dużo negatywnych opinii na temat tego hotelu, zatrucia, obleśne jedzenie itd. Wróciłam cała i zdrowa, żadnego zatrucia, ani ja, ani mój partner i jego córeczka. Dużo
    osób pisało o brzydkim zapachu z kanalizy, to akurat fakt, ale nie było aż takiej tragedii. Kolejny minus to prysznic, woda leciała na cała łazienkę, kawałek szyby jednak nie wystarczy.
    Jedzenie? Ok. Nikt głodny nie chodził, dwa razy były owoce morza, codziennie coś z grilla.
    Baseny i aquapark tez fajne.
    Bar zamykany o 23 i na tym koniec. Po 20 animacje dla dzieci, potem chwila muzyka z baru i koniec, czyli dla dorosłych nic się nie działo. Raz karaoke, raz bingo (o zgrozo, czułam się jak w filmie o seniorach). Pokoje czyste, codziennie sprzątane.
    Obsługa hotelu bardzo miła i pomocna.
    Plaża przy hotelu kawałek spacerkiem, jednak kamienista. Polecam jechać do Lindos, tak plaża to po prostu bajka.
    Nie ma co oczekiwać za te pieniądze bóg wie czego w Grecji, jednak miło wspominam ten czas, bo nie jestem typem, który nie wynurza nosa poza hotel. Fajna baza wypadowa do wszystkiego, blisko przystanek, do Rodos godzinka drogi, jednak ja zakochałam się w Lindos i wiem, ze tak wroce. Może niekoniecznie do tego hotelu 😉
  • 4.5
    wrzesień 2019

    Bardzo nam się podobało.

    Super atmosfera. Animatorzy na 6 z plusem :)
  • 3.7
    sierpień 2019

    Dzieciom sie bardzo podobało, nam trochę mniej, ale za tą cenę to ciężko wymagać czegoś lepszego

    Lokalizacja -> blisko do plaży, ok 1,8km do centrum
    Pokój -> pierwszy pokój fatalne warunki, ale po drugiej interwencji, został zmieniony na bardzo czysty pokój
    Posiłki :
    - śniadanie - codziennie to samo, poza oliwkami i warzywami niewiele można polecić, najgorsza jajecznica jaką w życiu
    jedliśmy
    - obiad - dość różnorodna, ale rzadko bardzo dobre posiłki. Wyjątkiem pizza - rewelacyjna, z pieca
    - kolacja - bardzo dobra i różnorodna, ratowała honor cateringu
    Basen - poza zachowaniami mieszkańców (zajmowanie leżaków, pontonów do zjazdów) całkiem ciekawa infrastruktura. 4 baseny, z czego dwa do pływania, a dwa ze ślizgami i innymi atrakcjami dla dzieci. Dość powiedzieć, że dzieciaki nie chciały sie z basenu ruszać i na plaże trzeba było iść na siłę;)
    - czystość - w połowie ośrodka śmierdziało albo szambem albo nawozem do trawy, do końca mi sie nie udało tego rozgryźć. Dodatkowo pierwszy pokój, który udało sie zamienić, wołał o pomstę do nieba
    - obsługa - wszyscy mili i pomocni, ocenę zepsuła dwójka ludzi, jedna osoba niekompetentna, druga niemiła i niepomocna, ale to tylko dwoje ludzi, pozostali (zwłaszcza mistrz drinków Manos i animatorzy pierwsza klasa)

    Jak ktoś ośrodek traktuję tylko do spania, a zamierza aktywnie spędzać czas (polecam quady zwłaszcza, ewentualnie wycieczki samochodem czy busem, wyspa wymiata różnorodnością i klimatem) to bedzie zachwycony. Nie tylko ośrodkiem, co Rodos, za atrakcyjną cenę. Lokalizacja do tripów również ok, bo blisko na południowy szpic i na północny, sama mieścina również nie jest przeładowana turystami, plaża bardzo cicha i spokojna, ale niewyludniona).
  • 4.3
    sierpień 2019

    Cudowne wakacje!

    Errata do tego co napisałąm przed chwilą (proszę o dopisanie do wcześniejszej opinii) - Pan Marcin z opinią 2,5 chyba po cichu liczy na odszkodowanie i kolejne wakacje za darmo pod palmami :) Pracownicy hotelu to sympatyczni ludzie, na każdym posiłku witali nas uśmiechami i głośnym "kalimera", kierownik
    restauracji nie pozwolił mamie zanieść samej kawy do stolika, bo w drugiej rece miała talerz i po prostu zrobił to za nią. Jeśli ktoś odniósł wrazenie, ze tam przeszkadza to chyba tylko dlatego, że chciał się tak czuć. Współczuję podejścia do życia i nieudanych wakacji..Na pewno był Pan w tym samym hotelu? Może czasem wystaczy się uśmiechnąć do ludzi, na pewno się odwdzięczą:)
  • 2.5
    sierpień 2019

    Jak na hotel 4-gwiazdkowy średnio

    Słabo utrzymane baseny. Woda mętna. Czasowo niektóre wyłączone. Posiłki przygotowane ze sztucznych składników, np. jajecznica (przypuszczalnie z proszku), 'bekon' itp. Niesmaczne, czasami nie było co wybrać. Lepsze dania szybko znikały. Kawa jak na basen Morza Śródziemnego fatalna. Słabe śniadania, drinki
    all-inclusive słabej jakości. Itp... brudne stoły w jadalni. Pokoje słabo posprzątane. Klimatyzacja niewydajna. Zamykanie drzwi wejściowych tylkon poprzez trzaśnięcie. Zaraz za ogrodzeniem parku wodnego wysypisko śmieci. Recepcja i personel bez uwag. Reszta ... generalnie odnosiło się wrażenie, że przeszkadzamy spędzając tam wakacje, zwłaszcza manager stołówki.
  • 4.2
    sierpień 2019

    Miłe, leniwe wakacje

    Hotel ma wszystko co potrzeba aby spędzić miło czas. Położony w spokojnej okolicy, około 6 min spacerkiem od plaży. Plaża piaszczysto-żwirkowa, dość długa, morze było rewelacyjne: czysciutkie i ciepłe. Sam hotel mieści się na dość sporym terenie otoczony gajem oliwnym, znajdziemy dwa baseny i aquapark,
    plac zabaw oraz kort tenisowy i stół do pimponga. Przy jednym z basenów bar. Pokoje czyste i zadbane,choć nieco ciasne albo na takie trafiliśmy, aczkolwiek spedzalismy w nim bardzo niewiele czasu więc nie była to jakaś istotna niedogodnosc. Jedzenie smaczne rozmaite i niczego nie brakowało, byliśmy w szczycie sezonu i serwis naprawdę bardzo szybko wszystko uzupelnial. Plusem było, że można było spróbować greckich specjałów. Dla rodzin z dziećmi dziećmi na pewno fajna opcją był klub delfinki gdzie bardzo sympatyczne panie organizowały dzieciom czas. Córka była bardzo zadowolona. Generalnie polecam
  • 5.0
    sierpień 2019

    Rewelacyjne wakacje w hotelu pełnym sympatycznych pracowników i pysznym jedzeniu

    W Hotelu Olive Garden naprawdę można wypocząć.
    Pyszne jedzenie, najlepsza pizza, jaką jedliśmy;
    wyremontowane, czyste pokoje;
    zadbany, zielony ogród;
    pracownicy bardzo mili i sympatyczni;
    dużo leżaków i miejsc przy basenach;
    bardzo spokojnie;
    świetne animatorki
    Grecosa doskonale zajmujące się dziećmi;
    ciekawe animacje dla dorosłych.
    Szczerze polecam!!
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY